Art & Craft - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Art & Craft.

Art & Craft stelt zich voor

In onze elektronica-webshop met meer dan 100 000 producten vind jij ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we bij Art & Craft ons best om ons brede aanbod aan de scherpste prijs tot bij jou te bezorgen. Keuzestress? Niet nodig, onze productspecialisten en klantenservice staan steeds klaar om jou met raad en daad bij te staan. Eens je hebt beslist & besteld, wordt je pakket bovendien snel, gratis - en met veel liefde – bezorgd.

Deze score is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,4

Yojo 24-08-2018

Uitstekend product

Duidelijke webshop. Goede foto's. Eerlijke beschrijving. Product was dan ook precies wat ik verwachtte. Uitstekend ingepakt.

martine vanhaecke 24-08-2018

zeer vlot verlopen

goede site en correcte service
leuk dat je bericht krijgt rond welk tijdstip je de chauffeur mag verwachten , is niet overal zo

Bas Kempen 24-08-2018

Super snelle levering en scherpe prijs!

Savonds om 22.20 uur mijn nieuwe samsonite rugzak besteld. Smorgensvroeg al de duidelijke track en track info in de mail. Om 09.15 al in huis.. ook de prijs was nog eens gunstiger tov grote concurrenten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Egon 23-08-2018

Perfect afgehandeld zoals beloofd

Beste prijs tov concurrenten en daarom voor hen gekozen. Levering zeer snel en zonder opmerkingen. Ook opvolging van de levering was top, tussentijds konden we zien waar de levering zich in de keten bevind en op het laatste moment een sms met het exacte uur. Hierdoor weinig kans om het pakje te missen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Musti 23-08-2018

Goedkoopste

Het was de goedkoopste op net en het was een gratis levering. Vandaag besteld de volgende dag geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bert Pomelo 23-08-2018

Top service

Ze doen wat ze beloven. Snel en correct geleverd. Eveneens een duidelijke website met duidelijke omschrijvingen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ria peeters 23-08-2018

Fijn dat ik jullie leerde kennen!

Ik was op zoek naar een bepaald model koelkast, bij jullie voorradig, en vlotte levering binnen de vierentwintig uur leverbaar, goede service ook van vlotte, nederlandstalige bezorgers. Mijn dank!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jokke 23-08-2018

Heel goede, snelle en fijne service

Het is een zeer correcte shop, snel, eerlijk en de service achteraf is perfect. No nonsens. De garantie bij een levering met foutje is groots.

RONNY 23-08-2018

CORRECT

OVERZICHTELIJKE WEBSITE, duidelijke prijzen, betalen met paypall komt van pas, ruim gamma van producten en goeie uitleg

Freddy 23-08-2018

Vlugge, vlotte en correcte service

Ik had via de website 2dehands een demo espresso Bosch bij Artencraft gekocht aan 1/4 van de prijs, incl garantie. Spijtig, er ontbraken 2 onderdelen (kan gebeuren). Na een telefoontje werd het verder via email opgevolgd en binnen de 10 dagen had ik de onderdelen via de fabrikant Bosch. Dat is pas service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

F. van Es 22-08-2018

HELMAAL CORRECT

Het gewenste artikel was simpel te vinden op de website. Bestelling doen zonder problemen. Correcte uitvoering volgens afspraak (geen bezorging in het weekend).

Joost 22-08-2018

Goed hete koffie

Het gaat niet zo zeer over de site maar wel over de handel die men er op zet.
En hoe vindbaar je bent.
De site van Art & Craft is leuk en anders, en werkt makkelijk. Ik ben sinds kort fan van deze site

Michiel Gerritsen 22-08-2018

Eerlijke informatie, scherpe prijs, super aflevering.

Desgevraagd eerlijk antwoord dat product (inductiekookplaat) tot 3 weken levertijd kent. Wat een verrassing dat ie de volgende dag al kon worden geleverd. Bezorgdienst waarvan gebruik wordt gemaakt levert een superprestatie. Je kunt tot op de minuut volgen waar je product zich bevindt en wanneer het wordt afgeleverd. Vlak voor aflevering bericht dat hij er aan komt. Heb ik in NL nog niet eerder meegemaakt. En dat voor de allerlaagste prijs in de markt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Robert 22-08-2018

Perfect opgelost en prima service

Bij de zoektocht naar een nieuwe koelkast bij art&craft terecht gekomen i.v.m. de beste prijs. Helaas wou me telefoon niet meewerken waardoor ik een dag later via de pc moest bestellen. Helaas was de koelkast in die nacht wel opnieuw geprijsd in mijn nadeel. Hierop heb ik gebeld en vervolgens een email gestuurd. De klantenservice reageerde binnen een dag met een kortingscode om de koelkast alsnog te kunnen kopen voor het originele bedrag.

Conclusie, een eerlijk bedrijf die waarde hecht aan zijn klanten. Ik zou met een gerust hart hier weer bestellen.

Ik heb veel klachten gezien/gelezen over hun bezorgservice. In mijn geval is dit allemaal perfect verlopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Remco 22-08-2018

Goede service en netjes op tijd geleverd

Alle producten waren netjes verpakt en niets was beschadigd. De chauffeur belde 30 min. voor aankomst op om te bevestigen dat we thuis waren. Heel tevreden over de gehele afhandeling

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

jacques 22-08-2018

Aanspreekbaar, open eerlijke communicatie.

Gekozen wegens scherp prijsaanbod voor een fotocamera die ik ken. Ik had gevraagd om een extra korting i.p.v. een bijgeleverde tas omdat ik al dergelijke tas heb. Dit bleek niet mogelijk, maar ik werd hierover correct geïnformeerd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ron 22-08-2018

Uitgevoerd volgens afspraak

De tweede keer dat ik gebruik maak van deze winkel. Beide keren door de zeer goede prijs. Tweede keer de ene dag besteld en de volgende dag al bezorgd, super snel geregeld. Nergens goedkoper te krijgen. Aanrader om hier eens te kijken voordat je een aanschaf doet.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kathleen Degreef 22-08-2018

Perfect

Perfecte levering op tijd zeer tevreden
Zeker aan te raden
Product in perfecte staat
Goedkoopste van alle webshops

Jan Mols 22-08-2018

FOUTIEVE EN BESCHADIGDE LEVERING

Op 2 08 kocht ik een fototoestel Fuji X-T100 + 15-45 objectief in de uitvoering Dark Silver.
Het geleverde toestel was in uitvoering Black. Bij beweging van het objectief was duidelijk hoorbaar dat de lenzen los zaten en een rammelend geluid maakten.
Ik heb het toestel dan ook teruggezonden. Ondertussen zijn we 22 08 en is het toestel nog niet vervangen. De contacten met Michaël Hutsebaut van Art&Craft waren vriendelijk en professioneel. Ik weet niet of één en ander aan pech en toeval te wijten is, maar u begrijpt dat dit geen goede eerste indruk maakt.
Mvg, Jan Mols

Magda 22-08-2018

Goede service, klantendienst vlot bereikbaar en behulpzaam.

Voordelige prijs t.o.v. andere webshops. leveringstijd goed te volgen. Het aanbieden van Miele producten. Correcte uitleg bij de klantendienst.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Meese Peter 22-08-2018

Super geweldige service.

Het gebruik van de site is heel duidelijk, prachtige opgesteld en meer dan gebruiks vriendelijk. Zeer correcte prijzen. Status van bestelling en levering zeer eenvoudig te volgen, met nog een extra SMS bericht juist voor aankomst van de levering. Gewoonweg super te vreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Elena 22-08-2018

Geweldige servies !

Snelle levering en goede communicatie bij het opvolgen van de zending .Telkens e-mail of sms met de melding waar de zending zich bevindt. De tijd van de levering wordt tot de minuut strikt gehouden !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

urbain 22-08-2018

vlotte bestelling en levering

Het aangeboden product heeft een zeer competitieve prijs. De bestelprocedure is duidelijk en verloopt vlot. De levering volgt snel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

ton zomerschoe 22-08-2018

zeer goed

gebruiksvriendelijke site en zeer makkelijk bij het bestellen van artikelen, dus samengevat voor iedereen toegankelijk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

JdS 22-08-2018

Top service!

Heel fijne shop om te vertoeven en klantvriendelijke bediening. Mooi aanbod aan diverse premium elektronica!