Art & Craft - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Art & Craft.

Art & Craft stelt zich voor

In onze elektronica-webshop met meer dan 100 000 producten vind jij ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we bij Art & Craft ons best om ons brede aanbod aan de scherpste prijs tot bij jou te bezorgen. Keuzestress? Niet nodig, onze productspecialisten en klantenservice staan steeds klaar om jou met raad en daad bij te staan. Eens je hebt beslist & besteld, wordt je pakket bovendien snel, gratis - en met veel liefde – bezorgd.

Deze score is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,4

Luc 06-02-2021

Ondanks Corona kon ik mijn bestelling afhalen in de winkel, en hoewel de betaling ogenschijnlijk nog niet binnen was (maar ik had wel een betalingsbewijs (screencopy) bij), kreeg ik meteen mijn bestelling op de toog... met een relevante uitleg er bovenop.

Eric Dierckx 06-02-2021

De prijs is ook heel belangrijk voor mij en dan komt de levering. En dat was top besteld rond 22.00uur en de dag er na in de voormiddag was het al geleverd.

Brian 05-02-2021

Ik was altijd wel tevreden met Art en Craft. Prima producten voor prima prijzen.
Mijn laatste ervaring was zeer negatief. Ik bestelde een accu en had deze ook echt de volgende dag nodig. Hij was op voorraad en voor 22:00 uur besteld en zou dus ook die dag nog verwerkt moeten worden door Art en Craft. Zij hebben het pakket pas de volgende dag gereed gemaakt en voor verzending aangeboden. Toen ik de klantenservice mailde kreeg ik een korte reactie met de boodschap dat het die dag is verzonden. Geen excuses of compensatie voor het feit dat zij zelf een fout hadden gemaakt. Aangezien ik de accu echt nodig had was ik uiteindelijk de enige met een probleem :( Natuurlijk had er ook een vertraging door de post kunnen ontstaan maar in dit geval waren zij zelf een dag te laat met het verzenden.

Harry 05-02-2021

Goede prijs-kwaliteit, service is prima. Kostte wat moeite om de money back knop te vinden maar de helpdesk ondersteunde daar prima bij.

Nvdb 04-02-2021

Ruime keuze in hun assortiment! Zaterdag besteld en dinsdag bezorgd. Superservice, bedankt !

riet 04-02-2021

Mijn aankoop is perfect verlopen ! Jullie hebben mee bekeken wat, voor mijn verzoek, de beste oplossing was. De levering ging vlug en vlot . Ben tevreden met het geleverde product !

Lodewijk 04-02-2021

Deze winkel heeft niet altijd alles maar hetgeen ze hebben is gewoonlijk de beste prijs. Over het verzenden heb ik 2 zaken te melden. Ik had 2 artikels besteld. het ene kon maandag geleverd worden het tweede dinsdag. Dus vroeg ik bij " opmerkingen " dat ik graag beide op dezelfde dag geleverd wou hebben. Dan hoef je maar een dag thuis te blijven. Dat deden ze niet. het duurste product werd geleverd op maandag door dynalogic heel goed. Het tweede artikel werd de dag nadien geleverd en kon ik niet volgen want het was een ander bedrijf. het was nog niet in het sorteercentrum en plots staan ze aan je deur. Dus Kopen oké transport kan beter

Eldrid 04-02-2021

Zeer vlot geleverd en product beschikbaar waar het bij andere winkels uit stock was

Roy 03-02-2021

Goed advies en snelle levering! Advies is gegeven op basis van mijn wensen en niet op basis van duurste tv. Daarnaast reageren ze snel op vragen en zijn ze concurrerend in prijs.

Yorick 03-02-2021

Vanuit Nederland een bestelling gedaan bij artencraft. Ik was zeer tevreden met de afhandeling en de vriendelijke klantenservice. Ga zo door!

Kevin van Ooijen 03-02-2021

Ik heb een product gekocht bij Artencraft na de prijs via Tweakers te hebben vergeleken. Artencraft was veruit de goekoopste. Daarnaast snelle (gratis) verzending met track&trace.

Nico 03-02-2021

Ik moet u zeggen ik heb een winkel en doe veel bestellingen.ik heb nu voor het eerst bij u bedrijf besteld.
Ik raad bij deze iedereen dit bedrijf aan.ik zal u uitleggen waarom.
Ten eerste een makkelijke betaling
Ten tweede een perfecte mail met de traceercode van mijn bestelling. Van dag tot dag.
Ten derde ik heb gebeld om mijn btwnr door te geven en kreeg een zeer vriendelijke mevrouw aan de lijn.
Ik kreeg gelijk mijn btw teruggestort.laten we eerlijk zijn waar vind je dit nog.zo een goede service vind je niet snel.daarom is dit voortaan mijn winkel waar ik verder alles koop wat ik nodig heb.ook zal ik deze winkel aanprijzen bij al mijn kennissen en klanten.echt een 10 plus

Firmin De Maître 03-02-2021

Steeds info op professioneel niveau, vriendelijk gebracht en niet opdringend.
(zie maar wie mij bediend heeft !)

Martin 03-02-2021

Geweldige webwinkel, altijd snel de orders verwerkt en verzonden. Klantenservice heel vriendelijk en de prijzen zijn vaak heel concurrerend. En de mogelijkheid om met Klarna te betalen is een fijne optie.

Jan 03-02-2021

Diversen items gekocht bij Art en craft. Waar andere winkels uitverkocht waren had Art en craft de goederen wel op voorraad en hadden zij ook nog is de scherpste prijs. Kortom een win win situatie. Verder was de levering keurig binnen de gestelde tijd.

Elma 03-02-2021

'S avonds tv gekocht op de webshop en 's morgens al in huis. Aardige bezorger ook. Alles top geregeld!

Ellen Bras 03-02-2021

Super snelle levering. Perfect product. Echt een aanrader om hier irts te bestellen.

Teake 03-02-2021

Om 20.00 uur een soundbar besteld bij Art & Craft, volgende dag om 20.00 uur stond deze al thuis aangesloten! Goed op de hoogte gehouden door bezorgdienst Dynalogic qua bezorgtijd. Zeer tevreden met deze bestelling!

Judith Boers 03-02-2021

Dit is wel héél prettig als je vriezer er plotseling mee ophoudt:
‘sAvonds op internet gekeken,
Een vrieskast bij Art&Craft besteld,
En de volgende dag stond hij al!
Dat is pas service!

Ben 03-02-2021

S avonds om 21:30 een roomba robotstofzuiger besteld. Volgende ochtend om 08:15 al afgeleverd. Zo snel heb ik nog nooit een pakketje geleverd gekregen. Daarnaast was de aankoopprijs veel lager dan bij concurrerende winkels. En dan heb ik het niet over een paar euro’s.
Ik kan bestellen bij Art&Craft iedereen aanbevelen.

Peter Steentjes 03-02-2021

Snelle levering. Volgens planning. Track en trays werkt prima. Nette strakke levering. Binnen 24 na bestellen binnen. Goed ingepakt. Strak en netjes in begeleiding en komt na wat ze zeggen.

Roxana Langendoen 03-02-2021

Wij hebben zelf al twee keer hier besteld en het ook bij anderen aangeraden. Goeie service, snelle levering en vooral Dynalogic een dikke pluim. Art & Craft zijn makkelijk en goed te bereiken en staan je zeer vriendelijk te woord . Bij problemen wordt het direct opgelost. Bij een volgende bestelling kijken we zeker als eerste op deze site . Valt het iets duurder uit dan bij anderen kiezen we alsnog voor Art & Craft voor de service en super leveringen.

Dikke 10 Art & Craft !

Michiel 03-02-2021

Ik heb al een paar keer bij Artencraft besteld (electro en fototoestel) en ben erg tevreden over de service. De beste prijzen en de snelste levering. Echt een dikke aanrader, en je steunt een lokaal, in het Gentse gevestigde bedrijf!

rene 31-01-2021

levering prima op tijd , zelf een sms dat ze over een half uur voor de deur staan.
zondag besteld en maandag geleverd ondanks corona toch alles netjes op tijd.

toppie.

Tom 31-01-2021

Moest snel 4 stuks 75” LG TV’s hebben. Gebeld op zondag ochtend, waren op voorraad en werden maandag op het doorgegeven tijdstip netjes bezorgd in originele verpakken tegen de beste prijs.