Art & Craft - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Art & Craft.

Art & Craft stelt zich voor

In onze elektronica-webshop met meer dan 100 000 producten vind jij ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we bij Art & Craft ons best om ons brede aanbod aan de scherpste prijs tot bij jou te bezorgen. Keuzestress? Niet nodig, onze productspecialisten en klantenservice staan steeds klaar om jou met raad en daad bij te staan. Eens je hebt beslist & besteld, wordt je pakket bovendien snel, gratis - en met veel liefde – bezorgd.

Deze score is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,4

Ariane Kok 28-06-2017

Klant onvriendelijke service en afhandeling, schandalig!

IK heb een koelkast gekocht bij Art & Craft , alleen zij hebben deze zwarte koelkast die ik graag wilde hebben. De order werd sowieso al niet op de afgesproken dag geleverd (zit je dan een dag op te wachten thuis) .
- ik had full service genomen, d.w.z.: dat ze je oude koelkast meenemen en je nieuwe koelkast uitpakken en installeren.
- ze wilde eigenlijk al zo weggaan en achter laten. Helaas wees ik ze op de full service waar ik voor betaald had en moesten ze met veel pijn en moeite de koelkast nog gaan uitpakken en de verpakkingsrommel meenemen. Bij het verplaatsen van de koelkast hebben ze deze niet opgetild maart op de poten laten steunen waardoor nu mijn vloer beschadigd is met diepe putten. Helaas zag ik dat pas toen de 'vogel al gevlogen was'. Dus ik foto's gemaakt van de schade, heen en weer gemaild. Natuurlijk zeggen zij dat ze het niet gedaan hebben. Waardeloze service, zelfs geen excuses. Het waren niet eens installateurs , gewoon 2 chauffeurs. Ik neem aan dat dit gewoon verzekeringswerk is waar een dergelijk bedrijf als Art&Craft voor verzekerd is? De communicatie is gewoon NUL en voor de rest besluiten ZIJ van ART & CRAFT dat hiermee maar de kous af is. en zit ik gewoon nog met mijn geruïneerde houten vloer.
Slecht service!, zal het niemand aanraden.

Ariane 04-08-2017

Deel 2 van mijn review. Inmiddels zijn wij 4,5 maand verder, Art&Craft heeft alles netjes voor mij opgelost. Alle schade is hersteld inmiddels! Dat vind ik toch wel een dikke 'LIKE' waard. Dankjewel Deborah van de klantenservice ! de schuld was niet geheel te wijten aan Art& Craft maar aan Dynalogic welke zijn verantwoording niet heeft genomen. Art & Craft heeft dat wel gedaan en het netjes voor mij opgelost.

Jean-Louis 20-06-2017

Tevreden

Bestelde hier een stofzuiger aan de laagste prijs die ik kon vinden, en deze werd de volgende morgen om 10u al geleverd. Heel erg snel en lekker goedkoop.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Tomvv 19-06-2017

Leuke winkel

Schitterende winkel.
We hadden een probleem met een toestel welke niet van bij hen kwam.
We zijn daar ontvangen zoals het toestel echt van hen kwam.
Hierbij zijn we dan ook perfect geholpen.
Nadien bij het rondkijken hebben we nog wat uitleg gekregen over de toestellen welke we nog interesse hadden.
Zonder enige druk naar verkoop zijn we buitengegaan en hebben we deze s'avonds online besteld
Via een heel leuke track and trace hebben we deze de dag nadien ontvangen in een zeer leuke doos.
Doe zo verder en ik weet waar ik volgende keer naar toe moet voor de juiste dienst tijdens en na verkoop
Dit wordt een grote concurrent voor grote webwinkels.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

van Pelt 18-06-2017

nooit meer

Bestelling gedaan, betaald en vervolgens niets vernomen. Op navraag de mededeling dat de aanbieding een vergissing was. Geen mail ontvangen maar wel het geld afgeschreven. Na eigen initiatief eindelijk uitleg en zomaar een tegemoetkoming van wel €20 op een volgende bestelling. Waardeloze organisatie met hoofdletters

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Martine 14-06-2017

Product DEFECT bij levering

Jeetje wat een teleurstelling. Product zou aankomen de dag na bestelling tussen 8-22u (belachelijke tijdindicatie), maar hele dag op deurbel gewacht omdat ik het product volgende dag nodig had. Vervolgens pas 2 (!!) dagen later ontvangen. Bij het openen bleek het product hartstikke defect te zijn. Retour aanvragen ging alles behalve soepel. Uitendelijk kunnen retourneren voor het bedrag van €14,75. Dus nog verlies gemaakt ook.
Wat een slechte service. Nooit meer Art & Craft voor mij. Erg jammer.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Hanzicht 01-06-2017

Art&Craft: Bezint eer ge begint met deze winkel!

ArtenCraft beweert het artikel de volgende dag af te leveren. Hun transportfirma Dynalogic komt vervolgens met het excuus dat niet op tijd kan worden geleverd vanwege drukte en feestdagen. ArtenCraft geeft als excuus dat Dynalogic last heeft van een technische problemen. Een heel andere reden dus..
Ik raad u aan voor die paar euro prijs verschil toch maar voor een Nederlandse betrouwbare internetwinkel te kiezen. De waardering voor ArtsenCrafts is blijkbaar niet voor niets zo laag. Stom dat ik er ben ingetuind!

Bart 06-05-2017

Slechte service

Bestelling gedaan, kort na levering was een van de 3 producten defect. Deze werd voor reparatie opgestuurt (dimbare meerkleuren ledlamp). Geen statusupdate ontvangen. Na 3 weken contact gehad, kon wel 6 weken duren. Na 6 weken contact gehad, nog steeds geen nieuws. Door onstandigheden pas rond 10 weken wederom contact. Dame was kortaf geirriteerd. Ik geef het retour nr. "Kan ik niks mee" krijg ik toegesnauwd. Uiteindelijk vindt ze het op naam, maar wederom geen update. Ik krijg volgende week een mail en vervolgens ongemakkelijk einde gesprek. Deze lamp kwam de bezorger speciaal ophalen aan de deur voor retour...dit lijkt me onnodig duur, vervolgens was vervanging zeker op zijn plek geweest. 10 weken verder pfffff

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Romijn 13-04-2017

Slechte service / product kapot bij levering

Samsung TV + muurbeugel besteld via ArtenCarft. Één grote ellende.
- TV kon in 1e instantie niet geleverd worden op afgesproken datum. Dit zelf moeten concluderen en hiervoor contact op moeten nemen, er werd nog niet eens de moeite gedaan dit bij de klant aan te geven. De beugel werd wel geleverd. Dus al 2 dagen moeten vrij nemen om beide producten te ontvangen.

- TV bleek bij uitpakken defect.

- In plaats van een nieuw correct product te leveren, waarvoor je betaald hebt, wordt de TV nu ter reparatie ingenomen en naar de fabrikant gestuurd (weer 1 dag vrij nemen). Hoe lang je de tv exact kwijt bent kan ook niet aangegeven worden

Al met al een rare gang van zaken. Je bestelt een nieuw product, deze wordt defect geleverd. Je verwacht dan een goede service, en een correct werkend product ter vervanging. In plaats hiervan ben je jouw product voor een niet nader te bepalen periode kwijt en wordt er voor garantie verwezen naar de fabrikant.

Dit bedrijf kan een voorbeeld nemen aan, pak-m-beet een Coolblue. Waar het product een dag later wordt opgehaald en een nieuw apparaat geleverd wordt. Dit is tenslotte waar je voor betaalt, en niet voor een defect product die je ook nog eens weken kwijt bent.

Al met al geen bedrijf waar ik nogmaals iets zal bestellen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice

W vd V 07-04-2017

Uitstekende service,houden zich aan beloofde afspraken.

Uitstekende service, Had vraag via mail gesteld, kreeg direct antwoord. Medewerker deed veel moeite om product de dag erna al bij mij te laten bezorgen.Houden zich aan beloofde afspraken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Henriette 01-04-2017

Loze beloftes

Zondag een product besteld met een levertje van 1-2 werkdagen. Dinsdag gebeld, aangezien ik nog geen track and trace code had ontvangen terwijl dit wel had gemoeten volgens de mail. Was iets vertraging werd me verteld, maar de volgende dag kon ik hem in ontvangst nemen. Woensdag nog niks. Weer contact opgenomen en toen zeiden ze dat er nog meee vertraging was en dat ze mij opende hoogte zouden houden. Toen over en weer gemaild. Voelde me wel gehoord en serieus genomen, plus een uitleg dat het niet aan hen lag maar aan het feit dat het product vaker was besteld dan dat het op voorraad was. Heb ze het advies gegeven om hier hun klanten zelf van op de hoogte te brengen in plaats van dat klanten hierover contact op moeten nemen. Hoort wat mij betreft vanzelfsprekend te zijn. Uiteindelijk zeiden ze een andere leverancier te hebben gevonden die het product rechtstreeks zou bezorgen waardoor ik het zaterdag in ontvangst kon nemen. Die zaterdag is nu voorbij en heb nog niks binnen. Zet geen dingen op je website wanneer je deze niet na kunt komen. Zonde!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice

Paul 28-03-2017

Service is een onbekende term

Een Nespresso machine gekocht bij deze winkel. Het apparaat ging binnen een jaar kapot en daarom heb ik hem geretourneerd. Inmiddels wacht ik twee maanden op de reparatie en zegt men niet te weten wat de status is. De genoemde termijnen zijn verstreken. Voor een alledaags artikel als dit zou vervanging binnen twee maanden toch geen probleem mogen zijn?

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Tessa 21-03-2017

Duurt lang

Ik heb een steelstofzuiger van aeg gekocht en daar stond bij binnen 1-2 werkdagen geleverd. Ik heb hem vorige week woensdagochtend besteld en nog steeds heb ik hem niet. Ik krijg ook geen mail of niks. Wel heb ik contact opgenomen via de chat en er werd me verteld dat die levertijd geld vanaf het moment dat het product bij hun geleverd is... heel raar. Dus die levertijd klopt niet en ik wacht nog steeds.

Carlo Vanstiphout 07-03-2017

Absolute aanrader!

Onklopbare prijzen, correcte en vriendelijke service, next-day delivery! Vroeger shopte ik blind bij Bol, maar tegenwoordig check ik altijd eerst Art & Craft.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan J Holvoet 02-03-2017

breed aanbod en scherpe prijzen

mis soms meer technische info van producten (fotografie) om te kunnen vergelijken. Ben daar voor naar de website van de producent moeten gaan zoeken

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

WGJ 01-03-2017

Snelle service

Omdat dit de eerste keer was dat ik bij deze winkel online iets kocht en het bedrag best wel groot was wat ik vooraf moest betalen, had ik na het lezen van de reviews over deze (web)winkel mijn twijfels om het product te bestellen. Ik had nog wat vragen en deze via de chat aan Hannelore gesteld. Dit ging allemaal heel keurig en uiteindelijk toch maar de knoop doorgehakt en de vrieskast besteld op vrijdagmiddag en zaterdag kon deze al geleverd worden wat ook is gebeurd. Ik kreeg keurig diverse mails met informatie over mijn bestelling. Op vrijdag was het tijdsbestek nog van 9.00 uur tot 17.00 uur maar op zaterdag werd het gelukkig al wat specifieker, nl. tussen 10.15 uur en 13.15 uur. (Je moet toch de hele tijd thuisblijven nietwaar). Ongeveer 20 minuten voor aflevering kreeg ik een sms dat de bezorgers om 12.05 uur er zouden zijn en dat was ook zo. Nette, vlotte aflevering door 2 bezorgers. Dus ondanks mijn twijfels vooraf helemaal niets op aan te merken!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

D 22-02-2017

Verschrikkelijk

Ik had een behuizing voor mijn PC gekocht, hij zou een dag later bezorgd worden. Na 2 weken nog niet gekregen, er werd niet gereageerd op mijn e=mails.

Ben 23-01-2017

Scherpe prijs

Betaling vlot, levering minder vlot. Klantendienst gecontacteerd maar zelden bereikbaar en weinig communicatie. Al bij al is alles nog redelijk snel in orde gekomen.

Pluspunten

• Prijs
  • Leveringsdienst

Minpunten

• Communicatie

Jan 21-01-2017

Platenspeler

Ik heb zeer slechte ervaring met Art en Graft
Ik had een platenspeler besteld die gewoon op voorraad was dus die zou de volgende dag geleverd worden (voor 17,00 besteld morgen in huis)
Na een paar dagen kwam hij pas binnen maar bleek stuk te zijn, de lampjes branden wel maar hij wilde niet draaien.
Na veel bellen en steeds maar weer in de wacht worden gezet werd mij verteld dat hij opgehaald zou worden en ik een nieuwe kreeg.
Hij werd wel netjes opgehaald maar geen nieuwe dus had ik nog niets.
Na weer veel bellen en veel en lang in wacht gezet eindelijk iemand aan de telefoon die niet in de gegevens kon kijken en mij niet verder kon helpen dus die hing maar gewoon op en zoek het maar uit dus !!!
Toen maar via de chat geprobeerd en dat duurde ook wel erg lang voor ik een reactie terug kreeg.
Ik ga het even voor u nakijken typte de persoon en na een half uur kwam die persoon met het verhaal dat het wel even kon duren want dat was nu eenmaal de omruil procedure van Art en Craft.
Na een dag of tien zonder overleg of mededeling mijn geld terug gestort op mijn rekening dus nog steeds geen platenspeler.
Dus voor mij nooit geen Art en Graft meer.
Jan

W.vleerlaag 18-01-2017

Moulinex

Ik heb met plezier naar deze webshop gekeken. Hier kon ik vinden wat ik wilde hebben.
Bestelling gedaan en de volgende dag reeds ontvangen.
Super goed.

Pluspunten

• Snelle afhandeling
  • Overzichtelijke webshop

Joyce VDM 18-01-2017

JBL Pulse 2 bij Art & Craft

De webshop was overzichtelijk, en gebruiksvriendelijk.
Ze boden de beste prijs, ik had het product al opgezocht en verschillende webshops afgegaan.
De levering was er na 2 dagen stipt op tijd, het product was goed ingepakt met extra bescherming.
Het product werkt fantastisch.

I-Know 15-01-2017

Superieure service

Mooi website met scherpe prijzen met duidelijk en overzichtelijke specificaties.
Betalen via Paypal is een van de betalingsmogelijkheden.

We hebben hier online een kookplaat gekocht deze was enorm scherp in prijs.
Helaas wat de teleurstelling groot omdat bij het openen op donderdag avond de glasplaat was gebroken.

Heb vrijdagochtend 07:00 direct telefonisch contact opgenomen met de klantenservice.
En verteld dat we voor zaterdag een monteur hadden gehuurd om deze in te bouwen.
Art & Graft heeft hier alles aan gedaan op dit nog te verwezenlijken en had hierover een aantal keren telefonisch contact met mij. En gelukt we hadden hem zaterdag, helaas te laat door de weersomstandigheden. Maar wij vinden de empathie van deze medewerkster echt goud!

Dit geeft enorm veel vertrouwen, wat voor inhoud dat Art & Graft in onze persoonlijke top 3 terecht is gekomen van webshops waar wij spullen afnemen!

Pure klasse !!!

Pluspunten

• Geweldige Service
  • Klant wordt continu op de hoogte gehouden
  • Zeer overzichtelijke website

aankoop D750 15-01-2017

aankoop Nikon D750+lens 24/70

Heb een fototoestel+lens gekocht op een zeer overzichtelijke webshop op vrijdag en afgehaald in de winkel te Mariakerke op maandag daaropvolgend. Toestel en lens werd correct geleverd in stevige draagtas. De zaak wordt volgens mij professioneel geleid. En de mensen staan open voor allerlei vragen.

sandra vestjens 15-01-2017

Beste prijs en zeer goede service

Wij zochten een racestuur voor de x-box one, deze hadden we hier gevonden en de aller beste prijs wat er te vinden was op heel het internet.
Snel bezorgt, goede service

Pluspunten

• goede prijs
  • snelle service
  • uitgebreid assortiment
  • geen verzendkosten

Evelyne 14-01-2017

Correct & snel

Ik heb er op de eerste dag van de solden mijn wasmachine gekocht. Je krijgt een duidelijke, kort en bondige uitleg en levering is echt top. Bestelling in de namiddag geplaatst en binnen de 24h geleverd & geïnstalleerd.

Pluspunten

• Snel
  • Correct
  • proper achtergelaten bij installatie

Simon Baars 14-01-2017

Fijne webshop

Hele fijne webshop. Alles is scherp geprijst en wordt snel geleverd. De gratis verzending bij bedragen vanaf 50 euro is ook heel fijn.

Pluspunten

• Gratis verzending vanaf 50 euro
  • Snelle verzending
  • Scherp geprijst