Art & Craft - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Art & Craft.

Art & Craft stelt zich voor

In onze elektronica-webshop met meer dan 100 000 producten vind jij ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we bij Art & Craft ons best om ons brede aanbod aan de scherpste prijs tot bij jou te bezorgen. Keuzestress? Niet nodig, onze productspecialisten en klantenservice staan steeds klaar om jou met raad en daad bij te staan. Eens je hebt beslist & besteld, wordt je pakket bovendien snel, gratis - en met veel liefde – bezorgd.

Deze score is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,4

Theo 21-10-2022

Duidelijke website. Goede prijs voor product. Snelle levering vanuit België naar Nederland. Duidelijk mailcontact wanneer ik de bestelling kon verwachten.

W. de Blaey 20-10-2022

Via Art&Craft stoomreiniger besteld. Zeer correcte correspondentie tussen bedrijf en ons. Kende deze "oline-winkel" niet maar ben uiterst tevreden .
Ook telefonisch wordt je top behandeld door een nette medewerkster. Kan niet beter

gk 20-10-2022

Snelle levering, lage prijs van het product. We genieten elke dag van het geluid van de versterker.

Carla 20-10-2022

Duidelijke omschrijving product. Goede prijs/kwaliteit verhouding en gratis levering. Top!

Bram 20-10-2022

Ik vond de klantreis en de belofte van snelle levering goed. Alleen kreeg ik geen bevestiging dat de order verstuurd was (ook niet in mijn spam folder) en kreeg ik ook geen melding vanuit de vervoerder. Daardoor heb ik voor de zekerheid nog hetzelfde product besteld, maar dan bij Coolblue waar ik als klant wel volledig wordt meegenomen in het verzendproces.

Bep A. 20-10-2022

Goede produktbeschrijving in begrijpelijke taal en scherpe kwaliteit- prijsverhouding.

De bestelprocedure en de bezorging aan huis verliep probleemloos en bezorging was snel.

F. Wognum 20-10-2022

Een betrouwbaar bedrijf met redelijke prijzen, een goede service en een snelle levering.

H.Wessels 20-10-2022

Het is een goede site om wat te bestellen, de levering was zeer vlug en snel gelijk de volgende dag. Het artikel is goed en goed verpakt. Geen klachten over deze firma.

R. Coldenhoff 20-10-2022

Wat ik van deze art & craft vind . Super goed ook betreft de afwerking en snelle levering. Een aanrader.

Roggeband 20-10-2022

Radio voldoet aan onze wensen. Is klein en veel omvattend. Heeft n goede volume en daarbij vele zenders om naar te luisteren. Geluidskwaliteit is prima voor op de achtergrond.

Wij hebben de radio aangeschaft zodat er altijd geluid is op de achtergrond in huis. ( hond)

Radio gaat aan op timer, geen omkijken naar om hem dus op tijd aan te zetten.

Jan 20-10-2022

Al enige tijd op zoek naar de juiste printer van Canon.
Via Kieskeurig bij Art&Craft beland. Deze webshop is de goedkoopste (ook volgens Kieskeurig) in tegenstelling tot andere webshop, die claimen de goedkoopste te zijn.
Zit er dan misschien een addertje onder het gras: NEE!!
Keurig bedrijf, dat snel levert, je goed op de hoogte houdt van de verzending en ook nog eens een nette levering verzorgt / laat verzorgen.

P v Gurp 20-10-2022

Geen enkel probleem ervaren!
Produkt : nat droog stofzuiger!
Perfekt gebruiks apparaat!
Dik tevreden!

Hendrika renee 20-10-2022

Al meerdere keren (grotere) aankopen gedaan, altijd spannend als het om hogere bedragen gaat! Maar de winkel komt elke keer zijn beloftes na. Alles werkt naar behoren, goed en veilig ingepakt, zorgeloze transactie dus!

Afgelopen aankoop was een verjaardagskado, dus alles ook tijdig binnen en in orde. Zeer betrouwbare winkel, eerste winkel waar ik kijk indien ik opzoek ben naar specifieke artikelen!

Wilma 20-10-2022

Wij waren op zoek naar een blender en hadden ons op internet voorbereid om hierin een goede keuze te maken qua gebruik, prijs, duurzaamheid etc.
Deze site bied volop keuze in al deze criteria. Uiteindelijk vd Kitchen aid gegaan.
Die heeft, vooralsnog de verwachting overtroffen zelfs.
Hij is, zoals wordt geschreven degelijk, gebruiksvriendelijk,handig en werkelijk prachtig. Een sieraad id keuken.
Hélemaal blij zijn we ermee!

Roger 20-10-2022

Snelle levering en netjes verpakt. Erg tevreden met de koffiebonen maler. Geeft voldoende opties voor het zetten van de perfecte kop koffie en geeft exact de juiste hoeveelheden!

Ron 20-10-2022

Powerline adapters van Devolo gekocht via de webshop van Art & Craft. Zeer eenvoudig te regelen tegen goede prijs. Een snelle en accurate levering. De producten werkten direct zoals verwacht zonder problemen. Kortom, uitstekend.

bover 12-10-2022

Op basis van de goede reviews die hier ook te lezen zijn een prijzige vriezer aangeschaft. Helaas liep het voor ons anders af met een vervelende service ervaring. In een notendoop: de vriezer werd niet geleverd met een verhaal dat veranderde en steeds onwaarschijnlijker werd. In plaats van een oplossing te bieden kregen we ineens een kort bericht waarin de bestelling werd geannuleerd. Er is geen telefoonnummer waarop ze te bereiken zijn. Enkel via de mail wat aanvoelt als een chatbot die blijft herhalen dat ze het erg vervelend vinden en danken voor de feedback, maar geen oplossing… Gelukkig hadden we via bol.com de aankoop gedaan bij deze winkel. Via de klachtenservice van bol.com zijn wij goed geholpen, zij hebben bemiddeld waarna er toch een oplossing mogelijk bleek. Dat heeft ons veel juridisch gedoe gescheeld, we waren al met onze rechtsbijstand in conclaaf om deze winkel in gebreken te stellen. Toch een twee als beoordeling omdat er dus uiteindelijk wel een oplossing is geboden na een hoop gedoe voor een beetje korting op een vriezer. Voor ons de laatste keer.

Nala 06-10-2022

Hele snelle levering, duidelijke communicatie hierover. Artikel voor de goedkoopste prijs in vergelijk met andere online winkels.
Verpakt in extra doos waardoor apparaat doos beter beschermd is. Ik ben heel erg tevreden en zal zeker in de toekomst hier vaker winkelen.

Elke 04-10-2022

Het toestel dat ik bestelde bleek niet correct te werken (fabrieksfout) - ik kreeg onmiddellijk van Art & Craft de kans om het gratis terug te sturen en ontving snel een volledig nieuw toestel. Het mailverkeer verliep zeer vlot en vriendelijk! Blij met hun service en hun prijzen zijn ook top!

Ayko 01-10-2022

Handige, overzichtelijke webshop met groot aanbod! Het plaatsen van een bestelling is makkelijk en duidelijk, echter is niet alles altijd op voorraad, wat het soms wel ingewikkeld maakt.

Jacky 01-10-2022

Duidelijke site en snelle levering, goed verpakt.
Het apparaat doet aan de voorwaarden zoals beschreven staat ben er erg blij mee☺

Arie 01-10-2022

Ik heb jullie uitgekozen vanwege de lage prijs. Het werd heel snel geleverd, ook in Haarlem.

José E. 30-09-2022

Product was op voorraad zoals vermeld en arriveerde binnen een paar dagen. Het werd netjes verpakt en in perfecte staat afgeleverd. Bestelproces was snel en gemakkelijk met duidelijke feedback via statusbericht. Duidelijke aanbeveling voor de online winkel.

Karin 30-09-2022

Prachtige kitchenaid besteld voor een mooie prijs en met de gratis groentesnijder erbij helemaal een goede prijs deal. Snelle verzending en makkelijk bestelproces. Enig minpunt is dat de bezorger het toch wel prijzige apparaat gewoon voor de voordeur had gezet maar daar kan art and craft natuurlijk niets aan doen. Klacht ingediend maar die wordt niet serieus genomen. Wellicht andere bezorgdienst gaan gebruiken?

Elles 29-09-2022

Mooie en handige website, eenvoudig om de artikelen te vinden en te bestellen.
Zeer behulpzame klantenservice
Sneel verzending en perfect op de hoogte gehouden van de status van het pakket incl track en trace vervoerder