Art & Craft - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Art & Craft.

Art & Craft stelt zich voor

In onze elektronica-webshop met meer dan 100 000 producten vind jij ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we bij Art & Craft ons best om ons brede aanbod aan de scherpste prijs tot bij jou te bezorgen. Keuzestress? Niet nodig, onze productspecialisten en klantenservice staan steeds klaar om jou met raad en daad bij te staan. Eens je hebt beslist & besteld, wordt je pakket bovendien snel, gratis - en met veel liefde – bezorgd.

Deze score is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,4

Steven Van den Meerssche 04-05-2019

Traagste service ooit gezien. 4 weken eer ik m'n geld terug kreeg. Lang leve bol.com

Dieter 04-05-2019

Eerst en vooral: de shop heeft zeer scherpe prijzen. De levering is supersnel en het trackingsysteem is gewoon het allerbeste. Dit is altijd de eerste site die ik check als ik online shop!!!

Gust 04-05-2019

De aankoop ging vlot. Maar de herstelling is reeds lang bij jullie, en ik wacht nog steeds op een oplossing

Laura 04-05-2019

Ik ben toevallig op deze website terecht gekomen bij het zoeken naar keukentoestellen. De website was heel overzichtelijk en maakte het eenvoudig om verschillende toestellen te vergelijken. Bovendien verliep de levering vlekkeloos.
Volgende keer bestel ik hier zeker opnieuw!

Veerle 04-05-2019

Overzichtelijke website. De levering was snel en correct. Een tevreden klant.

Sofie 04-05-2019

Heel tevreden van de bestelling, levering en opvolging.
Wij hebben er al onze keukentoestellen gekocht. Geen problemen en super vriendelijke personen bij de klantendienst. Wij bestellen zeker nog bij jullie.

André 04-05-2019

Zeer tevreden over de verzending , zeer snel en goed verpakt , een aanrader van een tevreden klant. De levering is perfect gebeurd op de geplande dag en zelfs een bericht gekregen met het uur van levering , hoed af voor art&craft en de pakjesdienst , die verdienen ook een pluim.

Filip 04-05-2019

Deze winkel voert alle bestellingen correct uit op de door hen aangegeven datum als het artikel voorradig is.
Klantdienst is erg behulpzaam .
Top Winkel

emvedeesje 04-05-2019

goed materiaal en zeer snel geleverd.
prijzen vallen heel goed mee bij Art&Craft

carrette-andries 04-05-2019

Heel goede service.Alles was tiptop in orde,zowel de prijzen als de levering was duidelijk afgesproken.Ook vriendelijke couriers.

Ivo Chiang 04-05-2019

Betrouwbare site, zeer goede prijzen en goede leveringsdienst (geen Bpost ....oef)

Aline 04-05-2019

Algemeen goede service. Soms heel druk in de winkel. Minder goede service via telefonische klantendienst.

Geert 04-05-2019

Al 3x rappel moeten doen voor bestelling die niet geleverd wordt. Men verwijst telkens dat men dit bij de leverancier zal melden en volgt dit bovendien achteraf niet meer op. Onaanvaardbaar.

Veegee 04-05-2019

Onlangs de eerste keer een bestelling gedaan via jullie online shop.
Bij vragen , telkens direct antwoord gekregen.
Bij levering alles perfect verlopen.

Arnout 04-05-2019

Een duidelijk ongunstige beoordeling, ondanks eerdere positieve ervaringen. Maar bij mijn laatste aankoop (1 maart 2019) loopt het op commercieel vlak, naar mijn mening, grondig fout. Vandaag (4 mei 2019) heb ik het bestelde product nog altijd niet ontvangen. Dat daarvoor plausibele verklaringen mogelijk zijn, kan ik best aanvaarden. Maar ik vind het in het geheel niet kunnen dat de winkel in heel deze periode OP EIGEN INITIATIEF nog geen enkel contact met mij heeft opgenomen. Er is alleen gereageerd op twee berichten van mijn kant en dan nog met een louter
zakelijke mededeling als "wij vragen de levertermijn op en brengen u zo snel mogelijk op de hoogte." In gelijkaardige situaties bij andere webwinkels had ik op dat vlak heel wat betere ervaringen. Men deelt vrij exact mee wanneer de levering wél kan plaatsvinden en voegt er bovendien aan toe dat je als klant de bestelling kunt annuleren, als de wachttijd niet strookt met je verwachtingen.

Carine M. 04-05-2019

Als je koel-vriescombinatie het plotseling opgeeft, net in de Nieuwjaarsperiode, dan zoek je snel (en tegen een redelijke prijs - het was het tweede huishoudtoestel in een drietal weken) een oplossing. Bij aankomst van het nieuwe toestel een klein probleempje. Er was zogezegd te weinig plaats om het toestel uit te pakken en dus kon de transporteur dat niet voor me doen. Dan maar zelf aan de slag. Er bleek tijdens het transport iets misgelopen en het toestel was echt niet meer "als nieuw". Er ontbraken ook delen van de beschermende verpakking. Het heeft wel even moeite gekost, want er waren scherpe foto's nodig, maar de winkel heeft dit op mijn verzoek (ik wilde nog meer logistieke problemen vermijden, want zo'n levering kost me elke keer een dag verlof) opgelost met een aardige korting op te prijs. De schade was immers alleen aan het lichaam. wel vooraan :-( , maar de motor werkt en de kast koelt. En een blutske in deur en ook eentje binnen, daar went men aan.
De transporteur daarentegen, die wees elke verantwoordelijkheid af. Ik heb natuurlijk onmiddellijk beide bedrijven gecontacteerd, want het leek me wel duidelijk dat de schade wellicht aan het transport te wijten was.

Christiaan 04-05-2019

Ik bestel en betaal een cursus, en dan plots is de cursus afgelast in de namiddag wegens te weinig deelnemers/interesse. Blaam voor Art & Craft en mede-organisator CANON. Dit is de derde maal dat het mis gaat bij Art & Craft voor mij. Ik ben daar nu géén klant meer...

Nick 04-05-2019

Prima service en top product. Netjes en vriendelijk op onze aanvraag bij de buren geleverd omdat we uit werken waren.

Benni 04-05-2019

Bij aankoop van een hoverboard bleek de gratis tas niet compatibel met het geleverde product. Er werd zonder enig probleem overgegaan tot een omruiling. De juiste tas werd geleverd en de verkeerde gewoon weer meegenomen. Prima service dus. Tevens kochten we het hoverboard aan aan een zeer scherpe prijs.

Davy 04-05-2019

Ik zocht een koelkast. Na lang prijzen en specificaties te hebben vergeleken op internet en aanbiedingen van lokale handelaren te hebben bestudeerd, uiteindelijk mijn oog laten vallen op 1 koelkast van het merk AEG. Tot mijn verbazing was Art & Craft zelfs goedkoper dan een zaak in de buurt die totale opruiming deed! Bovendien werd de koelkast zelfs 's anderendaags reeds geleverd en zou ik ik elders tot 3 dagen hebben moeten wachten. Zeer vlotte transactie en zeker de moeite waard om de prijzen te vergelijken!

Dirk Monroe 04-05-2019

Prima klantendienst! Ik had via het web een ultra-wide monitor gekozen van een merk waar ik eigenlijk twijfels over had maar de monitor had veel goeie reviews. Het geleverde product had toch een productiefoutje wat sommige reviews vermeldden. Ik mocht ruilen voor een andere maar die had dezelfde zwakke plek doch minder erg. Ik mocht uiteindelijk met een andere monitor van een ander merk inwisselen mits opleg. Komt erop neer dat ik 'made in Taiwan' mocht inruilen voor 'made in the USA'. De Taiwan monitor was wel mooier maar ik heb toch liever wat steviger in elkaar geplakte elektronica. Ik leerde ook dat het kopen van een artikel wat in de toonzaal aanwezig is zo zijn voordelen heeft. Bedankt Art&Craft.

VeQui 04-05-2019

Perfecte hulp voor het bestellen van een smeg-koelkast. Stipte en correcte levering en steeds vriendelijk.
Voor mij is art&craft een vaste waarde!

Askino 04-05-2019

Beste prijzen tegenover andere winkels.
Vandaag bestellen morgen in huis klopt
Volledig. Goeie klantenservice. Heb antwoord gekregen in 1uur.
Top!
Mvg

Reggie Camerik 04-05-2019

Pro: * zeer concurrerende prijzen * zeer hulpvaardige en conscentieuze klantenservice bij verdere vragen na de (uiteindelijke) levering. Contra: * het model op hun site was een oud model en dat leverde na de levering even wat gesteggel op. Dat was nl het model wat ik zocht en dacht besteld te hebben, maar bleek niet meer leverbaar te zijn (Overigens bleef het oude model op de site staan, dus check even voor de zekerheid) * levertijd was 8 dagen. Na 8 dagen toch zelf even contact moeten opnemen vwb de status van de bestelling. Vanaf dat moment door hen goed op de hoogte gehouden. * Hun koerier is Dynalogic. Absoluut onbetrouwbaar (zag ze staan voor deur op het moment dat ze wegreden en melden: adresgegevens onjuist. Daarna twee keer een nieuwe afspraak gemaakt en niet op komen dagen. Uiteindelijk pakket geleverd bijna twee weken na de bestelling (met excuses van A&C).

Ben Chatbri 04-05-2019

Mijn bestelling was goed op tijd geleverd volgens afspraak. Prijs kwaliteit is super.