Art & Craft - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Art & Craft.

Art & Craft stelt zich voor

In onze elektronica-webshop met meer dan 100 000 producten vind jij ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we bij Art & Craft ons best om ons brede aanbod aan de scherpste prijs tot bij jou te bezorgen. Keuzestress? Niet nodig, onze productspecialisten en klantenservice staan steeds klaar om jou met raad en daad bij te staan. Eens je hebt beslist & besteld, wordt je pakket bovendien snel, gratis - en met veel liefde – bezorgd.

Deze score is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,4

Dominator-it 13-07-2018

Eerste klas service gecombineerd met concurrerende prijs.

Kwam snel bij Art&Craft uit toen ik op zoek ging naar de Harman/Kardon mini Esquires.
Zij waren de enige online winkel die ze voorradig hadden in de kleur die ik graag wilde hebben.
Handige en overzichtelijke site, goede follow-up van bestelling tot levering. Die laatste was overigens zeer snel.

Wat zijn we nu tevreden met deze Harman/Kardon mini Esquires, spelen van muziek, hands free bellen op kantoor, conference calls. Voor alles volstaat dit magnifieke product.

Tot slot nog een mooie kortingscoupon ontvangen voor de volgende bestelling, die ga ik snel plaatsen bij Art&Craft.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jacqueline Staal 13-07-2018

Geweldige prijzen en snelle levering

Allereerst kwam ik op de site vanwege de prijs, ik heb een LG televisie gekocht, hij was bij de MM uitverkocht en blij toe, hij was bij Art & Craft goedkoper.
Het artikel is keurig op de post gedaan en de volgende dag geleverd, ik ben er tevreden mee. Volgende keer koop ik zeker weer bij Art & Craft.

Boy 13-07-2018

Super!

Goede service en snelle levering! Demomodel netjes schoongemaakt en geleverd. Erg tevreden!
Overzichtelijke website met duidelijke navigatie!

Joris 13-07-2018

snel en efficiënt

Een zeer snelle levering en een uitstekende prijs. De levering gebeurde de dag na de bestelling reeds. Een aanrader.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

T.H. 13-07-2018

Snel, goed en tegen de scherpste prijs

Op internet gezocht naar het door mij gewenste artikelen. Artencraft.be had deze op voorraad en bijna 20% goedkoper dan alle ander internet-aanbieders.

Duidelijke en snelle registratie op hun website, betalen en binnen 2 dagen werden de producten netjes afgeleverd. Wat mede netjes was dat je continu op de hoogte wordt gehouden wanneer het product wordt afgeleverd.

Super Service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fleur 13-07-2018

Geweldige service!

Ik ken ze nog maar net, via Blokker, maar ze leveren snel en verpakken netjes. Uitstekende producten. Top!

Ineke 13-07-2018

Geweldige service

Hele goede winkel met uitstekende service en hoe de bezorging gevolgd kon worden. Van minuut tot minuut. En evengoed kort van tevoren nog een berichtje. Echt top

Dave L 13-07-2018

Van DX naar FX

Bijna 10 jaar geleden kocht ik bij Art en Craft mijn eerste DSLR, een Nikon D80.
De deskundige uitleg en goeie service bleken toen al aanwezig te zijn.

Altijd heel veel plezier mogen beleven aan mijn D80, maar omdat de DSLR’s van vandaag veel verder staan dan toen, kon een update niet uitblijven.

De vraag was dan ook: blijf ik bij DX, of maak ik de stap naar FX.
Mede dankzij de cashbackactie van Nikon en de nog altijd top service van A&C, is het een Nikon D750 geworden. Op vragen per mail komt altijd snel reactie en een woordje uitleg in de winkel is altijd met de glimlach. Bestellen per mail gaat zeer vlot en er komt automatisch een mail wanneer de camera beschikbaar is voor afhaling.

Wat een mooie update!!!
Hopelijk beleef ik hiermee evenveel mooie momenten als met mijn D80.

Tom 13-07-2018

Zeer stipte en correcte webshop!

Mijn interesse in het product leidde me naar deze webshop. De prijs was de goedkoopste die ik op dat moment kon vinden. Na de aankoop was er een zeer correcte follow-up en accurate levering. Alles tiptop!

Sim1 13-07-2018

Snelle levering en netjes verpakt!

Prijs/kwaliteitsverhouding is zeer goed. Ik heb een samsung tablet besteld en op deze site was deze het goedkoopst (nieuw). De tablet was er binnen 2 werkdagen. Via email ben ik netjes op de hoogte gehouden van de levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jaring 13-07-2018

Geweldige service; afspraak is afspraak bij hen.

Deze shop is niet alleen gebruiksvriendelijk. Art & Craft doet ook wat het belooft. Prima service en top levering. Alles ok bij de aankoop van onze Smart TV.

Pieter 13-07-2018

supervlotte levering, vlot contact, zo hoort het

de webshop is duidelijk, heeft een zeer scherpe prijs en de levering was er binnen de 24u. voor een koelkast had ik hierop niet durven hopen
zonder de toeslag voor het betalen met VISA had ik 10 op 10 gegeven

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bart 13-07-2018

Zonder problemen, snel in huis!

Eigenlijk niks aan te merken op de gang van zaken. Zou graag al mijn bestellingen zo snel en soepel hebben!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

carla 13-07-2018

Betrouwbaar en goede communicatie

Soms word je verrast door een webwinkel, artencraft.nl is er zo een! Top service en snelle bezorging.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Willie Meurs 13-07-2018

Goede service en een eerlijke prijs.

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat het mij aangeraden is door anderen vanwege de snelle service en de fijne mensen aan de telefoon.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frans 20-06-2018

Arts en Craft, wat een ramp!!

Wij hadden onze Philips koffiezetapparaat gekocht bij Bol. com. Niet in de gaten hebbende dat hij bij AC vandaan kwam. Na 5 maanden wordt de koffie machine bloedheet, terwijl er geen water in zit en de knop op uit staat. Dus terug gezonden. Na ruim 2 maanden ontvingen wij het apparaat retour met afgebroken filterhouder, met de mededeling dat het apparaat goed is. Uiteindelijk heeft Bol.com ons geholpen met een nieuwe koffiezetmachine. Met Ac valt niet te communiceren, ze komen hun afspraken niet na, dus een ramp.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Astrid670 12-04-2018

Prima ervaring

Maandagmiddag een espressomachine besteld na gedegen vergelijkend onderzoek. Helaas dinsdagmorgen een half uur te laat bij de koerier waardoor de levering een dag later werd maar woensdag keurig afgeleverd door dynalogics, de koerier was precies te volgen en een half uur van tevoren ook nog een sms met de exacte levertijd. Super! En tegen een superprijs. Tevreden klant.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

H. Oldenburg 12-04-2018

Eens maar nooit meer.

Ik had kort geleden een robot stofzuiger gekocht van €900, maar deze voldeed helemaal niet aan de volwachtingen. Hij zoog de helft van mij huis niet! Ik heb de dag na de levering contact opgenomen en het retour gezonden. €25 verzendkosten voor eigen rekening. Maar ik moest wel 10% (=€90) zelf betalen omdat het gebruikt was. Ja duh!!! Ik tegen in bezwaar gegaan maar daar kreeg ik na een week een negatief antwoord op. Ik ben uiteindelijk maar akkoord gegaan anders heb ik helemaal niets en aan een stofzuiger die zijn werk niet doet heb ik niets. Ik had hen gekozen omdat ze €100 goedkoper waren dan bijvoorbeeld de BOL.com maar in dit geval is het duurkoop omdat ik uit ervaring weet dat BOL.com en Wehkamp wel een gebruikt product zonder gezeur retouren indien het product niet doet wat beloofd is.
Dit was een keer maar nooit meer!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Niels 01-04-2018

Geweldige webshop!

In de namiddag een hogedruk reiniger besteld en de volgende ochtend al in huis! Terwijl het geld nog eens niet van mijn rekening was afgeschreven. Keurige transporteur die letterlijk per adres te volgen is. Zo hoort het, ongekend goed!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans van Arkel 30-03-2018

Slechte levering

Ik heb op 26/3/2018 via de web site een Kaercher hogedrukspuit besteld die binnen 24 geleverd zou worden (dus op 27/3). Tot op heden (30/3) heb ik de spuit nog niet ontvangen. Volgens Art & Craft komt dit door een sorteerfout. Na mijn telefonische klacht zou Art & Craft nog contact met mij opnemen maar ook dat is niet gebeurd.

Pier 28-03-2018

Slecht service maakt van hun probleem jouw probleem

Mooie afzuigkap besteld van bosch na 4 dagen geleverd maar de verkeerde kleur. Gelijk gebeld en ze gingen het oplossen zo snel mogelijk. Na drie dagen gebeld, ze waren er nog mee bezig. Na vijf dagen weer gebeld. Nu blijkt er nog niks geregeld te zijn, de verkeerde kap moet nog worden ingepland op op te halen en de goede kleur kan pas besteld worden als de verkeerde weer terug is in het magazijn.
Als je aan geeft dat de fout bij het bedrijf ligt halen ze de schouders op.
Nu bestelling geannuleerd en ergens anders besteld en nu maar hopen dar de verkeerde snel opgehaald wordt. Staat behoorlijk in de weg mega doos van meer dan een meter bij een meter.
Kortom geen service en geen oplosising.

Henk 23-03-2018

Niets geleverd

Na een week gewacht te hebben de bestelling maar geannuleerd. Kreeg geen antwoord op mail. Uiteindelijk na annulering geld retour gestort, geen uitleg, geen excuses,helemaal niets. Onverschillig bedrijf

appie 13-08-2018

Hoelang duurde het voordat je geld was terug gestort?

Wichers 21-03-2018

Komen levertijden niet na

Op moment van bestellen werd aangegeven dat de artikelen op voorraad waren en de volgende dag zouden worden geleverd. 's Avonds kreeg ik daar per mail zelfs nog een bevestiging van. De volgende dag gebeld, want ik had nog geen track & trace gegevens. Er zou iets mis zijn gegaan met het computersysteem en helaas was mijn bestelling daarom niet verzonden. Vervolgens afgesproken dat de spullen de volgende dag op een ander adres geleverd zouden worden. Nog geen 5 minuten later een mailtje met de mededeling dat de artikelen helemaal niet op voorraad waren en dat e.e.a. verstuurd zou worden zodra er nieuwe voorraad binnen was. Nogmaals gebeld en de belofte gekregen dat men er achteraan zou gaan en ik zou worden teruggebeld. Drie uur later weer zelf gebeld. Er was nog steeds niets bekend over eventuele levering en ik moest maar afwachten tot ik een mailtje kreeg (die men zou sturen zodra de leverancier van zich had laten horen). Te kennen gegeven dat ik de spullen echt nodig had en niet kon wachten. Kreeg als antwoord dat ze helaas niets voor me konden doen. Vervolgens de artikelen zelf elders gevonden en besteld en de bestelling bij Artencraft geannuleerd. Dit soort dozenschuivers die klanten lokken met valse belofte di ze niet waar kunnen maken en vervolgens tegen hun klanten zeggen dat ze de boom in kunnen, bezorgen alle welwillende webshops een slechte naam!

R. van der Ziel 19-03-2018

Slechte communicatie en slecht klantcontact

Via Blokker.nl een televisie besteld bij Art & Craft. De televisie had 1 dag levertijd, we zijn inmiddels bijna 49 dagen verder en de televisie is er nog steeds niet. Op zich niet erg als er goed gecommuniceerd werd. Via de klantenservice van Arts en Craft al 6 verschillende levermomenten gehoord en ze blijven het vooruit schuiven.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Peter 12-02-2018

Vermijden!

Op donderdag 8 februari 2018 bestelde ik op basis van de lage prijs een Sonos Sub bij Art&Craft. Deze was op voorraad, en gezien ik tijdig had besteld, zou deze vrijdag 9 februari moeten worden afgeleverd.
Echter, vrijdag geen levering, geen mail, helemaal niets. Zaterdag ook geen levering, dus maandagochtend direct een mail gestuurd waar mijn bestelling bleef.
Redelijk snel een reactie, dat ze moesten uitzoeken wanneer de Sonos sub geleverd zou gaan worden, geen excuses voor de vertraging. Heb nog enige uren gewacht, vervolgens mijn bank opdracht gegeven de betaling terug te boeken en mijn bestelling per email geannuleerd. Achteraf (maar dat is altijd) had ik me beter moeten verdiepen in Art&Craft, negatieve recensies voldoende op internet.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice