Art & Craft - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Art & Craft.

Art & Craft stelt zich voor

In onze elektronica-webshop met meer dan 100 000 producten vind jij ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we bij Art & Craft ons best om ons brede aanbod aan de scherpste prijs tot bij jou te bezorgen. Keuzestress? Niet nodig, onze productspecialisten en klantenservice staan steeds klaar om jou met raad en daad bij te staan. Eens je hebt beslist & besteld, wordt je pakket bovendien snel, gratis - en met veel liefde – bezorgd.

Deze score is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,4

gert 05-12-2018

slechte klantenservice, slechte garantiebehandeling

Bij een defect aan een van de accessoires diende het ganse (nieuwe en goed werkende) toestel (toestel + kabels + accessoires) terug gestuurd te worden. Na een herstelperiode van 2 maanden en na regelmatig aandringen werd enkel een refurbished toestel teruggestuurd, zonder enige accessoires. Het duurde nog eens 1 maand alvorens deze accessoires verstuurd worden.
Klantenservice is zeer moeilijk bereikbaar. Garantieafhandeling ronduit slecht. Excuses heb ik nooit ontvangen. ZEKER AF TE RADEN.....

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

klaas 27-11-2018

Levering zoals beloofd

Scherpe prijs en correcte levering. Je kunt zelfs online volgen waar de koerier zich bevindt, op de dag van bezorging. Prima service.

Tb 17-11-2018

Geweldige kwaliteit en leversnelheid

Ik vond het fijn om hier mijn beeldscherm te kopen, het was best wel goedkoop vond ik en het was fijn dat je je levering kon volgen en zien wie het bracht. Ook een zeer snell levering, ik ga hier zeker vaker iets kopen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nick 16-11-2018

Goeie service, snelle levering

Snelle levering, goed verpakt, goed advies en allemaal erg duidelijk. Advies gevraagd over een tv, goed en snel geholpen door xxxx, vervolgens snel alles in orde gemaakt en vrijdag besteld. Vervolgens werd de Tv zaterdagmorgen al geleverd via Dynalogic welke z’n klanten goed op de hoogte houd van levering en levertijden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frank Moerman 18-09-2018

bijzonder vlot en professioneel!

Art & Kraft heeft werkelijk alle huishoud apparaten in huis, vaak tegen de beste prijs en bovendien zeer snel leverbaar.
Echt goeie service, proficiat!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Chef 07-09-2018

Goede snelle service

Zeker goedkoper als de grote leveranciers. Handige plaatsbepaling voor de bezorgers zodat je weet waar ze zijn. Oude apparaat werd meegenomen. Super

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tim 06-09-2018

Ruimte voor verbetering, maar over het geheel tevreden

In tegenstelling tot sommige andere reviews wil ik een positief licht op de klantenservice schijnen. De bestelling liep niet geheel volgens plan, maar ik heb iedere keer snel een reactie van de klantenservice ontvangen waardoor het uiteindelijk naar tevredenheid is afgerond.

Art & Craft is een website met concurrerende prijzen. Ik had een bestelling geplaatst met vier producten waar ik bij hun minder voor betaalde dan bij andere (Nederlandse) webshops. Uiteindelijk is mijn bestelling in twee delen verstuurd, met uitzondering van de koelast. Tijdens het plaatsen van mijn order werd er gezegd dat het een week zou duren voordat alle producten er waren. Dit werd uiteindelijk twee weken voor 2 van de 4 producten en bijna 4 weken voor het derde product. De koelkast zou pas 7 weken na het plaatsen van de order geleverd kunnen worden. Dit vond ik niet acceptabel. Gedurende dit proces werd ik echter wel uitstekend op de hoogte gehouden door de klantenservice en stonden ze mij vriendelijk te woord. Ook het annuleren van de koelkast was geen probleem en binnen drie werkdagen had ik het bedrag weer terug op mijn rekening. Ondanks dat het levertermijn enkele keren vooruit werd geschoven ben ik verder tevreden over hun service.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• Levertijd

Eva 03-09-2018

Geweldige service! Super tevreden

Duidelijke informatie. Goede kwaliteit/prijs verhouding. Ben tevreden over het product. Het hele gezin drinkt smoothies

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rosa-Anna 30-08-2018

Snelle en duidelijke levering!

De communicatie via mail met de winkel verliep zeer snel en vlot. De aankoop via de website is heel duidelijk en in een paar minuten is de aankoop geregeld ook met een extra kortingscode. Er is een snelle levering ,de dag na de bestelling. Het traject kon je voortdurend volgen waardoor ook dit in 5 minuten geklaard was!

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

tinus 30-08-2018

super service

Leuke overzichtelijke shop waar zelfs het geen ik besteld had het goedkoopste was.
Was nog even bang of het op tijd zou binnenkomen i.v.m. vakantie, maar was ruim op tijd binnen.
Top

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mohamed Hirchi 29-08-2018

Afschuwelijk leveringsdienst

3weken om mijn bestelling te krijgen
Een stuck van de 4 werd zogezegd verloren maar was eigenlijk door Dynalogic beschadigd

Dynalogic 20 keer gecontacteerd op een betalend nummer alleen maar onbekwame en onbeleefde mensen die geen info kunnen geven

Gelukkig heeft xxx alles kunnen regelen
De leveranciers weigerden de bestelling binnen te brengen zonder een afstand van verantwoordelijkheid ondertekend door mezelf

Leveranciers zonder deftig materiaal en amateuristisch
Een advies stop met Dynalogic

Ik zal in elk geval nooit meer bij jullie bestellen

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Fik 28-08-2018

Goede service en in nederland enkele euro beter koop ?????

Vlugge levering en beste koop, heb al meerdere producten gekocht bij art en craft
Zou het zeker aanbevelen aan vrienden familie en kennissen
DOE ZO VOORT

Jan I 28-08-2018

Geweldige service zoals beloofd. Zo hoort het.

Ik heb verschillende malen gekocht in deze winkel; telkens zeer tevreden over de snelheid van de levering en het product. De beloofde leveringstijden worden gerespecteerd en ook het tijdstip van de levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Hassan 27-08-2018

Kapotte levering

Binnen 2 werkdagen had ik mijn glazen Siemens afzuigkap in huis alleen was deze helemaal kapot. Het glas was kapot en je zou zeggen, kan gebeuren. Binnen no time gebeld met Art. Moest foto’s per mail sturen en dan zou het binnen hooguit 2 dagen geregeld zijn! Het duurde echter 2 weken en heb er 4x achteraan moeten bellen wat mij ongeveer €60 aan belkosten opleverde. Erg jammer en zal niet snel nog iets bij Art bestellen. Ben nu al bang als ik een beroep moet doen op de bijbehorende garantie.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

ADS 26-08-2018

voordelige prijs ,

snelle levering , bestelling geplaatst en volgende dag geleverd
Voordelige prijs , vond koelkast nergens goedkoper.

Pluspunten

• Levertijd
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ellen 26-08-2018

Top klasse

Alles pikobello levering perfect in orde product ook , Snelle service , makkelijke site , snel geleverd ,

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

review 26-08-2018

Snelle levering

Lage prijs, snelle levering, duidelijke communicatie.................................................

Katrien B 26-08-2018

Defect toestel geleverd gekregen geen oplossing

Vermogen toestel werkte niet.
Diende online melding te doen en link werkte eerst niet.
Toen het eindelijk lukte, kreeg k te lezen dat ik de aangifte bij het merk zelf diende te doen.
Tot op vandaag na drie weken nog geen reactie gekregen .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

PAPPAERT ANDRE 25-08-2018

ZEER GOEDE SERVICE

Enkele probleempjes gehad maar die waren snel opgelost met baas van de winkel keten, wel een aanrader voor velen. Zeer veel keuze alles maar wat je kan denken en vooral doe eens de prijs vergelijk met andere verkopers en je ziet direct wat je kan uitsparen. Ga dit bedrijf zeker aanraden bij anderen die dit nog niet kennen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

luc 25-08-2018

zeer goede service

heel goed I een aanrader voor iedereen. Zeer gebruiksvriendelijk, vlugge levering en goed van prijs!

Hans 24-08-2018

Prima service

Ondanks dat het niet helemaal vlekkeloos ging met de beloofde leverdatum was het vooral de service en oplossing wat mij zo tevreden maakt.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rik 24-08-2018

Snelle levering

Via deze shop een nieuwe wasmachine gevonden tegen de laagste prijs van dat moment. 'sAvonds besteld en prompt de volgende dag geleverd binnen het opgegeven tijdslot.
Prima service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

sofie 24-08-2018

Teleurgesteld in leveringsproces

De site ArtandCraft.be geeft aan te leveren daags na de bestelling. Ik heb 3 dagen gewacht op het eerste deel van de bestelling zonder dat er over bijvoorbeeld vertraging of zo gecommuniceerd werd. Nog een dag later werd de 2e helft geleverd, alhoewel ik een vinkje had aangekruisd dat alles in 1 bestelling mocht komen. Op logistiek gebied zijn concurrenten sterker. Het product zelf is dik ok.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd

Jenny 24-08-2018

Snelle service en levering.

Ik wist welke kruimeldief ik wilde en Art & Craft leverde hem het goedkoopst. Bovendien was de service en levering heel vlot!

R.vullings 24-08-2018

Goed product, goede service

Het was een hele snelle levering, dit hadden we niet verwacht. We werden goed op de hoogte gehouden via sms en e-mailberichten. Alleen maar positief.