Art & Craft - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Art & Craft.

Art & Craft stelt zich voor

In onze elektronica-webshop met meer dan 100 000 producten vind jij ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we bij Art & Craft ons best om ons brede aanbod aan de scherpste prijs tot bij jou te bezorgen. Keuzestress? Niet nodig, onze productspecialisten en klantenservice staan steeds klaar om jou met raad en daad bij te staan. Eens je hebt beslist & besteld, wordt je pakket bovendien snel, gratis - en met veel liefde – bezorgd.

Deze score is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,4

Johan Jansen 21-01-2021

Stelde een vraag in de mail ivm een aanbieding FC7 Karcher.
Daar werd door Josephien zo netjes snel en goed op gereageerd dat ik besloot gelijk de aankoop te doen. Dit heb ik netjes terug gemaild en ze reageerde hierop dat mocht ik vragen hebben haar mocht contacten super toch. Omdat ik blij verrast was heb ik gelijk nog een bestelling gedaan om mijn schoonzus te verblijden een soundbar.
De levering was ook goed verzorgd netjes op de hoogte gehouden en netjes geleverd. Dus kan niet anders zeggen dan goed geholpen dankje wel groet Johan

Rik Hendriks 20-01-2021

Super snelle service. alles top. Site is erg makkelijk. Voor 21:00 uur besteld volgende dag voor 12:00 uur geleverd

Judith 20-01-2021

Televisie besteld, werd snel geleverd. Vlak van tevoren een SMS hoe laat de bezorger zou komen.
De bezorger was precies op tijd.

Olivier F 20-01-2021

Competitieve prijzen (printers), supersnelle levering (24u), fantastische service! Zeer tevreden klant

Huub van Beusekom 20-01-2021

Supersnelle en overzichtelijke website. Op tijd product afgeleverd geheel volgens plan. Volgende keer zal ik wederom bestelling bij dit bedrijf plaatsen.

Marginella 20-01-2021

Eigenlijk geef ik nooit beoordelingen... Nu wel, ondanks of juist dankzij het gegeven dat de inhoud van mijn bestelling onherstelbaar beschadigd was. De firma Art en Craft heeft op mijn schadeformulier heel snel en klantvriendelijk gereageerd. Ik heb binnen enkele dagen een nieuw exemplaar ontvangen zonder de rompslomp om het kapotte exemplaar te moeten retourneren. Overal kan wel eens wat misgaan, maar juist dan is een goede service veel waard!

Ramona 20-01-2021

Goede duidelijke webshop. Ik heb er de afgelopen maand twee keer wat besteld in de drukke december periode en levertijden waren top. Precies zoals aangegeven op de website en geleverd via goede koeriersdienst dynalogic. Daarnaast hebben ze voordelige prijzen.

Rob de Witte 20-01-2021

Correcte bezorging en netjes afgeleverd volgens afspraak. Men komt na wat men beloofd

Ruud 20-01-2021

Ik heb mijn bestelling nog niet binnen. Ik moet nog 3 tot 5 weken wachten? Wel lang voor een speaker set?

alias1965 20-01-2021

Vindbaarheid van de laagste prijs aanbiedingen en heeft geholpen in het maken van mijn keuze.
En de Cashback deal met LG.
Doen wat wordt beloofd... Bestellen en leveren binnen 24 uur. Dacht dat het niet kon, maar niks is minder waar. top

Renske 20-01-2021

Snelle service, duidelijke en makkelijke bestelmethode, blij met de nieuwe 55mm cameralens.

Rianne van Duivenvoorde 20-01-2021

Goede service. Wij hadden een kado, roomijsmachine, aangeschaft voor een vriendin, deze werd snel en netjes geleverd. Helaas had ze dit net zelf gekocht en daarom moest het retour maar ook dit werd snel en netjes geregeld. Het werd zelfs opgehaald bij mijn vriendin thuis. Super!

Sarina 20-01-2021

Via google kwam ik weer op de aantrekkelijkste prijs bij art & craft uit voor het apparaat waar ik naar op zoek was. Ik had al eerder bij deze webshop bestelt en daarom wist ik dat het zeker wel snor zat. De site is erg overzichtelijk, de service uitstekend en de levering supersnel!

Marlies 20-01-2021

Zeer duidelijke communicatie
Snelle verzending
Goede omschrijving van het product

Jomadogo 15-01-2021

Wij hebben bij Art & Craft een Samsung televisie aangeschaft. Ten eerste was het de laagste prijs, die gevonden kon worden voor dit type toestel. Ten tweede werd het keurig de volgende dag bezorgd.
Na uitpakken bleek het toestel beschadigd. Contact via de mail opgenomen, waarop wij gelijk antwoord kregen. Na het inzenden van wat foto's betreffende de beschadiging kregen wij keurig de volgende dag een nieuw toestel en werd het beschadigde gelijk meegenomen.
Super service.

Iwan 15-01-2021

ik zou iedereen aanbevelen om bij Art & Craft te kopen de service is er enorm geweldig en de levering is zoals het hoort daarom beveel ik het iedereen van mijn vrienden uit de fotografie wereld aan

Rick 14-01-2021

Snelle service! In de avond tv besteld voor 400,- goedkoper dan mediamarkt, volgende ochtend ontvangen! En dat in een tijd waarin elke webshop loopt te klagen over drukte.

Jeroen Ribbink 13-01-2021

Scherpe prijs, goed en snel geleverd, goede communicatie vanuit vervoerder over de verwachtte aankomsttijd. Fijn dat ze, naast het afvoeren van mijn oude apparaat, mijn nieuwe ook net over de drempel konden neerzetten.

Jurg Brinkkemper 13-01-2021

Snelle leveren van een LG Oled televisie, de prijs was een stuk lager dan bij de concurrentie. en het product werd keurig op tijd (de volgende dag) geleverd.

J. Blok 13-01-2021

Scherpe prijs, de snelheid van leveren na het maken van de bestelling, service door de transporteurs door regelmatig te melden hoe laat zij kwamen.

Mirjam 13-01-2021

's middags een televisie besteld, de volgende ochtend om 10.00 uur in huis!

Bas 13-01-2021

Na bestelling de 65 inch televisie de volgende dag in huis. Keurig afgeleverd door twee mensen.
Na een slechte ervaring met Bol.com, die de levering van de televisie niet kon waarmaken een hele positieve ervaring. Top!

Half Twee 13-01-2021

Ik vond de bezorgers erg gehaast en ze weigerden om de oude vaatwasmachine mee te nemen, zoals afgesproken, omdat er bij het optillen nog een laatste restje water uit kwam. Op hun aanraden contact met art & craft opgenomen maar die verwezen mij naar de voorwaarden en waren niet flexibel. Een volgende keer zal ik een ander bedrijf overwegen.

Robin 13-01-2021

Duidelijke omschrijving van het product. Ik heb een warmtepompdroger besteld en werd de volgende dag al geleverd. Wat een goede service.

Riemsma 13-01-2021

Snelle service en het product zoals beloofd. Ook werd er snel op mailverkeer gereageerd. Klasse