Art & Craft - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Art & Craft.

Art & Craft stelt zich voor

In onze elektronica-webshop met meer dan 100 000 producten vind jij ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we bij Art & Craft ons best om ons brede aanbod aan de scherpste prijs tot bij jou te bezorgen. Keuzestress? Niet nodig, onze productspecialisten en klantenservice staan steeds klaar om jou met raad en daad bij te staan. Eens je hebt beslist & besteld, wordt je pakket bovendien snel, gratis - en met veel liefde – bezorgd.

Deze score is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,4

Hallo 01-02-2018

Geweldig

Heb op donderdag 31 januari hoge druk reiniger besteld bij art en craft op de site en volgende dag al thuis 👌🏻

Hugo 26-01-2018

Prima aankoop koop waarschijnlijk nog in deze shop.

Uitstekende service top top top
Dit is de eerste aankoop bij art & craft en zeker niet de laatste.
Toppie!

KvdrG 21-01-2018

Waardeloos!

Op woensdag 10-01-2018 heb ik via Blokker.nl een Severin EM 3965 Elektrisch mes gekocht. De levertijd (levering via Art en Craft) zou 1 dag zijn. Op maandag 15 januari had ik nog niets ontvangen en heb ik een mail gestuurd naar Art en Craft. Zij zouden uitzoeken hoe lang de levertijd zou zijn en ik zou bericht krijgen als zij iets horen. Op vrijdag 19 januari had ik nog niets gehoord en heb ik op Blokker ook een mail gestuurd dat ik nog niet had gekregen. Zij gaven het advies op toch weer contact op te nemen met Art en Craft. Het is nu 21 januari en heb ik nog steeds niets vernomen van Art en Craft. Er zit mij niets anders op dan morgen opnieuw contact met hen op te nemen waar mijn mes blijft. Erg vervelend dat ik van hen niets hoor en hier zelf achteraan moet

Peter F 19-12-2017

Schandalige misleiding!!!

Heel slechte service hier!!!!! Had in de aanbieding een koffie apparaat gekocht (zwarte) voor €395. Er stond duidelijk dat deze op voorraad was. Bestelling bevestigd gekregen van webshop, en er werd levering in één werkdag beloofd. Hierna krijg ik te horen dat ze hem niet meer kunnen leveren en willen de bestelling geannuleerd wordt. Ik heb gevraagd of ik de grijze kan ontvangen, wat even duur is. Dat ging helaas niet, ik kon wel op hun site nieuwe bestellen voor €494,98. (was inmiddels niet meer in aanbieding) Meerdere malen contact gezocht, bieden geen oplossing. Ik moest maar opnieuw bestellen op hun webshop en €100 euro meer betalen...... Schandalig!!!!

Jacqueline 08-12-2017

Heel tevreden

Samen met mijn moeder een stofzuiger besteld en de volgende dag al in huis. Stofzuiger werkt helemaal goed en was ook zeker niet te duur. Wij zullen zeker nog vaker iets bestellen als wij iets
nodig hebben uit deze webshop.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hanzie 06-12-2017

Waardeloos!

Op vrijdag 24-11-2017 heb ik een Siemens Inductiekookplaat besteld bij AC elektro via Bol.com. Deze zou vrijdag 1-12-2017 geleverd worden en er zou vooraf contact opgenomen worden i.v.m. met de levering.
Vervolgens heb ik vrijdag 1-12-2017 een hele dag thuis zitten wachten op ofwel de levering van de kookplaat of een telefoontje. Helaas.. Niets gezien of gehoord…
Op maandag 4-12-2017 heb ik een mail gestuurd via de site van Bol.com met de vraag wanneer ik mijn kookplaat kan verwachten. Tot op heden geen reactie.
Vervolgens op 5-12-2017 gebeld met AC elektro. Gelukkig kreeg ik al snel een (slecht verstaanbare) Belgische dame aan de lijn en ze vertelde mij dat de kookplaat waarschijnlijk morgen “toe zal komen” en dat ik mijn mail maar in de gaten moest houden.
Ik heb mijn mail een hele dag in de gaten gehouden en tot mijn verbazing kreeg ik deze ochtend een mail van Bol.com met de mededeling dat de bestelling is geannuleerd! Ze krijgen de bestelling om een of andere reden niet verwerkt.
Dit is natuurlijk ontzettend waardeloos, zowel van Bol.com als van AC elektro. Het lijkt me duidelijk dat, ook gezien andere recensies, Bol.com drie keer na moet denken om zulke verkopers op hun site toe te laten! Het blijkt wel weer dat er met Belgen moeilijk zaken te doen is…

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Saskia 01-12-2017

Slechte service

Ik bel net naar ze omdat de levertijd 4-5 dagen zou zijn. Na 8 werkdagen is mijn bestelling er nog niet.
Gebeld stond erg lang in de wacht. En kreeg te horen dat de levering nog niet binnen en dat zij er nog op wachten. Het gaat nog zeker 3-4 werkdagen duren. In mijn ogen netjes om zelf te melden ipv dat ik er achteraan moet.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Verheuvel 19-10-2017

Prima service

De levering was perfect en het product is uitstekend. Het product was prima verpakt.
Alle toezeggingen zijn nagekomen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Josée 19-10-2017

service geweldig

kwam toevallig langs op internet gelijk in m'n favorieten gezet.
en beveel dit zeker aan m'n kennissen en familie aan

SF 17-10-2017

Super service en levering!

Met een chat wat vragen gesteld over bepaalde camera, werd direct opgepakt en uitgezocht. Binnen korte tijd per mail een antwoord terug ontvangen. Wat later op de dag een camera besteld en de volgende dag al in huis, super netjes te volgen via een track&trace!! Met deze service ben ik een ontzettend tevreden klant!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ariane Van Ootegem 17-10-2017

Top service met kennis van zaken!

Vakkundig, en snelle service met kwaliteit! Webshop is overzichtelijk, goede aanduiding wanneer levering. De zending kan gevolgd worden de dag van aflevering.

Ronse Diane 17-10-2017

Efficiënte en vriendelijke service.

Bij defect aan een product krijg je onmiddellijk een correcte en snelle oplossing. De ophaal- en afleverservice is top!

TomVO 15-10-2017

Top in service met optimale prijs-kwaliteit verhouding

Ruim assortiment aan zeer interessante prijzen. Site is overzichtelijk, bestellingen worden correct en vlot afgeleverd. Dienst na verkoop werkt optimaal bij defecten en bij de klantendienst word je snel en vriendelijk geholpen.

Jos van de Sanden 10-10-2017

Een web-winkel die begrijpt wat een klant wil...

Een web-winkel moet duidelijk, compleet en op prijs concurrerend zijn. Art & Craft snap dit en je zie dit terug in de opbouw van hun website.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Limitnl 18-09-2017

Niet kopen...te

Hier niet kopen!

Miele stofzuiger besteld en leek goed! Liep mooi achter der aan. Daarna kort getest op 2 m2, stofzuiger toch te zwaar en zuigmond te log bevonden, dus direct ingepakt en weer retour. Omdat de stofzuiger 5 sec. aan is geweest accepteren ze em niet meer als nieuw. Er zat een haar in de stofzak en de zuigmond was 'vies'. Kon onmogelijk als nieuw worden doorverkocht, aldus art en craft. Nu moeten wij 75% vd aanschafprijs accepteren als refund...dus weg 50 euro. Een natte lap over de zuigmond en hoogstens een andere stofzuik had het probleem opgelost..maar ze willen daar helemaal niks.

Wij vragen ons af; hoe moet men dan een stofzuiger beoordelen.. met je ogen én het liefst op afstand? Doen ze ook zo als er vingerafdrukken op tv.s staan? Het heeft er veel van weg dat ze hier op lopen.. louche handelaren op zoek naar sales.

michiel 05-09-2017

Enorme oplichters

Ik kocht in juni bij deze online shop een golfhorloge merk Bushnell. Recent kreeg ik last van condensvorming onder het glas. Op mijn melding hierover kreeg ik te horen dat ik het horloge moest opsturen, dat ik het 4-6 weken zou moeten missen en als blijkt dat er geen defect is moet ik 60 euro boete/losgeld betalen. Deze voorwaarden zijn belachelijk. Inmiddels heb ik ook geklaagd over Art&Craft bij de Belgische importeur van Bushnell. Deze heeft me meegedeeld dat Art&Craft geen erkende verkoper is van Bushnell. Dat betekent dat ze waarschijnlijk zelf partijen importeren via officieuze kanalen en dat verklaart hun belachelijk slechte service. Ze zijn misschien de goedkoopste, maar hebben zeker ook de allerslechtste klantenservice ever.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Marieke 04-09-2017

Geld weg!

Begin augustus Fitbit 2 besteld, was na 2 weken al stuk. Teruggestuurd, nooit meer wat vernomen en ze lijken onbereikbaar.

Charlotte 02-09-2017

Levering niet op tijd

Was op zoek naar een hoesje voor mijn telefoon, op de site van art en craft was dit hoesje op voorraad, er stond heel duidelijk bij de bestelling vandaag besteld 27-8-2017 geleverd op 29-8-2017. 1-9-2017 is het hoesje nog steeds niet binnen. Dit was de eerste keer dat ik een aankoop deed op deze site en tevens laaste.

voel me belazerd 13-08-2017

shitservice!!!!

Doro Flip Cover besteld, en gekregen. Past echter niet. Terugsturen lukt gewoon niet door de ingewikkelde procedures die men er op nahoudt. Ook niet na diverse mails en telefoontjes, lijkt of men aan het lijntje wordt gehouden tot men het opgeeft. Dat doe ik dan ook. Nooit meer.
Heb nu een betaalde, niet passende Flip Cover, die ik niet kan retourneren!!!!!

Ariane 04-08-2017

Goed opgelost, zal ik zeker niet vegeten

Ik had een slecht ervaring doordat schade was gemaakt tijden het plaatsen. Inmiddels is het allemaal netjes opgelost, dank daar voor!

Leonard Wijsman 03-08-2017

geen service en geen oplossend vermogen.

slechte service! Speciaal een onderdeel besteld met dagdeel levering. extra voor betaald. Onderdeel met spoed nodig voor het afmonteren van een keuken net voor de bouwvakantie.
Op de dag van levering netjes met track en trace gevolgd via dynalogic.
Chauffeur heeft bezorging niet geleverd omdat hij het adres niet kon vinden, geen telefoon gehad en is gewoon doorgereden. Art en Craft gaf ook niet thuis en kon de levering niet verspoedigen.
extra kosten blijven staan voor dagdeellevering. geen oplossend vermogen maar gewoonweg jammer en maar wachten tot morgen.

bertito 30-07-2017

Niks te kalgen

Goede afspraken rondom aflevering mogelijk. Ze hebben aantrekkelijke aanbiedingen. Mij product was 150% afgeprijsd.

hoiiii 15-09-2017

eventjes een vraagje hoe kan een product 150% korting zijn dan krijg je de helft toe en dat lijkt me sterk

Jan 24-07-2017

Slechte service - niet doen!

Het is een administratieve puinhoop bij deze winkel, na betaling gebeurde er eerst een week niets, toen moest ik mailen ter herinnering van mijn bestelling. Daarna werd het product aangeboden op zaterdag terwijl ik helaas niet thuis was. Toen weer een lange tijd stilte, nog Maar een herinnering gestuurd. Vervolgens krijg ik wel allerlei onbegrijpelijke mailtjes, maar mijn product is nog steeds niet geleverd.

Misschien wel lagere prijzen, maar beter ergens te kopen met goede administratie en klantenservice.

Gronowski 18-07-2017

Verschrikkelijke service!

Klant wordt niet serieus genomen. Mijn zaak loopt nu al twee maanden en niemand weet wat de stand van zaken is. Geen aanrader! Volgens mij een goede item voor Radar..

Jayden 18-07-2017

Goeie Service

Ik heb een bluetooth speaker besteld donderdag het was voor 5 uur bestelled morgen in huis ik bestelde om half 9 ik nam aan dat het maandag kwam toen vroeg ik van wanneer het komt en toen zeiden ze dat het zaterdag kwam daar was ik heel tevreden mee net tot 6 uur gewacht en heb hem nu 2 uurtjes en hij bevalt me heel erg goeie bass enz. En dat voor maar 100 euro en bij andere winkels 140 ik ga zeker als ik iets nodig heb eerst hier kijken .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -