Art & Craft - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Art & Craft.

Art & Craft stelt zich voor

In onze elektronica-webshop met meer dan 100 000 producten vind jij ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we bij Art & Craft ons best om ons brede aanbod aan de scherpste prijs tot bij jou te bezorgen. Keuzestress? Niet nodig, onze productspecialisten en klantenservice staan steeds klaar om jou met raad en daad bij te staan. Eens je hebt beslist & besteld, wordt je pakket bovendien snel, gratis - en met veel liefde – bezorgd.

Deze score is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,4

Gertjan 25-03-2021

Eigenlijk weinig op aan te merken. Duidelijke site en snelle levering. Geleverd volgens verwachting, dus verder geen contact of ervaringen

FILIP 25-03-2021

Aankoop van Karcher K7 premium in maart 2021.
*de goedkoopste: Na een tiental sites te hebben vergeleken, springt Art & Craft er bovenuit met een prijsverschil van meer dan 100 EUR.
*de doorlooptijd van bestelling tot levering is prima en komt overeen met de vooropgestelde leveringstijd.
*veelvuldige, relevante en goede communicatie.
*vriendelijke levering, het product wordt zo goed als gebruiksklaar geleverd, dus geen knutselpraktijken van doen.

Radie 24-03-2021

Snel en keurig op de afgesproken tijd geleverd. Grote en "zware" TV werd keurig binnen in de kamer neergezet en niet bij de voordeur.
Dus prima aflevering.

gert0740 24-03-2021

Ik had een QXD kaart gekocht en deze werd vlot en netjes geleverd. Na een kort gebruik bleek deze defect en is vervolgens keurig netjes door Artencraft vervangen. Via de mail steeds g goed op de hoogte gehouden van het verlopen proces. Keurig geregeld allemaal en een goede communicatie.

Johan 24-03-2021

Ik kocht een combinatie van een aantal artikelen en er zit een knop "vraag offerte". Die knop gebruikt en binnen een uur een antwoord, nog een vraag gesteld en die werd binnen 15 minuten beantwoord.
Levering was zelfs sneller dan bij bevestiging van de bestelling aangegeven.

Lucas 24-03-2021

Perfecte service zoals het eigenlijk altijd zou horen maar spijtig genoeg niet altijd het geval is. Snelle reactie op mail wat bij andere webshops ook niet steeds het geval is.

Sigrid 24-03-2021

Snelle levering, goed ingepakt en het tijdstip van levering kon je perfect volgen.

wingit 24-03-2021

Snelle levering en goede kwaliteit tegen een betere prijs als bij de meeste andere winkels

Margo 24-03-2021

De correcte apparaat gekregen voor een scherpe prijs binnen 24 uitgeleverd goed verpakt

Art & Craft via Internet 24-03-2021

Een fantastische pan en een zeer snelle service, waar je gewoon blij van wordt!

Tom Vandepoel 24-03-2021

Correct en snel geleverd met track and trace opvolging.
Product voldoet volledig aan de beschrijving en onze verwachtingen.
Prima service !

Een zeer tevreden klant! 24-03-2021

Door een technische issue is mijn order dubbel geplaatst een dubbel afgeschreven.
Dit is tijdens de levering pas ontdekt.
Meteen melding van gemaakt, volgende dag kwam het bedrijf het extra pakketje ophalen (gratis) en de terugboeking was binnen 3 dagen in orde gemaakt!

Super en snelle service! Helder communicatie!
Klant staat zeker centraal!

Jullie kunnen gerust bestellen bij dit bedrijf 👌🏻

Robin 24-03-2021

Uitermate tevreden over de service en de snelle levering. Pakket arriveerde vanuit België op de afgesproken tijd. Ik geniet al een paar dagen van mijn Samsung Soundbar, die nog eens 100 euro goedkoper was dan bij Nl leveranciers! Chapeau Art en Craft, beveel iedereen deze webshop aan.
Bedankt ****

L. Kesarsing 24-03-2021

Overzichtelijke site, zoeken en vinden van een apparaat zonder problemen. Product is heel snel geleverd

Aad 24-03-2021

Art & craft Dit is een shop waar je prettig en fijn kan shoppen, klant vriendelijk, snelle service ook met retouren .
Goed assortiment en makkelijk overzicht van de web shop.

Mignon 24-03-2021

Geweldige service. Al eerder via trustpilot en art & craft zelf duidelijk gemaakt. Deze communicatie vanuit de chauffeur en de rest can het bedrijf was uitmuntend. Dank

Wil 24-03-2021

Mooie Bosch vrieskast gekocht bij art & craft. Overal de prijs vergeleken maar hier de goedkoopste. Snelle levering en de bezorgers waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Afgeleverd op de 9e etage. Ben er zeer tevreden over.

PW 24-03-2021

Super snel, met een zeer nauwkeurige aanduiding van het moment van levering. Product is top en goed verpakt.

Otto 24-03-2021

Duidelijke site, veel vergelijking mogelijk met de diverse apparaten.
Scherpe prijs aanbiedingen.
Zeer snelle levering, komen gedane afspraken hierover meer dan na.

Marcel 24-03-2021

Duidelijke website. Goede prijzen. Veel betalingsmogelijkheden. De volgende dag geleverd.

Dennis 24-03-2021

Alles klopt! Vanaf de bestelling tot de levering. Ik ben onder de indruk van de informatie voorziening. Het voelde alsof ik persoonlijk contact had. Alsof ik in een fysieke winkel een product kocht.

Mvdaalst 24-03-2021

Snelle , nette levering en de allerlaagste prijs in de hele regio Helemaal tevreden.

J. 24-03-2021

Supersnel gezocht, besteld en verzonden. Ik zou niet weten hoe het beter moet ;)

Jos 24-03-2021

Alles klopte en afspraken werden nagekomen! Dus een betrouwbaar adres waar ik zeker terugkom.

Willem H 13-03-2021

Bestel hier wel vaker wat, ze hebben interessante aanbiedingen. Ik geef een 10, want een ontvangen product was op één puntje na niet helemaal wat ik ervan had verwacht. Dit gemeld en het werd meteen vervangen binnen twee dagen, super!