Mobiel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Mobiel.nl.

Mobiel.nl stelt zich voor

Het vergelijken en kopen van je mobiele abonnement of nieuwe smartphone doe je eenvoudig en snel bij Mobiel.nl. In de mobiele jungle zijn wij er om je wegwijs te maken, zodat jij zelf slim kan kiezen wat het beste bij je past. Een nieuw abonnement bestellen of verlengen kan bij Mobiel.nl altijd. Het maakt hierbij niet uit of je je huidige abonnement ergens anders hebt besteld. Wij zorgen ervoor dat alles makkelijk en snel geregeld is. Wie slim kiest, kiest Mobiel.nl.

Deze score is gebaseerd op 81 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,9

Cor Timmers 06-09-2022

Ondanks de storing bij t-mobile waardoor de levering van het product een dag later kwam was het contact hierover met de medewerkers van mobile.nl vriendelijk, bereidwillig om e.e.a. te checken en geduldig.

Miedema 04-09-2022

Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Zeer snel en accuraat geholpen. Scherpe prijzen. Aanbeveling.

Sandra 02-09-2022

lekker overzichtelijk en ook snel geleverd. Keurig info m.b.t. deze levering.

Denzell 01-09-2022

Ik heb heel snel een keuze uit de providers kunnen maken omdat er op de site provider makkelijk vergelijkbaar waren. Doordat ik met mobiel.nl een provider had gekozen, heb ik een Homepod cadeau gekregen. Daarvan was de levering de volgende dag. Topservice zeker een aanrader

Greet 29-08-2022

Prima bedrijf met ruime keus. Heel prettig om ook gemakkelijk telefonisch contact te kunnen maken. Dat is tegenwoordig niet meer zo gebruikelijk. Vriendelijke medewerkster die meedacht. Dik tevreden dus.

Suzanne 29-08-2022

Sim Only besteld bij Mobiel.nl voor een mooie prijs en snelle service, plus vanwege actie weken een gratis Apple Homepod erbij gekregen, echt super!

Bazzy80 28-08-2022

Ik koop al jaren hier telefoons. Altijd goeie prijzen.
Gewoon hoe je het wenst

Jori 27-08-2022

Webshop is goed en overzichtelijk. Ik betaalde meer voor verzending zodat hij dezelfde dag nog bezorgd zou worden. Helaas kreeg ik hem alsnog een dag later. Voor niks extra betaald!

Dariusz Kaczmarczyk 26-08-2022

Ik heb al twee telefoons en veel gadgets in deze winkel gekocht. Zeer snelle levering. Ik raad aan.

Jan 26-08-2022

Duidelijke site en mooie aanbiedingen. Snelle en correcte levering. Alles is gegaan

Azeem 25-08-2022

Tevreden met het verloop van de levering van mn s22 ultra. De stiptheid en communicatie rondom de levering was super. Zeker voor herhaling vatbaar!

A.V. 24-08-2022

Advies aan mobiel.nl : doe geen toezegging als je deze niet waar kunt maken.

De motto: voor 11 uur besteld, Vandaag in huis, hebben ze bij mij niet waar kunnen maken. Extra kosten betaald om dezelfde dag te bezorgen, link van track and trace ontvangen, maar er is NIETS bezorgd. Medewerkers mogen het slechte nieuws overbrengen, leidinggevende houdt zich afzijdig, en na aandringen wordt ik teruggebeld. Tijdens dit gesprek zegt ze: ik had niet op hun moeten vertrouwen,, betreffende bezorging telefoon, want mijn aanvraag ook afgewezen had kunnen worden door provider. Ik wordt dus ineens weggezet als wanbetaler !! Te triest voor woorden.

Ik ben altijd nette betaler, en kom mijn verplichtingen na. Dus totaal geen reden om mij af te wijzen voor een abonnement met toestel.

Borgers 20-08-2022

Fijn en duidelijke site met veel mogelijkheden. Keuze uit alle aanbieders en geen kleine lettertjes die achteraf vervelende gevolgen hebben. Verder altijd een snelle afhandeling en de nieuwe telefoon gelijk de volgende dag in huis. Zeer tevreden.

Erdeevee 20-08-2022

Prima site. Duidelijk.
Jammer dat vooraf aangegeven wordt dat bepaalde telefoon op voorraad is en dat je na het doorlopen van het hele proces, wat een 20 minuten in beslag neemt, erachter moet komen dat juist de door jou uitgekozen telefoon niet meer leverbaar is.
Klantenservice gebeld en meteen een vriendelijke medewerker die aangaf dat de telefoon nog wel in een andere kleur op voorraad is. Wel €35,- meerprijs.

Verder twee keer klantenservice gebeld en heel vriendelijk en kundig geholpen.

Mobarek 17-08-2022

Super snelle bezorging en gemakkelijk en duidelijke website. Goedkopere abbo deals incl toestel dan bij de providers zelf. TOP

Marja van Leeuwen 15-08-2022

Super snel en super netjes ingepakt en bezorgd. Geleverd zoals beloofd al de volgende dag. Alles prima en snel geregeld.

FT 15-08-2022

Overzichtelijke website, makkelijke vergelijking tussen mogelijkheden. Supersnelle service en goede telefonische bereikbaarheid.
Daardoor mooie kortingsactie gevonden.

Rudi 07-08-2022

Het abonnement van mijn OnePlus 8 telefoon liep af maar omdat ie nog steeds goed voldoet heb ik mijn abonnement omgezet naar een sim-only via Mobiel.nl. Dit was super eenvoudig en binnen een paar uur was alles online geregeld.

Wilfred 04-08-2022

Bij Mobiel.nl heb ik in de afgelopen jaren al 3x een mobiel besteld, hetzij voor mezelf, hetzij voor mijn vrouw en de levering is altijd zoals beloofd op het tijdstip. Het abonnement word ook geregeld zoals gewenst. Prima, Top...

Ed 04-08-2022

Makkelijk en overzichtelijke website. Alle providers verlenging mogelijk. Je weet waar je aan toe bent met het abonnement wat je afsluit geen extra kosten.

Albert 03-08-2022

De gebruikersvriendelijkheid van de site is top, alleen de levering van de producten ben ik erg teleurgesteld in.

Mijn bezorger gooit mijn pakketje in een vuilniscontainer en schrijft dat op een briefje die in de brievenbus wordt gestopt i.p.v. een handtekening te vragen, ook heb ik een incompleet product binnengekregen wat letterlijk alleen schoonmaakmiddelen bevat en niet de bescherming waar ik om vroeg. De slechte ervaring bij deze levering zorgt ervoor dat ik hier niet meer bestel voor accessoires.
Officiele reactie van Mobiel.nl 04-08-2022

Beste Albert,

Bedankt voor je review.
Wat vervelend om te horen dat je pakket niet op de juiste manier en incompleet is geleverd bij je.

Zou je een e-mail willen sturen naar aftersales@mobiel.nl onder vermelding van 'review Kieskeurig Albert' en je ordernummer?

Zodra we de e-mail hebben ontvangen nemen we de review graag verder in behandeling.

Het team van Mobiel.nl

Fred 30-07-2022

Duidelijke overzicht van de diverse aanbieders. Vlotte en soepele afhandeling van gekozen abonnement. Duidelijke communicatie.

Angela 26-07-2022

Snel site.
Alleen zit al 3 dagen te wachten op mijn nieuwe telfoon .
Jammer da bij de post berijft ligt ergens.
Zal al zaterdag hebben .
Dat betaal paar euro dan komt zaterdag binnen maar nee hoor .
Officiele reactie van Mobiel.nl 01-08-2022

Beste Angela,

Hartelijk dank voor het plaatsen van jouw review op Kieskeurig.

We begrijpen dat het erg vervelend is dat jouw pakket nog niet is ontvangen. Indien je het pakket vandaag nog niet hebt, willen we je vragen een e-mail te sturen naar aftersales@mobiel.nl o.v.v. Review Kieskeurig Angela en het ordernummer van de bestelling.

Zodra we de e-mail ontvangen, gaan we er alles aan doen dat je het pakket alsnog zo spoedig mogelijk ontvangt.

Het team van Mobiel.nl

Remco 25-07-2022

Via Mobiel.nl mijn abonnement verlengd en aangepast, telefoon erbij. Het was een bijzonder soepele en overzichtelijke ervaring! Telefoon de volgende dag in huis, abonnement per direct aangepast. Heel fijn zo.

Suzan 24-07-2022

Een uitgebreid aanbod. Makkelijk kiezen en toch wat voordeliger dan elders.