Mobiel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Mobiel.nl.

Mobiel.nl stelt zich voor

Het vergelijken en kopen van je mobiele abonnement of nieuwe smartphone doe je eenvoudig en snel bij Mobiel.nl. In de mobiele jungle zijn wij er om je wegwijs te maken, zodat jij zelf slim kan kiezen wat het beste bij je past. Een nieuw abonnement bestellen of verlengen kan bij Mobiel.nl altijd. Het maakt hierbij niet uit of je je huidige abonnement ergens anders hebt besteld. Wij zorgen ervoor dat alles makkelijk en snel geregeld is. Wie slim kiest, kiest Mobiel.nl.

Deze score is gebaseerd op 81 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,9

Ben 01-12-2020

Prima, luid en duidelijk én financiële aantrekkelijk. Nadat ik al veel gegoogeld had kwam ik bij de site van mobiel.nl en zag dat deze site de beste deal voor mij betekende,

Mobiel.nl 01-12-2020

Wat voor mij belangrijk was, is de duidelijkheid van toestelprijs en de maandelijkse kosten, hier kon heel makkelijk wijzigingen in aanbrengen en vergelijken.

Yvonne van der Laan 01-12-2020

Beoordeling van de shop was goed, volgens de reviews. Mobiel.nl bestaat al langer. Duidelijke site, ze doen wat ze schrijven, communicatie via de mail ook op orden.d

Hennie 30-11-2020

Het is fijn om iets te kopen bij mobiel.nl in mijn geval een simlockvrije telefoon. Het bestellen ging heel eenvoudig. De telefoon op donderdag besteld en zaterdag in huis.

LvHam 30-11-2020

Alles keurig geregeld.
Binnen 24 uur Sim Only abonnement geregeld en Sim card in de brievenbus.
Ga zo door Mobiel.nl

Miriam 29-11-2020

Voor de 2de keer mijn abonnement verlengd en een nieuwe telefoon aangeschaft via mobiel.nl.. Wederom netjes, snel en correct verlopen. Zeker een aanrader deze site.

Willy Guffens 29-11-2020

Duidelijke site met goede product omschrijving en een snelle levering, komt erg vertrouwelijk over.
Vond het wel raar dat de bezorger geen legitimatiebewijs vroeg terwijl dat wel op de site staat.
Product voldoet wel aan de verwachtingen, ben tevreden over de gang van zaken.

Rs 29-11-2020

Vergelijken en bestelling volgen is heel vomforrabel bij mobiel.no. Als je hulp nodig hebt kan je bijna direct chatten. Het verloop van je bestelling is heel duidelijk. En de verschillende acties voor bijvoorbeeld een bepaalde telefoon zijn overzichtelijk te vergelijken.

Archana 28-11-2020

Ik had een iPhone XR besteld maar bij ontvangst wilde ik het toch omruilen voor een iPhone 11. Zonder problemen kon ik mijn telefoon gelijk omruilen. Ik ben ook super goed geholpen door de klantenservice! Mobiel.nl is heel betrouwbaar en hebben echt een top service.

Marion 28-11-2020

Zeer positief over mobiel.nl
Zeer benaderbaar maken het onmogelijk mogelijk. Ze maken waar waarvoor ze staan, proberen er in ieder geval alles aan te doen. Mijn I phone werd in ieder geval binnen 1 dag bezorgd. Top service.

Richard 27-11-2020

Het is handig kiezen op deze site, snel gevonden wat ik wou.
Snelle levering en het scheelt ook nog een paar euro per maand. Top.

Miranda36 26-11-2020

Zeer tevreden over de snelle levering en het in orde maken van de administratie

Miranda4u 26-11-2020

Website zeer duidelijk ,makkelijk kiezen verlengen of sim only of alleen telefoon
De verzending is snel en goed verpakt en goedkoper als bij de providers

van der Ploeg 21-11-2020

Super makkelijk en overzichtelijk een toestel en abonnement kiezen voor de laagste prijs.
Volgende dag alles geregeld door mobiel.nl en staat je nieuwe toestel klaar om verstuurd of opgehaald te worden.

Jan Engelen 20-11-2020

Preciese voorwaarden. Goede omschrijving. Prima begeleiding bij de aankoop. Mooi aanbod.

Renate D 19-11-2020

Alles super afgehandeld. Telefoon snel geleverd en ook abonnement perfect aangepast. Ook duidelijk gecommuniceerd.

Pol 13-11-2020

Duidelijke website met uitgebreide keuze. Voordelige prijzen en zeer snelle levering. Top !

Janny 13-11-2020

Mobiel.nl heeft de bestelling zeer snel en accuraat afgehandeld. Goed gedaan. Niets op aan te merken.

Emil 12-11-2020

Leverde supersnel en het goedkoopst de nieuwe telefoon. Zeer tevreden over gemak van de website en duidelijkheid over de voortgang en afwerking van bestelling.

Martin M 12-11-2020

Alles gaat zoals het moet gaan. Snel efficiënt en zoals je mag verwachten.
Afspraken worden nagekomen en de prijs is scherp.

Emrah 11-11-2020

Vrijdagmiddag bestelt, zaterdagmiddag simkaart ontvangen. Dat is snel. Hoewel op de website geen aansluitkosten werd aangegeven, ontving ik een factuur dat de aansluitkosten al betaald zijn. Beetje verwarrend. Als het bedrag maar niet wordt afgeschreven van mijn rekening.

Willem Poldervaart 10-11-2020

Goedkoop, klant vriendelijk, goede services, snelle levering en goede klanten service die mij door het aankoop proces heeft geleid, wat wil je nog meer ? Duidelijke en makkelijk te volgen website.

Eline 09-11-2020

Ik heb telefonisch een bestelling gedaan .
Ik werd erg goed en heel vriendelijk te woord gestaan.

Bert67 09-11-2020

Doen wat men beloofd !
Snel, duidelijk, track & tracé klopt !
Prima verpakt !
En (sortie ) beste prijs !
Blije vogel !😊

Peter Huijbregts 08-11-2020

Op internet gezocht naar de voordeligste winkel, bijzonder prettig geholpen, alle tijd genomen
voor uitleg, de vriendelijke verkoper heeft mijn gegevens overgezet van het oude naar het nieuwe toestel. (het oude toestel had ik trouwens een jaar geleden ook bij Mobiel.nl gekocht)
Dus een prima aanrader, prima prijs/kwaliteit verhouding.