Mobiel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Mobiel.nl.

Mobiel.nl stelt zich voor

Het vergelijken en kopen van je mobiele abonnement of nieuwe smartphone doe je eenvoudig en snel bij Mobiel.nl. In de mobiele jungle zijn wij er om je wegwijs te maken, zodat jij zelf slim kan kiezen wat het beste bij je past. Een nieuw abonnement bestellen of verlengen kan bij Mobiel.nl altijd. Het maakt hierbij niet uit of je je huidige abonnement ergens anders hebt besteld. Wij zorgen ervoor dat alles makkelijk en snel geregeld is. Wie slim kiest, kiest Mobiel.nl.

Deze score is gebaseerd op 81 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,9

Samer 02-06-2023

Goede prijzen, uitstekende kwaliteit, snelle levering en uitstekende klantenservice

Ibrahim Karagoz 01-06-2023

Telefoon zou volgende dag geleverd moeten zijn is verdwijnen en moet ik ook nog zelf achter aan en duurt 2 weken voor dat het annuleren PostNL. Weet ook nieks wat is dit voor een domme situatie nooit meer bij mobiel.nl

Lia B. 29-05-2023

Verlenging met nieuwe mobiel geregeld via mobiel.nl. nieuwe telefoon was hier goedkoper dan bij andere winkels. Snel geregeld, en het toestel was de volgende dag binnen 👍

Joyce 29-05-2023

De webshop is goed toegankelijk. Na het bestellen kwam ik erachter dat ik een fout had gemaakt met de opslag ruimte, gebeld, werd netjes te woord gestaan en de bestelling werd direct omgezet naar de juiste hoeveelheid opslagruimte. Dezelfde dag nog de telefoon mogen ontvangen, super blij mee, maar zeker de service die mobiel.nl bied fantastisch

Peter Grasman 21-05-2023

Ze zijn rijk aan oplossingen zo ook voor het gezin met een kleine portemonnee. Communiceren veel met de klanten. Echte bikkels gaan door totdat zij ook tevreden zijn net als de klanten zelf.

Eline 07-05-2023

Ontzettend fijn en goed geholpen. Mobiel heeft alles geregeld mbt overstappen naar andere provider met behoud van mijn huidige nummer. Ze hebben dit alles in goed overleg, transparant en snel gefikst. Snelle levering. Aardige man aan de telefoon. Kortom: meer dan tevreden.

Jan de Jong 21-04-2023

Al jaren klant hier en alles is altijd goed en snel geregeld met mooie aanbiedingen.

Marco 16-04-2023

Al jaren doe ik mijn telefoonabonnement verlengen bij mobiel.nl. Mobiel.nl zorgt altijd voor de perfecte service, helpen je bij het kiezen van je nieuwe telefoon en je te verlengen abonnement.
Prijstechnisch, scheelt het enorm in ieder geval altijd genoeg, dan wanneer ik m'n abonnement zou verlengen in een shop van mijn provider.

Ellen 16-04-2023

Supervriendelijke klantenservice, erg goed geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe telefoon.... wij zagen er zoveel... niet te doen om uit te zoeken welke het beste bij ons past

Yvonne 12-04-2023

Na vele websites te hebben bekeken kom ik toch - weer - uit op mobiel.nl. Snelle levering, duidelijke uitleg. En het scheelt ook aanzienlijk in de kosten. Ik ben tevreden met mijn aankoop en alles werkt zoals het moet. Ook de accessoires heb ik direct mee besteld, zoals lader, hoesje en beschermfolie.

Censlin 07-04-2023

Quick and painless! Amazing customer service, helped me in NO time. Ordered the wrong colour phone and was helpful to switch it easy. Thank you! And had my phone in my hands in 24hours 🫶🏼

Albert 05-04-2023

Mijn verlenging van mijn mobiel abonnement was in enkele klikken geregeld. Dat ik daarbij ook nog recht had ooo een leuk kado was fijn meegenomen.
Alles in en paar momenten geregeld en het kado al de volgende dag ontvangen.
Echt een aanrader om van deze winkel / serviceverlener gebruik te maken

Ferdinand 02-04-2023

goede klantenservice, ik kon nog snel omruilen voor een andere versie en daarna direct bezorgd. top

Stefan 01-04-2023

Heb mijn telefoon in de winkel in Leidschendam gehaald, super vriendelijke medewerkers ook nog goed mee kunnen lachen en goed geholpen

Arcon 30-03-2023

Zeer leuke aanbieding van mobiel .nl met gratis Samsung en een zeer snelle levering ik kan iedereen Mobiel.nl aanraden👍👍

Wimpel58 28-03-2023

Mobiel.nl heeft alles meteen voor 21.00 uur verstuurd alleen PTTPOST heeft niet op tijd geleverd waardoor ik verzendkosten terug kreeg...TOP!!!!

C 25-03-2023

Klantenservice reageert snel, denkt mee, is duidelijk en doet wat gezegd wordt. Bestelproces en informatie verliep verder ook prima. Goede prijzen en vergelijkingen. Ik ben een tevreden klant.

Silke 24-03-2023

Goede en snelle levering. Alles is in goede staat geleverd. De telefoon was goed en makkelijk te instaleren.

Dennis 24-03-2023

Op de site staat “vandaag besteld voor 21:00 morgen in huis” dit is vaker niét dan wel het geval bij bedrijven maar ik heb de telefoon besteld om 20:45 en om 12:15 had ik de telefoon al in huis, helemaal geweldig!

Aranka 18-03-2023

Ik mocht mijn abonnement verlengen via Ben, maar was aan het twijfelen tussen 2 modellen. Via samsung site doorgelinkt naar mobiel.nl.
Daar kon ik mijn telefoon kopen met verlenging en 20 euro goedkoper qua totaalbedrag dan dat ik het via de site van Ben zelf deed. En ikhad ook meer keuze qua bedrag zelf bijbetalen.

Han 15-03-2023

Apple Airtag met bijbehorende sleutelhanger besteld.
Beiden waren op voorraad, wat belangrijk was voor mij.
De Airtag werd binnen de volgende dag geleverd, maar nu 8 dagen later nog geen nieuws over de sleutelhanger.
Leverancier gebeld en deze meldt om niet bezorgd te zijn , want alles wordt meestal binnen een week geleverd??????
Officiele reactie van Mobiel.nl 15-03-2023

Beste Han,

Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend om te horen dat je de volledige bestelling nog niet hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor. We willen je vragen een e-mail te sturen naar aftersales@mobiel.nl onder vermelding van 'Kieskeurig.nl review Han' met daarbij je ordernummer. Zodra wij je e-mail hebben ontvangen nemen we deze verder in behandeling.

Peter 12-03-2023

Mobiel.nl doet wat ze beloven, snelle levering en goede service, en ,niet onbelangrijk, goedkoop.

Peter 08-03-2023

Bij het afsluiten van het abonnent zou de simkaart 7 maart geleverd worden. Dinsdagavond gebeld met een medewerker als het goed is is er nu een nieuwe sim kaart onderweg. Ik heb al een puk code gekregen maar die hoort bij de eerste sim kaart ga ik vanuit Ik ben nu benieuwd wanneer mijn simkaart komt.
Maar ik lees wel in mijn 50+ app dat het abonnement is gestart op 6-3. Ik ga er vanuit dat dit recht getrokken word.
Een beetje vreemd.
Officiele reactie van Mobiel.nl 13-03-2023

Beste Peter,

Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat je de simkaart nog niet hebt ontvangen. Om nader onderzoek naar je klacht te kunnen doen willen we je vragen een e-mail te sturen naar aftersales@mobiel.nl onder vermelding van "Kieskeurig.nl review Peter" met daarbij je ordernummer. Zodra wij je e-mail hebben ontvangen nemen we je klacht verder in behandeling.

Joey 07-03-2023

Mijn pakket zou af te halen zijn. Echter is het pakket volgens het betreffende punt nooit aangekomen. Ik moet zelf constant erachteraan bij het betreffende afhaal punt. Die mij constant niks weet te vertellen. Slechte service en het niet nakomen van afspraken dus.
Officiele reactie van Mobiel.nl 07-03-2023

Beste Joey,

Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend om te horen dat je het pakket nog niet hebt kunnen afhalen. We willen je vragen een e-mail te sturen naar aftersales@mobiel.nl onder vermelding van 'Review Kieskeurig.nl Joey' met daarbij je ordernummer. Zodra wij je e-mail hebben ontvangen nemen we je klacht verder in behandeling.

Pauline 02-03-2023

De prijzen zijn het beste.
Nadeel is dat er stond bij verzenden of ophalen dat je na bestellen de bestelling binnen 30 min opgehaald kan worden. Dit geldt echter blijkbaar niet als je een telefoon koopt met erbij nog een abonnement. Dan moet er eerst van alles goedgekeurd worden. Het zou goed zijn als dit aangepast wordt. Uiteindelijk bij mij goedgekomen, maar dit maakt de overweging tussen ophalen en verzenden wel beter.