Mobiel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Mobiel.nl.

Mobiel.nl stelt zich voor

Het vergelijken en kopen van je mobiele abonnement of nieuwe smartphone doe je eenvoudig en snel bij Mobiel.nl. In de mobiele jungle zijn wij er om je wegwijs te maken, zodat jij zelf slim kan kiezen wat het beste bij je past. Een nieuw abonnement bestellen of verlengen kan bij Mobiel.nl altijd. Het maakt hierbij niet uit of je je huidige abonnement ergens anders hebt besteld. Wij zorgen ervoor dat alles makkelijk en snel geregeld is. Wie slim kiest, kiest Mobiel.nl.

Deze score is gebaseerd op 81 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,9

Youri 06-04-2021

Goede en snelle levering. Verder staat bijna alle informatie op de site. Wat wel alleen jammer is dat mobiel.nl niet vraagt welke oplaad kabel je bij de iPhone 11 wil. Heb nu een kabel waar ik helemaal niks mee kan.

Rick Anders 06-04-2021

Site is mooi overzichtelijk. Keus genoeg en voor elk wat wils. De afhandeling bij het aangaan van een abonnement gaat zonder veel moeite (als je de juiste papiertjes kunt overleggen) en is vlot geregeld.
Had het bestelde de volgende dag al in huis. Helemaal goed.

Ton 03-04-2021

Zeer goede afhandeling ook nadat iets nagestuurd moest worden. Snel opgepakt door de service afdeling.

Henk van der Gouw 01-04-2021

Ik heb voor Mobiel.nl, na diverse reclames, gekozen omdat ik de overtuiging had dat dit het beste adres was voor de aanschaf van mijn nieuwe telefoon.

Y.Kara 31-03-2021

Mobiel abonnement
Verlenging abonnement met telefoon probleemloos en snel geregeld! Ook nog eens de goedkoopste en een supersnelle levering..
Kan iedereen Mobiel.NL aanraden.

Ben 30-03-2021

Super web winkel echt vandaag besteld morgen thuis, en mijn abbonement nog goedkoper dan mijn provider. Ik zeg, je kan gerust bestellen hier top webshop.
Groet Ben

RobOss 28-03-2021

Prima site met zeer duidelijke mogelijkheden om een juiste keuze te maken uit een ruim aanbod.
De aflevering van het bestelde ging uitstekend met de juiste informatie, vooral t.a.v. het nummerboud.

Marga vl 28-03-2021

Website is gebruiksvriendelijk, de bestelling is meteen de volgende dag geleverd volgens afspraak. Via de mail werd je van elke stap keurig op de hoogte gehouden.
Heel tevreden !

Marien 27-03-2021

Super fijne snelle service.
Optijd geleverd zoals afgesproken. Hoefde niet te legitimeren of iets te ondertekenen ivm corona.. dat vond ik een beetje vreemd.

Nicolet 27-03-2021

Ruim assortiment, geen pogingen om je iets aan te willen smeren en snelle levering

Jan P 25-03-2021

We hebben voor mobiel.nl gekozen om zijn veelzijdigheid, nergens anders gezien.
De levering was snel en precies, perfect.
Het mobiel wat we gekozen hebben past precies bij ons.
zeker aan te bevelen:)

Javana 25-03-2021

Mobile.nl werkt snel en netjes. Op zondag een telefoon + abonnement besteld en maandagmiddag al in huis. Alle formaliteiten werden nog dezelfde dag verzonden. Prima voor elkaar.
De telefoon kon gemakkelijk opgestart en in gebruik worden genomen.
Een bijkomend voordeel is dat de prijs van toestel + abonnement zeer concurrerend is vergeleken met andere aanbieders.

BJCM. Beelen 24-03-2021

Alles duidelijk om te bestellen en uit te zoeken.
Op tijd geleverd zoals afgesproken.

Edwin 24-03-2021

Een nieuwe iphone kopen gaat niet om een ‘broodje kaas’. Levering al de volgende dag en hele digitale procesbegeleiding gaf mij een zeer goed en betrouwbaar gevoel.

Jorg 24-03-2021

Er kan een heel verhaal geschreven worden maar heb een zin amezing super goede service prijs enz nummer 1 seller

Gijs 23-03-2021

Artikel is besteld en betaald, maar nog steeds niet geleverd. Pakketbezorger blijft bericht van uitstel versturen en klantenservice van Mobiel.nl is niet bereikbaar

Carina De Groot 23-03-2021

Prijs van mobieltje het goedkoopste tov andere sites.
Vandaag besteld, morgen al in huis. Geweldig!

X. Megens 22-03-2021

Geweldige service!
Door een fout van mijzelf ( niks bestellen met een peuter in de buurt) per ongeluk de Samsung Galaxy A71 bestel ipv de A72.
Hierover gebeld en alles werd meteen geannuleerd. Binnen 2 dagen alles geregeld EN de juiste telefoon in huis!
Ontzettend fijn toestel en nogmaals een geweldige service!

Martie 22-03-2021

Ik heb een sim only aangeschaft. Het artikel met de juiste mb en provider snel gevonden. Voordeel van Mobiel.nl is de scherpe prijs. Een aanrader.

Tarees 21-03-2021

Al jaren maak ik gebruik van de diensten van Mobiel
Nog nooit teleurgesteld, altijd prima advies en snelle hulp.
Kortom geweldig!

Mprudon 21-03-2021

prima en snel geregeld , ik had nog een vraag na het plaatsen van de bestelling em werd heel snel telefonosch geholpen

Simon de Waal 19-03-2021

De telefoon was er snel, namelijk op de verwachte dag. Zat goed verpakt en de prijs was erg scherp.De Samsung A43 5G bevalt mij goed tot nu toe, al heb ik hem nog maar kort in huis.

Met dingen als garantie heb ik natuurlijk nog geen ervaring, maar de snelle verzending Geef mij vertrouwen dat als er iets is dit ook wel goed geregeld zal zijn.

Ad 19-03-2021

Makkelijk bestellen, veel keuzemogelijkheden. Zowel in merken als in types. Daarnaast snel geleverd

Jaap 17-03-2021

Zeer snelle probleemloze levering.
‘S avonds na zessen besteld, volgende dag om 10.00 uur bezorgd.

Jongen 16-03-2021

Na zorgvuldige vergelijking echt de goedkoopste en razendsnel geleverd tot aan de deur!