Mobiel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Mobiel.nl.

Mobiel.nl stelt zich voor

Het vergelijken en kopen van je mobiele abonnement of nieuwe smartphone doe je eenvoudig en snel bij Mobiel.nl. In de mobiele jungle zijn wij er om je wegwijs te maken, zodat jij zelf slim kan kiezen wat het beste bij je past. Een nieuw abonnement bestellen of verlengen kan bij Mobiel.nl altijd. Het maakt hierbij niet uit of je je huidige abonnement ergens anders hebt besteld. Wij zorgen ervoor dat alles makkelijk en snel geregeld is. Wie slim kiest, kiest Mobiel.nl.

Deze score is gebaseerd op 81 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,9

Regine 16-11-2019

Gekozen vanwege de snelle levertijd en die is waar gemaakt. Communicatie over levering ook prima.

Ineke 16-11-2019

Levering was erg snel en communicatie zeer helder en accuraat. Ik heb een sim-kaart besteld bij mobiel.nl ipv rechtstreeks bij de provider, aangezien de aansluitkosten gratis waren. Ik kon echter digitaal geen klantnummer doorgeven voor nummerbehoud van mijn zakelijke abonnement, waardoor ik toch nog rechtstreeks met de provider contact moest zoeken. Is allemaal goed gekomen, maar is verbetertip voor de website.

Jolanda 15-11-2019

Snelle en goede levering de site was ook erg duidelijk, zelfs ik die geen verstand heeft van telefoons snapte het

Mrs.GO 14-11-2019

Mobiele telefoon + jelly case + screen protector besteld.
Bestelling 's ochtends geplaatst. Kreeg twee keer een reminder dat ik de telefoon zonder extra kosten zelfs dezelfde dag nog zou ontvangen, als ik voor een bepaald tijdstip betaald zou hebben. Handig, als je je telefoon echt met spoed nodig hebt!
De drie producten werden correct geleverd. Ook direct de factuur ontvangen en een emailbevestiging met code voor Track and Trace .
Prima webshop!

Thom 14-11-2019

Snel en gemakkelijk kunnen bestellen en overstappen, snel kunnen vergelijken tussen meerdere aanbieders wat een sterke meerwaarde geeft over andere websites of providers afzonderlijk.

Lydia 13-11-2019

Ik heb voor mobiel.nl gekozen omdat deze zeer voordelig was en de reviews zeer positief waren.
Zondag middag heb ik mijn product besteld, en maandag ochtend werd het al bezorgd.
De verpakking was prima verzorgd.
De volgende keer zal ik weer voor mobiel.nl gaan.

Kevin 11-11-2019

Na uitgebreid vergelijken tot de conclusie gekomen dat mobiel.nl de scherpste aanbiedingen had en daarbij heel erg prettig dat je de telefoon dezelfde dag in huis hebt als je voor 12.00 uur een aanvraag doet.

Johanna 10-11-2019

Goede webshop een snel leveren
Ik zal snel bestellen plaatsen en zal vrienden ook vertellen over de webshop

Majid 10-11-2019

One of the worst experiences with getting a subscription in the Netherlands. They called and convinced me into getting a subscription from Mobiel.nl, but after six weeks during which I called many times and provided a lot of information, I was simply told that I couldnot get the subscription and the cell phone. They treated with disrespect and they did not want to take responsibility for the whole delay. It is a shame to behave with a long-lasting client.
Officiele reactie van Mobiel.nl 11-11-2019

Beste Majid,

Hartelijk dank voor het plaatsen van je review.

Graag willen we bekijken wat er precies is voorgevallen en waarom je order is geannuleerd na 6 weken.

Wil je alsjeblieft een e-mail sturen naar aftersales@mobiel.nl. In het onderwerp van deze e-mail kan je vermelden: review Kieskeurig Majid en het ordernummer van je bestelling.

J.Borsje 09-11-2019

Omdat het bij bel-simpel moeilijk werd gedaan zijn we bij mobiel.nl terecht gekomen. Hier zijn we keurig geholpen en alles zonder problemen kunnen bestellen. De bestelling was snel binnen en goed verzorgd. De volgende keer komen we weer bij mobiel.nl terug.

M**c 09-11-2019

Woensdag een IPhone besteld om het op donderdag (daags erna) op een afhaalpunt af te laten leveren. Op donderdag de melding van PostNL dat de levering is vertraagd en de volgende werkdag (vrijdag) afgeleverd zal worden. Op vrijdag opnieuw de melding dat de levering is vertraagd. PostNL gebeld, kreeg een vaag antwoord en de mededeling op met de afzender contact op te nemen. Met Mobiel.nl gebeld. De dame had niet het fatsoen om je aan het woord te laten. Praatte direct door je verhaal heen. Totaal geen spijt van de vertraging totaal geen initiatieven om bij PostNL na te vragen wat er aan de hand is. Wel meteen de mededeling om een formuleer in te vullen voor niet ontvangen goederen(?)
Het feit dat men bij PostNL niet aan kon geven of het fysiek was aangeleverd inclusief men bij Mobiel.nl meteen met een formulier Niet ontvangen goederen komt, hm.... Riekt naar...
Officiele reactie van Mobiel.nl 11-11-2019

Beste M**c,

Hartelijk dank voor het plaatsen van je review.

We vinden het heel erg dat je pakket nog niet op de afhaallocatie ligt om deze af te halen en doen er alles aan samen met onze logistieke partner dat het pakket alsnog zo spoedig mogelijk klaar ligt om af te halen. Namens onze logistieke partner en Mobiel.nl bieden we onze oprechte excuses aan voor het ongemak.

Jan 07-11-2019

Vriendelijk personeel, nemen de tijd om alles uit te leggen en ruime keuze van telefoons.
Als je vragen hebt over je telefoon kan je altijd terugkomen.

Jan 07-11-2019

Als je vragen hebt over je telefoon kan je altijd terugkomen.

Sabine 07-11-2019

Ik snap niet dat ik deze shop niet eerder heb ontdekt. Ik ben 2 dagen bezig geweest prijzen te vergelijken voor een telefoon bij een verlenging van mijn abonnement. En ineens was daar mobiel.nl. Ik heb echt een super scherpe deal en de telefoon was hier echt stukken goedkoper dan bij mijn provider (zoveel goedkoper dat ik ging twijfelen of dit niet te mooi was om waar te zijn) ik heb er voor gekozen de telefoon dezelfde dag te laten bezorgen en dat ging ook zonder problemen. Mijn abonnement was binnen een uur verlengd en zonder te veel gedoe. Ik weet wel waar ik voor mijn volgende telefoon als eerste ga kijken.

Tricky 07-11-2019

goede shop met veel aanbiedingen. ze zijn mooi op tijd om te waarschuwen als je abonnement afloopt.

chritian 07-11-2019

Zeer goede prijs. Snelle levering en overgang vlotjes verlopen dankzij duidelijk mail verkeer

Daan 06-11-2019

Ik heb nu al jaren zeer goede ervaringen met dit bedrijf. De afwikkeling van de verkoop is snel en zeer prettig verlopen. De volgende koop zal ongetwijfeld weer bij Mobiel.nl zijn.

Chees1963 04-11-2019

Kreeg netjes op tijd een mailtje dat ik mocht verlengen. Bestellen was weer een makkie en de Samsung Galaxy S10 was snel binnen. Top! Werd ook netjes op de hoogte gehouden van de voortgang van bestelling.

J ollanda 04-11-2019

Ik vind dat ze een super klanten service hebben, binnen hele korte tijd antwoord en denken met je mee.
Order netjes de dag erna geleverd
Zeer tevreden

Thea 04-11-2019

Na aan het lijntje gehouden te zijn en toestel al betaald, bleek het toestel niet meer leverbaar . (Kwam ik achter omdat ik zelf ben ga bellen). Zoek maar nieuw toestel uit. . Maar dat wil ik niet. Ik heb dat bepaalde toestel uigezocht. Krijgt u binnen 5 werkdagen uw geld terug? Hoe dan 5 dagen hoezo? ??? Slechte service. Jullie zetten het toestel op je site.. niet ik..
Officiele reactie van Mobiel.nl 04-11-2019

Beste Thea,

We vinden het erg vervelend van je te vernemen dat het bestelde toestel niet op voorraad is en niet meer leverbaar is. Vanuit Mobiel.nl onze oprechte excuses voor het ongemak. Graag willen we een passende oplossing voor je bedenken.

Wil je alsjeblieft een e-mail sturen naar: aftersales@mobiel.nl met daarin je ordernummer. Zodra we de e-mail ontvangen, gaan we er alles aan doen je zo goed mogelijk te helpen.

Heidi 03-11-2019

Ik ben zeer tevreden over mobiel.nl, telefonisch goed te woord gestaan. En bestelde telefoon volgende dag al op kunnen halen bij postkantoor in een goed verpakt pakket. Ja ik beveel mobiel.nl zeker aan andere klanten aan.

Desiree 01-11-2019

Zonder problemen op basis van duidelijke instructies een mobiel gezocht, gevonden en gekocht.

Shirley 31-10-2019

Helemaal top! Fijne winkel, de medewerker was wederom zeer vriendelijk en denkt ook echt met je mee! Neemt ook de tijd voor je en kon alle vragen beantwoorden.

Sonja 28-10-2019

Perfect telefonisch te woord gestaan. Komen na wat ze beloven. Pakje met telefoon al de volgende dag ontvangen. Top!

Renate Smits 28-10-2019

De Samsung A50 was hier, van voor mij betrouwbare sites, het voordeligst. Mijn dochter had goede ervaring met deze site en daarbij is deze goedgekeurd door kieskeurig. Makkelijk account aan te maken en bestellling te plaatsen. Besteld, 's avonds al in huis. Uitstekend verpakt en keurig bezorgd. Beter kan volgens mij niet,