Mobiel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Mobiel.nl.

Mobiel.nl stelt zich voor

Het vergelijken en kopen van je mobiele abonnement of nieuwe smartphone doe je eenvoudig en snel bij Mobiel.nl. In de mobiele jungle zijn wij er om je wegwijs te maken, zodat jij zelf slim kan kiezen wat het beste bij je past. Een nieuw abonnement bestellen of verlengen kan bij Mobiel.nl altijd. Het maakt hierbij niet uit of je je huidige abonnement ergens anders hebt besteld. Wij zorgen ervoor dat alles makkelijk en snel geregeld is. Wie slim kiest, kiest Mobiel.nl.

Deze score is gebaseerd op 81 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,9

PPK 05-08-2023

Goede prijzen, duidelijke website en snelle levering. Bovendien altijd wel goede acties en betere prijzen dan rechtstreeks bij provider of leverancier. Wel lage prijs bij inruil oude telefoon.

Louise 23-07-2023

Heb 2 dagen thuis gezeten smsje gehad dat binnen 15 minuten dat de chauffeur er zou zijn en krijg dan een mail u was niet thuis dit was 19 en 20 juli inmiddels 23 juli ik heb nog niets ontvangen nu komen ze 24 juli nou ik ben benieuwd
Officiele reactie van Mobiel.nl 08-08-2023

Beste Louise,

Onze oprechte excuses dat de bezorging door onze logistieke partner niet naar behoren is gegaan. Indien het pakket alsnog niet goed is afgeleverd, vernemen we dit graag in een e-mail aan: aftersales@mobiel.nl ovv Review Kieskeurig Louise en het ordernummer van jouw bestelling. Zodra we de e-mail ontvangen, nemen we de review graag verder in behandeling.

Ben 22-07-2023

Prima prijs/kwaliteit en snel geleverd, maar heel jammer dat een sterk plakkende identificatie sticker over de Simcontacten is geplakt. Die laat zich niet in zijn geheel verwijderen, papier en lijmresten op de Simcontacten achterlaat , waardoor de Simkaart feitelijk onbruikbaar is. Ook is op de pakbon het nummer van de Simkaart precies op de kaderlijn geprint, waardoor je ook niets aan die informatie hebt. Al met al een weinig professionele afhandeling. Nu nog hopen dat de Sim straks in mijn toestel gaat werken ....
Officiele reactie van Mobiel.nl 08-08-2023

Beste Ben,

Hartelijk dank voor het plaatsen van jouw review op Kieskeurig.nl.

We bieden onze oprechte excuses aan dat de identificatie sticker over de simkaart is geplakt waardoor deze niet makkelijk te verwijderen is.

Wil je ons alsjeblieft een foto toesturen van zowel de simkaart als van de pakbon, zodat we ons hierin kunnen verbeteren. Deze foto kan je verzenden naar: aftersales@mobiel.nl o.v.v. review Kieskeurig Ben en het ordernummer van jouw bestelling.
Zodra we de e-mail ontvangen, nemen we de review graag verder in behandeling.

Frank 20-07-2023

Prima en supersnelle service. Al jaren schaf ik mijn telefoons bij Mobiel.nl. Goede prijzen en goede service doen mij iedere keer weer besluiten om mijn toestel via Mobiel.nl te bestellen.

Joëlle Elias 17-07-2023

Snelle service . Alles heel goed geregeld volgens afspraak. Heel blij mee .

douwe 12-07-2023

het was op dat moment de goedkoopste met dit toestel in combie met een abonementverlenging

T 09-07-2023

Overzichtelijke website, makkelijk verschillende aanbieders vergelijken, goede prijs
Snelle en goede verzending
Blij met mijn telefoon en abonnement

Elisa 09-07-2023

Goed produkt, snelle levering, goede service en aantrekkelijk prijzen! Heel praktisch, je kunt het produkt snel vinden wat je wenst en dan makkelijk van provider wisselen. Alles wordt voor je geregeld.

Ayla 06-07-2023

Je zit altijd goed bij Mobiel.nl. Al jaren klant. Makkelijk verloop bij aanvraag van een nieuw abbo met of zonder toestel. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de aanvraagproces en de website biedt ruime aanbod aan abbonm. en telefoons.

Jacq 29-06-2023

Zeer goede prijs kwaliteitverhouding. Overzichtelijke site met veel keuze.

Medhat Ramadan 29-06-2023

Wegens aanschaf van cadeau bon van mobiel. Nl
Heb cadeautjes gebeuren op de site de tweede dag heb ik netjes thuis ontvangen. Heel erg tevreden, bedankt

M. Saglam 24-06-2023

Verlengd via dit mooie bedrijf. De dag dat ik mijn nieuwe mobiel, Samsung S23 Ultra ging halen, werd ik niet lekker door de hitte. X heeft me goed verzorgd met veel water en een ventilator, en verder erg klantvriendelijk en geduldig geholpen. Mooie service, door ook de aangeschafte screenprotector op mij mobiel te plakken. Al met al, altijd mobiel.nl voor mij. Topbedrijf!

D.k. 22-06-2023

Op de website is alles goed overzichtelijk. En bij aankoop een persoonlijke korting op accessoires om de telefoon te beschermen en op te laden! Dat was super fijn.

Ook was de telefoon+accessoires de volgende dag al in huis!!

Top service!

Rik v.d. Hurk 18-06-2023

Vorige week 2 abonnementen verlengt i.c.m. de aanschaf van 2 Samsung telefoons. Mobiel heeft scherpe prijzen en een topservice. We zijn uitstekend geholpen, de medewerker nam uitgebreid de tijd voor ons en bevestigde ook de screenprotector op de telefoons.

Joni Bartelds 13-06-2023

Ongekend snelle levering, contract goedkoper kunnen krijgen dan bij tele2 zelf. Helemaal top :-) volgende keer weer.

Rob 13-06-2023

Duidelijke site en bestellen is eenvoudig. Leveringen gaan snel en de info tijdens het hele proces is goed. Aanrader voor iedereen!!

JW 10-06-2023

Mobiel.nl vergat mijn aanvraag door te sturen naar de provider, hierdoor grote vertraging bij activering aansluiting internet + TV in nieuw appartement. Als je iets bestelt: zelf goed in de gaten houden of mobiel.nl je aanvraag doorgeeft.

Beste JW,

Bedankt voor het plaatsen van je review.
Wat vervelend om te lezen dat er grote vertraging is ontstaan tijdens het aanluiten van je bestelling. Onze excuses hiervoor. We willen je vragen een e-mail te sturen naar aftersales@mobiel.nl onder vermelding van 'Kieskeurig.nl review Peman.' met daarbij je ordernummer en je klacht. Zodra wij je e-mail hebben ontvangen nemen we deze verder in behandeling.

Tevreden 07-06-2023

Door reclame geattendeerd op Mobiel.nl, eerst een beetje huiverig maar naar mate de korting hoger werd toch de knoop doorgehakt en besteld, een Samsung Galaxy A34, 128GB, 5g, heel eenvoudig. De volgende dag het toestel al thuis. Goede service dus. Ik ben er heel tevreden over.

Marinus 06-06-2023

Uitstekend geholpen bij mijn keuze. Diverse opties besproken, wat leidde tot een keuze waar ik heel tevreden mee ben. De interactie was ongedwongen en informatief. Prestige winkel met enthousiast personeel.

Lorand 05-06-2023

Vrijwel altijd de beste deals voor mobiele telefoons en abonnementen.
Jammer alleen dat er geen mogelijkheid is om via een creditcard te betalen. Een gemiste kans, want de klanten missen daardoor de aanvullende verzekering van minimaal 180 dagen die de creditcard verstrekker automatisch bij elke aankoop biedt.
Hopelijk kan dit in de toekomst toegevoegd worden als betalingsmiddel.

Peman 05-06-2023

De shop is prima maar ik heb een Xiaomi telefoon besteld maar ze hebben de Silicone hoesje eruit gehaald. Dit terwijl Xiaomi zelf aangeeft dat het in de doos moet zitten.
Heel jammer dit.
Officiele reactie van Mobiel.nl 20-06-2023

Bedankt voor het plaatsen van je review.
Wat vervelend om te lezen dat je pakket niet correct is geleverd. Onze excuses hiervoor. We willen je vragen een e-mail te sturen naar aftersales@mobiel.nl onder vermelding van 'Kieskeurig.nl review Peman.' met daarbij je ordernummer en je klacht. Zodra wij je e-mail hebben ontvangen nemen we deze verder in behandeling.

Fritske 04-06-2023

Goed aanbod, niet te duur leuke acties en snelle afhandeling. Alles optijd en netjes binnen. Persoonlijk vond ik het fijn dat ik een code kreeg per sms die je moest door geven aan de persoon die de telefoon bracht.

Ik zou mobiel.nl aanbevelen.

Niet helemaal tevreden. 04-06-2023

Ik had ern s23 ultra besteld met abonnement. Dacht lekker goedkoop, Helaas dag later was hetzelfde pakket meer dan 100 euro goedkoper. Ze hadden mij wel even mogen waarschuwen.
Officiele reactie van Mobiel.nl 20-06-2023

Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de prijzen. Onze excuses hiervoor. We willen je vragen een e-mail te sturen naar aftersales@mobiel.nl onder vermelding van 'Kieskeurig.nl review Niet helemaal tevreden.' met daarbij je ordernummer en je klacht. Zodra wij je e-mail hebben ontvangen nemen we deze verder in behandeling.

Lisa 04-06-2023

Ik zocht een hoesje voor mijn telefoon, maar had niet al te veel geld er voor. Heb meerdere sites gezien en bekeken. Maar bleef al snel bij mobiel.nl hangen. Het hoesje dat ik graag wou was hier ook het goedkoopste van alle sites bij elkaar. Dus toen was mijn keuze snel gemaakt.
Daarnaast was de levering snel en goed.
Dus ik ben helemaal blij !

Patrick Lubach 03-06-2023

Al jaren koop ik mijn telefoons via Mobiel.nl of verleng ik mijn abonnement.
Eigenlijk heb ik er nooit problemen mee en gaat het vlekkeloos. Levering is vlot en contact is goed wanneer er wel iets aan de hand is.
Het enige dat soms vervelend is, is dat ik mailtjes krijg om mijn abbo te vernieuwen, welke al 5jaar geleden is afgelopen.