Mobiel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Mobiel.nl.

Mobiel.nl stelt zich voor

Het vergelijken en kopen van je mobiele abonnement of nieuwe smartphone doe je eenvoudig en snel bij Mobiel.nl. In de mobiele jungle zijn wij er om je wegwijs te maken, zodat jij zelf slim kan kiezen wat het beste bij je past. Een nieuw abonnement bestellen of verlengen kan bij Mobiel.nl altijd. Het maakt hierbij niet uit of je je huidige abonnement ergens anders hebt besteld. Wij zorgen ervoor dat alles makkelijk en snel geregeld is. Wie slim kiest, kiest Mobiel.nl.

Deze score is gebaseerd op 81 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,9

Anna 19-10-2023

Overstap service is gemakkelijk. Echter klopt de startdatum niet. Wel vanwege deze reden voor mobiel.nl gekozen. Hier dus ontevreden over. Duidelijk communiceren over startdatum moet beter.
marketing-7 23-10-2023

Beste Anna,

Hartelijk dank voor je review op Kieskeurig.

We vinden het erg vervelend dat er verwarring is ontstaan over de startdatum. Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Graag willen we voor je beoordelen wat we kunnen betekenen. Wil je alsjeblieft een e-mail naar ons verzenden met daarin vermeld wat er niet duidelijk is gecommuniceerd over de startdatum. De e-mail kan verzonden worden naar: aftersales@mobiel.nl ovv Review Kieskeurig, je naam en ordernummer van de bestelling.

Zodra we de e-mail ontvangen, nemen we de review graag verder in behandeling.

Arnold 19-10-2023

Prima mobiel voor een goede prijs. Levering was ook zeer snel. Ben erg tevreden.

Sandra 15-10-2023

De snelle online service. We hebben meerdere abonnementen via Mobiel afgesloten en voorheen in de winkel, waar je altijd heel kundig en snel geholpen wordt, maar tegenwoordig online en bevalt goed. Goede prijzen ook!

Jop 11-10-2023

Samsung s23 ultra gekocht in de Samsung winkel in Hoog
Catherijne.
Uitstekende service. Goed geholpen.
Ik ben zeer tevreden

Nick Domhof 10-10-2023

Snelle levering en goede duidelijke informatie. Het pakket kwam netjes op de dag wanneer deze was afgesproken geleverd.
Ook de deal is super! 15 euro in de maand!! Super blij mee met de deal.

Luuk 24-09-2023

Goed en snel! En nog wat extra tekst om aan de 75 karakers, ik herhaal karakters te komen…

Herman 31-08-2023

Arno 31-08-2023

Bij de optie om artikelen te laten bezorgen bij het servicepunt is de optie om een afhaalpunt dichtbij je woning niet beschikbaar. Customer service kon makkelijk mijn artikel, welke was bezorgd bij het servicepunt die voor mij te ver was, annuleren en een nieuwe order maken welke naar mijn woning ging. Goeie service, maar de opties zijn ietwat gelimiteerd.

Rima 29-08-2023

Super snel afgehandeld. Enige minpunt was de hogere prijs dan 2 weken geleden, waarschijnlijk door toevoeging van de "gratis' samsung buds.

Herman 28-08-2023

Uitstekende service met goede voorlichting over het toestel en snel geholpen door een deskundig persoon, volgens mij een aanrader als je overweegt een ander toestel te kopen. Ik heb gekozen voor een Galaxy A54 5G van Samsung.

Lars 27-08-2023

Ik voel me genoodzaakt om mijn uiterst teleurstellende ervaring met de klantenservice van Mobiel te delen. Mijn dieptepunt in klantenservice werd bereikt gedurende een frustrerende periode van een volle maand, waarin mijn telefoon met onopgeloste problemen kampte. Het leek er sterk op dat het bedrijf totaal geen interesse had in het vinden van een oplossing.

Direct na de aankoop van mijn zogenaamd "nieuwe" telefoon, begonnen er al snel problemen op te treden die niet opgelost konden worden. Ondanks het feit dat ik al tweemaal duidelijk had gemaakt dat dit een gloednieuw toestel was, bleef het bedrijf mij aandringen om mijn telefoon ter reparatie op te sturen. Dit was niet alleen tijdrovend, maar ook bijzonder frustrerend, aangezien ik een kersvers apparaat had verwacht dat zonder problemen zou moeten functioneren.

Zowel de klantenservice van Mobiel als hun Aftersales team lieten mij herhaaldelijk in de steek. Het is ongelooflijk dat ze geen aandacht schonken aan het feit dat ik al tweemaal had aangegeven dat dit een nieuwe telefoon was, en dat het probleem niet via reparaties opgelost kon worden. Het leek erop dat ze simpelweg standaardprocedures volgden, zelfs nadat ik videobewijs had verstrekt, zonder zelfs maar te luisteren naar mijn specifieke situatie.

Het feit dat ik een volledige maand zonder fatsoenlijk functionerende telefoon heb gezeten, spreekt boekdelen over de onbekwaamheid van dit bedrijf. Telkens wanneer ik mijn telefoon terugkreeg, vergezeld van een brief waarin werd vermeld dat ze een zogenaamde software-update hadden uitgevoerd, werd het duidelijk dat ze mijn probleem niet serieus namen. In plaats van het serieus aanpakken van mijn probleem en het zoeken naar een gepaste oplossing, zoals bijvoorbeeld een nieuw of vervangend toestel, leek het erop dat ze vastbesloten waren om me vast te houden in een vicieuze cirkel van ongemak.

Ik ben absoluut geschokt door het gebrek aan klantgerichtheid en oprechte interesse in het tevredenstellen van klanten bij Mobiel. Mijn hoop op een naadloze en positieve ervaring is volledig tenietgedaan.

Ik raad ten stelligste af om zaken te doen met Mobiel als je op zoek bent naar een betrouwbare klantenservice en een bedrijf dat gericht is op het bieden van oplossingen. De maand vol ongemak en de voortdurende teleurstelling in hun dienstverlening hebben me er absoluut van overtuigd dat ik nooit meer iets van hen zal kopen.

Beste Lars,

Vanuit Mobiel.nl proberen we er alles aan te doen om je te helpen in deze vervelende situatie. Als een toestel niet naar behoren functioneert en is buiten de 31 dagen omruilgarantie, zijn we genoodzaakt om het toestel ter reparatie te verzenden naar de fabrikant. In de tussentijd hebben we een leentoestel toegestuurd.

Nadat jouw toestel ter reparatie was verzonden, heeft de fabrikant aangegeven dat de klacht niet is geconstateerd. Om je van dienst te zijn, willen we graag vanuit Mobiel.nl een korte periode jouw toestel testen, omdat je hebt aangegeven dat de klachten niet constant zijn. Helaas geef je ons hierin niet de mogelijk dit voor je te doen. Graag willen we je nogmaals vragen om het toestel naar ons te verzenden, zodat we deze kunnen testen en indien de klachten worden geconstateerd, een passende oplossing aan te dragen.

Theo 23-08-2023

Snelle bezorging en goedkoper dan een ander.
Het betreft een Samsung watch 6 classic.

JC 23-08-2023

Zocht een nieuwe telefoon. Overzicht was duidelijk en daardoor de keus eenvoudig.
Levering snel en correct zonder problemen.

Anoniem 23-08-2023

We hadden een bestelling geplaatst, het geld overgemaakt naar mobiel.nl er was iets misgegaan met de eerste levering van het product waarop wij een ander bezorg adres op hadden gegeven. Er werd toegezegd dat het product verzonden zou worden wat niet gebeurt is. Na continue verkeert te zijn geïnformeerd en een tijds verloopt van 8 dagen vertraging heeft mobiel.nl zonder gegronde reden de bestelling geannuleerd. Blijf ver weg bij dit bedrijf enorme slechte service. Uiteraard heeft mobiel.nl allemaal smoezen om hun dienst niet te leveren. Trap hier niet in.

Beste Anoniem,

Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat je een slechte ervaring bij ons hebt gehad. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Om te kunnen bekijken wat er mis is gegaan willen we je vragen een e-mail te sturen naar aftersales@mobiel.nl onder vermelding van 'Review Kieskeurig Anoniem' en daarbij je ordernummer. Zodra wij je e-mail hebben ontvangen nemen wij je klacht verder in behandeling.

E. W. 23-08-2023

Wederom via mobiel.nl een verlenging afgesloten. Ze hebben volop keuze, alles is overzichtelijk en duidelijk voor de klant. Scherpe aanbieding, mooi cadeau erbij en weer supersnel binnen 1 dag geleverd.
Beter kan niet! Een 10+

K. Ruiter 22-08-2023

Ik heb Mobiel.nl al vaker gebruikt en dat werkt altijd goed. Ook nu weer, ik werd al vroeg geattendeerd op het feit dat mijn sim-only abonnement op aflopen stond. Dus alle tijd om even rond te kijken. Maar ik ben toch weer bij Mobiel.nl uitgekomen, duidelijk, snel en veel keus!!

Peter 22-08-2023

Voor mij en mijn kinderen een mooie aanbieding besteld 10GB data en een gratis telefoon Redmi note 12 voor 9 euro p/m. 2 van de 3 abonnementen werden goedgekeurd, bij de derde wilde men een uittreksel van het geboorte register... nadat ik al zoals gebruikelijk, mijn rijbewijs had getoond, 0,01 cent betaling én reiskosten had voldaan dat allemaal van MIJN bankrekening was afgetrokken. Op hun website stond duidelijk te lezen dat er voor dit abonnement geen kredietcheck wordt gedaan door Lebara.
Maar ze gaven Lebara de schuld, en vertelde dat Lebara dit eiste om fraude te voorkomen, gezien het feit dat ik al 2 abonnementen had aangevraagd. Bij navraag bij Lebara bleek daar niets van waar, daar een rijbewijs, Europees ID of Passport rechtsgeldige ID bewijzen zijn, en dat men juist zeer blij met mijn klandizie!
Mobiel.nl, hoe verzin je het om een klant die maar liefst 3 goedkope abonnementen wil afsluiten, het betuttelende, verzoek tot aanleveren van een uittreksel, als welkomscadeau te geven? Nu zit een van ons drieën zonder abonnement.. (Een uittreksel kost trouwens 2 weken wachttijd bij het gemeentehuis en kost meer dan een maandtermijn van dit "voordelige abonnement")
Toen even een aanvraag gedaan bij hun concurrent voor dezelfde deal. Deze werd (ook door Lebara) zoals verwacht wel gewoon zonder vragen goedgekeurd.
Mobiel.nl zet niet alleen ons gezin voor gek maar ook Lebara door onxxxn te verkopen en schijnbaar een rijbewijs, Europees ID of passport niet erkent. Het is trouwens zo dat een uittreksel bedoelt is om een ID aan te vragen en geen mobiel telefoonabonnement.
Mobiel.nl nooit meer, gewoon naar hun collega.. daar stellen ze geen onwettelijke eisen hebben ze respect voor hun klanten en maakt het niet uit of je 1 abonnement van 30 euro besteld of 3 van 9 euro...... Om fraude te voorkomen zeggen ze dan.

Beste Folt Room,

Wat vervelend dat je een slechte ervaring hebt gehad bij ons, dit is uiteraard niet de bedoeling en bieden hier onze excuses voor aan.

Helaas komt het regelmatig voor dat er fraude wordt gepleegd en dit is vaak het geval als er meerdere dezelfde abonnementen worden besteld met een nieuw telefoonnummer. Om dit te voorkomen hebben we in het algemeen met de providers afgesproken om in zulke gevallen een extra check te doen doormiddel van een uittreksel BRP.

Helaas is dit in jouw geval niet helemaal duidelijk gecommuniceerd, hiervoor nogmaals onze excuses.

AbdAlaziz 21-08-2023

Ik kreeg een gratis Xiaomi-telefoon toen ik een Lebara-lijn kocht. Het is een geweldige deal. Waar voor je geld. Ik raad het ten zeerste aan.

Jo Schulz 19-08-2023

compliment aan de klantenservice!..de gene die mij te woord stond was zeer correct en meedenkend.
Was zeer tevreden!

L.J. 18-08-2023

Zeer tevreden over Mobiel.nl
Bestellen, betalen en leveren zonder problemen en voor zover ik heb kunnen ontdekken de goedkoopste!

Harry 16-08-2023

Altijd wel een leuke aanbieding. Snelle afhandeling en levering. Goedkoper dan bij de provider zelf.

R.D. 15-08-2023

Krijg je een code voor 20,- aan accessoires bij een 1-of 2 jarig Sim only….. werkt de code niet.
Geeft aan dat het geldig is op 1 of 2 jarig Sim only abonnement welke is afgesloten.

Beste R.D.,

Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat de kortingscode die je hebt ontvangen niet werkt. Om te kunnen bekijken waar dit aan ligt willen we je vragen een e-mail te sturen naar aftersales@mobiel.nl onder vermelding van Kieskeurig review R.D. met daarbij je ordernummer en om welke kortingscode het gaat. Zodra wij je e-mail hebben ontvangen nemen wij je klacht verder in behandeling.

Melvin 15-08-2023

Mijn pakket is kwijtgeraakt door PostNL. mobiel.nl geeft aan dat zij niks kunnen doen tot hun onderzoek is afgerond dat tot 14 dagen kan duren. Ik krijg dus en geen nieuwe telefoon en mijn geld niet terug. Waardeloos

Beste Melvin,

Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat je het toestel nog niet hebt mogen ontvangen. Wij doen er vanuit Mobiel.nl alles aan om je bestelling zo spoedig mogelijk bij je geleverd te krijgen. Helaas zijn wij hierin afhankelijk van onze logistieke partner. Om de status van het lopende onderzoek voor je te kunnen bekijken willen we je vragen een e-mail te sturen naar aftersales@mobiel.nl onder vermelding van Kieskeurig review Melvin met daarbij je ordernummer.

M. Lantveld 06-08-2023

Alles werd duidelijk en makkelijk beschreven. De stappen waren heel makkelijk op te volgen. Ik kreeg netjes mailtjes toegestuurd met status updates.
Contract kreeg ook per mail opgestuurd. Telefoon werd de volgende dag zonder problemen geleverd.

Ceciel 06-08-2023

Voor de 2e keer vis mobiel.nl een nieuw abonnement met telefoon afgesloten. Snelle levering, goed contact per app voor aanvullende vragen. Scherpe prijs. Ben uiterst tevreden.