Mobiel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Mobiel.nl.

Mobiel.nl stelt zich voor

Het vergelijken en kopen van je mobiele abonnement of nieuwe smartphone doe je eenvoudig en snel bij Mobiel.nl. In de mobiele jungle zijn wij er om je wegwijs te maken, zodat jij zelf slim kan kiezen wat het beste bij je past. Een nieuw abonnement bestellen of verlengen kan bij Mobiel.nl altijd. Het maakt hierbij niet uit of je je huidige abonnement ergens anders hebt besteld. Wij zorgen ervoor dat alles makkelijk en snel geregeld is. Wie slim kiest, kiest Mobiel.nl.

Deze score is gebaseerd op 81 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,9

Karel 26-05-2020

Snelle levering. Goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling.

D. 25-05-2020

Goede prijzen, bestellen gaat zeer gemakkelijk. Toen mijn abonnement bijna verlopen was, werd ik om de haverklap gebeld om te verlengen tegen "een goede deal". Hier had ik echter geen behoefte aan; na vijf keer niet opnemen lijkt het mij duidelijk dat ik geen interesse heb in een telefoongesprek. Dat is het enige minpunt.
Officiele reactie van Mobiel.nl 26-05-2020

Beste D.,

Hartelijk dank voor het plaatsen van je review.

We willen onze oprechte excuses aan beiden dat je vijf keer gebeld bent door onze Sales afdeling. Intern gaan we op zoek naar een betere manier van het benaderen van onze klanten.

Het team van Mobiel.nl

Marciano 25-05-2020

Top met Mobiel.nl overzichtelijk en gemakkelijk als je een keus moet maken. Sim kaart besteld en in één dag geleverd.

mansoor 24-05-2020

Alles goed geregeld, prima service bestelling op tijd geleverd. Een keer op klantenservice contact genomen super aardig en behulpzaam.

Tom 23-05-2020

Uitgebreide keuze en heldere vergelijkingen en filters. Goedkoper dan direct bij de provider. Reeds eerder gebruik gemaakt van mobiel.nl vandaar teruggekomen.

Ria 22-05-2020

Erg vriendelijk aan de telefoon. Goed geholpen en alle tijd voor mij. Kreeg goede uitleg van degene aan de telefoon.

Robjeduc 21-05-2020

Snelle en correcte afhandeling van mijn contractverlenging. Makkelijke bestelling van nieuw contract tegen een scherpe sym only prijs.

Yvonne 20-05-2020

Hoi
Ik geef een 10 en waarom !
Heel simpel er is veel keus voor ieder wat wils , snelle service en levering.
Ik heb mijn hoesje gisteren besteld en vandaag al binnen superslim ermee .
Ik zeg niets veranderen vooral zo doorgaan .
Mijn dank groet Yvonne

Peter 19-05-2020

Duidelijke website met veel informatie en veel aanbod.
Goede afhandeling van de bestelling.

BB 19-05-2020

Prima site die je goed op weg helpt in keuze telefoon en aanbieder abonnement!
Super snelle levering waarin je op hoogte wordt gehouden v/d status van je bestelling.

Jaap 19-05-2020

De service van deze shop is uitstekend. Daarnaast hebben ze zeer scherpe prijzen en de levering is supersnel.

Jan 17-05-2020

Prima en duidelijk info. Alles snel en zoals het hoort afgehandeld. 2e keer via mobiel.nl verlengd nu. Zeker is ni al dat de volgende keer deze keuze opnieuw gemaakt wordt.

Bg de stef 17-05-2020

Ja erg goed hoor. Ik had een iPhone besteld en na 2 dagen binne en werkte gewoon echt goed ben echt tevreden klant.

Melissa 15-05-2020

Hele duidelijke website, alles heel goed te overzien.
Bestellingen gelijk op de email, en snel verzonden!

Ben blij dat ik het bij mobiel nl gekocht heb!

Rob 15-05-2020

Mobiel.nl is een site met een groot assortiment voor een mooie prijs.
De levering van de telefoon is snel en ze houden je goed op de hoogte, van het verdere verloop van de bestelling.

Grebat 15-05-2020

Alles volgens afspraak geregeld en na 1 dag al thuis bezorgd.
Zeer tevreden

Wil 14-05-2020

Prima product ontvangen en na een fout van mij, die tijdens 1 telefoontje werd opgelost , kwam mijn nieuwe telefoon de volgende dag al. Het hoesje dat in bestelling was, kwam 2 dagen later al! Alle producten zijn van prima kwaliteit !

Jessica S. 11-05-2020

Ik werd gebeld ivm het aflopen van mijn abonnement, wat ik via mobiel.nl had afgesloten. Vriendelijke man, behulpzaam, stelde de juiste vragen en heeft gelijk geregeld wat ik wilde.

Patrick 11-05-2020

Goede aanbieding, groot assortiment telefoons en bijbehorende artikelen en snelle levering

Yousra 11-05-2020

Ik ben heel erg tevreden over de snelle levering, goede service en bovendien ook mooie aanbiedingen. Binnen een uur was mijn verlenging geregeld en de volgende dag had ik mijn telefoon. Wat ik wel jammer vind is dat je verzendkosten moet betalen.

Yo64 09-05-2020

Voordat ik besloten heb iets te bestellen bij mobiel.nl eerst telefonisch contact gehad. Uitstekend te woord gestaan. De bestelling netjes op afgesproken tijd geleverd. Dit is de 2e keer dat ik hier besteld heb.

Stan 08-05-2020

Ik heb een nieuwe telefoon besteld, heel jammerlijk een gebruikte geleverd gekregen, waardeloos!
Officiele reactie van Mobiel.nl 11-05-2020

Beste Stan,

Bedankt voor het plaatsen van je review.

Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Het team van Mobiel.nl

Peter de Bruijn 08-05-2020

Echt een snelle levering, Zaterdagavond 2 mei de bestelling geplaatst en op maandag 4 mei is de bestelling geleverd. Prima service.

Danielle 07-05-2020

Duidelijke website, voordelige tarieven, goede service en snelle levering.

M.bouaboua 07-05-2020

Via deze weg wil ik nogmaals bedanken .
Ik vind dat erg blij dat hoe ik tevreden met deze schop
En manier hoe de medewerkers van mobiel.nl contact met
De klanten .
Super goed