Mobiel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Mobiel.nl.

Mobiel.nl stelt zich voor

Het vergelijken en kopen van je mobiele abonnement of nieuwe smartphone doe je eenvoudig en snel bij Mobiel.nl. In de mobiele jungle zijn wij er om je wegwijs te maken, zodat jij zelf slim kan kiezen wat het beste bij je past. Een nieuw abonnement bestellen of verlengen kan bij Mobiel.nl altijd. Het maakt hierbij niet uit of je je huidige abonnement ergens anders hebt besteld. Wij zorgen ervoor dat alles makkelijk en snel geregeld is. Wie slim kiest, kiest Mobiel.nl.

Deze score is gebaseerd op 81 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,9

L. 15-05-2021

Prima service en eerlijke prijs voor de producten zijn een rede dat ik weer gebruik maakte van mobiel.nl

Edith Goossens 14-05-2021

Ik had de verkeerde telefoon besteld. Gebeld met mobiel. Nl en binnen 1 minuut een hele vriendelijke dame aan de telefoon die het voor mij heeft opgelost . De nieuwe, nu de goede, telefoon binnen 2 dagen bij mij afgeleverd. Het geld dat ik had aanbetaald is ook binnen 3 dagen teruggestort. Alleen maar lof voor mobiel.nl vandaar een hele dikke 10.

inez 14-05-2021

Snelle levering en product zoals foto en beschrijving. Zeker een aanrader. je word ook op de hoogte gehouden met mails. zoals bevestiging van bestelling. bevestiging van versturen en afleveren. Top

Herman 10-05-2021

Mooie uitgebreide website. Compleet assortiment. Leuke aanbiedingen en zeer snelle levering.

Jessica Kooijman 08-05-2021

Ik vind het heel prettig om in de shop geholpen te worden. De mensen zijn vriendelijk en geven goed uitleg over de verschillende abonnementen. Al voor de derde keer op rij een abonnement bij hen afgesloten en de volgende zal waarschijnlijk weer bij hen zijn ;-)

Herman 08-05-2021

Eenvoudig zoeken en bestellen is op deze website zeker van toepassing. Ik heb de Samsung A20 met 128 GB geheugen gekocht voor een zeer goede prijs.

Loetawan 06-05-2021

Goedenavond , de service was snel en goed, klantenservice was ook makkelijk bereikbaar.

Willeke 04-05-2021

Voor de 3de keer mijn abonnement verlengd via mobiel.nl!
Goedkoper als via de provider en snelle levering. Echte aanrader!

Jiocharana 03-05-2021

Ze doen wat ze beloven! Erg blij met mijn toestel die heel snel zoals beloofd geleverd was. Ook de overstap van provider is heel goed geregeld door mobiel.nl..

Suus 28-04-2021

Superfijn duidelijk en overzichtelijk, zeker als je nog niet helemaal zeker weet welke telefoon je zoekt. Geen gedoe en hele snelle levering.

Babu 23-04-2021

Geen eerlijk antwoord. Mail ontvangen pakket onder weg. Over par uuren weer mail ontvangen bezoger kan verwachten tussen 18:05 en 19:05. Niks binnen gekomen. Gebeld klanten service antwoord misschien vandaag misschien morgen. In website en reclame duidelijk aangegeven word zelf de dag bezorgd.
Officiele reactie van Mobiel.nl 26-04-2021

Beste Babu,

Hartelijk dank voor het plaatsen van jouw review op Kieskeurig.nl.

We vinden het erg vervelend dat de aflevering van jouw pakket vertraging heeft opgelopen bij onze logistieke partner, waar het op dit moment erg druk is. Graag willen we samen met jou kijken naar een passende oplossing. Wil je alsjeblieft een e-mail verzenden naar: Aftersales@mobiel.nl o.v.v. Review Kieskeurig Babu en het ordernummer van jouw bestelling.

Zodra we de e-mail ontvangen, nemen we de review graag verder in behandeling.

Het team van Mobiel.nl

Valk 22-04-2021

Prima product met een mooie prijs
Optijd geleverd op aan gegeven tijdstip
Prima website

Piet 22-04-2021

Beste prijs, hebben de beste service en altijd een van de beste en goedkoopste aanbiedingen

Rob 21-04-2021

Wat moet ik zeggen. Dit is mijn derde keer dat ik via mobiel.nl mijn telefoon en abonnement verleng. Het is super makkelijk en je ontvangt je telefoon super snel. Alles is goed geregeld en goed geregeld

Sander 21-04-2021

De overzichtelijkste site, de goedkoopste abonnementen, de snelste levering zelfs op zondag.

kanany 17-04-2021

goed bedrijf en ben ik goed gehepen. contact met klant serves is ook goed ,

Ton Kuijl 15-04-2021

Iphone xr besteld. Gunstige prijs en snelle levering. Een aanrader voor iedereen.,

Elly 15-04-2021

Levering heel snel en netjes. Goede klantenservice. Ben erg tevreden over de prijs ook.

uitstekende levering en service! 13-04-2021

Bestel altijd nieuwe mobiel via mobiel.nl, altijd goede ervaring mee gehad, ook goede klantenservice voor zover ik die ooit nodig heb gehad.

Thomas 13-04-2021

Een goede, snelle service. Duidelijke communicatie. Levering binnen 2 dagen, abonnement verlengen ook zonder problemen.

Cle 11-04-2021

Brede keuze, Overzichtelijke website, Goede prijs en betrouwbare en snelle levering.

Piet 10-04-2021

Snel geleverd volgens afspraak, correct verpakt, geen enkel probleem. Zeer aan te bevelen hier te kopen.

Rademakers 09-04-2021

Goedkoper dan verlengen bij de provider zelf. Communicatie, service en kleurkeuze telefoon beter/ruimer dan bij provider. Bij Ben kon ik alleen kiezen voor zwart of wit en via mobiel.nl heb ik nu een rode Iphone 11!! Echt top. Ik zou het iedereen aanraden!

Peggy 08-04-2021

Wat ik altijd erg belangrijk vind als ik iets bestel wat kostbaar is zijn de hoogte van de verzendkosten, betrouwbaarheid en kwaliteit. Kwaliteit is echt heel goed, ik heb geen verzendkosten hoeven betalen en binnen 2 dagen had ik mijn telefoon ontvangen. De telefoon zat goed ingepakt, dus qua betrouwbaarheid zit het ook goed. Ik kan iedereen aanraden om hier je spullen te kopen.

Veronica 07-04-2021

Snelle levering. Overzichtelijke site. Mooie telefoon. Heb hem nog niet in gebruik. Ik dacht eigenlijk dat hij wat breder was. Maar hij is wat langer ipv breder. Dat is mijn enigste minpuntje