Mobiel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Mobiel.nl.

Mobiel.nl stelt zich voor

Het vergelijken en kopen van je mobiele abonnement of nieuwe smartphone doe je eenvoudig en snel bij Mobiel.nl. In de mobiele jungle zijn wij er om je wegwijs te maken, zodat jij zelf slim kan kiezen wat het beste bij je past. Een nieuw abonnement bestellen of verlengen kan bij Mobiel.nl altijd. Het maakt hierbij niet uit of je je huidige abonnement ergens anders hebt besteld. Wij zorgen ervoor dat alles makkelijk en snel geregeld is. Wie slim kiest, kiest Mobiel.nl.

Deze score is gebaseerd op 81 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,9

Arnoud 22-07-2020

Echt geweldig er wordt snel gereageerd en alles perfect uigelegd alles was super snel geregeld

Maureen 22-07-2020

Mobiel binnen gekregen waarbij het bellen ht niet doet. Geen gehoor en kan niet worden gebeld. Opgestuurd terwijl die 100% nieuw is, en 2 keer contact gehad dat ik binnen 5 werkdagen een nieuw toestel zou ontvangen. Krijg ik vervolgens een mail dat er hele diepe krassen in de mobiel zitten (kan ik voor de volle 100% zeggen zaten er niet in) en ik maar moet gaan betalen of 2 weken moet wachten en hem terug krijg met krassen erin. Meerdere keren gebeld geappt en geschat niet kan iets voor je betekenen. Ze sturen iets defects op en ik moet er voor gaan betalen. Heel slecht en er zit alleen maar personeel dat je niet wil helpen!
Officiele reactie van Mobiel.nl 23-07-2020

Beste Maureen van Leeuwen,

Hartelijk dank voor het plaatsen van je review op Trustpilot.

We vinden het erg vervelend van je te vernemen dat het toestel niet naar behoren functioneert en bieden je in deze situatie de 31 dagen omruilgarantie aan.

De voorwaarden van deze 31 dagen omruilgarantie kan je vinden op onze website: : https://www.mobiel.nl/vragen-en-contact/garantie-reparatie/welke-garantie-heb-ik-op-mijn-telefoon/31-dagen-omruilgarantie.

Onze afdeling Aftersales informeert je verder over het verloop van de case.

Het team van Mobiel.nl

Officiele reactie van Mobiel.nl 23-07-2020

Beste Maureen,

Hartelijk dank voor het plaatsen van je review op Trustpilot.

Onze afdeling Aftersales informeert je verder over het verloop van de case.

Het team van Mobiel.nl

Lisa 21-07-2020

Bij het verlengen van mijn abonnement vergeten de opgestuurde kortingscode in te vullen. Na een appje naar de klantenservice van Mobiel.nl was deze meteen toegevoegd. Super! Snelle en goede service.

Floris 20-07-2020

De website is gebruiksvriendelijk, bestelling was erg snel geleverd en product was in orde.

Traptrede 20-07-2020

Airpods gekocht bij Mobiel.nl, ze waren hier het goedkoopst.
Prima service, alles werd keurig volgens afspraak geleverd helemaal tevreden mee!
Wel jammer dat ik de dag na levering nog een paar wilde bestellen, ze opeens duurder waren geworden.

Mahmoud 19-07-2020

Geweldig service :)

Heel snel en makkelijk service.
Makkelijk website om te gebruiken.
Duidelijke informatie en prijzen.

Montana 18-07-2020

Wij hadden een A40 en A20s besteld. Beide telefoons waren de volgende dag al in huis. Ook was alles met zorg ingepakt. We konden heel gemakkelijk en kosteloos één van de telefoons terugsturen. Zeer tevreden over dit bedrijf!

Marthe 18-07-2020

Werd aangetrokken door de aanbieding van het door mij gewenste toestel voor een redelijke prijs. Het toestel met bijbehorende cover werden snel geleverd, maar de cover bleek niet te voldoen aan mijn verwachtingen, omdat de omschrijving daarvan niet duidelijk overkwam. Jammer dat er geen gebruiksaanwijzing bij het toestel werd meegeleverd.

van den Eijnden 17-07-2020

Vriendelijk personeel, legt goed uit en neemt de tijd voor de klant. Ze hebben een ruim assortiment en in ons geval altijd meteen met het product de winkel uit.

Emiel K 17-07-2020

Prijs prestatie was prima, en snel geleverd. Doet wat het beloofd. Bij een volgende aankoop zeker het overwegen waard.

Hay 16-07-2020

Ik vind de aanbiedingen op jullie website duidelijk en interessant. Jullie service is naar tevredenheid tot nu toen
Als het bij kennissen ter sprake komt, ben ik bereid jullie te aan te raden.

René den Dekker 16-07-2020

Alles snel en makkelijk geregeld. Levering correct al was mijn mobiel er niet de volgende dag.
Ben zeer tevreden!

Jan Kroon 15-07-2020

Goed en ter zake kundig te woord gestaan en de order is keurig verwerkt en afgeleverd , prima !

Anita 14-07-2020

Snelle levering, prima geregeld. En de laagste prijs voor het toestel dat ik kocht.

Janneke 13-07-2020

Top deal, goede prijs voor de telefoon. Had hem besteld met levering dezelfde dag. Helaas......... kwam pas een dag later. Wel betaald voor deze expres levering. Na een telefoontje werd mij beloofd dat ik de verzendkosten terug zou krijgen; nog niets van gezien. Even afwachten nog, kan nog.

Kay 13-07-2020

Goede service, na keuzen snel verzonden. Vervolgens een kortingscode ontvangen voor een hoesje. Dus erg tevreden met Mobiel.nl.

Jan 11-07-2020

Snelle levering en eerlijke prijzen!
Na de aankoop een mail gehad met een kortingcode van 5 euro korting op een volgende bestelling vanaf 15,00.

Marcel van Grunsven 11-07-2020

zeer tevreden hoe je wordt geholpen. wat ze beloven doen ze, ook door andere providers aan te prijzen .

Diana 10-07-2020

Snelle service. Binnen een dag mijn mobiel in huis en ik werd netjes op de hoogte gehouden van de status. Zou hier zeker weer bestellen.

Bert Pieters 10-07-2020

smartphone en accessoires snel en zonder problemen geleverd voor een goede prijs

Aad 08-07-2020

Bij Mobiel.nl is er duidelijkheid en alles word heel snel geregeld en geleverd. Tot site.

G helder 08-07-2020

Ik beveel deze site aan, ze zijn duidelijk en hebben mooie aanbiedingen. De site is overzichtelijk en alles is makkelijk te vinden

Gerko 08-07-2020

De levering van mijn mobiel was snel gegaan.
Makkelijk te bestellen via de site.
Mijn mobiel was het goedkoopste goedkoopste bij mobiel.nl

Heidi 06-07-2020

Gebruiksvriendelijk, overzichtelijk, duidelijke uitleg en een snelle afhandeling!

Kaat 04-07-2020

Duidelijke website/goede prijs- kwaliteitverhouding/snelle levering/keurig verpakt!