Mobiel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Mobiel.nl.

Mobiel.nl stelt zich voor

Het vergelijken en kopen van je mobiele abonnement of nieuwe smartphone doe je eenvoudig en snel bij Mobiel.nl. In de mobiele jungle zijn wij er om je wegwijs te maken, zodat jij zelf slim kan kiezen wat het beste bij je past. Een nieuw abonnement bestellen of verlengen kan bij Mobiel.nl altijd. Het maakt hierbij niet uit of je je huidige abonnement ergens anders hebt besteld. Wij zorgen ervoor dat alles makkelijk en snel geregeld is. Wie slim kiest, kiest Mobiel.nl.

Deze score is gebaseerd op 81 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,9

Mevr. Knook 27-10-2019

Prima service,
Snelle levering,
Duidelijke en snelle manier van bestellen.,
Juiste prijzen.

Anita Assink 27-10-2019

Prima webwinkel, no nonsens duidelijk en overzichtelijk. Goed kunnen vinden wat ik zocht!!

Peter 26-10-2019

De shop is prima ik ben te vreden met de aankoop van mijn nieuwe telefoon ik heb al 4jaar een abonnement van Hollandse nieuwe en ik ben zeer te vrezen er mee

Egbert 26-10-2019

Prima winkel veel keus .zeer snellle levering.Vandaag besteld morgen in huis Zeer tevreden toppy

Alessio 26-10-2019

Ik zou bij mijn mobiel een gratis draadloze oplader krijgen. Deze heb ik niet ontvangen!
Officiele reactie van Mobiel.nl 28-10-2019

Beste Alessio,

Hartelijk dank voor het plaatsen van je review.

Graag willen we je zo spoedig mogelijk helpen en uitzoeken waarom je geen gratis draadloze oplader hebt ontvangen. Om je de kunnen helpen hebben we wat extra gegevens van je nodig. Wil je alsjeblieft een e-mail sturen naar: aftersales@mobiel.nl. In het onderwerp van deze e-mail kan je vermelden: Review Kieskeurig Alessio en het ordernummer van je bestelling. In de tekst kan je beschrijven welke draadloze oplader je behoorde te ontvangen. Zodra we de e-mail ontvangen, nemen we de review verder in behandeling.

Michelle 25-10-2019

Goede website, goede deal die ik ondanks trouwe jaren bij eigen provider via mobiel.nl STUKKEN beter kreeg, en bij ophalen in winkel in Utrecht heel vriendelijk en adequaat geholpen.

Celine Mbumba 25-10-2019

Het is een goed bedrijf die je telkens up-to-date houdt over je bestelling, maar het feit dat zij beweren dat als je vandaag besteld morgen in huis hebt is een bedrog want zij zijn afhankelijk van de provider die jou moet goedkeuren en dat kan enkele dagen in beslag nemen. Daarom krijgen jullie een 7/10.
Officiele reactie van Mobiel.nl 28-10-2019

Beste Celine Mbumba,

We vinden het erg jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Indien de provider de aanvraag voor je abonnement direct goedkeurt, sturen we vandaag je toestel toe en kan hij morgen worden ontvangen. Het komt wel eens voor dat de provider extra informatie nodig heeft voor het goedkeuren van het abonnement. Dit kan helaas enkele dagen in beslag nemen. Vanuit Mobiel.nl streven we ernaar om ervoor te zorgen dat een abonnement binnen een dag wordt goedgekeurd.

Stanley 25-10-2019

Goede telefoon's en heel snel binnen. In de ochtend besteld en in de avond werden ze gebracht.
Top winkel en snelle service

Giny 24-10-2019

Snelle levering en heel goed advies omtrent gebruik telefoon en het opsturen van nieuwe simkaart. De oude kon ik niet meer gebruiken.

Catan 24-10-2019

ik zocht een nieuwe mobiel. kwam hier uit . goede uitleg snelle levering. ik vind de site zeer overzichtelijk.

Rob D 24-10-2019

Ik kan niet anders dan een 10 geven. De website is duidelijk, het bestelproces is duidelijk en de levering was de volgenden dag, alles perfect verlopen. En dat ook nog voor een zeer concurrerende prijs. Geweldig!

Ray 24-10-2019

Ik heb mijn nieuwe telefoon besteld en het abonnement verlengt bij Mobiel.nl.
Het bestelproces is echt simpel en duidelijk, daarnaast heb ik in de ochtend besteld en ze bezorgden mijn mobiel nog dezelfde dag via Postnl. In de avond had dus mijn nieuwe telefoon al binnen. Dat je hier ietsje extra voor moet betalen weegt echt op tegen de service. Gelukkig werkte Postnl ook mee.

Mijn abonnement is dus verlengt bij T-Mobile en dit kon ik de volgende dag ook zien bij mijn T-Mobile.

Ik heb gekozen voor een Xiaomi 9t pro waar gewoon 2 jaar garantie op zit. Ik kom van een Samsung A50 en wat is mijn nieuwe telefoon snel en vooral ben ik blij verrast.
Mijn volgende telefoon neem ik vast weer via mobiel.nl en belangrijkste de aanschafprijs is flink lager dan via T-Mobile.
Aanrader dus!

D van Gorsel 23-10-2019

Zondagmiddag telefoon Samsung Galaxy S10 besteld en maandagmiddag de andere dag ontvangen. Adres via internet gevonden. Door de goede recensies heb ik bij hun besteld. Was in prima staat en goed verpakt.

Laura 22-10-2019

Zeer vriendelijk personeel dat een duidelijke uitleg gaf en ook t verschil tussen abonnementen uitlegde.
Geen opdringerige poging om te verkopen wat je eigenlijk niet wil/nodig hebt
Gewoon kundig gastvrije en duidelijk ,,,,shop en personeel zijn dikke top

Een zeer goede aanrader

Linda 22-10-2019

Duidelijke site, overzichtelijk met de verschillende telefoons en aanbieders. Prima geholpen met het kiezen van een nieuwe telefoon. De medewerker heeft verschillende toestellen vergeleken aan de hand van mijn eisen. Hieruit kwam een goede suggestie naar voren.

Cor vd Kamp 21-10-2019

Na 5 dagen deed het nieuwe toestel het niet meer. Gebeld met klantenservice; stuur op en u krijgt een nieuw toestel (tot 2x toe gezegd). Eenmaal opgestuurd ineens een mail dat het toestel beschadigd is terwijl deze onbeschadigd is verzonden. Krijg een aantal vage, oncontroleerbare reacties. Een nieuw toestel (5 dagen oud en nauwelijks gebruikt) kan tegen betaling van 26,90. Dit is echt schandalig
Officiele reactie van Mobiel.nl 22-10-2019

Beste Cor vd Kamp,

Bedankt voor het plaatsen van de review.

Wij zien dat de klacht al in behandeling is genomen. Per e-mail zal je verder op de hoogte gehouden worden.

Mark 21-10-2019

Site werkt goed, makkelijk om abonnementen te vergelijken. Prijs is beter dan rechtstreeks bij de provider en de service en bereikbaarheid is ook top in orde. Bestel al een aantal jaren hier en ben erg tevreden.

Carmen R. 20-10-2019

Ze zijn geweldig goed!! De telefoon die ik wilde hebben was niet via mijn provider te krijgen bij het verlengen van mijn abonnement. Toen ging ik rondkijken bij kieskeurig.nl en kwam ik bij (weer na 5 jaar) Mobiel.nl terecht, de telefoon die ik wilde kon ik via hen toch krijgen bij mijn huidige provider (waar ik ook graag wilde blijven). Dus ik ben 3 dubbel keer blij dat ik heb wat ik graag wilde. Mijn gewenste telefoon en dezelfde provider. Dankzij Mobiel.nl en ook kieskeurig.nl!!

Hans T 20-10-2019

Gewoon een supervoordelige aanbieding van een smartphone, die ik niet kon laten kopen. Verleden week donderdag besteld en vrijdagmorgen was de bezorging al. Keurig verpakt, met handleiding, dus beter kon het niet. En: het mobieltje voldoet aan alle verwachtingen!

Harriët 20-10-2019

Makkelijke site, bestelling verliep soepel. Het motto voor 12.00 uur besteld, dezelfde dag in huis werkte niet! Ik had 3 producten besteld. 1 product werd één dag later dan de andere producten geleverd. Dit werd keurig vermeld!

Ray 18-10-2019

1e keer bestelling geplaatst mede vanwege de "belofte" voor 20:00 uur besteld volgende (werk)dag in huis. Meteen betaald maar dit bleek alleen van toepassing op aankoop van een los toestel en niet bij verlenging dus bestelling geannuleerd en geld retour ontvangen. Aangezien iedereen een 2e kans verdiend paar weken erna nog een keer toestel met verlenging besteld. Mobiel.nl is 1 van de weinige die verlenging i.c.m OnePro plus 7t zou kunnen leveren. Na 3 dagen maar eens gaan informeren na ettelijke berichten over en weer via Whatsapp en mail ook nu weer de nodige (leverings)problemen en wederom bestelling moeten annuleren en geld terug moeten vragen. Mobiel.nl beloofd een hoop maar dit blijken slechts lokkertjes te zijn, zeer teleurstellende website en service. Nooit meer mobiel.nl ...
Officiele reactie van Mobiel.nl 22-10-2019

Beste Ray,

Bedankt voor het plaatsen van je review.

Graag willen we je vragen een e-mail te sturen naar: aftersales@mobiel.nl. In het onderwerp mag je vermelden: Review Kieskeurig.nl Ray en het ordernummer van je bestelling. In de tekst ontvangen we graag kort de omschrijving van je klacht. Zodra we de e-mail ontvangen, nemen we de review graag verder in behandeling.

Zenzo Khabo 18-10-2019

I am very satisfied with the services offered by tele2.They kept me updated with my application which prompts me to recommend them.

Alexander 16-10-2019

Makkelijk zoeken met goede specs en de goed koopste zien hoe de voorraad is.

Jeroen 16-10-2019

Zelf kunnen uitzoeken wat ik wilde. Overzichtelijke fijne website, waardoor ik goed geïnformeerd werd. Snelle hulp en goede adviezen gekregen. Kundige medewerker(s).

Henri 15-10-2019

Goede en overzichtlijke site
Snel besteld zonder problemen op de site en erg snel in huis de volgende dag al.
Meer dan keus genoeg op de site aan telefoons