Mobiel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Mobiel.nl.

Mobiel.nl stelt zich voor

Het vergelijken en kopen van je mobiele abonnement of nieuwe smartphone doe je eenvoudig en snel bij Mobiel.nl. In de mobiele jungle zijn wij er om je wegwijs te maken, zodat jij zelf slim kan kiezen wat het beste bij je past. Een nieuw abonnement bestellen of verlengen kan bij Mobiel.nl altijd. Het maakt hierbij niet uit of je je huidige abonnement ergens anders hebt besteld. Wij zorgen ervoor dat alles makkelijk en snel geregeld is. Wie slim kiest, kiest Mobiel.nl.

Deze score is gebaseerd op 81 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,9

GiepkesJack 29-05-2022

Goede duidelijke website, jammer dat de levering 3 dagen duurde (waarschijnlijk door post nl) en dat er door mobiel.nl op de nota geen attentie staat dat de cashback maar enkele dagen mogelijk is. Voor de rest keurige webwinkel

A3 28-05-2022

Ik vind Mobiel. NL een Top winkel omdat alles altijd perfect goed geregeld is en omdat ze bijna altijd de scherpste aanbiedingen hebben de levering is snel alles is goed te begrijpen dus ja ! Voor mij de Perfecte winkel !

Jay 28-05-2022

Goed en snel alleen je moet geen problemen hebben want dan heb je niet zo veel aan ze.

D. 25-05-2022

Gekozen om een abonnement te verlengen bij KPN via Mobiel.nl vanwege een cadeaukaart ter waarde van €100 die dan gegeven zou worden. Na 3 maanden wachten toch maar eens gebeld om te vragen wanneer ik deze kaart ga ontvangen. Helaas kreeg ik te horen dat zij nergens van afwisten en de actie verlopen was, waardoor er niks meer aan gedaan kan worden. Volgende keer sluit ik mijn contract af met een instantie die zijn/haar afspraken wel nakomt.
Officiele reactie van Mobiel.nl 27-05-2022

Beste D.,

Bedankt voor het plaatsen van je review.

We vinden het vervelend om te horen dat je door deze situatie de kortingsactie bent mis gelopen. Graag kijken we met je mee wat we hierin voor je kunnen betekenen. We willen je vragen een e-mail te sturen naar aftersales@mobiel.nl onder vermelding van 'Kieskeurig Review D.' en je ordernummer.

We nemen je review graag verder in behandeling zodra we je e-mail hebben ontvangen.

Danny 24-05-2022

Ik was op zoek naar een Google Pixel 6 telefoon , aangezien deze niet bij mijn provider te verkrijgen was.
Mobiel.nl kon deze wel met behoud van mijn eigen provider leveren , inclusief abbo.

Tevens 2 accessoires mee bestelt , en alles netjes geleverd .
Super tevreden met mijn nieuwe Pixel.
Mobiel.nl bedankt !

Alexandra 23-05-2022

Al jaren sluit ik mijn abonnementen af bij Mobiel.nl nog nooit geen problemen gehad. Geloof me... ik was niet makkelijk. Afsluiten, weer annuleren oh nee doe toch maar wel en dan toch nog een keer annuleren haha uiteindelijk het perfecte toestel met een prima abonnement afgesloten en dat elke keer opnieuw. Nooit heb ik gemerkt dat ze me lastig vonden. Altijd vriendelijk geholpen en er voor gezorgd dat ik happy was en nog ben met een nieuw toestel. In de afgelopen week weer maar eens een annulering laten plaats vinden (sorry mobiel.nl) wel weer uiteraard een ander top abonnement afgesloten. Nu is het wachten op mijn Samsung flip, want die is het geworden met behulp van die vriendelijke dame aan de telefoon van Mobiel.nl. Thanks dame voor het annuleren van mijn eerst gekozen toestel en het bestellen van het toestel die ik toch achteraf liever wilde. Niets zo verandelijk als een mens (vrouw).

I.A.Molijn 21-05-2022

Overzichtelijke site, helpt goed om een juiste keuze te maken en een snelle levering.

Poco telefoon 19-05-2022

Makkelijk voor als je weet wat je wilt besteden en wat je wil.Snelle afhandeling ,duidelijke afspraken en snelle levering

Chantal 19-05-2022

Prima site! Alles word goed gecontroleerd en je word goed op de hoogte gehouden van je order. Netjes en snel verzonden.

Rehman 11-05-2022

De beste prijzen + acties in Nederland en daarnaast wordt je snel geholpen.

EVUhm 29-04-2022

Prima bedrijf, overstap van oude provider naar nieuwe provider verliep snel en probleemloos.

Theo 27-04-2022

Door een nieuwe aanschaf van een iPhone is achteraf gebleken dat het geen nieuwe te l efoon was.Dit ivm reparatie de onderdelen en de I cloud stond op een andere naam.Hierdoor ben ik heel erg teleurgesteld in deze winkel.(Utrecht)
Officiele reactie van Mobiel.nl 02-05-2022

Beste Theo,

Bedankt voor het plaatsen van je review.
We vinden het vervelend om te horen dat je teleurgesteld bent in onze winkel. Graag kijken we met je mee hoe we dit voor je kunnen oplossen. We willen je vragen een e-mail te sturen naar aftersales@mobiel.nl onder vermelding van 'Kieskeurig Review Theo' en je ordernummer.

Zodra we je e-mail hebben ontvangen nemen we je review graag verder in behandeling.

Kim Krol 24-04-2022

Ik vind het een duidelijk site, ik had mijn abonnement zo verlengt en de volgende dag had ik mijn toestel geweldig!!!!

Sandra 19-04-2022

Mijn mobiele abonnement op 4 maart na een periode van bijna 1 jaar en 9 maanden verlengd met Sim Only. Dit abonnement gaat pas in op 22 juni. Op zich prima.
Maar prompt ging de telefoon in de eerste week van april stuk. Graag had ik via mobiel de verlenging omgezet in een abonnement mét toestel. Maar helaas was de bedenktijd van 14 dagen voorbij voor het annuleren van van de sim only en ik kreeg te horen dat het de verantwoordelijkheid van de klant is om tijdig te annuleren (al is het lastig te voorspellen dat het toestel zo'n 4 weken na verlenging stuk gaat). Omzetten is dus geen optie. Een los toestel via mobiel.nl aanschaffen kan wel, maar dat is duurder of op z'n minst ongemakkelijker omdat er geen gespreide betaling is.
Het bijna 2 jaar oude toestel laten repareren kan ook, maar daar komen dan ook kosten bij, waarbij geen indicatie gegeven kan worden wat het eventueel zou kosten.
Persoonlijk vind ik het geen bijster goede service...
Officiele reactie van Mobiel.nl 20-04-2022

Beste Sandra,

Bedankt voor het plaatsen van je review.

Wat vervelend om te horen dat je toestel stuk is gegaan toen je net een sim only abonnement had afgesloten.
We willen graag samen met jou bekijken wat we voor je kunnen betekenen. Zou je een e-mail kunnen sturen naar aftersales@mobiel.nl onder vermelding van 'Kieskeurig Review Sandra' en je ordernummer.

Tuntun 19-04-2022

Tot heden geen klachten. Alleen jammer dat ze gratis airbuds aanbieden maar nadat je besteld hebt zie je dat je je moet aanmelden bij samsung en al je gegevens moet opgeven en dan 8 weken moet wachten.

Han 17-04-2022

Al jaren door mobiel NL netjes, snel en accuraat geholpen. Via herinnering mail en aanbieding weer gekozen voor dit bedrijf.
Ook telefonisch netjes geholpen, top.

Eleonora 17-04-2022

Ik bestel altijd bij mobiel.nl en ze stellen nooit teleur. Website is makkelijk bedienbaar en alles is zo geregeld. De bezorging was ook erg snel en ik had meerdere opties dus dat is ook heel fijn! Ik heb pas mijn Samsung s21FE besteld en het is een super fijne telefoon geen klachten op aan te merken!

Het enige met bezorging wat wel gekkig was is dat niet om mijn ID werd gevraagd en ik ook geen handtekening hoefde te zetten? Misschien het postbedrijf in de gaten houden want als het bij de verkeerde terecht komt weet je het maar nooit!

Vincent 17-04-2022

Ik had een nieuwe telefoon besteld en kreeg vervolgens de zelfde telefoon met schade binnen. Wanneer ik hier over belde waren ze heel vriendelijk, maar heb vervolgens een week later nog niet de goede. Elke keer als ik bel, word het weer later voordat ik de telefoon krijg.

Beste Vincent,

Bedankt voor het plaatsen van je review.

We vinden het vervelend om te horen over jouw situatie. Graag kijken we met je mee. We willen je vragen een e-mail te sturen naar aftersales@mobiel.nl onder vermelding van 'Kieskeurig Review Vincent' en je ordernummer.

Vincent 17-04-2022

Kreeg een gebruikte telefoon opgestuurd en moet vervolgens bijna een week wachten voordat ik binnen had wat ik besteld had.

Beste Vincent,

Deveny VE 15-04-2022

Normaal ben ik altijd tevreden over de service die mobiel.nl verleend, afgelopen keer helaas niet… door hun gemaakte fout heb ik niet mijn mobiel kunnen kopen voor een actie prijs. Uiteindelijk wel verlengd bij mobiel.nl maar voor een schrikbarende prijs hoger

Beste Deveny VE,

Bedankt voor het plaatsen van je review.

We vinden het vervelend om te horen dat je dit keer niet tevreden bent over onze service. Graag kijken we met je mee naar de situatie. We willen je vragen een e-mail te sturen naar aftersales@mobiel.nl onder vermelding van 'Kieskeurig Review Deveny VE' en je ordernummer.

Beste Deveny VE,

Ben 10-04-2022

Alles was snel geregeld, komen beloftes na.
Wel vreemd dat een roze samsung S21 goedkoper is dan de andere kleuren.
Verder geen problemen.

Fje 10-04-2022

Makkelijk juiste telefoon met goedkoopste abonnement te kiezen. Snelle levering.
Top

Patrick 09-04-2022

Zeer vriendelijk geholpen in de winkel Leidschendam ,scherpe prijzen en alles op voorraad. Alles duidelijk uitgelegd.

KV 08-04-2022

Meerdere bestellingen gedaan bij mobiel.nl in het verleden. Altijd prima gegaan.
Onlangs een nieuwe telefoon icm een abonnement besteld.
De nieuwe telefoon werkte niet helemaal naar behoren.
Contact opgenomen en alles retour gestuurd.
Mobiel.nl heeft voor mij de bestelling geannuleerd en mijn klacht serieus genomen.
Dit verliep vlot, en ook werd het netjes en correct afgehandeld.
Inmiddels een nieuwe bestelling geplaatst en ontvangen (zelfde abo en ander type toestel)
Ook dit verliep snel en keurig. Heel erg blij met deze oplossing. En een compliment voor mobiel.nl.
Ik ben zeer tevreden en raad mobiel.nl aan.

Jasper 07-04-2022

Erg goed aanbod, goede klantenservice en snelle levering. Ook erg fijn dat ik kon kiezen voor een verlenging bij mijn huidige provider, zo is alles erg makkelijk en duidelijk geregeld. Top!