Mobiel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Mobiel.nl.

Mobiel.nl stelt zich voor

Het vergelijken en kopen van je mobiele abonnement of nieuwe smartphone doe je eenvoudig en snel bij Mobiel.nl. In de mobiele jungle zijn wij er om je wegwijs te maken, zodat jij zelf slim kan kiezen wat het beste bij je past. Een nieuw abonnement bestellen of verlengen kan bij Mobiel.nl altijd. Het maakt hierbij niet uit of je je huidige abonnement ergens anders hebt besteld. Wij zorgen ervoor dat alles makkelijk en snel geregeld is. Wie slim kiest, kiest Mobiel.nl.

Deze score is gebaseerd op 81 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,9

Lydia 14-11-2022

Alles rondom mijn overstap snel en goed geregeld, heb zelf nergens geen omkijken naar. Dat is prettig! Ook de simkaart werd de dag nadat ik mijn bestelling had gedaan al geleverd. Ik ben tot nu toe heel tevreden.

Laura 06-11-2022

Duidelijke overzichtelijke site, de bestelling was makkelijk om te maken. Ik werd van elke stap op de hoogte gehouden. Het was idd vandaag bestellen, morgen in huis. Het was goed verpakt. Gewoon TOP!!

Niet blij 🤨 05-11-2022

Ik heb een leuke deal gevonden met €20 cash back zelfs. Die cashback heb ik ontvangen maar er is een probleem met de datum van overstap die door de mobiel.nl zou moeten geregeld worden: mijn huidige provider heeft mijn abonnement gestopt 2 dagen eerder dan mijn nieuwe abonnement zou moeten beginnen. Ik moet nu twee dagen lang zonder verbinding zitten en dat is kl@te
Officiele reactie van Mobiel.nl 07-11-2022

Beste Niet blij,

Bedankt voor het plaatsen van je review.
Wat vervelend dat je huidige abonnement eerder is gestopt dan je nieuwe abonnement is begonnen. Graag kijken we met je mee naar de situatie, we willen je hiervoor vragen een e-mail te sturen naar aftersales@mobiel.nl onder vermelding van 'Kieskeurig Review Niet blij '.

Zodra we je e-mail hebben ontvangen nemen we je review graag verder in behandeling.

MvT 03-11-2022

Al meerdere verlengingen afgesloten tegen de beste prijs... vriendelijk, duidelijk en snel. Leuke acties en cadeaus.

Jeroen 02-11-2022

Gemakkelijk vergelijken en bestellen. Er zijn vaak goede aanbiedingen beschikbaar.

KrauseB 01-11-2022

Snel en eenvoudig bestelling kunnen plaatsen. Direct volgende dag bezorgd. Goede, duidelijke informatie op de website.

Jo 29-10-2022

We hebben via mijn dochter over mobiel.nl gehoord die was er zeer tevreden over ,mijn partner en ik hebben beiden een telefoon besteld via mobiel. Nl en de volgende dag kwamen beiden telefoons zoals afgesproken thuis bezorgd .zeer netjes en fijn dat je via whattsapp met hun kan communiceren zeer prettig tot nu toe heel erg blij mee dus een aanrader

Abe 27-10-2022

Vlotte service, geen zinloos papierwerk. Heel snel bezorgd. Enige nadeel is dat er geen gebruiksaanwijzing bij zit.

Piet 20-10-2022

Ik kom al enkele jaren bij Mobiel in Leidschendam. Ik word daar uitstekend geholpen en met raad en daad bijgestaan. Zeer behulpzame medewerkers. En ook deze keer was het top. Een aanrader.

Peter 13-10-2022

Snelle en correcte levering.
De sim only die ik bestelde was na een dag in huis.

Anoniem 10-10-2022

Goed op de hoogte gehouden, geleverd zoals ze hadden aangegeven. Pakket goed verpakt

Ina 04-10-2022

Bij aanschaf van mijn galaxy5 smartwach was mobiel.nl het goedkoopst en ook nog eens supersnel geleverd

Ger 02-10-2022

Op dit moment heeft deze shop de scherpste prijzen. Het bestelproces verloopt bijzonder soepel en is erg overzichtelijk. Heel aardig is een kortingsbon na de eerste bestelling. Dat nodigt toch weer uit om de vergeten adapter te bestellen met 5 euro korting.

Sinister 02-10-2022

Prijs was scherp. Accessoires die je erbij kon bestellen kreeg je ook met wat korting. Ik vergelijk veel online. Site is ook prima te gebruiken. Ze gebruiken PostNL voor de bezorging, anders een 10. Ze zouden bezorgen eind van de middag volgens track en trace maar op het laatse moment laten weten dat ze niet komen. Heel vervelend. Met een beetje plannen hadden ze iets eerder kunnen laten weten dat ze niet komen en hoefde ik niet thuis te blijven.

Jan 01-10-2022

Helaas kan je geen 0 als cijfer geven. Komen afspraken niet na en de communicatie is zeer slecht. Iphone op 10-09 preorderd en op de website stond dat de levering 16-09 is. Ik dacht binnen een paar dagen na 16-09 moet ik hem hebben maar helaas nog niks gehoord van hun. Ook laten ze helemaal niks weten over wanneer die geleverd zou worden. De klantenservice antwoordt met een van de volgende antwoorden afhankelijk van de medewerker:
1- we hebben te weinig shit gekregen en we verwachten binnen 4 of 5 weken te leveren
2- We zijn afhankelijk van de provider en we weten niks
In ieder geval geen concreet antwoord.
Officiele reactie van Mobiel.nl 04-10-2022

Beste Jan,

Bedankt voor het plaatsen van je review.
We vinden het vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de communicatie. Graag kijken we met je mee naar de situatie, we willen je hiervoor vragen een e-mail te sturen naar aftersales@mobiel.nl onder vermelding van 'Kieskeurig Review Jan'.

Anita 30-09-2022

Ik bestel mijn telefoons en abonnementen al jaren bij Mobiel.nl en t wordt altijd snel geregeld.
De laatste keer kreeg ik zelfs een shoptegoed van €50,00, moet niet gekker worden!!😃

contract verlenging 29-09-2022

Dit was de derde keer dat ik via mobiel.nl een contract afsloot.
Alles klopt wat er afgesproken is gaat ook zo door super.

L1Z 23-09-2022

Snelle en efficiënte afhandeling. Duidelijke toelichting op de website; geen verrasingen achteraf!

Elbio Yañez Mancilla 18-09-2022

Voor mij is de tweede keer dat ik telefoon bestel via deze shop
Ben zeer tevreden qua klantvriendelijk zeer professioneel top
Ook de bezorging zonder problemen altijd op
Tijd
Daroom verdient mobiel een grote compliment

Roy 16-09-2022

Top service van mobiel.nl. Had een telefoon besteld met abonnement maar de telefoon beviel niet helemaal. Kon deze zonder moeite binnen 13 dagen omwisselen voor een ander model. Vriendelijke klantenservice met kennis; kunnen een boel bedrijven iets van leren!

Emiel 14-09-2022

Ik ben erg tevreden over mobiel.nl. Wat ik vooral fijn vind is dat het makkelijk is om de verschillende opties te vergelijken. Ik heb nu een iphone 13 gekocht, maar ook mijn 2 eerdere telefoons heb ik via mobiel.nl gekocht. Zeker aan te raden.

Arie 13-09-2022

Advies aan mobiel.nl : doe geen toezegging als je deze niet waar kunt maken.

Vorige maand abonnement verlengd bij mobiel.nl voor een S22. Na 3 weken doet de speaker het niet meer naar behoren.

Ik stuur het netjes op tijd terug naar mobiel.nl om aanspraak te doen van hun 31 dagen omruilgarantie. Daarbij heb ik gebeld met het verzoek om graag een ander telefoon te kiezen aangezien ik het vertrouwen heb verloren in dit toestel aangezien het best een duur toestel is en zo snel al mankementen vertoont. Ik wilde iPhone 13 halen maar de 14 kwam uit over paar dagen dus ik wilde wachten totdat de nieuwe prijzen bekend gemaakt zullen worden

Tuurlijk dat is geen probleem zeiden ze, je hebt tot 11 september de tijd. Vervolgens sturen zij een email op 7 sept dat je nu moet bepalen wat je wilt anders verlies je alle rechten om een omruil en/of een ander nieuw toestel. Ik was verbaasd en belde hierover en hun gaven aan wij kunnen niks voor je doen, je hebt pech.

Zij beloven van alles en wat maar als het om puntje bij paaltje gaat dan kunnen zij niks voor je betekenen

Laatste keer dat ik iets bij hun bestel!

Dus bespaar je de ellende en koop ergens anders je telefoon ook al is het iets duurder.
Officiele reactie van Mobiel.nl 14-09-2022

Beste Arie,

Bedankt voor het plaatsen van je review.
Op dit moment nemen wij jouw case intern in behandeling en houden je hiervan op de hoogte per e-mail.

Martin 12-09-2022

Ik heb 2 Lebara sim only abonnementen afgesloten via mobiel.nl. Het bestellen ging vrij snel. Ben zeer tevreden over mobiel.nl

Bkvdm 09-09-2022

Al een aantal keer hier een abbonement afgesloten. Erg goede service en snel.

Reggy 08-09-2022

Super snelle levering van mijn telefoon, en ook nog voor een hele goede prijs!
Ik verleng mijn abonnement de laatste paar jaar altijd via mobiel. Nl.
Heel tevreden over!