Mobiel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Mobiel.nl.

Mobiel.nl stelt zich voor

Het vergelijken en kopen van je mobiele abonnement of nieuwe smartphone doe je eenvoudig en snel bij Mobiel.nl. In de mobiele jungle zijn wij er om je wegwijs te maken, zodat jij zelf slim kan kiezen wat het beste bij je past. Een nieuw abonnement bestellen of verlengen kan bij Mobiel.nl altijd. Het maakt hierbij niet uit of je je huidige abonnement ergens anders hebt besteld. Wij zorgen ervoor dat alles makkelijk en snel geregeld is. Wie slim kiest, kiest Mobiel.nl.

Deze score is gebaseerd op 81 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,9

Ronald Gouw 29-12-2022

Alles klopt gewoon van bestelling tot levering.
Duidelijke webshop ook met goede suggesties.

Oğuz Temel 29-12-2022

Ik ben klant sinds het studentmobiel.nl tijdperk en altijd super tevreden. Ze zijn betrouwbaar, handelen adequaat, snel en leveren een hoge kwaliteit. Dit is idem met verpakte goederen.
Één belangrijke tip voor ze: Als je een nieuwe Telefoon etc. afleverd, laat dan door de bezorger een ID controle doen alvorens het product te overhandigen.

Nan 23-12-2022

Op zoek naar een nieuwe mobiel vond ik hier de beste deal en ook nog eens super snel en netjes bezorgd!

Mehmet Serin 21-12-2022

De shop was op een goede locatie. De medewerkers waren top mensen! Erg vriendelijk en duidelijk met wat ze voor de klant willen betekenen!

Barb68 20-12-2022

Al diverse keren telefoonabonnement verleng en/of nieuw afgesloten, gaat zeer snel en gemakkelijk via de orderstatus pagina kan je alles volgen.
Binnen 24 uur heb je het al in huis.
Telefonisch kan ook dan wordt je ook zeer goed geholpen en denken ze echt met je mee.
Deze winkel vind ik persoonlijk een aanrader.

Jos M. 19-12-2022

Mobiel.nl heeft een zeer groot aanbod aan mobile telefoons tegen een scherpe prijs en regelmatig zeer aantrekkelijke acties. De afwikkeling van de aankoop en de verlenging van mijn huidige abonnement is soepel verlopen. 2 dagen na mijn aankoop (vond in het weekend plaats) kon ik mijn nieuwe telefoon in ontvangst nemen. Keurig verpakt en goede tips om het toestel snel in gebruik te kunnen nemen.

Khadija el 10-12-2022

Beste prijs voor mijn Galaxy Z Flip4. Volgende dag geleverd en super blij mee!
Klantenservice geraadpleegd omdat ik vergeten was een kortingscode in voeren. Super goed geholpen. Krijg de korting alsnog. Topservice! Zeker een aanrader.

J.Enders 09-12-2022

Super geholpen door medewerker die er verstand van hebben en er openstaan voor oplossingen als het maar tegenzit graag weer !!😉😍

Jasper 08-12-2022

Waardeloze service. Zakelijk mijn abonnement verlengd inclusief nieuw toestel. Zou de dag later worden geleverd bij postnl punt. Toestel had ik nodig ivm gebreken bij huidige toestel.

Dag daarna toestel niet geleverd bij afhaalpunt. Postnl en mobiel.nl geven aan van wel.

Onderzoek laten starten waarvoor ik zelf een héel formulier moet invullen. Tot op heden nog geen enkel bericht.

Postnl heeft zich gevrijwaard van verantwoordelijkheid, deze ligt conform regelement bij de verzender. De verzender (mobiel.nl) wijst naar postnl en laat postnl het onderzoek uitvoeren.

Op dit moment het is bijna 3 weken geleden dat ik het toestel met levering van 1 werkdag heb besteld. Helaas nog zonder resultaat.
Officiele reactie van Mobiel.nl 13-12-2022

Beste Jasper,

Bedankt voor het plaatsen van je review. We vinden het vervelend om te horen dat je pakket vermist is geraakt tijdens het verzendtraject en doen er vanuit Mobiel.nl alles aan om het onderzoek bij PostNL zo spoedig mogelijk af te ronden. We willen je vragen om een e-mail te sturen naar aftersales@mobiel.nl zodat we met je kunnen meekijken naar de status van het onderzoek. Vermeld hierbij Review Jasper en je ordernummer. Zodra wij je e-mail hebben ontvangen nemen we deze in behandeling.

BIBI 06-12-2022

Een woord TOP!
Nu de 3 de keer via Mobiel.nl besteld en van te voren ook om advies gevraagd.
Deskundig, eerlijk, vriendelijk en meedenkend.
Dus wij zijn blij

Oryx 04-12-2022

Ik kreeg wat ik had besteld de volgende dag netjes verpakt thuis bezorgd. Producten zijn origineel en de prijs lager dan bij concurrenten..

FerNL 03-12-2022

Eenvoudige website, overzichtelijk, makkelijk, duidelijk, alles snel geregeld en product wat bij het abonnement zat de volgende dag in huis.
Top bedrijf!

Levi Loot 02-12-2022

Beste lezers en mobiel.nl, ik wacht al 7, BIJNA 8 WEKEN!!!! lang op mijn iPhone 14 Pro. Ik ben het ondertussen zat en heb meer dan 10x gebeld. Elke keer word ik van het kastje naar het muurtje geschoven door verschillende medewerkers die allemaal weer wat verschillends zeggen. Tot die tijd verander ik mijn review niet.

Eerste probleem: Op de website wordt enorm slecht gecommuniceerd wanneer ze de iPhone 14 Pro wel op voorraad hebben. Toen ik hem bestelde was het 2 tot 3 weken. Elke keer staat er nu dat het 5 weken kan duren maar ondertussen wacht ik al bijna twee maanden.

Ik snap dat er problemen zijn in China i.v.m. corona maar ondertussen zeggen medewerkers dat er wel continu leveringen zijn en dat ik op "bovenaan de lijst" sta met mensen die nog een iPhone krijgen. In de tussentijd dat ik wacht hebben ze iPhones uitgeleverd, maar nog steeds dus niet naar mij!!

Verder, ik zou volgens de klantenservice gemaild worden met informatie dat er vertraging is; heb nog nooit een e-mail gehad met informatie over vertraging of met verdere informatie.

Verder, vandaag (2 dec) heb ik ook 2x gebeld. Vanochtend de eerste keer met de vraag over de levering, want een paar dagen terug vertelde iemand dat er deze vrijdag een nieuwe levering zou zijn. Toen moest ik 1,5 uur later terug bellen en nu ineens weten ze helemaal niks meer en gaat het over een ander merk telefoon. Communicatie is dus heel ver te zoeken.

Mobiel.nl komt ondertussen met geen oplossingen: zoals meer informatie verschappen, een vergoeding, iets ter compensatie.. helemaal niks. Verder zijn de wachtrijen continu enorm lang aan de telefoon (30/40+ minuten) en word je binnen 5 minuten weer opgehangen omdat niemand continu iets weet.

Ik wil nu gewoon graag weten waar ik aan toe ben en een passende oplossing, verder vind ik dat de communicatie naar de klanten toe verbeterd mag worden, al is dit maar per e-mail of op de website/pagina van de orderstatus.

Dus, mobiel.nl .. hoe nu verder?
Officiele reactie van Mobiel.nl 13-12-2022

Beste Levi Loot,

Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend om te horen dat je het toestel nog niet hebt ontvangen.
Wij communiceren de verwachte levertijd welke wij ontvangen vanuit de leverancier. Dit wordt wekelijks en soms dagelijks opgevraagd. Helaas is het in sommige gevallen, zoals bijvoorbeeld bij de nieuwe iPhone, lastig leverbaar. Wij doen onze uiterste best om de toestellen zo snel mogelijk te leveren echter zijn wij hierin afhankelijk van de leverancier. Onze excuses voor het ongemak.

C.Driel 30-11-2022

Prima ervaring. Snelle levering en duidelijke berichtgeving over de levering.

Eli 29-11-2022

zeer tevreden. ik was 30 minuten online bezig om mijn nieuwe abonnement af te sluiten en betalen. Ik had de dag daarna mijn nieuwe iPhone binnen. super!

Pieter 28-11-2022

De informatie is uitgebreid en helder. Vergelijken van toestellen is eenvoudig.

Giel 27-11-2022

Afhandeling en communicatie perfect. Alleen voor verzending via postnl misschien naar een alternatief kijken. Bezorging zending werd twee keer verplaatst omdat bezorgtijd niet werd gehaald. Uiteindelijk afgegeven bij afhaalpunt zodat ik iemand moest charteren om het op te halen, omdat ik zelf niet zo mobiel ben.

Liana 26-11-2022

Altijd goedkoper dan de providers zelf en met een leuke Apple HomePod erbij

Mike 26-11-2022

Met een super gave actie mijn Sim only abonnement verlengd, er bleek echter een bugje in het bestel systeem waardoor ik bezorgkosten moest betalen. Contact gehad en mega snel antwoord en een oplossing. Top service dus ook nog eens!

Tot over een jaar! 💚

H. Mulder 25-11-2022

Maandagavond om 20.30 een sim only besteld. De volgende ochtend om 10.00 was mijn oude simkaart afgesloten terwijl ik op mijn werk was en nog niet in het bezit was van een nieuwe simkaart. En wat moet je dan?!?
Kreeg mijn nieuwe simkaart pas de volgende middag....
Voor de rest was het wel goed geregeld maar dit kan wel een heel stuk beter! Hier was ik niet blij mee!!

Jolanda 23-11-2022

Goede service en telefoon kwam eerder dan de aangegeven 2-3 weken levertijd

Taco 21-11-2022

Voor de tweede keer accessoires voor mijn iPhone online gekocht bij Mobiel.nl en wederom zeer tevreden over de correcte en soepele afhandeling!

Anne-Marie 16-11-2022

Ik ben heel tevreden.
Telefoon is netjes verpakt. Alles werkt naar behoren en een goede uitleg wanneer je je nieuwe simkaart kan gebruiken.

Geertruida Wacker e/v Ubert 16-11-2022

Snelle en klantgerichte benadering en zeer professioneel.
Snelle communicatie met duidelijke Poco-productinformatie.
Mail contact uitstekend.

CvO 14-11-2022

Op 17 okt. (bijna 1 maand geleden) heb ik de Iphone Pro Max 13 besteld met verlenging abo en bijbetaling van €464.
Ik heb daarna talloze keren gebeld en gechat over de verwachte levertijd maar kreeg steeds verschillende antwoorden. Nu krijg ik ineens bericht dat hij niet meer leverbaar is. Of ik dan een alternatief uit wil kiezen.
Ondertussen is de Pro Max 13 €106 duurder geworden!
Via de chat was mij toegezegd dat ik het verschil van de huidige prijzen moest bijbetalen.
Toen ik zaterdag belde werd de bijbetaling op het alternatief wat ze nu bieden ineens berekend op de huidige prijs van de Pro Max 13, plús het bedrag dat deze telefoon ondertussen duurder is geworden (deze €106).
Ik voel me zwaar benadeeld. Het is niet mijn schuld dat dit allemaal zo lang duurde en kan er niets aan doen dat de toestellen zoveel duurder zijn geworden. Ik heb op tijd besteld op een moment dat de toestellen nog goedkoop waren.
Hele slechte service bij Mobiel.nl. Zo ga je niet met klanten om.
Officiele reactie van Mobiel.nl 15-11-2022

Beste CvO,

Bedankt voor het plaatsen van je review.
Indien we de prijzen voor je hadden kunnen veranderen hadden we dit uiteraard graag gedaan. We kijken dagelijks naar de inkoopprijzen van de toestellen waardoor de toestelprijzen kunnen fluctueren. Hierdoor is het mogelijk dat de toestelprijzen voor hetzelfde toestel omhoog of omlaag kunnen gaan. Jij hebt het toestel besteld op een datum dat het toestel €464,- kost. Dit toestel is in waarde gestegen en daardoor kost het toestel nu €570,-.

Helaas kunnen we niet meer korting aanbieden dan wij via de e-mail al hebben aangeboden omdat het toestel niet leverbaar is en het alternatieve toestel dat er gekozen is.