Mobiel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Mobiel.nl.

Mobiel.nl stelt zich voor

Het vergelijken en kopen van je mobiele abonnement of nieuwe smartphone doe je eenvoudig en snel bij Mobiel.nl. In de mobiele jungle zijn wij er om je wegwijs te maken, zodat jij zelf slim kan kiezen wat het beste bij je past. Een nieuw abonnement bestellen of verlengen kan bij Mobiel.nl altijd. Het maakt hierbij niet uit of je je huidige abonnement ergens anders hebt besteld. Wij zorgen ervoor dat alles makkelijk en snel geregeld is. Wie slim kiest, kiest Mobiel.nl.

Deze score is gebaseerd op 81 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,9

Anoniem 30-08-2020

Overzichtelijke site waardoor ik snel een goede keuze kon maken. Snelle levering en goede service. Top!

Anoniem 30-08-2020

Ekrem 30-08-2020

Op zoek naar een beschermhoes voor mij nieuwe toestel, ik kwam uit bij mobiel. De webwinkel ziet er overzichtelijk en georganiseerd uit. Artikel met informatie komt overeen met de door mij ontvangen artikel.
Tijdig op de hoogte gesteld van de status van bestelling. Prima op tijd ontvangen.

Len 30-08-2020

Nog maar een ervaring met deze shop, dus ik ben vorzichtig met en cijfer geven. Maar ik kreeg een nette telefoon aangeleverd precies in de juiste kleur voor de goedkoopste prijs en best wel snel. Ik zou een volgende keer weer hier bestellen

jw 29-08-2020

Toen abonnement afliep regelmatig gebeld door mobiel.nl, niet echt prettig. Bieden hetzelfde aan als op website, waarom bel dan?. Belsimpel vaak iets goedkoper, maar mobiel.nl past prijzen snel aan naar gelijk niveau. Telefoon snel en conform afspraak na 1 dag in huis. Niets op aan te merken

En 27-08-2020

Wim 26-08-2020

Altijd goede akties bv.geen aansluitkosten.
Overzichtelijke site.Zeer snelle levering.
Een nadeel: div. malen ondervonden...
zeer lange wachttijd aan telefoon als je bv.iets wil vragen.
Dit is erg irritant en moet dus beter kunnen.

DiDi 26-08-2020

Fijne webshop als je een nieuwe mobiel zoekt. Of je nu een telefoon met of zonder abonnement zoekt, je kan alles goed vergelijken en daardoor de beste aanbieding met de scherpste prijs vinden. Het bestelproces gaat makkelijk en je hebt je nieuwe telefoon vaak al met 2 dagen in huis. Dit is voor mij al het derde abonnement wat ik hier afsluit. Ik geef mobiel.nl een dikke 10!

T&T 25-08-2020

Betrouwbaarheid (al 20 jaar actief en thuiswinkel waarborg), scherpe prijzen en zeer snelle gratis verzending.

Nicole 25-08-2020

Duidelijke uitleg bij verlenging van abonnement en het bij het afsluiten van een nieuw abonnement. Het is een fijne gebruiksvriendelijke website en wanneer je vragen hebt staan ze snel en vakkundig voor je klaar. De beste opties naast elkaar gezet, het nummerbehoud wordt geregeld en je wordt goed op de hoogte gehouden via e-mail.
Daarnaast biedt mobiel.nl fijne opties om mee te bestellen zoals een telefoonhoesje of glasplaatje, passend bij je nieuwe telefoon. Het allerfijnste is misschien nog wel dat je de volgende de werkdag je telefoon al in huis hebt, duidelijk met track and trace wanneer de bezorger komt.
Heel tevreden en bestel al jaren met veel genoegen hier mijn nieuwe telefoon!

Ad 24-08-2020

Ik heb voor Mobiel.nl gekozen omdat deze club al jarenlang heldere en transparante informatie verstrekt via hun website. Ik heb nu alleen een smartphone gekocht. Toevallig ook nog de goedkoopste van alle Nederlandse webwinkels. Het bestelproces en de levertijd eenvoudig en op tijd volgens afspraak.

AHG Arnold 24-08-2020

Ik vind het een erg fijne en zeer goede webshop, want als je vragen heb kan je ze ook nog bellen. En dat stellen wij zeer op prijs. Daar wordt je ook vriendelijk en kundig geholpen. Heb er nu verschillende mobiels gekocht waar ik zeer tevreden over ben. ik zou ze ook aan familie en vrienden aan bevelen.

Judith 24-08-2020

Snelle levering, ‘s avonds telefoon besteld en de volgende ochtend al ontvangen. Duidelijke website met mogelijkheid om gelijk accessoires behorende bij de telefoon te selecteren.
Prima verpakking met lekkere Napoleon balletjes. Opzeggen bij de oude provider ging ook supersnel en netjes. Duidelijk e-mailberichten en vriendelijke verzendkosten. Ik zeg doen!

Roy 24-08-2020

Overzichtelijke webshop. Eenvoudige en duidelijke processen. Snelle afhandeling en levering.

Abisi 23-08-2020

Snelle en makkelijke afhandeling, zeer vriendelijk en voordelig en overzichtelijk website

JFKraayeveld 23-08-2020

Via Vakantieveilingen kreeg ik een waardebon om in te wisselen bij Mobiel en dit maakte de prijs die toch al zeer aantrekkelijk was... nog aantrekkelijker!
Mobiel biedt voldoende artikelen aan. Eigenlijk zit er voor iedereen wel iets tussen.
Mijn bestellingen waren altijd de andere dag in huis. Duidelijke communicatie hierover. Prima!

van Wijk 23-08-2020

Perfecte site, goede prijs!
snel besteld!
werd de volgende dag geleverd !
heel blij mee.

Polly 22-08-2020

Overzichtelijke website. Makkelijk in te vullen bestelling en dan ook nog eens razendsnel bezorgd. Binnen een dag een nieuwe telefoon. Nog een beetje goedkoper dan dat je zelf bij T-mobile bestelt. Ik koop al jaren mijn telefoon hier.

Iwan 22-08-2020

Scherpe prijs, snelle levering en goed verpakt. Mag alleen volgende keer beter vermeld worden dat er bijgeleverd word bij de telefoon, telefoon kwam namelijk al met transparant hoesje.

Bert 20-08-2020

Via Mobiel.nl een abonnement verlenging met een Samsung A51 afgesloten.
Eén dag later is er echter tot mijn verbazing een cash-back actie.
Dat hadden ze me wel eens eerder mogen laten weten, want nu hoop ik dat de op zondag afgesloten verlenging en dinsdag geleverde a51 als dinsdag aangeskocht en voelt het als €50 weggegooid als dit wordt afgewezen.

Verder altijd tevreden geweest en goedkope abonnementen/ telfoons via mobile.nl afgesloten.

Zoals hierboven aangegeven ben ik teleurgesteld over het feit dat Mobiel.nl niets liet weten over de aankomende cash-back actie terwijl ik in hun klanten bestand sta.

Jeannette 16-08-2020

Goede service, snelle levering.
Mooie aanbieding toestel mef abonnement gekozen

Mario 16-08-2020

Lekker snel geleverd en een goede prijs.
Alleen de levering was slecht. Maar dat is niet de schuld van mobiel.nl. Ik zou me moeten legitimeren bij aflevering, maar de telefoon werd afgegeven aan een toevallig passerende buurvrouw.

AnneV 15-08-2020

In korte tijd heb ik twee telefoons (zonder abonnement) gekocht voor mezelf en mijn dochter. Beide keren kwam Mobiel.nl als voordeligste uit de bus (en ik ben tenslotte Nederlander, dus ga ik al snel voor de laagste prijs). Wat mij beide keren verbaasde was de bijzonder snelle levering; ik bestelde de telefoons op zondag en had ze al op maandagmiddag in huis.

Peter 14-08-2020

Alles zoals op de website stond klopt. Dus ook een zeer snelle levering.
Prima service1

Jeanny 13-08-2020

Ik ben zeer tevreden over Mobiel.nl snelle levering van mijn toestel het was goed geregeld en ingepakt. dit is de 2e keer dat ik een toestel met verlenging abonnement heb besteld bij mobiel.nl Ik kan hem alleen maar verder aanbevelen. Dank U.