Mobiel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Mobiel.nl.

Mobiel.nl stelt zich voor

Het vergelijken en kopen van je mobiele abonnement of nieuwe smartphone doe je eenvoudig en snel bij Mobiel.nl. In de mobiele jungle zijn wij er om je wegwijs te maken, zodat jij zelf slim kan kiezen wat het beste bij je past. Een nieuw abonnement bestellen of verlengen kan bij Mobiel.nl altijd. Het maakt hierbij niet uit of je je huidige abonnement ergens anders hebt besteld. Wij zorgen ervoor dat alles makkelijk en snel geregeld is. Wie slim kiest, kiest Mobiel.nl.

Deze score is gebaseerd op 81 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,9

Kasper 06-12-2019

Mooie lage prijs, duidelijke communicatie vooraf bij de levering, snelle levering ondanks black friday en diverse acties. Simpelweg erg tevreden!

Ivo Heuts 06-12-2019

Prima website, goed geïnformeerd over de levering. Bestelde producten ontvangen.

Jan Tempelaars 05-12-2019

Makkelijk en overzichtelijk winkelen. Door Black frayday iets later geleverd. Maar keurig verpakt en helemaal compleet.

Peter 05-12-2019

Duidelijk overzicht van de verschillende merken telefoons. Ook de reviews en providers zijn goed weergegeven waardoor het kiezen makkelijk en snel gedaan kan worden.
De telefoon is super snel geleverd en het bericht over nummerbehoud net zo, waardoor je 1 dag na de bestelling al gebruik kunt maken van je nieuwe telefoon.

Wouter Garritsen 05-12-2019

Een mooie deal kunnen maken met een toptoestel met zo min mogelijk stappen.

Jan 05-12-2019

Een prima Black-friday aanbieding met aantrekkelijke korting en ook een prima service, terwijl het lopende abonnement pas in februari eindigt.

Mimi Smit 05-12-2019

Correcte afwikkeling van de bestelling. Keurig op de afgesproken tijd bij de Post.nl winkel af kunnen halen. Maakt een hele betrouwbare indruk.

Laarhoven 05-12-2019

Aankoop via mobiel.nl is perfect, aflevering door post nl klopte niet.
Ik kreeg door een vreemde getekende ontvangsbevestiging op mail terwijl ik half uur later pas het pakket kreeg geleverd. Opletten dus !

Erik 05-12-2019

Zeer fijne en duidelijke webshop, ook nog eens voordelig en keurig snel op tijd geleverd!

Patrick 04-12-2019

Goede aanbieding en snelle levering, top service! Al de te nemen stappen werden duidelijk uitgelegd en als extra via de mail gecommuniceerd, zo was in een oog opslag duidelijk welke stappen ik nog moest nemen in het bestel proces.

Paul K 04-12-2019

XIaomi telefoon besteld op Black Friday aangezien Mobiel.nl de beste prijs had. Ondanks de drukte is de telefoon op zondag verstuurd, helaas stond er bij de informatie voor de bestelling dat de telefoon besteld was en dat levertijd onbekend was. Dus info was niet juist. PostNl heeft zelf gezorgd voor een extra dag vertraging en telefoon werd geleverd op dinsdag. Een 8 dus voor Mobiel.nl, als de info juist was geweest dan had ik een 10 gegeven.

Johanna 04-12-2019

Prima webshop. Binnen een uur was mijn nieuwe telefoon al onderweg.
Snelle service en een prima prijs.

Astrid Tijhof 04-12-2019

Ik ben tevreden over de shop, omdat de site goed en overzichtelijk is opgebouwd. Meteen nadat ik besteld had kreeg ik mails met nadere informatie. Dat vond ik ook plezier.

Wat ik niet fijn vond, is dat ik niet wist dat mijn abonnement meteen op zaterdagmiddag in zou gaan toen ik de telefoon bestelde. In verband met drukte bij de post kan ik mijn telefoon pas woensdag ophalen. Ik had het fijner gevonden als mijn abonnement pas in zou gaan op het moment dat ik mijn telefoon heb/simkaart activeer.
Astrid 04-12-2019

Mobiel.nl: ik heb eerst zelf al contact gehad met de provider, met Ben. Maar die gaven aan dat deze keuze om het direct te laten ingaan bij jullie (de tussenpersoon) ligt en niet bij hun.

Dus deze reactie vind ik wat vreemd.

Maar ik heb mijn simkaart nog niet geactiveerd, dus ik zou het fijn vinden als het abonnement pas ingaat als ik dat wel doe. Volgens Ben kunnen jullie dit zelf zo regelen. Ik hoor graag van jullie als dit nu wel kan (eventueel stuur ik in een prive berichtje nog wel mijn gegevens door).

Officiele reactie van Mobiel.nl 04-12-2019

Beste Astrid,

Hartelijk dank voor het plaatsen van je review.

We vinden het erg fijn om van je te vernemen dat je tevreden over de shop bent.

Hartelijk dank voor je tip om het abonnement later in te laten gaan. We gaan in overleg met de providers of deze mogelijkheid beschikbaar is.

Het team van Mobiel.nl

William 04-12-2019

Shop is duidelijk en geeft goede informatie over het te leveren product. Daarnaast was de prijs erg aantrekkelijk, zeker tov andere, soortgelijke aanbieders. Mogelijkheden voor manier van ontvangen zijn erg goed. Snelle levering, perfect. Helaas besloot de koerier een andere lokatie te kiezen dan aangegeven maar dit is Mobiel.nl niet aan te rekenen.

Mark 04-12-2019

Top! Black friday deal, je kunt zeker van een deal spreken. Nergens goedkoper, alles afgezocht. Makkelijk bestellen en ook met vragen via de chat prima te woord gestaan.

Maikel 04-12-2019

Super goed en snel geholpen, en het belangrijkste ...…. de goedkoopste deal.

HappyAirPod 03-12-2019

Op Black Friday geweldig vriendelijk behandeld aan de balie, product niet op voorraad. Telefoontje naar Utrecht vestiging. De volgende ochtend heeft werknemer nog voor 10:00 opgehaald in Utrecht. Zoon kon ze daarna meteen ophalen in Leidschendam en helemaal blij met z'n verjaardagskado. Top! Mobiel.nl

M. 03-12-2019

Met Black Friday een mooie aanbieding gezien voor een telefoon. Abonnement had ik verder al dus puur een los toestel. Omdat ik op mijn werk de post met pakketten zie schuiven toch maar even in de trein gesprongen en hem zelf afgehaald. Snelle levering, verzegelde verpakking, ik was zo weer weg, maar vriendelijk geholpen. Ik hoop het niet nodig te hebben maar mocht er iets zijn dan is het ook wel prettig als je in een winkel terecht kunt.

T. Van Herpen 03-12-2019

Overzichtelijke site. Scherpe prijs. Komen alle beloftes na. Snelle levering. Goed verpakt. Kopen hier volgende keer zeker weer.

Toine Scheerens 03-12-2019

Prima geholpen , bij twijfel even met de help dienst gebeld en ook die hebben me meteen verder geholpen , site is overzichtelijk , toestel was er de volgende dag , kon het volgen met track and trace , en ook abonnement bij Vodafone met nummer behoud was meteen in orde
Dus heel content

Max 03-12-2019

Op black friday een iphone xr gekocht incl abonnement tegen de op dat moment voordeligste prijs die op internet te krijgen was..!
Levering op tijd. Telefonisch contact werd snel beantwoord, ik werd vriendelijk te woord gestaan bij dat contact.
Afhandeling met bezorging verliep ook prima. Betaling via Ideal verliep goed, via Duitse betaalsite.
Met mijn positieve ervaringen beveel ik deze internetwinkel aan.

fred rozema 03-12-2019

Ik heb gekozen voor mobiel.nl vanwege de duidelijke heldere site en prijstechnisch scherp concurreren met andere aanbieders. TOP !
Erg tevreden over de bevestiging van de order, de sturing van de bezorgdienst en de mails nadat de levering was afgehandeld.
En...……..het geleverde product (Samsung A 50) voldoet prima.

scott 03-12-2019

hielden zich aan de afspraak om de mobiel de volgende dag te leveren.
product was onbeschadigd.
geen aanmerkingen.

Yourie 03-12-2019

Goede en snelle service, ik ben zeer tevreden over de telefoon en het gemak van deze website.

Didier 03-12-2019

Samsung telefoon gekocht, mobiel.nl was vergeleken met alle andere webshops het goedkoopst. Levering uiterst snel (dag erna in huis). Website erg duidelijk, geen verzendkosten.