Mobiel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Mobiel.nl.

Mobiel.nl stelt zich voor

Het vergelijken en kopen van je mobiele abonnement of nieuwe smartphone doe je eenvoudig en snel bij Mobiel.nl. In de mobiele jungle zijn wij er om je wegwijs te maken, zodat jij zelf slim kan kiezen wat het beste bij je past. Een nieuw abonnement bestellen of verlengen kan bij Mobiel.nl altijd. Het maakt hierbij niet uit of je je huidige abonnement ergens anders hebt besteld. Wij zorgen ervoor dat alles makkelijk en snel geregeld is. Wie slim kiest, kiest Mobiel.nl.

Deze score is gebaseerd op 81 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,9

Eric Sweekhorst 15-10-2019

goede site en als je een vraagje heb dan staan ze je snel goed en eerlijk te woord en als er iets moet worden geregeld dan gaan ze er gelijk achter aan voor je en als het moet bellen ze je zeer gauw terug echt een top winkel en personeel

Paul Gerritsen 15-10-2019

Ik ben al jaren bij mobiel.nl en ik heb nooit problemen met mijn mobiel ism vodafone,nu extra gb erbij gekregen voor hetzelfde geld,

JosM 14-10-2019

gemakkelijke en duidelijke site, geeft ook uitgebreide informatie
snelle levering, bij vragen actieve en snelle assistent met duidelijk antwoord

Erik van Delft 14-10-2019

Had online een Samsung s10+ besteld en s'avonds al in huis super snel geregeld en werkt prima.
Goeie en snelle klantenservice. Thxs Zeer te vreden.

Jacq 13-10-2019

Goed geholpen en informatie in de winkel gekregen. Daarna 2x een mail gestuurd, waarop ik helaas nog steeds geen antwoord heb gekregen. Mijn vragen zijn inmiddels wel beantwoord door een ander en door zelf te bellen.

Renée van Broekhoven - de Jong 13-10-2019

Deze webshop heeft een super goede service! Ik heb 2 maal een chat met ze geopend met betrekking tot mijn bestelling en werd binnen 15 minuten geholpen. Zo werd mijn bestelling meteen aangepast en had ik mijn telefoon eerder in huis. Top!

Bjorn 11-10-2019

Meest overzichtelijk site voor telefoons en abonnementen! Heel fijn om alles goed te kunnen vinden

Bos 10-10-2019

Op zondag samsung toestel besteld deze zou dinsdag erna worden geleverd de post nl bezorger kwam op dinsdag langs maar kon het pakketje niet vinden tussen zijn lading en vertrok zonder iets af te leveren
volgens de bezorger zou hij de dag erna terug komen met het pakketje, komt goed hoor meneer zij hij
nu donderdag nog niets ontvangen maar wel een mail gehad dat op dinsdag avond het pakketje is afgeleverd ??
met mobiel.nl contact opgenomen, wat vervelend meneer maar volgens het systeem is het pakketje toch echt afgeleverd, ja dat kan we zo zijn maar niet bij ons of de buren en nu??
ja ik ga u een mail sturen met een klachten formulier als u deze invult en terug stuurt gaan we een onderzoek starten wat er gebeurt is houd er wel rekening mee dat dit zeer lang kan duren en tot die tijd moet u wachten ALS uit het onderzoek blijkt dat er iets is fout gegaan kunnen we u misschien een nieuw toestel opsturen MISSCHIEN??
wat een ballen tent zeg
Officiele reactie van Mobiel.nl 11-10-2019

Beste Bos,

Het lijkt erop dat je een klacht hebt over PostNL. Graag ontvangen we een e-mail met jouw ordernummer en gegevens. Deze kun je sturen naar backoffice@websend.nl. Mijn collega's zullen jouw klacht dan verder in behandeling nemen.

Onze oprechte excuses voor het ongemak, ook namens PostNL.

Het team van Mobiel.nl

Albert van Sleeuwen 10-10-2019

Ik heb een nieuwe smartphone besteld.
Goed en snel geleverd exact zoals beloofd.

Peter 10-10-2019

Goede duidelijke site. Je order is goed te volgen. Goede informatie en snelle levering.

w 10-10-2019

Supersnelle levering en goede service, zal volgende keer weer voor de derde keer zaken met hen doen (maar dat is pas weer over 2 jaar haha)

Muse 10-10-2019

Helemaal tevreden over kwaliteit /prijs van het toestel en ook de bezorging was Top.

Karin 09-10-2019

Shop is oke ,hezorging via Postnl valt tegen. Wonen in appartement en krijgen geen tijd om naar beneden te gaan . Bezorger was al weg.

Jaime 09-10-2019

Prima webshop, duidelijke site en snelle helpdesk via WhatsApp. Had enkele vragen via de WhatsApp gesteld en deze waren binnen goed en snel beantwoord.

Lindsey 09-10-2019

Ik wacht al 3 weken op mijn terugbetaling, nog steeds geen antwoord ontvangen, triest, niet tevreden over mijn horloge, dus teruggestuurd, antwoord gehad dat ik mijn geld binnen de 2 weken ging krijgen. Nooit meer, nu klacht neergelegd bij test-aankoop, jammer dat een mens dit zo moet doen. 1 x en nooit meer

René 07-10-2019

Klasse, alles conform afspraak en ook nog goedkoper dan bij de provider zelf!

S. Phlaikaew 07-10-2019

Ik vind mobile.nl klanten vriendelijk, snel geholpen, goedkoop heel veel aanbieden.

Mario 07-10-2019

Zeer tevreden met Mobiel.nl, netjes gebeld met een probleem over het abbonement bij aanvraag. En alsnog de bestelling de volgende avond thuis gekregen zoals beloofd.

marcels 07-10-2019

goed overzichtelijke site snelle levering precies wat wenselijk is van een webshop

Ivo 06-10-2019

Prima site met een duidelijke en efficiënte bestelprocedure. Geen gedoe meer met het ondertekenen, inscannen en mailen van allerlei (contract)documenten, maar optimaal gebruik van iDin. Foutloze levering. Zoals ik had verwacht.

Jos 04-10-2019

toestel ondanks boerenprotest toch op afgesproken tijd geleverd en dit toestel bevalt mij prima.
Kan op dit moment nog geen tekortkomingen ontdekken!

jack 03-10-2019

Ten eerste zijn de telefoonprijzen super want allen dit is vooraf te beoordelen. Echter ook telefonisch contact gehad en zeer klantvriendelijk en met goede kennis van zaken geholpen. Verder kan alles online geregeld worden en hoef je niet thuis te blijven voor je bestelling

Martijn 03-10-2019

Snelle levering, je wordt goed op de hoogte gehouden. Heb er een s10 met tele2 gekocht, was verreweg de goedkoopste

Paul 03-10-2019

Top geregeld allemaal. Supersnelle levering. Zou maandagavond worden geleverd. Was er zaterdagmiddag al.

Miranda 01-10-2019

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding. Duidelijke webshop met voldoende informatie over het product.