Mobiel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Mobiel.nl.

Mobiel.nl stelt zich voor

Het vergelijken en kopen van je mobiele abonnement of nieuwe smartphone doe je eenvoudig en snel bij Mobiel.nl. In de mobiele jungle zijn wij er om je wegwijs te maken, zodat jij zelf slim kan kiezen wat het beste bij je past. Een nieuw abonnement bestellen of verlengen kan bij Mobiel.nl altijd. Het maakt hierbij niet uit of je je huidige abonnement ergens anders hebt besteld. Wij zorgen ervoor dat alles makkelijk en snel geregeld is. Wie slim kiest, kiest Mobiel.nl.

Deze score is gebaseerd op 81 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,9

Dick 04-07-2020

Had paar weken geleden voor mijzelf al een Huawei P30 lite bij mobiel.nl gekocht. Nu een voor mijn buurvrouw bijgekocht. Zou je niet doen indien niet tevreden.
Duidelijke site met goede beschrijving, tevens goedkoopste aanbieding en razendsnel met veel info over tijdstip van levering aan huis. Beter kan toch niet?
En die Huawei is fantastisch toestel, werkt perfect en ik krijg pluimen over de kwaliteit van foto's die ik verstuur.
Buurvrouw en ik zijn erg tevreden en mijn eega wil er nu ook een, dus ga binnenkort weer bestellen bij mobiel.nl.

Martijn 03-07-2020

Duidelijke website met zeer scherpe prijzen tegen een goede kwaliteit en klantenservice!

Bert 03-07-2020

snel en netjes geleverd goed verpakt binnen 24 uur samsung A21s mooie telefoon zeer tevreden

de Jong 02-07-2020

Fijne website met vergelijkmateriaal, werkt goed. Sluit al enkele jaren abb. af via mobiel.nl, werkt altijd goed met fijne en snelle communicatie. Ze hebben prijstechnisch mooie contracten en een goed netwerk. Zeker aan aanrader!

Frans 02-07-2020

Tijdens het bestel proces liep ik tegen een blocking issue met IDIN, contact opgenomen met de servicedesk, probleem werd tijdens het telefoongesprek nog opgelost.

De levering was ook nog eens de volgende dag al binnen.
Prima service

boze klant 29-06-2020

Ik ben bezig om een los toestel te kopen bij mobiel.nl. Het toestel kost € 379,-
Ik plaats mijn bestelling en wil gaan afrekenen is het toestel opeens € 387,- geworden.
Als je niet oplet, betaal je opeens, binnen 1 minuut, zonder waarschuwing € 8,- meer voor hetzelfde toestel.
Officiele reactie van Mobiel.nl 30-06-2020

Beste boze klant,

Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je review.

We willen je vragen om een e-mail te sturen naar aftersales@mobiel.nl onder vermelding van je ordernummer en een toelichting van de klacht. De aftersales afdeling zal de review verder in behandeling nemen zodra ze je e-mail hebben ontvangen.

Het team van Mobiel.nl

Marco 29-06-2020

Geen “aggressieve” verkoop-praatjes en dus bijzonder klantvriendelijk en -gericht.

Grootelaar 27-06-2020

De service en klantvriendelijkheid is prima alleen ik had een abonnement voor 500 MB voor 11,49 terwijl ik straks iets meer betaal dan 8 euro voor 2000 MB inclusief bellen en sms. Jammer dat vaste klanten niet tussendoor een korting krijgen . Het verschil is erg groot!
Groet, Liesbeth

John stuifzand 26-06-2020

Ik heb al jaren goede ervaringen met de webshop van " mobiel.nl " . Een duidelijke website die het makkelijk maakt om te bestellen. Daarnaast een snelle levering van je bestelde product.

Elena 25-06-2020

Mobile.nl is absoluut niet aan te raden. Aanvraag en bestelling verloopt prima, maar verder moet je hopen dat er geen misverstanden of onduidelijkheden ontstaan. Bij Mobile.nl heb ik abonnement met een toestel geregeld en het werd de volgende dag geleverd. Toen begon de ellende. Door miscommunicatie moet het overgezet worden. Ik moest opnieuw betalen voor een andere abonnement. Het toestel (had ik een week in gebruik) moest het terug naar Mobile.nl. als gevolg ruime week zonder mobile + dubbel betaald. Van de klantenservice krijg je geen inzicht en geen verwachte leverdatum. Klacht kan je alleen schriftelijk indienen en het duurt even totdat je antwoord op krijgt. Je kunt geen kant op en raakt behoorlijk gefrustreerd. Erg jammer Mobile.nl!
Officiele reactie van Mobiel.nl 29-06-2020

Beste Elena,

Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je review.

We vinden het erg vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent met onze service. We zien dat zowel onze Backoffice als onze Aftersales afdeling hier mee bezig is. Zij zullen je op de hoogte houden wat betreft de voortgang.

Onze excuses voor het ongemak.

Het team van Mobiel.nl

Pierre 23-06-2020

Er stond vanaf 18 juni beschikbaar, maar had m de 17e al in huis!
Top snelle levering, mooi hoesje

stefano 22-06-2020

Verlenging bij jullie makkelijk geregeld.
ik kijk vooral ook beetje naar de prijzen dat is prima

Coby 20-06-2020

Ik bestel al een aantal jaar bij mobiel.nl heb er goede ervaringen mee. Snelle levering ,netjes verpakt. En op de aangegeven tijd geleverd.

Pierre 20-06-2020

snelle en simpel te volgen afhandeling via de website. Toestel was ook snel en keurig geleverd op de afgesproken dag

S. 20-06-2020

Doen wat ze beloven. Ik heb een los toestel besteld en ze leverden binnen de afgesproken tijd. Klantenservice was goed bereikbaar en behulpzaam. Dacht mee. En niet geheel onbelangrijk; heb heel internet adgezocht, Mobiel.nl had de allerlaagste prijs. Ben dik tevreden.

Annelies Kerstens-Zuiderwijk 17-06-2020

Ik ben zeer prettig geholpen in de winkel in Leidschendam. Ik twijfelde welke telefoon ik het beste kon nemen , de vriendelijke medewerkster heeft mij goed en duidelijk de verschillende voordelen van de modellen uitgelegd en daarbij goed gekeken naar mijn persoonlijke wensen.
Top service 👌🏻

MSO 17-06-2020

Via mijn huidige aanbieder kon ik verlengen, maar bij mobiel.nl was verlenging goedkoper met ook nog gratis Apple TV dus daarom voor mobiel.nl gekozen. Binnen 24u had ik mijn nieuwe toestel binnen.

Fennie 17-06-2020

Had al goede ervaring met deze online shop. Nu ook weer een duidelijke website.
En alle producten weer snel en netje geleverd.
Weer zeer tevreden.

Gerwin de Galaxygebruiker 16-06-2020

scherpe prijs voor een samsung galaxy s10plus. Volgende dag geleverd en een vriendelijke juf aan de lijn voor de klantenservice. In het bestelproces vond ik alleen onduidelijk dat niet meteen een factuur werd mee gestuurd nadat de bestelling was geplaatst en de betaling was overgemaakt. Verbeterpuntje...

George 14-06-2020

Mobiel.nl is goedkoper dan de provider. De website vond ik wel een beetje verwarrend maar door hulp van een medewerker van mobiel.nl ben ik er wel uitgekomen. De levertijd was volgens de afspraak.

MvO 14-06-2020

Tweede keer dat ik hier iets heb besteld. Ruime keus, duidelijke informatie en gunstige prijs.

Sa1d 11-06-2020

Gewoon een topbedrijf. Op zondag een bestelling plaatsten en de status van je bestelling zien veranderen is bijzonder te noemen.
Ik heb bij mobiel.nl meerdere abonnementen afgesloten voor mezelf, voor mijn partner, mijn zusje en mijn dochter. Ga zo door!

Hendry 10-06-2020

Ik had een toestel besteld welke ik te klein vond.
Zonder problemen werd deze (uiteraard met bijbetaling) zeer snel omgewisseld voor een ander toestel.

Robbert 10-06-2020

Snelle en duidelijke afhandeling. Goede manier om een vergelijking te maken tussen de aanbieders die Mobiel.nl in het pakket heeft. De extra korting was een mooie bonus!

Martien 07-06-2020

Bestelling was er op de afgesproken tijd, compleet en niet beschadigd. Betrouwbaar, heb hier vaker besteld