Mobiel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Mobiel.nl.

Mobiel.nl stelt zich voor

Het vergelijken en kopen van je mobiele abonnement of nieuwe smartphone doe je eenvoudig en snel bij Mobiel.nl. In de mobiele jungle zijn wij er om je wegwijs te maken, zodat jij zelf slim kan kiezen wat het beste bij je past. Een nieuw abonnement bestellen of verlengen kan bij Mobiel.nl altijd. Het maakt hierbij niet uit of je je huidige abonnement ergens anders hebt besteld. Wij zorgen ervoor dat alles makkelijk en snel geregeld is. Wie slim kiest, kiest Mobiel.nl.

Deze score is gebaseerd op 81 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,9

Wiebel Sittard 23-02-2022

Ben zeer tevreden ovet de correcte en snelle levering, maar niet te vergeten ook de prijs was 40 euro goedkoper dan bij al die andere leveranciers van de Iphone 13mini.

Jolanda 23-02-2022

Namens mijn schoonzoon werd ik geattendeerd om bij Mobiel.nl te kijken. Hij was erg enthousiast over de keuze en afhandeling. Hij heeft mij dus geholpen om de juiste mobiel voor mij te zoeken. Het ging ook super snel. Zondagmiddag besteld en maandagmiddag bezorgd. En keurig iedere keer een mail ontvangen wat de status van bezorging was. Dus super tevreden. Mijn hartelijke dank.

peter 22-02-2022

Professionele service en afhandeling, snel en vakkundig.
Daarbij 1 van de goedkoopste en ook nog een mooie kortingscode gekregen daardoor bijna 400 euro goedkoper dan een los toestel.
Betrouwbaar en vakkundig wat wil je nog meer, ik raad dit bedrijf sterk aan.
peter

Jay 19-02-2022

Duidelijk website, genoeg manieren om contact te krijgen met medewerkers. Inhoudelijk goed en correct geholpen. Pluim!!

ptr jnkr 15-02-2022

Ik was op zoek naar een specifiek telefoon (Samsung A32-4G) met liefst een Ben abbo. Ben zelf verkocht alleen de 5G versie (minder goed scherm) en kon niets bieden. Op de site van Mobiel.nl mooie combi gevonden, maar ik wilde zeker zijn van de 4G versie. gebeld en direct aan de lijn (thx Mathijs!) met goed en helder antwoord. Daarna nog een keer moeten bellen voor wat contractvoorwaarden. Weer direct een medewerker die oppakte. Lijkt heel normaal maar is een uitzondering.
Besteld op vrijdagmiddag half 5, volgende zaterdagochtend 9 uur in de bus !
Perfect!
Wat kan beter: Pas je contractvoorwaarden aan zodat duidelijk is dat na (bijv.) 24 maanden de telefoon ook eigendom is en afbetaald is . Ik zou nog een mailtje hierover krijgen (na tweede belletje) maar dat is niet meer ontvangen

Anna 11-02-2022

Een refurbished telefoon gekocht. Helaas bleek hij niet goed te werken. Dus teruggestuurd. Na best een lange tijd weer een nieuwe gekregen. Helaas blijkt deze ook niet goed te zijn....
Officiele reactie van Mobiel.nl 11-02-2022

Beste Anna,

Hartelijk dank voor het plaatsen van je review.

We vinden het erg vervelend dat het nieuwe ontvangen refurbished toestel ook niet naar behoren functioneert en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak.

Graag willen we je vragen het toestel naar ons te retourneren, zodat we de case zo spoedig mogelijk verder in behandeling kunnen nemen.

AnnA 11-02-2022

Dat ga ik zeker doen. Ik vind het alleen heel raar dat ik de verzendkosten moet betalen (nu dus 2 x) terwijl jullie mij een niet juist functionerende telefoon sturen!

Officiele reactie van Mobiel.nl 14-02-2022

Beste AnnA,

Hartelijk bedankt voor je reactie.

Verzending aan ons antwoordnummer is kosteloos wanneer je het pakketje via PostNL verstuurd. De verzendkosten voor een nieuw toestel zullen wij op ons nemen.

We zien het toestel graag tegemoet zodat we je case verder in behandeling kunnen nemen.

erik 10-02-2022

Goede shop, duidelijk en snel verzonden.
goed verpakt, samsung A22 5g met hoesje .

Marvin 08-02-2022

Bestel nu altijd bij mobiel.nl
Ben kwa abonnement Veel goedkoper uit dan bij kpn zelf.
Altijd snel geregeld en je word altijd goed op de hoogte gehouden.

Evelien 07-02-2022

Altijd mijn telefoons hier besteld en abonnementen afgesloten, nooit problemen gehad.
Nu tot 2x toe een accessoire besteld, die volgens de site bij mijn telefoon past, maar beiden zijn niet passend. Erg vervelend en slecht dat deze accessoires genoemd worden als geschikt voor de Samsung s20fe.
Officiele reactie van Mobiel.nl 08-02-2022

Beste Evelien,

Hartelijk dank voor het plaatsen van je review op Kieskeurig.

We vinden het erg vervelend dat je twee maal een accessoire hebt besteld die niet goed om jouw telefoon heen passen. Dit mag niet de bedoeling zijn. Graag willen we bekijken wat we hierin voor jou kunnen betekenen. We willen je met deze reden vragen om een e-mail sturen naar: aftersales@mobiel.nl o.v.v. Review Kieskeurig Evelien en het ordernummer van je bestelling. In de e-mail kan je beschrijven welke accessoires je hebt besteld en we ontvangen graag in de e-mail een foto waarin te zien is dat deze accessoires niet passend zijn om jouw Samsung Galaxy S20 FE.

Zodra we de e-mail met foto ontvangen, nemen we de review graag verder in behandeling.

Samira 07-02-2022

Ze zijn qua prijs goedkoper dan andere sites.
Ik verleng al nu jaren via mobiel.nl

Gerrit-Jan 06-02-2022

Snelle levering. Je wordt prima op de hoogte gehouden van het proces. En niet onbelangrijk, betere aanbieding dan van Tele2, terwijl Tele2 de provider is.

Wouter 06-02-2022

Goed geholpen voor een redelijke aanbieding.
Wel jammer dat er niet meer vooraf een telefoon met de werkelijke kleur kan worden bekeken. Mocht je binnen 30 dagen niet tevreden zijn met je telefoon dan hebben ze de mogelijkheid deze om te ruilen.
Al met al zeer tevreden.

Camila 03-02-2022

Makkelijke site, veel leuke hoesjes. De bestelling verliep goed. Telkens update over de status van het pakketje. Het product is zoals verwacht.

Bianca 02-02-2022

Top winkel met super service van het personeel doen alles om je zo goed mogelijk te helpen kom hier al jaren ook met me kinderen en zal er nog vele blijven komen absoluut een aanrader betere service ga je nergens vinden!!!!!

Jolanda 01-02-2022

Een hele fijne shop die met je meedenkt, Veel keuze uit de verschillende telefoons en providers. Voor de 2e keer voor deze shop gekozen!

Davy 30-01-2022

Goede service en dienstverlening. Duidelijk kostenplaatje.
Toestel op de gewenste tijd geleverd. Provider heeft ook alles omgezet.

Kortom prima

willem 29-01-2022

ze doen wat er wordt beweert.keurig op tijd geleverd.volgende keer weer bij Mobiel .nl

Ferry 27-01-2022

Mobiel.nl is een geweldige winkel waar je de telefoons goed kan bekijken en vergelijken met elkaar. Telefoons worden met goede deal prijzen aangeboden. Levertijd en het bestellen gaat super. De communicatie met informatie over hoe de status is van je bestelling gaat ook geweldig. En je telefoon wordt super snel geleverd binnen 1 dag.

MB 25-01-2022

Website met goede klantenservice en aanbiedingen. Bestel al meerdere jaren bij hun. Garantie afhandeling doen ze ook heel netjes. Recent een aanvraag gedaan en goed afgehandeld.

Harry284 24-01-2022

Alle relevante informatie is op de site te vinden op duidelijke en eenvoudige wijze. De informatie zelf is ook op eenduidige en vooral uitgebreide wijze aangeboden, waardoor een goed vergelijk kan worden gemaakt. Het is inmiddels het 2e toestel wat ik via Mobiel.NL heb aangeschaft. Voor zover ik heb kunnen nagaan, is Mobiel.NL veruit de goedkoopste aanbieder van mobiele telefoons. Voor SIM-Only abonnementen maakt het niets uit, maar ook deze heb ik via Mobiel.NL aangeschaft voor mijn vrouw.

Ab 21-01-2022

Simpel te bestellen en vlotte afhandeling van de order. Schappelijke prijzen tov de providers zelf. Toppie

Marianne 18-01-2022

Makkelijk uit te zoeken welk abonnement bij je wensen past!
Snelle levering ook! Ga zo door!

Wam 17-01-2022

Goed geregeld,en veel keus in Sim only abonnementen.ook voor nieuwe abonnementen met telefoons

Michel van de Esschert 16-01-2022

Fijne duidelijke en overzichtelijke webshop.
Snel overzicht.
Overstap van provider was zo geregeld.
Ik ben goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling.
Alles was erop tijd.

jeanette vreugdenhil-de jager 15-01-2022

ALLES IS DUIDELIJK BESCHREVEN. WAT MEN BELOOFT WORDT OOK DIRECT IN ORDE GEMAAKT EN NETJES AFGELEVERD. ALLES RUIM VOOR DE VERWACHTE LEVERTIJD.