Mobiel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Mobiel.nl.

Mobiel.nl stelt zich voor

Het vergelijken en kopen van je mobiele abonnement of nieuwe smartphone doe je eenvoudig en snel bij Mobiel.nl. In de mobiele jungle zijn wij er om je wegwijs te maken, zodat jij zelf slim kan kiezen wat het beste bij je past. Een nieuw abonnement bestellen of verlengen kan bij Mobiel.nl altijd. Het maakt hierbij niet uit of je je huidige abonnement ergens anders hebt besteld. Wij zorgen ervoor dat alles makkelijk en snel geregeld is. Wie slim kiest, kiest Mobiel.nl.

Deze score is gebaseerd op 81 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,9

A.P 06-04-2022

Snelle service en mooie prijzen.
Laat in de avond een Samsung galaxy A52s besteld en de volgende dag meteen in huis. Abonnement overstap was ook snel geregeld. Blij met mijn nieuwe Samsung en de prijs was voordeliger dan bij andere verkooppunten.

Karel 04-04-2022

Duidelijke site met goede aanbiedingen.
Afhandeling is goed verzorgd. Een foute vermelding in de tekst is door Mobiel.nl keurig ppgelost in mijn voordeel.

Pim 04-04-2022

Twee keer informatie gevraagd, twee keer incorrect antwoord gekregen. Ik vroeg me af hoe ik mijn afleveradres van het modem kon wijzigen bij het afsluiten van een Ziggo abonnement. Dat zou in de laatste stap kunnen, maar bleek tijdens het afsluiten niet mogelijk (en toen was de bestelling opeens geplaatst). Ik heb meteen contact proberen te zoeken, maar de telefoonlijn was overbelast en via WhatsApp werd telkens pas na 3 uur geantwoord. Na 6 uur was de bestelling al doorgezet en kreeg ik bevestiging van Ziggo. Mobiel.nl had echter het adres nog niet aangepast. Nou kon ik het via Ziggo ook niet meer aanpassen en moet ik dat straks via PostNL track and trace gaan doen. Heel erg vervelend, vooral omdat ik hier 2 keer naar gevraagd heb en er verkeerde informatie werd geboden. Iedereen was heel vriendelijk, dat wel.
Officiele reactie van Mobiel.nl 05-04-2022

Beste Pim,

Bedankt voor het plaatsen van je review.

We vinden het vervelend om te horen over je situatie en kijken graag mee hoe we je hierbij kunnen helpen. Om mee te kunnen kijken naar je bestelling willen we je vragen een e-mail te sturen naar aftersales@mobiel.nl onder vermelding van 'Kieskeurig Review Pim' met daarbij je ordernummer.

Zodra we je e-mail hebben ontvangen nemen we je review verder in behandeling.

Het team van Mobiel.nl

Nhi 02-04-2022

wel betrouwbaar winkel website, maar nu vind ik het beetje onduidelijk over de aansluitkosten van een provider. 2 jaar gelijk rekent het ook mee in de eenmalige kosten, nu niet meer en de kleine letters onderaan.

A.v.d. Berg 01-04-2022

Keuze gemaakt waar de gekozen smartphone het gunstigst in prijs lag. Daar uitstekend en snel geholpen. Vriendelijk personeel. Hoewel de gekozen smartphone een nieuw model was en pas een week later op de markt zou komen, werd ik twee uur later al gemaild dat het toestel verstrekt mocht worden en het kon worden afgehaald.

Nic 29-03-2022

Snel geregeld en altijd tevreden bij mobiel.
Alleen nu klein addertje onder het gras. Vanaf morgen verlengen maar moet contract nog uitzingen dus aanbieding nog niet van toepassing. Had ik zo niet begrepen.

Sonja 29-03-2022

Mobiele telefoon met abonnement aangeschaft. Duidelijke website. Bestelproces verloopt soepel. Snelle levering.

Anton 29-03-2022

Prima geholpen bij het overstappen naar een andere provider. Goed bereikbaar voor vragen. Geven snel antwoord en denken mee in oplossingen. Dik tevreden

Niels 28-03-2022

iPhone 12 ‘s ochtends besteld en ‘s avonds in huis. Alleen beetje jammer van de bezorgkosten ;-)

EL 28-03-2022

Al jaren klant van KPN en sinds enige tijd verleng ik bij Mobiel.nl echt super service en duidelijk. Zelfs voordeliger dan KPN.

Fijn bedrijf

Thymen 24-03-2022

Er was een fout met de simkaart instellingen. Dat kan gebeuren maar is niet praktisch als de klantenservice het hele weekend niet bereikbaar is en je niet meer je telefoon kan gebruiken. De snelheid van de onbeperkte data is echt super traag dus weet waar de lage prijs vandaan komt.
Officiele reactie van Mobiel.nl 25-03-2022

Beste Thymen,

Bedankt voor het plaatsen van je review.

Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze service. Vreemd dat je ons in het weekend niet te pakken hebt gekregen. Onze klantenservice is op zaterdag van 09:00 tot 17:00 geopend en op zondag van 10:00 tot 18:00, op doordeweekse dagen zijn wij van 09:00 tot 22:00 bereikbaar.

We kijken graag met je mee naar je bestelling. Hiervoor willen we je vragen of je een e-mail wilt sturen naar aftersales@mobiel.nl onder vermelding van 'Review Kieskeurig Thymen' en je ordernummer.

Zodra we je e-mail hebben ontvangen nemen we je review graag verder in behandeling.

Het team van Mobiel.nl

Jim 21-03-2022

Had een Samsung besteld bij de concurrentie maar heb 1,5 maand moeten wachten. Na een aantal keer gebeld te hebben dacht ik toedeloe. Ik kijk even verder. Ik dacht dan maar de nieuwe oppo.
Binnen 24 uur had ik m'n telefoon binnen. Communicatie was top in vergelijking met de concurrentie.

Henk Wissink 19-03-2022

De website is duidelijk, email communicatei snel en goed, levering produkt snel.

Aankoop ervaring Motorola Moto G71 17-03-2022

Prima webshop, ruime keuze en komt afspraken na. Een retourzending wordt vlot terugbetaald. De communicatie loopt via e-mail en je wordt netjes geïnformeerd over je bestelling. Wel goed de "Beste prijs garantie" in de gaten houden. Op zondag wordt er ook bezorgd.

Ger van Dongen 17-03-2022

Snel en simpel contract samenstellen op de site .
Goedkoper dan bij andere zeggen dat het mindere toestellen zijn waar eerder wat aan is ,al jaren voor diverse mensen in ons gezin besteld nog nooit iets gehad.
Levering goed en snel.

Hay 16-03-2022

Prima site en vlotte levering. bestelling is in goed orde ontvangen. Kwaliteit van het artikel is prima

Frans 15-03-2022

Op mijn vragen over de mogelijkheden bij een verlenging van mijn simkaart, die ik naar de support-mailbox heb gestuurd, werden niet beantwoord .... er zou de dag dat ik mijn vraag had gestuurd, een storing zijn Geweest waardoor dat bedrijf geen mail had ontvangen, hoewel ik wel een bericht had gehad dat mijn mail goed ontvangen was, en ik binnen twee dagen antwoord zou krijgen. Toen ik mijn vraag opnieuw stelde, werd mij het ‘ordernummer’ gevraagd.
Ik reageerde dat het hier niet ging over een order, dus dat ik dat niet had. Maar daar vergiste ik mij volgens Mobiel.nl toch in, en zonder een order nummer konden ze niets doen.......
Ik hield echter aan, dat ik geen order had geplaatst,... toen kwam de vraag op welke datum ik mijn aanvankelijke vraag had gestuurd ... en toen ik die noemde, kreeg ik dus te horen, dat er die dag een storing was waardoor ze die dag geen mail konden ontvangen...., (
Kortom...ik laat het aan de lezer van dit bericht over, om te bepalen wat zij of hij, daar uit concludeert....

Jaap 12-03-2022

Duidelijke en van veel informatie voorziene website. Zeer tevreden over de afhandeling. Prijzen zijn zeer concurrerend.

Annerieke 10-03-2022

Super handige site om je telefoonabonnement te verlengen. Meer keuze in toestellen en het abonnement zelf die net wat goedkoper is dan gewoon bij je eigen provider verlengen.
Telefoon wordt ook netjes opgestuurd. Mobiel. nl is mij echt heel goed bevallen en ik raad het iedereen aan om via hun een abonnement af te sluiten om te verlengen.

Frans Coenen 10-03-2022

Het was een verlenging van een bestaand abonnement met wat bijzondere vragen ivm wijzigingen maar de wijze waarop jullie medewerkster mijn verzoekenben vragen afhandelde was fantastisch! Snel zonder fouten en bijzonder vriendelijk. Alleen daarom zou ik het abonnement willen verlengen!

Johanna 09-03-2022

Het is prettig om een keuze te hebben tussen fysieke winkel of webwinkel, de service is even goed. Erg fijn om aan het eind van de looptijd van mijn contract hieraan herinnert te worden en erg handig dat alle mogelijkheden voor een nieuw contract overzichtelijk bij elkaar staan op hun website.

Suzanne 02-03-2022

Sim only verlengt: site werkte makkelijk en was heel overzichtelijk, dus niks op aan te merken!

Gerardo54 27-02-2022

Zeer vlotte en goede info telefonisch.
Bezorging ging boven verwachting snel.
Aanrader.

Addie 27-02-2022

Makkelijk je abonnement met mobiel uitzoeken
Site is gebruikers vriendelijk
Levering is zeer snel

peter 25-02-2022

professionele service en afhandeling,snel en vakkundig.
Daarbij 1 van de goedkoopste en ook nog een mooie kortings code gekregen daardoor bijna 400 euro goedkoper dan een los toestel.
Betrouwbaar en vakkundig wat wil je nog meer ,ik raad dit bedrijf sterk aan.
peter