Mobiel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Mobiel.nl.

Mobiel.nl stelt zich voor

Het vergelijken en kopen van je mobiele abonnement of nieuwe smartphone doe je eenvoudig en snel bij Mobiel.nl. In de mobiele jungle zijn wij er om je wegwijs te maken, zodat jij zelf slim kan kiezen wat het beste bij je past. Een nieuw abonnement bestellen of verlengen kan bij Mobiel.nl altijd. Het maakt hierbij niet uit of je je huidige abonnement ergens anders hebt besteld. Wij zorgen ervoor dat alles makkelijk en snel geregeld is. Wie slim kiest, kiest Mobiel.nl.

Deze score is gebaseerd op 81 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,9

Willeke 29-01-2020

Snelle service , vriendelijke mensen, was snel en goed geregeld en had het toestel snel binnen. Ook de prijzen van de toestellen zijn er goed.

Ynske 29-01-2020

Duidelijke site. Snel en goed geleverd.
Telefoon was hier het goedkoopste. Meestal is goedkoop duurkoop, maar in dit geval echt niet!

Betty 28-01-2020

Mobiel.nl heeft een duidelijkee website. Ze vroegen de laagste prijs voor de telefoon die ik wilde hebben. De levering was snel en volgens afspraak.

Czeska 28-01-2020

Ik vond de site heel duidelijk en overzichtelijk en echt super fijn dat het in dezelfde dag geleverd kon worden!!!!!

Glenn 28-01-2020

Deze webshop had voor mij de beste aanbieding voor het afsluiten van een nieuw sim - only abonnement. Allemaal vlot en soepel verlopen via internet. Daarom kan ik Mobiel.nl van harte aanbevelen.

Mareke 27-01-2020

Prima afhandeling bij het servicepunt in Utrecht van mijn bestelling van mobiel in combinatie met abonnement, nummerbehoud en opzeggen abonnement bij andere provider. Super tevreden!

Conny 27-01-2020

Een hele duidelijke mail gekregen dat ik weer bijna mocht verlengen, en daarin hele duidelijke aanbiedingen . Telefoon uitgezocht en de volgende dag al binnen . Echt zeer tevreden over mobiel.nl

R.A. 26-01-2020

Vlotte afhandeling en een correcte levering voor een zeer voordelige prijs.

Fenna 24-01-2020

De eerste keer was de aanbieding voor mij de beste op dat moment en daarom nu weer gekeken. En ik kwam nu ook hier weer op de beste aanbieding uit. De levertijd was ook erg snel en goed,

M. Beker 23-01-2020

Helder, duidelijk en snel. Goed te vergelijken. Veel gratis service. Dit scheelt overstap kosten.

Amjm 23-01-2020

Snelle levering ook een nette service aan de telefoon....
Mijn zoon is er heel blij en trots ook want wat een mooie toestel samsung galaxy A10.

Ja ga zeker hier nog vaker bestellen en heb mobiel.nl ook al geadviseerd bij een vriendin.

Marly 21-01-2020

Supersnelle levering en prijs was aantrekkelijk , website was duidelijk, bestelling was zeer goed verpakt

Bertus 20-01-2020

Snelle levering volgens website, binnen 2 werkdagen en klopt ook. Prima service!!!

Eef 20-01-2020

Is voor de tweede keer dat ik een bezoek bracht aan Mobiel.nl , betrof verlenging van mijn abonnement, ben op voorbeeldige wijze geholpen gelijk aan mijn eerste bezoek, werd op al mijn vragen en wensen goed geïnformeerd en bijgestaan tot het overzetten van gegevens van mijn oude mobiel naar het nieuwe toestel. Klantvriendelijkheid op en top, een aanrader voor een ieder voor een goed advies en juiste keuze toestel en/of aangaan van een abonnement.

I. Lodewijckx 20-01-2020

De aanvraag, verzending en ontvangst is snel verlopen met de juiste informatie via de mail. Dank u.

alies 20-01-2020

snel en vakkundig geholpen. Niet lang aan de telefoon hoeven wachten met een goedkoop nummer kunnen bellen en alleen het foute nummer wat ik had doorgegeven kunnen verbeteren en het was opgelost.

Frits 20-01-2020

Na verkeerde info met betrekking tot mijn abonnement, hebben zij mij prima geholpen met de overstap van KPN naar Vodafone incl nummerbehoud. Ook de telefoon kwam gewoon volgens afspraak binnen. Voor de vergissing in de info kreeg ik een 5 korting op mijn eerst volgende aankoop.

Erik 19-01-2020

Nette afhandeling, volop keuze. Voordeligste prijs. We zijn via kieskeurig hier terecht gekomen (goedkoopste aanbieder) en verder naar volle tevredenheid geholpen.

Martijn 15-01-2020

Makkelijke manier om je abonnement te verlengen. Met hele goede aanbiedingen.

Snelle reactie en levering van mijn nieuwe toestel.

Andre Ooms 15-01-2020

Goede webwinkel, makkelijk bestellen, levering snel was 24 uur. product goed ingepakt, zeer tevreden.

S 12-01-2020

Heb een refurbished iphone x bij mobiel.nl besteld, maar die is als nieuw geen krasjes of andere sporen te zien. Super tevreden met mijn aankoop via hun site. Snelle levering en prima service, ik ben tot nu toe zeer tevreden

Sandra en René 11-01-2020

Ik ben al meerdere keren en jaren geslaagd bij Mobiel.nl net als vorige week voor een nieuw toestel met verlenging.
Het is een zeer gebruiksvriendelijke website.
En ook is de levering snel meestal de volgende dag.
Het aanbod is zeer groot en de prijzen liggen ook goed in vergelijking met andere.
Ik hoop dat Mobiel.nl nog vele jaren blijft bestaan.
Over 3 weken mogen we weer een abbonement verlengen en kiezen we weer voor Mobiel.nl

Rachael 11-01-2020

Super goed geholpen. Erg begripvol personeel. Ik heb meerdere malen gebeld voor wat duidelijkheid en het oplossen van wat kleine problemen, geen gezeur, vriendelijk en oprecht geholpen. Daarnaast krijg ik ook niet het gevoel dat ik geholpen werd alleen zodat mobiel.nl een goede review zou krijgen. Top prestatie personeel!

Ps : duidelijke communicatie binnen het team.

liek 10-01-2020

Prima shop, overzichtelijke website en wat voor mij belangrijk was een mobiel voor een schappelijke prijs. 's avonds rond half tien besteld en de volgende dag ontvangen. Zeer tevreden met mijn Samsung Galaxy A10.

Michael1968 09-01-2020

Ik zeg prima geregeld en steeds super betrouwbaar, heb inmiddels 4x zaken met ze gedaan, en alleen maar lof....