Mobiel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Mobiel.nl.

Mobiel.nl stelt zich voor

Het vergelijken en kopen van je mobiele abonnement of nieuwe smartphone doe je eenvoudig en snel bij Mobiel.nl. In de mobiele jungle zijn wij er om je wegwijs te maken, zodat jij zelf slim kan kiezen wat het beste bij je past. Een nieuw abonnement bestellen of verlengen kan bij Mobiel.nl altijd. Het maakt hierbij niet uit of je je huidige abonnement ergens anders hebt besteld. Wij zorgen ervoor dat alles makkelijk en snel geregeld is. Wie slim kiest, kiest Mobiel.nl.

Deze score is gebaseerd op 81 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,9

Esther 07-06-2020

Bij deze webwinkel al eerder besteld. Product komt overeen met de informatie op de site. Snelle levering.

Ed 07-06-2020

Voor weinig geld een prachtige mobile telefoon van Samsung bij mobiel.nl gekocht en de volgende dag geleverd. Niets op aan te merken.

irma 06-06-2020

prima en snel geregeld. Mijn contract verlengd tegen hele mooie condities. Zeer tevreden klant

Willy Vrolijk 05-06-2020

het servicepunt is ruim van opzet en makkelijk toegankelijk, ook de website is goed gebouwd en overzichtelijk waardoor je thuis al een keuze kan maken, het personeel is klantvriendelijk op behulpzaam, het ook verstand van zaken en neemt ruim de tijd om alles goed te regelen voor je, je gaat ook met een goed gevoel weg, wij hebben al meerdere malen abonnementen al gesloten via mobiel.nl dus het is zeker een aanrader

Evert 05-06-2020

Zeer tevreden.....zeer goede prijs betaald voor mijn Samsung A51.
Heel erg fijn toestel.
En heel erg tevreden met het bestellen en het bezorgen in zo'n korte tijd.
Nogmaals bedankt.

wesley 05-06-2020

Goedkoopste van allemaal, helaas bij ontvangen van het mobiel ( achter gelaten voor de deur, wat niet de schuld van mobiel.nl) doos open gemaakt en viel me meteen op dat de sticker los van de doos. Voor dat ik de doos van de telefoon open wou doen even proberen te bellen met mobiel.nl.... na 20 minuten een vriendelijke vrouw aan de telefoon gehad dat het allemaal geen probleem is en als ik beschadiging vond dat ik hem kostenloos kon ruilen.
eenmaal de telefoon aangezet stond de taal instellingen in het pools en was ik zo'n half uur bezig om het in het nederlands aan het krijgen.
na de paar tegenslagen geen verdere problemen gehad.
Officiele reactie van Mobiel.nl 08-06-2020

Beste Wesley,

Bedankt voor het plaatsen van je review.

Onze excuses voor de manier waarop het pakket is afgeleverd. We hopen dat het toestel verder naar wens is. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dit graag.

Het team van Mobiel.nl

Jascha 05-06-2020

Erg gebruiksvriendelijke site met goede scherpe prijzen en snelle levering.

Willem 05-06-2020

Heel snel en goed begeleid dmv mail. Tevens snelle levering. Echt een aanrader!
Officiele reactie van Mobiel.nl 08-06-2020

Beste Willem,

Hartelijk dank voor je review.

We vinden het erg fijn dat je ons wilt aanbevelen. Helaas geeft je ons als score een 1. Graag willen we je vragen ons een hogere score te willen geven.

Alvast hartelijk dank.

Het team van Mobiel.nl

Jay 04-06-2020

Eerste kennismaking gehad, de ervaring is bijzonder positief. Van keuze maken tot aan telefoon in gebruik nemen is zoals het hoort goed geregeld en duidelijk.

MVoogd 04-06-2020

Hier bij deze webwinkel de goedkoopste Apple EarPods gevonden. Veilig betalen en supersnel geleverd. Geen NL gebruiksaanwijzing maar dat is voor mij geen probleem, zeker niet voor het artikel wat ik heb aangeschaft. Ben heel tevreden.

Peter 03-06-2020

De levering is snel en secuur. De helpdesk is snel bereikbaar en goed meedenkend om het probleem op te lossen. Zonder voorbehoud of doorschuiten.Vriendelijk en snel.
Daarbij is de prijs voor toestel en abonnement zeer concurrerend. Zeer aan te bevelen.

anoniem 03-06-2020

De website is gebruiksvriendelijk, het artikel had ik de volgende dag in huis, prijs/kwaliteit is goed en was de goedkoopste van diverse sites.

Zefanja 02-06-2020

Jullie zijn gewoon de goedkoopste. 20 voor 8 besteld het s'avonds en om 11uur s'morgens al bij het afhaalpunt (niet gekozen voor thuisbezorging). Top van jullie

Wood 02-06-2020

De bestelling en levering was makkelijk en snel gerealiseerd. Alles online is ook erg handig! Het gekozen abonnement is goedkoper en met meer voordeel dan direct bij dezelfde provider waarbij we nu het abonnement hebben afgesloten. Dat is een mooie meevaller!

B 01-06-2020

Fijne duidelijke site, na een belletje met de klantenservice goed geholpen.

Bill.Z.87 01-06-2020

Snelle levering en uitstekende prijs
Heb de airpods pro besteld omdat ze bij mobiel.nl €50 euro goedkoper waren dan ergens anders
Ook waren ze netjes verpakt

kruug 31-05-2020

Drukke maar overzichtelijke en vooral zeer volledige website waarop alle info goed is terug te vinden. Via tweakers.net op deze website terecht gekomen. Scherpe prijsstelling en goede levering.

Faith Seedorf 30-05-2020

Ik geef een 10 omdat het vroeg geleverd was ondanks de Corona tijd! Ik kreeg zelfs een mailtje dat mijn nieuwe telefoon er eerder was. De telefoon is op de site goedkoper aangeboden en werkt perfect! Super blij dus! Geen scam ofzoiets! Ik beveel deze winkel ook erg aan!!

Johan 30-05-2020

De Samsung A71 was niet op voorraad. De winkel was snel telefonisch bereikbaar (eerste pluspunt) en wist te vertellen dat de telefoon in de loop van de week weer binnenkwam. Bestelling geplaatst en twee dagen later inderdaad een mailtje dat de telefoon weer op voorraad was en diezelfde dag een verzendbericht met track en trace code. De verzending verscheen vanzelf in de PostNL app en de dag erna had ik de telefoon in handen.

Prima ervaring dus met mobiel.nl! Wat mij betreft een aanrader. Prijzen zijn ook prima, in dit geval zelfs de goedkoopste volgens de tweakers pricewatch.

Danny 29-05-2020

Top service!

in de morgen besteld, in de avond al 8n huis

Goede prijs, nergens anders goedkoper!

Emuukha 29-05-2020

Duidelijkheid op de site. Dat gaf voor mij de doorslag. Snel en accuraat werken. Prima bedrijf. Gr. Emuukha

Jac Rens 28-05-2020

Bestelling snel en goed verzorgd, alleen jammer dat er geen Nederlandse beschrijving bijzat voor een snelle start.

Bert 28-05-2020

supersnelle levering tegen scherpe prijzen en goede keuze en kwaliteit
bedankt.

M 27-05-2020

Snelle en correcte levering zelfs in Corona tijd waarin de meeste leveringen langer duren!

Karel 26-05-2020

Wij hebben voor deze winkel, BCC, gekozen omdat we bij KPN niet met z'n 2-en welkom waren. Bij BCC zijn we goed geholpen . De verkoper wist waar hij het over had.