Mobiel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Mobiel.nl.

Mobiel.nl stelt zich voor

Het vergelijken en kopen van je mobiele abonnement of nieuwe smartphone doe je eenvoudig en snel bij Mobiel.nl. In de mobiele jungle zijn wij er om je wegwijs te maken, zodat jij zelf slim kan kiezen wat het beste bij je past. Een nieuw abonnement bestellen of verlengen kan bij Mobiel.nl altijd. Het maakt hierbij niet uit of je je huidige abonnement ergens anders hebt besteld. Wij zorgen ervoor dat alles makkelijk en snel geregeld is. Wie slim kiest, kiest Mobiel.nl.

Deze score is gebaseerd op 81 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,9

Fred 27-12-2019

Keurig herinnering gestuurd voor verlenging. Nieuwe toestel volgens afspraak keurig op tijd geleverd.

helene 26-12-2019

besteld en binnen 2 dagen geleverd ondanks dat het kerstmis was. helemaal top van mobiel.nl

Leo klinkenberg 25-12-2019

Lekker snel geleverd! Goed op de hoogte gehouden van de levering. Goede prijs en kwaliteit

Edwin van den Brekel 22-12-2019

Ik ben al jaren bij mobiel. Nl en ga altijd in utrecht naar hun winkel. Vind ik fijner dan via internet en SMS dingen te regelen. Ik wil altijd duidelijkheid en kan dan ook vragen beantwoord krijgen in een paar seconden. I. P. V naar."meest gestelde vragen"

Persoonlijk advies wordt duidelijk gegeven en het personeel denkt mee met je wensen i. P. V. Hun eigen omzet target te halen.

Ruud Davans 21-12-2019

Helemaal happy met de nieuwe Samsung A20.
Was aan een Smartphone toe, maar dan wel zonder toeters en bellen. Daarbij was de prijs ook van belang, De keuze was toen snel gemaakt.
Prijs / kwaliteit is helemaal top.

R. Offermanns 21-12-2019

Zeer correcte afhandeling van goederen en bijhorende papieren. Super bedankt!

Kim 20-12-2019

Goed en duidelijk te bestellen.
Snel verzonden en netjes verpakt.
Zonder enige problemen verlopen.

Jan vissenberg 18-12-2019

Komt vertrouwd over.
En overzichtelijk en helder
Goede afwikkeling van de bestelling.

Suzanne 16-12-2019

Alweer mijn mobiel abonnement met een nieuw toestel verlengt bij Mobiel.nl. Voordat ik bestelde had ik nog een vraag over de levering van het toestel. Via de WhatsApp een vraag gesteld en binnen enkele minuten een duidelijk antwoord terug ontvangen. Omdat ik het toestel voor 12 uur besteld had kon ik er voor kiezen om hem de zelfde dag nog te ontvangen. Dit heb ik gedaan en rond 21:00 uur had ik mijn nieuwe toestel al in de handen. Ik heb gekozen voor een Samsung S10 i.c.m. een KPN hussel abonnement. Mobiel.nl heeft dit abonnement bij KPN goed verlengd en dit was ook meteen zichtbaar via mijn KPN. Al met al ben ik zeer tevreden over de service en snelheid van mobiel.nl.

Al een aantal jaar klant bij ze en nog nooit een probleem met ze gehad. De reden waarom ik weer voor ze heb gekozen is doordat ik voor het zelfde geld een 512 GB SD geheugenkaart cadeau kreeg bij het abonnement. Deze kreeg ik er bij KPN zelf niet bij.

Kevin 16-12-2019

Mobiel.nl had op black friday de goedkoopste optie voor de telefoon die ik wilde hebben. Deze is goed verstuurd, kwam binnen op de dag dat was afgesproken en in goede staat. Niets te klagen dus.

Jk 15-12-2019

Bestelling netjes op tijd aangekomen
Goed verpakt
Goed op de hoogte gehouden
Minpuntje was dat ik het mobieltje heb gekocht als kado voor iemand naar mijn naam stond nog als geadresseerde. Adres was wel correct.

Greetje 14-12-2019

Snelle bezorging. Website werkt ook handig en chat functie ook fijn waar ik gebruik van heb gemaakt met wat vragen.

frits 13-12-2019

alles prima geregeld, info was correct en levering volgens plan, de gehanteerde prijzen zijn concurrerend

Richard 10-12-2019

Duidelijke site, mooie aanbiedingen. Goede orderafhandeling en snelle levering. Pakketje was goed verpakt.

Gerda 10-12-2019

Levering zoals vermeld en goed verpakt . Dit alles voor een schappelijke prijs, ook ben ik tevreden met de snelle levering . zeker voor herhaling vatbaar. mvrgr., Gerda

Martin 09-12-2019

Leveringssnelheid was prima. De informatie op de website is echter onvoldoende. Er wordt geadverteerd met een screenprotector terwijl de betreffende telefoon reeds een screenprotector heeft, wat nergens op de site vermeld staat. Met mijn melding via whatsapp dat de screenprotector niet plakte (wat kwam omdat ik hem plakte op de vrijwel onzichtbare, reeds aanwezige, protector), werd niets gedaan.
Officiele reactie van Mobiel.nl 10-12-2019

Beste Martin,

Bedankt voor het plaatsen van je review.

Graag willen we je vragen een e-mail te sturen naar aftersales@mobiel.nl . In het onderwerp van deze e-mail kan je vermelden: Review kieskeurig.nl Martin. We vernemen graag over welk ordernummer dit gaat zodat we kunnen kijken hoe we je van dienst kunnen zijn.

Zodra we de e-mail hebben ontvangen, nemen we de review verder in behandeling.

Het team van Mobiel.nl

Rob 08-12-2019

Duidelijke en praktische afhandeling. vriendelijke dienstverlening. snel en voor mij dichtbij

Cor 36 jaar 08-12-2019

Via vergelijking site kwam Mobiel het voordeligst uit de bus. Alles keurig en volgens afspraak geregeld. Bezorging was iets vertraagd, maar dat werd keurig aangegeven in een mail in verband met Black Friday. Slotsom zeer tevreden.

Giel 08-12-2019

Voor mij de goedkoopste aanbieding. Goedkoper dan mijn eigen provider.

Ondanks drukte rond black friday toch supersnel geleverd.

John Koot 08-12-2019

Refutbished iPhone 7 gekocht, afgehaald, geïnstalleerd, maar helaas was de trilfunctie kapot, dus de home-knop gaf ook geen ‘klik’ of feedback dat je er op drukte, onbruikbaar dus, hopelijk geven ze direct een nieuw en hoef ik geen maand op reparatie te wachten... dan koop maar ongedaan maken. Jammer dat ze de telefoon niet goed testen wanneer ze hem verkopen.
Officiele reactie van Mobiel.nl 09-12-2019

Beste John Koot,

Hartelijk dank voor het plaatsen van je review op kieskeurig.nl.

We vinden het erg vervelend dat je Refurbished iPhone 7 niet naar behoren functioneert. In deze situatie bieden we je onze 31 dagen omruilgarantie aan. Door op de volgende link te klikken vind je hier meer informatie over: https://www.mobiel.nl/vragen-en-contact/garantie-reparatie/welke-garantie-heb-ik-op-mijn-telefoon/31-dagen-omruilgarantie.

Het team van Mobiel.nl

Marjan 07-12-2019

Al jaren klant bij mobiel.nl
Kan goed contact krijgen. Op allerlei manieren. Fijn dat je langs kunt gaan. Prima service.

Heleen 07-12-2019

Ik heb een losse telefoon gekocht en dat was moeilijk te vinden op de site. Er staat dat als je voor 12:00 bestelt, je dezelfde dag nog bezorgd krijgt, dat was niet zo, ik kreeg de telefoon twee dagen later. Geen punt voor mij, maar dan klopt die advertentie niet. De zending werd keurig afgeleverd, goed verpakt. Natuurlijk was het ook een heel scherpe prijs :-)

Rob 07-12-2019

Prima efficiënte shop, goede prijs/kwaliteit en efficiënte communicatie. Graag in de brief nog een link naar hoe je inhoud van je oude phone naar je nieuwe overzet. Trapte toch weer in de val om zelf dingen over te zetten met verlies van fotomateriaal als gevolg. Jammer.

gravinnetje 06-12-2019

Prima onlineshop , gebruiksvriendelijk, scherpe prijzen . Ondanks dat er vanwege Black Friday een melding was dat het langer zou kunnen duren dan gebruikelijk werd mijn bestelling super snel geleverd. Alles werd keurig verpakt . Niets viel tegen

René 06-12-2019

Ik kan niet anders aangeven dan dat het bestelproces vlekkeloos verliep. Snelle levering en een top product. Ik kreeg een order die beschadigd was. Dóór de verzend enveloppe zat een prikgaatje. Door de screenprotectors die erin zaten dus ook. Onbruikbaar. 1 emailtje en ze stuurden meteen nieuwe op. Top Service.