Mobiel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Mobiel.nl.

Mobiel.nl stelt zich voor

Het vergelijken en kopen van je mobiele abonnement of nieuwe smartphone doe je eenvoudig en snel bij Mobiel.nl. In de mobiele jungle zijn wij er om je wegwijs te maken, zodat jij zelf slim kan kiezen wat het beste bij je past. Een nieuw abonnement bestellen of verlengen kan bij Mobiel.nl altijd. Het maakt hierbij niet uit of je je huidige abonnement ergens anders hebt besteld. Wij zorgen ervoor dat alles makkelijk en snel geregeld is. Wie slim kiest, kiest Mobiel.nl.

Deze score is gebaseerd op 81 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,9

Michael 02-07-2021

Mijn bestelling die ik geplaatst heb volgende dag al ontvangen.
Voor de rest een super service zoals elke keer.
Wij bestellen al jaren bij mobiel en nog nooit fout gegaan

Saskia 26-06-2021

De omschrijving van het product duidelijk omschreven en een goede prijs voor de telefoon en accessoires.
Snelle verzending en je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van de verzending.

fokko 19-06-2021

zeer snelle service, zeer snelle levering, super duidelijke uitleg en ik ben niet snel tevreden.

Giulia 14-06-2021

Ik vond het eerst een beetje eng om zo'n grote aankoop te doen via internet, maar na het lezen van vele reviews vond ik het toch waard om de stap te wagen. Ik kreeg genoeg emailtjes en smsjes met updates over de status van mijn pakket. Binnen twee dagen kon ik mijn mobiel ophalen. Ik kreeg alles zoals beschreven, geen kleine lettertjes die ik had gemist. Dat gaf me veel rust en vertrouwen in het bedrijf. Als ik weer een aankoop zou doen, doe ik dat graag weer via deze site.

Jan 13-06-2021

De prijs t.o.v de concurrentie. Ook goed op de hoogte gehouden v.w.b. de levering.

Johan Delhaye 10-06-2021

Ik heb al jaren via Mobiel.nl een gsm abonnement en het bevalt mij prima. Snel en het wordt steeds eenvoudiger om af te sluiten.
Wat jammer is het feit dat er geen oplader meer gratis wordt geleverd maar dit ligt uiteraard niet aan Mobiel.nl

Ramon 10-06-2021

Levering was snel, prijs was fair, telefonisch contact was erg vriendelijk, goede service en mogelijkheid om te ruilen (onder voorwaarden).

SvdP 09-06-2021

Duidelijke website, makkelijk en veilig bestellen, levering binnen 24 uur en makkelijk met tracking via post.nl. Btje jammer van de verzendkosten..... maar ondanks toch een dikke 10!

Astrid 08-06-2021

Ze werken snel, leveren evt op zondag, prijs technisch zeer goed. Niks op aan te merken.

Richard 07-06-2021

Een stuk goedkoper dan andere winkels.Telefoon snel en netjes geleverd.Zeer tevreden.

Jeroen 07-06-2021

Zeer snelle levering, binnen 1 dag geleverd tijdens corona en alles was compleet.

TUURELUUR 05-06-2021

Alles perfect verlopen!!
1 klein nadeel.....ik had er accessoires bijgekocht tegelijk met de telefoon en paar dgn later krijg ik een mail waarin staat : koop nu accesoires en krijg 5 euro korting (beetje jammer).

D. 05-06-2021

Levering zeer laat. De tijd tussen ontvangst van de simkaart duurde 4 dagen. abonnementskosten waren wel op de dag van activering simkaart snel afgeschreven. Zitten al 43 dagen in deze maand toch volledig maandbedrag afgeschreven. Daar gaat je zgn korting.

Vegas 03-06-2021

Ik bel altijd om mijn contract te verlengen. Word altijd vriendelijk te woord gestaan en het is snel geregeld. Dag erop nieuwe sim binnen. Dus top geregeld

Dgm 03-06-2021

Altijd netjes op tijd geleverd. Goede feedback. Wordt altijd erg goed geholpen. Bestel regelmatig bij deze shop. In 1 woord een topbedrijf

Kelly 01-06-2021

Geweldig! In de avond laat mijn nieuwe telefoon besteld, volgende dag al geleverd. Beter kan niet!

Johan 31-05-2021

deze site was me aanbevolen door familie en ik ben blij dat ik geluisterd hebt.
Aanvragen bestellen en alles er om heen was duidelijk en makkelijk te doen.

Bas GoodPeople 31-05-2021

Beste deals en bovenal: Betrouwbaar!! Je blijft gewoon bij je eigen providet (als je dat wilt tenminste) en hun zorgen gewoon voor een goede deal!
De beste deal zelfs vond ik....

Walter k 26-05-2021

Zeer vriendelijk en goed en duidelijk het product
Te koop zetten, weet je het niet, kun je via de chat/ online gesprek er over hebben en staan klaar voor je de vraag beantwoorden.
Goed bedrijf, waar je spullen kunt kopen, en de volgende dag thuis hebt, ga zo door, tot de volgende keer, hier koop ik vaker 👍

Jessica 26-05-2021

Mooi hoesje, snelle levering. Retour ook erg goed afgehandeld. Snelle antwoorden, vriendelijke medewerkers

Linda de Groot 25-05-2021

Ik denk dat ik klant ben vanaf het eerste jaar, ooit begonnen als Studentmobiel, en toen werd je al met eventuele vragen goed geholpen, inmiddels heb ik al jaren geen vragen gehad en loopt alles gewoon soepel, of het nu een verlenging is of een abonnement met telefoon altijd een snelle en keurige afhandeling

Thomas 25-05-2021

Er werd geadverteerd dat Mobiel.nl een onafhankelijke website is waar je telefoonabbonnementen kunt vergelijken, of het ook de goedkoopste website is, zou ik niet durven beweren, maar er is goed contact tussen mobiel.nl en de providers. Een nieuwe telefoon met abbonnement is zo geregeld. Tevens was de website erg fijn en makkelijk in gebruik. Ook fijn: snelle levering. Dezelfde dag, een paar uur later, had ik mijn nieuwe telefoon al in mijn zak.

Ben 25-05-2021

Gastvrije ontvangst en een prettig gesprek.
Duidelijk advies.
Alles heel plezierig.

Ruud520 25-05-2021

2jr geleden 1ste abonnement afgesloten in combinatie met een toestel. Zeer tevreden over. Het vertrouwen bij mij heb ik beloond met een sim-only vervolg.

Marcel 24-05-2021

Heel simpel overgestapt van Vodafone naar Hollands Nieuwe !
Voor een lager maandbedrag meer Mb’s en belminuten plus voor een goed tarief een nwe IPhone.
Via de site echt snel en gemakkelijk geregeld.
Nieuwe toestel volgende dag is huis
Aanrader !!!!