VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 394 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ben 03-09-2020

Had eerst dezelfde machine via andere site gekocht. Bij levering bleek deze beschadigd. na zoeken deze machine zelfs nog goedkoper gevonden en na een telefoontje bleek dat deze al de volgende dag geleverd kon worden. Goede service door de mensen die de machine hebben geplaatst. Nu hopen dat we hier vele jaren mee vooruit kunnen.
Vriendelijke mensen aan de telefoon van de klanten service.

Oksana 02-09-2020

Heel leuke internet winkel met een aantrekkelijke witgoed aanbod en lage prijzen - heb ‘s avonds een wasmachine besteld en volgende dag was die netjes afgeleverd, jij kan jouw bestelling via track&trace volgen. De klantenservice werkt ook tot echt laat in de avond, . kortom - snel, vriendelijk en betrouwbaar.

Dominique 02-09-2020

Goede aanbieding van een wasdroger. Op tijd besteld en de volgende dag in huis, mooie en duidelijke website, makkelijk klik je door het bestelmenu heen. Bezorgers kwamen netjes tot aan de deur leveren! Wij zijn zeer tevreden! Kortom ik raad deze webshop aan!

FvD 02-09-2020

goede shop, duidelijke website, doen wat ze beloven: vandaag besteld, morgen in huis.
prima !!

MJ Schoonis 01-09-2020

De shop is per categorie overzichtelijk en alle prijzen worden duidelijk vermeld dus geen
teleurstelling achteraf over verborgen kosten.
De levering vanuit Antwerpen was goed geregeld en op het juiste tijdstip bij mij binnen
gebracht en alle verpakkingsmateriaal werd weer keurig meegenomen.
Chapeau Vlamingen!

Ron 01-09-2020

Geen bijzonderheden. Heldere webshop en volgens verwachtingingen met prima communicatie geleverd.

E.Brans 01-09-2020

Ik heb op internet naar online shops gezocht en vergeleken, die koelkasten aanboden tegen een aanbiedingsprijs, wellicht goedkoper dan in de fysieke winkelbedrijven. Uw winkelbedrijf "Veiligkopen.nu" kwam voor mij als het beste op het oog. De prijs, de contacten via internet, de levering aan huis en service zijn zeer klantgericht en klantvriendelijk aangeboden.
Ik beveel deze winkel heel graag aan mensen in mijn netwerk en wil hun ook mijn mooie koelkast showen en hun behoeden voor een impulsaankoop elders.

MVDB 01-09-2020

Corrette informatie over levering snelle service artikel zoals beschreven ,gemakkelijk en overzichtelijke webshop met voldoende informatie over het artikel.

Suleyman Mutlu 01-09-2020

Was de goedkoopste van alle webshops. Netjes op de afgesproken dag en tijd geleverd.

Marc 01-09-2020

11 Jaar geleden al eens eerder een complete set aan inbouwapparatuur voor de keuken aangeschaft. Nu met een nieuwe keuken bleek veiligkopen weer de beste te zijn mbt prijs en service.

Vooral die service is uitmuntend. Door een kleine meetfout van mijn zijde was de vaatwasser te klein. 's Avonds laat was de service desk nog open en stond de volgende middag de juiste vaatwasser al in huis. Zonder gedoe of discussie. Kortom prijs is super goed en de service ook. Aanrader! Ordernummer VK877911

fam. De Graaf 31-08-2020

Voor het eerst iets besteld bij Veilig kopen en dat vind ik wel spannend. Beko
GN1416220CX ..(Amerikaanse koelkast) goedkoper was hij nergens dus toch de gok genomen en besteld. Nou perfect! De levering verliep buitengewoon correct en op tijd. Aangezien we onze jaren 30 woning van top tot teen aan het zijn verbouwen en nog zat spullen nodig hebben durf ik met een gerust hart bij jullie te bestellen.

Rob Schouten 31-08-2020

Doen wat ze beloven chauffeurs hielpen mij door vries kast op zijn plek te zetten tracking and tracé heel makkelijk, echt super

Rene 31-08-2020

Wij hebben voor deze shop gekozen, om het koop en betaalgemak, tevens is de levering en eventuele plaatsing altijd volgens afspraak en netjes.

Kirsten 31-08-2020

Goede service en bezorging. Later bezorgmoment aangevraagd: was geen probleem. Koelkast tot in de keuken bezorgd! Koelkast werkt fantastisch!

Patrick V. 30-08-2020

Easy website, Nice communication with call centre. Call centre could accomodate my wish regarding transportation.

Wilma 28-08-2020

Ik was opzoek naar een condensdroger en wilde een merk voor een goede prijs die heb ik gevonden services naar boven tillen is gratis een extra services om in huis naar boven te tillen aan stekker in het stopcontact is €19,95 dat heb ik gedaan want als je alleen bent op dat moment is dat lastig prima services. Toen ik deze condensdroger bestelde op zondag kreeg ik snel bevestingsmail van Marco, ik belde om even iets te vragen kreeg ik ook de persoon aan de telefoon van die gene die de mail naar mij had verstuurd dat is heel prettig. Verder geeft hij je ook niet het gevoel dat je als vrouw beetje domme vraag stelt. Net belde ik kreeg ik Marco aan de lijn en vroeg ik of zijn naam mocht gebruiken voor deze recensie wederom werd dit gewaardeerd. Dus mijn tip aan iedereen die iets positief of te zeuren heeft vraag eerst of je een naam mag gebruiken.
Bezorg bedrijf medewerkers ook vriendelijk en beleefd. Afval namen ze mee.

Leo 28-08-2020

Makkelijk om het gewenst artikel te vinden.
Goede prijszetting.
Correcte opvolging van de bestelling en regelmatig update ervan.
Een 9 ipv een 10 omdat bij de artikels leverbaar staat - wat inderdaad niet betekent dat het in voorraad is. Moet doenbaar zijn om dit te veranderen (is soms nuttig als er dringend nood is aan een snelle levering).
De bezorgfirma heeft een goed trackingsysteem.

monique 28-08-2020

ik was aangenaam verast door de goede service ik ben de hele dag op de hoogte gehouden hoelaat de chauffeur zou komen
prima dan hoef je niet de hele dag thuis te wachten waren vriendelijk snel bezorgd ben zeer tevreden ook word je zeer goed op de hoogte gehouden via mail!!

M 28-08-2020

Duidelijke site en de reviews zijn erg handig, ook goed dat dit gestimuleerd wordt. De levering was echt top. Het kon de volgende dag al bezorgd worden en je krijgt op tijd te horen in welk tijdsvenster ze verwachten langs te komen. Daarna ook nog vlak van te voren de exacte tijd.

Leo Van Gils 27-08-2020

De diepvries van het merk Liebherr is de beste in de categorie prijs/kwaliteit vergeleken met de concurrentie (waaronder de grote spelers die ten allen tijde beweren de laagste prijs te garanderen). Bovendien werd deze aankoop vlot afgehandeld en werden alle gemaakte afspraken (zoals bv. de levering) tot in de puntjes uitgevoerd. Meer nog de personen die kwamen leveren, hebben zonder probleem en in een minimum van tijd de diepvries tot in de kelder gebracht. Sterke service!

Esther 26-08-2020

Gebruikersvriendelijk, actieve afhandeling. Zorgvuldige levering en meteen heldere afspraken, factuur is in orde. Na een negatieve ervaring met een andere webwinkel is dit een verademing!

Familie 26-08-2020

LET OP!! Levertijden kloppen voor geen meter. Koop je spullen ergens anders als je ze op tijd wilt hebben! Ook informeren ze je niet bij verlate leveringen van soms wel bijna 5 weken!!

Grietje Zijlstra 25-08-2020

Prima webshop die haar afspraken nakomt voor wat betreft levertijd en afhandeling.
Het aanbod van de producten is zeer groot met een grote variatie in topmerken.

Cees J Hersbach 25-08-2020

Duidelijk info op de website.
Zeer snelle en vlotte levering.
Prijs uitstekend, lager dan de andere op het web.
Een aanrader dus.
Het artikel (Amerikaanse Koel/Vries combinatie) was extact als wat men op de website heeft gelezen.
Levering perfect besteld om 11.17 Uur volgende dag in huis (Dronten) 12.15uur

Wim 25-08-2020

Nadat ik zelf een verkeerde bestelling had geplaatst is dit snel en prettig opgelost en de bestelling zonder problemen gecorrigeerd naar het juiste product. Echt top.