VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 393 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ad L. 27-08-2021

Woensdagmiddag een vrieskast besteld via internet. we kregen direct een bevestiging en factuur.
Donderdag geleverd en netjes geïnstalleerd.
De track & trace werd regelmatig bijgewerkt , zodat we precies in konden schatten hoe laat het geleverd zou worden.
Levering volgens het boekje

Ed 27-08-2021

Gisteren een AEG warmtepompdroger, ordernummer VK1010727, besteld op de site van VeiligKopen.nu.
Overzichtelijke website waardoor het bestellen super simpel was.
Vanochtend geleverd en geplaatst door DynaLogic. Op de minuut precies volgens afspraak.
Kortom een aanrader.

Marc van Houtum 26-08-2021

Zeer goede en zeer vriendelijke service je kunt er ook bij bezorging pinnen . Er zijn zeer veel mogelijkheden en zeer veel keus

Ronnie 25-08-2021

Netjes op de afgesproken tijd werd ons bestelde artikel geleverd. Kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben over Veiligkopen.nu. Ik zal zeker wederom hier bestellen als we weer iets nodig hebben aan apparatuur.

Fazer Girl 25-08-2021

vandaag besteld morgen in huis, en dat klopt ook, en het wordt netjes per mail, en per sms aangegeven hoe laat je de bezorgers kan verwachten, ik ben zeer tevreden

Emanuel 25-08-2021

Bij het inwinnen van informatie vóór de aankoop heb ik tevreden antwoorden op mijn vragen gehad, waardoor ik besloten heb tot de aankoop van de Bosch koelkast. Mijn order nummer is VK1010153 . De bezorging is goed te volgen en wordt binnen de aangegeven tijd geleverd. De bezorgers zijn vriendelijk en uiterst voorzichtig binnenshuis met de transport.

Jan 25-08-2021

Goedendag
Super prijs en kwaliteitsverhouding
Snelle levering volgens afspraak die gemeld is

Leon 25-08-2021

Zeer snelle levering. Oude koelkast werd netjes ingeladen en mee genomen. Vriendelijke medewerkers.

Dia 24-08-2021

Wat een fantastische site en een hele snelle levering die mij ook na mijn bestelling beloofd was.
Ook zijn de prijzen veel beter dan de andere winkels.
Ik stond er van te kijken dat er op èèn artikel het bedrag zelfs bijna €200,- voordeliger was dan bij een ander.
Ik zeg..... Een aanrader!!!!

H. Ziemer 24-08-2021

VK1009193
Zeer vriendelijke helpdesk en tevens adviserend. Snelle digitale bevestiging en factuur. Levering precies op tijd

Wilco uit Barneveld 24-08-2021

De site van VeiligKopen.nu komt zeer betrouwbaar over en is dat ook!
Op de vrijdagavond om 21:55 uur deze bestelling gedaan en de dag erop,
op een zaterdag dus, al net na de middag geleverd. Super ga zo door en succes!

Annemiek 23-08-2021

Snelle levering(volgende dag) van het bestelde artikel. En de chauffeur was zeer vriendelijk. Zeer tevreden over deze aankoop.

Jean De Mol 23-08-2021

Goede prijzen,goedkoper vond ik niet.
Zeer goede en snelle communicatie.
De levering word zeer goed opgevolgd,bij mij kwam het pakket aan op de tijd die was aangegeven.
Vriendelijke leverancier.

Caroline 22-08-2021

Oline een koelkast besteld bij veiligkopen.nu op vrijdag, deze kon al de volgende dag bezorgd worden. Na bezorging bleek deze schade te hebben aan de binnenkant. Diezelfde zaterdag (bezorgdag) begin van de avond hierover gemaild met veiligkopen.nu en ik kreeg direct antwoord dat de koelkast vervangen zou worden. Dat is nog eens service op zaterdagavond! De koelkast werd een paar dagen later al vervangen. Wij zijn super tevreden over dit bedrijf, hun service en de koelkast.

Marijn 22-08-2021

Snel een eenvoudig geschopt. De volgende dag geleverd. Prima prestatie.VK1008721

T. Tabakan 21-08-2021

Graag meld ik hierbij mijn oprechte complimenten voor de werkwijze t/m de aflevering van het product via veiligkopen.nu.
Je krijgt zonder wachttijden een medewerker die verstand van zaken heeft aan de telefoon. Ik vroeg een vervanger voor mijn inbouwvaatwasser en na tevredenheid een dag later een vervanger voor mijn inbouwkoelkast. De volgende dag netjes de juiste apparatuur geleverd en het past zoals afgesproken. Hebben ze het niet op voorraad dan stelt de medewerker een alternatief due gelijkwaardig is aan het gewenste apparatuur. Je krijgt via mail de factuur en je kunt zelfs via Ideal betalen en de volgende dag zoals afgesproken en netjes via bericht gemeld waar de chauffeur zich bevindt en hoe laat deze arriveert. Pluspunten:
1- vakkundig personeel
2- goede prijs
3- snelle levering
4- prettige samenwerking
5- ruime aanbod
6- zeer betrouwbaar

Wilco uit Barneveld 21-08-2021

De site van VeiligKopen.nu komt zeer betrouwbaar over en is dat ook!
Op de vrijdagavond om 21:55 uur deze bestelling gedaan en de dag erop,
op een zaterdag dus, al net na de middag geleverd. Super ga zo door en succes!

Johan Evenblij 21-08-2021

Scherpe prijs. Doen wat ze je beloven. Gebruiksvriendelijke app maakte het supermakkelijk.

Deekman 21-08-2021

We zijn zeer tevreden over de service van veiligkopen.nu

In 1e instantie hadden we alleen een droger online besteld. Echter, wilden we toch liever achteraf gebruik maken van de actieprijs met de aanbevolen combinatie van droger+wasmachine. Aan de telefoon klonk er een vriendelijke meneer die onze bestelling, na goed advies, telefonisch heeft gewijzigd. De volgende dag werd de bestelling met ordernummer VK1008626 geleverd. De bezorgers waren prima op tijd. Vriendelijke lui.

Een meneer in de straat hield hen aan toen zij onze oude wasmachine wilde inladen, hij vroeg naar de oude wasmachine en omdat de wasmachine het nog deed, wilde hij deze graag hebben voor zijn buurvrouw. De bezorgers waren zo vriendelijk om deze even verderop in de straat weer uit te laden. Zo is er ook weer iemand blij mee gemaakt! Fantastisch!

Joris 21-08-2021

Prima prijs. Duidelijke afspraken over aflevering en precies de tijd welke was afgesproken. Klein probleem met koelkast na aflevering binnen 45 minuten opgelost door klantenservice. Zeer vriendelijk geholpen.

Tonnes 21-08-2021

Voor de eerste keer een aankoop gedaan en deze aankoop als zeer vertrouwd en vooral ervaren zoals Veiligkopen ook vermeld. Keurig afgeleverd met duidelijk contact met de vervoerder waardoor je niet de hele dag zit te wachten.
Kortom, hele goede prestatie van dit bedrijf en vooral ook tegen een zeer gunstige prijs.

Peter 21-08-2021

Snelle levering, korting op product en duidelijke richtlijnen. Kortom: professioneel en klantgericht.

Lisanne 21-08-2021

Prima webshop, makkelijk bestelproces met keuze tot extra's. Wij kozen voor levering op locatie (2 trappen op) en installatie. Levering en installatie verliepen snel en netjes. We hadden geen oude wasmachine om mee te nemen, maar fijn dat deze gratis service er ook bij zit!

Jaap 21-08-2021

Gisteren een oven besteld. Na een vergelijking van leveranciers kwam Veiligkopen als goedkoopste uit de bus. Beloofde levertijd en informeren over moment van levering zijn perfect nagekomen. En als dan de mannen die het product afleveren heel vrolijk en vriendelijk zijn en bovendien de oude oven mee terugnemen, dan heeft Veiligkopen er een uitermate tevreden klant bij. Tot 'ziens' bij een volgende aankoop.

Ruud 21-08-2021

Overzichtelijke en duidelijke website. Snelle en vriendelijke levering via dynalogic.