VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 393 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jacques-Tati 16-01-2021

Op 24 december mijn Inventum koelkast(order VK 934227) gekocht bij Veiligkopen.nu , eerlijk gezegd was ik niet bekend met dit bedrijf. Maar ben zeer tevreden. Vooraf nog even via de chat contact gehad omtrent vragen over de zwarte Inventum koelkast. Werd snel en goed geholpen. De bestelling was snel geregeld alleen was de koelkast helaas niet op voorraad. Twee weken later al bericht dat de koelkast binnen was. Afspraak met de bezorgdienst gemaakt via de mail en vandaag bezorgd. Bezorgdienst op tijd en ik kreeg een half uur van tevoren nog een sms dat zij om 10.30 uur er zouden zijn. En stipt op tijd. De bezorgers waren zeer vriendelijk. Hebben mijn oude koelkast meegenomen. Ik heb totaal geen spijt dat ik de koelkast via Veiligkopen.nu heb gekocht. Ik ga het mijn kennissen,vrienden en familie om te kopen Veiligkopen.nu

Willem de Boer 16-01-2021

Ik ben zeer tevreden over de mijn contact met de klantenservice, de supersnelle en correcte levering en niet in de laatste plaats: de lage aanschafprijs.

Ray 16-01-2021

Een wasDroger besteld en alles volgens plan geregeld zowel bezorgen en op de hoogte houden top!

Marieke S 16-01-2021

Zowel informatievoorziening, tijdvak van levering en levering zelf super goed.
Het sneeuwde en beide erg vriendelijke bezorgers wilden niet dat ik als vrouw die zware oven vanuit de sneeuw naar mijn keuken zou tillen. Het werd dus voor me binnen gezet.
Heel erg tevreden!

Milly Nijkamp 15-01-2021

Ik heb voor deze shop gekozen omdat zij mij de koelkast konden leveren die ik wilde hebben. Ik heb wel een tip voor de website. Hierop staat nl. dat voor 22.00 uur besteld het artikel de volgende dag geleverd wordt, maar dat bleek na aankoop niet het geval omdat het reeds aangekochte artikel niet bij hen op voorraad stond. Dit zou op voorhand aangegeven kunnen worden. Wel kreeg ik de volgende dag al een bericht dat de koelkast bij hen binnen was en kon ik zelf een datum plannen voor levering en dat verliep vlekkeloos en door de dag werd ik goed op de hoogte gehouden over de levertijd. De koelkast werd netjes geplaatst door uiterst vriendelijke bezorgers. Wat wel jammer is dat er geen extra service besteld kan worden voor technische installatie service.

Willem Jan Reijnen 15-01-2021

We hebben deze kookplaat gekocht omdat die prima recensies kreeg.
Vanwege de gunstige prijs zijn we bij veilingkopen.nu terechtgekomen en dat is ons uitstekend bevallen.
We konden zelf een dag kiezen en werden keurig op de hoogte gehouden op welk tijdstip hij geleverd zou worden.

Hava 15-01-2021

Ik heb een wasmachine besteld en binnen 18 uur ontvangen. Zeer goeie service, ben heel tevreden. Ik zal zeker weer een bestelling doen.

Saskia 15-01-2021

Waren alle online shops maar zo correct als deze!
Ik stelde na mijn aankoop een vraag over de factuur en kreeg meteen antwoord terug en het was zelfs zondag!
Levering gebeurde ook netjes en zoals gezegd met de dag van de levering en zelfs het uur! Je kan het perfect inplannen. Het zou alleen handig zijn mocht betalen via bankcontact ipv vooruitbetaling ook kunnen. Verder topsite

Jan uit Spaubeek 14-01-2021

Voor de tweed keer zeer goed geholpen De te bestellen AEG-kookplaat was niet meer voorhanden. Direct werd aangeboden dat ik de opvolger hiervan kon krijgen voor dezelfde prijs. Dus € 150,00 Cadeau. Dit is de tweede keer, namelijk een aantal jaren geleden was dit ook het geval met een wasmachine die ik ook kreeg voor dezelfde prijs omdat mijn keuze niet meer te krijgen was.
Dus heel klantvriendelijk en tot tweemaal geluk voor mij. Zal zeer zeker weer bestellen bij deze shop!!!

Ton Diederen 13-01-2021

De shop is overzichtelijk en duidelijk. ik heb deze site gekozen omdat de prijs goed was.
Kreeg een mail met mijn bestelling, meteen daarna kreeg ik een mail dat mijn product niet meer leverbaar was en dat ik een vervangend product kreeg met dezelfde functies, deze was zelf nog uitgebreider en dat voor hetzelfde geld

Roberto 13-01-2021

Eerlijke prijzen, duidelijke communicatie en vlotte service! Zeer vlotte afhandeling van de bestelling. Dienstverlening zoals het hoort!

Frank Scholts 13-01-2021

De webshop was goed vindbaar op Google. De webshop is uiterst overzichtelijk en het bestelproces gebruiksvriendelijk. Prijs was scherp. Na bestelling snel een bevestiging ontvangen inclusief factuur en indicatie levertijd. Enig klein minpuntje (vandaar de 9 ipv een 10) was dat ik (nadat de leverdatum verstreken was) zelf contact heb "moeten" opnemen ivm de vertraging. Eigenlijk had Veiligkopen.nu mij net een stap voor "moeten" zijn ivm de iets vertraagde leverdatum. Logistieke afhandeling was perfect met track en trace en nauwkeurige bezorgdetails van de koerier.

Jarnik 13-01-2021

Gister besteld vandaag in huis en goedkoper dan coolblue. Top bedrijf. Je krijgt netjes een mail met track en trace.

Cees Timmer 13-01-2021

Duidelijke webstite, spotgoedkoop en alle beloftes werden nagekomen. Veilig kopen nu, de naam zegt veel, maar de service is van grote klasse. Wij zijn blij dat wij, dankzij de snelle levering van Veilig Kopen nu de was weer kunnen drogen.

kuijpers 12-01-2021

makkelijk te bestellen, artikel op voorraad, netjes bezorgd op de afgesproken tijd.

Happy customer 12-01-2021

Wij kopen al jaren bij Veiligkopen.nu, vanwege de lage prijsgarantie en zeer uitstekende service.
Verkopers zijn altijd even vriendelijk en altijd bereid extra service te leveren.
Veiligkopen.nu is overzichtelijk en goed opgezet.
Onze recente aankoop (vrijdag) werd meteen de volgende dag (zaterdag) geleverd. Pijnlijk dat onze aankoop behoorlijk transport schade had. Dit is zeer goed opgelost door de verkopers en opnieuw zondag geleverd met een fixe korting voor het ongemak.
Geleverde was nu helemaal op en top!

peter 12-01-2021

heel fijn en correct geholpen ondanks de wat langere levertijd werden wij netjes op de hoogte gehouden .ik zeg toppie !

Cora 12-01-2021

Veiligkopen.nu
Is een aanrader ze leveren super snel, binnen een tijdslot wat aangegeven wordt
We zijn zeer te spreken over de Siemens vaatwasser en over de bestel en bezorgwijze van veiligkopen.nu

Sandra 11-01-2021

Artikel is echt supersnel geleverd, duidelijke communicatie en het product zag er prima uit!!

Jamie 11-01-2021

Veiligkopen.nu had een fantastische klantenservice en liet me meteen weten wanneer mijn pakket aan zou komen. De service bij de deur was vervolgens nog beter, wat een vriendelijk personeel.

Wil 11-01-2021

Beko wasdroger besteld. Zondag avond 9.30, maandag 15 uur netjes geleverd. SCHERPE PRIJS . Goede communicatie. Nette levering en plaatsing.

Koen 11-01-2021

een duidelijke en overzichtelijke lay-out, met de juiste informatie over de producten. voldoende verschillende marken en snelle en accurate levering!

Eddo 10-01-2021

Erg tevreden met deze webshop! Vooraf prettig telefonisch kontakt met een helpdesk-medewerkster. Laagste prijs landelijk voor de espressomachine die ik uiteindelijk daardoor bij hen besteld heb. Hele snelle levering, zaterdags besteld, de dag erna (inderdaad, op zondag!) geleverd met prima statusberichten tussendoor.
Deze webshop is wat mij betreft een aanrader!

Henny 10-01-2021

Zeer vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon. Ik had een paar vragen. Verder snelle levering .pakket was goed te volgen je weet precies hoelaat je het verwachten kan . Verder stevig en correct verpakt . Prijs is mooi naar verhouding andere winkels . Zeer tevreden over medewerkers service en koerier zelfs op zondag wordt er geleverd

Joke 09-01-2021

Vk938344
Zeer goede en vriendelijke service.
Ouder model oven besteld deze was niet meer beschikbaar een nieuwer model voor dezelfde prijs gekregen. Heel blij mee, top bedrijf