VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 393 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Herminator 23-12-2020

Correcte afhandeling, prima prijs-prestatie. Mail in de ochtend met levertijd en keurig sms 15 minuten voor aankomst. Alles zoals het hoort.

Grondman 23-12-2020

Super snelle levering en ook nog de laagste prijsgarantie. Tevens wordt de levering keurig vooraf aangekondigd. Ik raad anderen ook aan via veiligkopen.nl te kopen.

Gerda 22-12-2020

Mijn eerste bestelling via veiligkopen was niet echt een groot succes. Vanmiddag mijn koffiemachine Siemens TI351209RW EQ300 serie espresso volautomaat ontvangen met gebruikers sporen ( gemalen bonen aanwezig bij het openen) Erg teleurstellend.... Begin jan krijg ik een nieuwe machine.. hoezo veiligkopen?:)

Joren 22-12-2020

Ik kon hem weken van tevoren plaatsen, super flexibel met aflevering, en perfect aangesloten. Ging super smooth.

Nur 22-12-2020

Goede service en levering. Er wordt goed gecommuniceerd over de levering. Per mail en sms.

Marlies 21-12-2020

Een neefje wees me over jullie webwinkel ,het is me goed bevallen en goede en snelle levering in deze drukke tijd

DIKKEN RUNDVLEES 21-12-2020

We wilden een grote diepvrieskast aanschaffen met een snel-vries mogelijkheid. De prijs van het product heeft me aangesproken. Toen het product niet meer leverbaar was is er een zeer goed alternatief aangeboden. De levering was supersnel en we zijn zeer tevreden

Robbie 21-12-2020

Mooie assortimenten en duidelijk...top.. Ik heb nog nooit zo'n snelle levering gehad,en ze gaven t allemaal heel duidelijk aan wanneer en hoelaat ze aankwamen .echt een aanrader...ga zo door👍🏼

Kees 21-12-2020

Bestelling geplaatst. Levertijd was wat lang, bijna 2 weken. Maar.... toen kreeg ik mail. Bezorging zou plaats vinden. Keurig een bericht via sms dat ze er zo aan zouden komen. Prima service. Geplaatst achter de achterdeur. Prima service. Daarnaast was bij veiligkopen.nu het product ook nog eens niet al te duur. In vergelijking met andere aanbieders was deze het goedkoopst!

Patrick Verhoeven 21-12-2020

Mijn order VK921868 werd vandaag geleverd ,geheel volgens afspraak ,de toestellen werden veilig verpakt, de levering was correct op tijd en geheel volgens planning van de bezorger juist op uur

Boelens 21-12-2020

Ordernummer: VK931995
Allemaal perfect geregeld. Op vrijdagavond laat besteld en op maandag om 15:00 uur al in huis. De bezorgers waren volledig op mekaar ingespeeld en hadden de nieuwe droger dan ook binnen 5 minuten op zn plek staan, draaiend en wel! Ook de corona regels werden goed in acht genomen, complimenten!

Martine Buis 21-12-2020

Geweldige service en proactieve medewerkers.
Ik heb een verkeerd product besteld en zonder enige moeite wordt er de volgende dag een omruiling gedaan.
Ik zeg helemaal top en zo doorgaan!!!

Hiemstra 21-12-2020

Binnen en minuut na het plaatsen van de bestelling 's avond om 22:30, gaat de telefoon. Blijkt dat de leverdatum niet goed is doorgekomen, wanneer we de bestelling willen ontvangen? Heerlijk, dit snelle oppakken!

Martijn H. 21-12-2020

We moeten eerlijk erkennen dat veiligkopen.nu in eerste instantie als een vreemde naam klonk voor een webshop. Maar ze hebben boven verwachting gepresteerd. We hebben een bosch oven besteld omdat deze een erg scherpe prijs had, dit bleek het oude model te zijn maar ze mailden dezelfde avond nog dat we voor hetzelfde bedrag het nieuwe model zouden krijgen!
De volgende dag hadden we het nieuwe model oven in huis.

Nadat we de oven hadden geïnstalleerd bleek de glasplaat wat beweging te hebben, dit hoort natuurlijk niet maar de klantenservice is tot 's avonds open en de medewerker heeft ons erg goed geholpen. Direct werd er een een service verzoek ingediend en dit is zoals afgesproken bevestigd op de e-mail.

Voor ons een hele goede ervaring met veiligkopen.nu, bedankt!

Patrick Verhoeven 21-12-2020

Gemakkelijk te bestellen, de prijs is de laagst mogelijk,de levering gebeurde correct op de afgesproken dag en 15 minuten voor aankomst nog een bericht ontvangen . Kortom VeiligKopen.nu is super.top

VERBEIREN --- BERBERS 21-12-2020

De site is goed, ruim uitgebouwd , overzichtelijk en begrijpelijk, dus meer dan OK zeker.

Mier 20-12-2020

Goede service en betrouwbaar.
Levering is ook netjes op de aangegeven datum geleverd.

A. Kuipers 19-12-2020

De Bosch condensdroger in de shop van veiligkopen uitgezocht en gelijk de ervaringen van andere kopers en gebruikers gelezen! Erg overzichtelijk en makkelijk te doen ! Bezorging is erg makkelijk, je maakt online een afspraak en word door chauffeur op de hoogte gehouden hoe laat hij voor de deur staat . Was snel geplaatst en aangesloten, top !

Aman Heer 19-12-2020

Everything was as expected and they gave me best advice regarding the product.
No doubt they are rated one of the best in home electric appliances.
Looking forward to order in future.

Wannes 19-12-2020

De website was overzichtelijk met goede informatie.
De prijzen waren zeer goed in vergelijking met meerdere websites.
De levering was prima geregeld.
Alleen spijtig dat je voor Belgie niet kunt pinnen

Ralph 19-12-2020

Super shop om iets te bestellen.
Gisteravond om 21.00 product ergens anders goedkoper gezien, telefonisch contact gehad binnen 5 minuten artikel besteld voor de zelfde prijs. Telefonisch zeer goed advies vandaag om 12.40 al geleverd. Vriendelijk personeel. Echt de moeite waard om hier weer iets te bestellen.
Super service!

Karishma 18-12-2020

Aardige bezorgers. Heel behulpzaam en meedenkend. Goede service van aankoop tot bezorgen op plek. Aankoop was eind nov en gevraagd om 3 weken later (18dec) te bezorgen en dat kon. Dank je wel. VK925582

Marwan 17-12-2020

Medewerkers van het bedrijf werken mee en zijn daarbij niet verlegen om kosten noch moeite te besparen, dit in tegenstelling tot andere grote concerns die de klant niet op 1 plaatsen.

De bezorgers waren zeer vriendelijk en professioneel. Zij hebben mijn vragen goed beantwoord. Daarnaast hebben zij alle rommel netjes opgeruimd en meegenomen.

Al met al goede service van zowel bedrijf als bezorgers.

5 Sterren!!!

Jos Buskens 17-12-2020

Bosch droogkast gekocht.
Laagste prijs op internet. Toch ging het zelfs in deze drukke periode allemaal heel snel met de bezorging.
Bezorgers zeer vriendelijk en behulpzaam.
Namen ook alle verpakkingsmateriaal weer mee.

Celeste 16-12-2020

Hele goede ervaring mee, klantvriendelijk makkelijk contact mee op te nemen en een snelle levering.
Top
384425