VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 393 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Lia Kuipers 20-08-2021

Ik vind het grandioos.
Super snelle levering, je kan het pakketje volgen hoe laat hij bij je thuis aan komt. Niet een hele dag thuis wachten. Super! Netjes in gepakt.😀
In een woord goede geweldig

Stefan van Ardenne 20-08-2021

De afwasmachine werd volgens afspraak geleverd en heeft me uit mijn leiden verlost! Alles werkt goed en hij is door de monteur netjes ingebouwd.
Niks op aan te merken !!

Yannick 20-08-2021

Scherpe prijs en snel geleverd met een sms vooraf waardoor we niet de hele dag moesten wachten.

D 20-08-2021

Droger netjes optijd geleverd op de dag die wij hadden aangegeven. Duidelijke track en trace je zie precies wanneer de bezorger voor de deur staat .
Goede prijs.
Volgende aankoop doe ik zeker bij deze webshop

de Jong 19-08-2021

Wat een snelle service!!
Super fijn dat onze SMEG afzuigkap op voorraad was, dit in tegenstelling tot onze oorspronkelijke leverancier, SMEG NL en heel veel andere online aanbieders…!!
Eind van de middag/begin van de avond besteld, de volgende dag om 10:00 uur in huis!!!

Jos 18-08-2021

Voordeligste prijs hier gevonden voor een bosch koelkast, na bestellen bleek het model niet meer leverbaar, een nieuwer type gekregen voor hetzelfde bedrag, volgende dag geleverd. Uitvoerig op de hoogte gehouden van levertijdstip. en snelle reactie van de klantenservice, prima service. Ordernummer VK1007697

PM 18-08-2021

Goede service, snel behandeld,
Zaterdag besteld....Zondag in huis...prima!
Goed presentatie en beschrijven van de artikelen

Paulus 18-08-2021

De shop Veiligkopen.nu heeft me positief verrast in zowel keuze voor een Amerikaanse koelkast alsmede de prijzen er van. De aanschaf ging erg eenvoudig en ik ben tot aan het leveringsmoment goed via e-mail op de hoogte gehouden van de bestelling. Inmiddels genieten we van het koude water dat uit de koelkast getapt kan worden.

Conny 18-08-2021

Inderdaad volgende dag in huis! Degene die ik gesproken heb waren vriendelijk en hebben me goed geholpen.
Vind het wel jammer dat ze me niet gezegd hebben dat ze tot de voordeur bezorgen. Voor een bedrag van €19.95 hadden ze de koelvriescombinatie binnen gezet en uitgepakt, werd me verteld door de bezorgdienst. Vroeg of ik het alsnog kon betalen, maar nee, ze mochten geen geld aannemen van de klant, alleen fooi werd er bij gezegd.Ben uiteindelijk 2 uur bezig geweest om hem uit te pakken en het piepschuim er onderuit te krijgen, en alles weer op te ruimen.

Annet 18-08-2021

Al meerdere malen witgoed gekocht via Veilig kopen. Steeds vlot en volgens afspraak geleverd.

Inge bierhuis 16-08-2021

Dit is onze 2de wasmachine die ik gekocht heb bij u en zijn zeer te vrede over uw service en levering echt top

Peter Roumen 16-08-2021

Eigenlijk niets dan goeds :
Gebruikersvriendelijke internetsite.
Betalingsgemak door alle betaalmiddelen.
Kwalitatief goed merken in huis, en voor elke beurs wel wat.
En we zijn Hollanders : scherpe prijzen !

Levering exact volgens opgave : snel en correct.
Nog geen gebruik hoeven te maken van garantie of service, maar ook dat oogt allemaal solide.
Kortom : dikke aanrader.

S. Gerlofs 16-08-2021

In de aankondiging staat vandaag besteld voor 23.59 morgen in huis,. Besteld je artikel staat er zsm. Als klant interpreteer ik dat de volgende ochtend of middag wordt geleverd. Helaas kreeg ik een mailtje pas over enkele dagen kan worden geleverd. Graag meteen duidelijker vermelden voor de betaling dat er niet de volgende dag werd geleverd. Had irritatie voorkomen.Service verliep verder helemaal correct werd prima op de hoogte gehouden.

Ad van kraaij 16-08-2021

Laagste Prijsgarantie snelle levering ,en problemen worden snel verholpen en gecorrigeerd .in ons geval koelkast was beschadigd foto gestuurd dag erna werd hij om geruild tegen een nieuwe

Frank 16-08-2021

Keurig nette jongens die de koelkast bezorgde. Werd constant op de hoogte gehouden m.b.t de bezorgtijd. Kwartier voor aankomst keurig een belletje gekregen. Koelkast werd door de heren uitgepakt en op zijn plaats gezet en oude koelkast weer meegenomen.

Tempelaars 15-08-2021

Op zaterdagmiddag een inductiekookplaat besteld en op Zondagochtend geleverd. Product was als omschreven en verder prima in orde.

Nadine 14-08-2021

Ik ben aangenaam verrast! Dit was mijn eerste bestelling via Veiligkopen.nu De klantenservice heeft me goed geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe koelkast. Mijn oude is kapot gegaan waardoor ik snel een nieuwe koelkast nodig had. De volgende dag had ik de koelkast in huis het is in het weekend geleverd. Via een andere website was de bezorgtijd langer omdat ik het zaterdag geleverd wilde hebben. De service was erg goed. Ik vond het prettig dat ik niet de hele dag thuis hoef te zijn en dat ik op de hoogte werd gehouden van de levering. Ik kreeg netjes een SMS binnen om welke tijd de koelkast aan kwam. Ook was ik vergeten te melden hoeveel etages mijn appartement had, op mijn mail is snel gereageerd. Bij verschillende contact momenten die ik met het bedrijf heb gehad was de service uitstekend. Ik raad deze website aan iedereen aan! En jullie hebben een nieuwe (tevreden) klant erbij! Alle maten die ik heb gemeten samen met klantenservice klopte en mijn koelkast past!

De Koopjesjager 14-08-2021

Veiligkopen.nl moet zich houden aan de fixed prices die de fabricanten opleggen. Zij durven echter naast gratis bezorgen ook extra kassakorting te geven, zodat ze ondanks de fixed prices van de diverse fabrikanten tóch goedkoper zijn. Volgens mij lopen ze hierdoor het risico dat de fabricant niet meer wil leveren aan Veiligkopen.nl.
Als je belt omdat je een bv andere wasautomaat wil als bestelt, krijg je een leuke juffrouw aan de telefoon die zegt, ik heet xxxxx wat kan ik voor U doen. Ik bedoel een ontspannen sfeer op de administratie en een goed georganiseerde administratie, zo als je niet vaak tegenkomt.

ingrid 14-08-2021

wij vinden dit een fijne shop omdat; goedkoper dan andere shops, levering kan je zelf bepalen, bezorging goed geregeld.

Rene 14-08-2021

Via kieskeurig ben ik op de site van 'Veilig kopen' terechtgekomen. Deze site had volgens 'kieskeurig' de hoogste klantenwaardering van de aanbieders van de 'Liebherr 1744-20' , een tafelmodel koelkast met vriesvak. De vriendelijke dame van de klantenservice van 'Veilig Kopen' vertelde mij dat dit vrij nieuwe product niet voorradig was, maar dat het wel besteld kon worden. Deze koelkast werd binnen een week bij mij thuis afgeleverd. Netjes toch.

Sara 14-08-2021

Keurig monteurs - sterk en beleefd. Op tijd bezorgd - de volgende dag en op een zaterdag. Ze hebben ook aangeboden om te dweilen!

Anna 13-08-2021

Vlotte afhandeling van de bestelling voor een goede prijs. Ruime keus in alle merken.

Mimoun 13-08-2021

Overzichtelijke site en uitstekend lage prijzen. De telefonische bereikbaarheid is uitstekend.

Desiree 12-08-2021

direct na bestelling werd ik gebeld omdat er geen bevestiging gestuurd kon worden naar het opgeven e mailadres. Hier zal een typfoutje in. VeiligKopen heeft dit direct aangepast en ik ontving meteen de bevestiging. Bestelling, betaling en levering zijn makkelijke en prima verlopen.

vd Berg 12-08-2021

Duidelijk en overzichtelijke site
Simpel bestellen en snel geleverd
Top !!!