VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 393 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

yalcin 25-09-2020

veel keuze en mooie bedrag, wat ik gekozen heb was niet op voorraad gelijk een hogere model verzonden. top service

Lieven Coppens 25-09-2020

Een ruime keuze aan merkartikelen tegen heel scherpe prijzen. Enkel het systeem van voorafbetaling leek nogal verwarrend.

Yvonne scholtes 25-09-2020

goede duidelijke site met zeer goede prijzen in vergelijking met andere aanbieders levering prima doen wat ze beloven
dit is onze tweede bestelling via hun prima bevallen

S.v.d.Helm 25-09-2020

Hoewel de vaatwasser nog geplaatst moet worden is de levering perfect uitgevoerd. De bezorgers hebben de vaatwasser netjes op een meubeltransporter geplaatst zodat ik hem moeiteloos door het huis kon bewegen wat voor als tachtigjarige wel zo gemakkelijk was. Hoe de vaatwasser zal werken is voor U en voor mij een verrassing maar dat valt buiten de verantwoording van de leverancier.
Nogmaals hartelijk dank.

Everien Versteeg 25-09-2020

Zelden zo een goeie service gekregen over levering van mijn bestelde product . Ik werd echt op allerlei manieren keurig op de hoogte gehouden. En de uiteindelijke levering verliep uiterst correct. Ik ben een tevreden klant.

Marcel 25-09-2020

Prijzen zijn altijd zeer scherp, uitlevering volgens afspraak. 15 jaar geleden m'n eerste keukenapparatuur gekocht en nooit meer anders gedaan. Gewoon en no nonsense prima club. Vorig jaar nog voor ons tweede huis weer spullen gekocht, prima weer!

C. Cavus 24-09-2020

Heel overzichtelijk en duidelijk plus het was snel en netjes geleverd. Ik ben er zeer tevreden.

Dirk-Jan 24-09-2020

Wij googlen altijd even naar de juiste prijs als we een product zoeken. In dit geval kwam veiligkopen.nu naar boven. De vaatwasser gisteren besteld en vanmiddag al geleverd. Ook handig dat je een track & trace krijgt van de bezorging, zodat je weet wanneer het product verwacht wordt. Wij zijn er blij mee dat we zo snel weer een vaatwasser in huis hebben, nadat de oude gesneuveld is!

veiligkopen.nl 23-09-2020

heel goed advies en vriendelijkheid zeker aan te bevelen voor een volgende aankoop

Fam. Gerrits 22-09-2020

Een vriezer gekocht. De dag erna al geleverd. De prijs goedkoper dan andere plaatsen. Hiervoor garantie bijgekocht. De levering is perfect verkopen. Oude vriezer meegenomen en alles netjes op de plek gezet. Verpakkingsmateriaal mee terug genomen. Wij gaan zeker vaker via veilgkopen.nl spullen aanschaffen.

Rachel 22-09-2020

Kwalitatief, accuraat en snel levering. Tot nu toe de beste aankoop ervaring. Veiligkopen is super. Ik ga zeker nog meer apparaturen aanschaffen en koop ze veilig bij u. Bedankt!

Renée 21-09-2020

Goede prijs, snelle bezorging en de bezorgers zijn vriendelijk en behulpzaam

Annette 21-09-2020

Koelvriescombinatie de prijs vergeleken bij andere site's deze site de goedkoopste. Snelle levering, zondagavond besteld en de volgende dag geleverd. Duidelijk aangegeven wanneer ze kwamen en vriendelijk personeel die het kwamen brengen.

cavit 21-09-2020

prijs technisch was het de goedkoopste site en de site was goed bereikbaar voor vragen over het produkt

Ronald 20-09-2020

Veiligkopen heeft er alles aan gedaan om de koelkast toch nog op de dag van een feestje in het weekend te leveren. Dat stel ik erg op prijs en wil deze service delen met iedereen die van plan is iets via hen te kopen.

Hugo 19-09-2020

als eerste de.prijs.vergeleken met andere bedrijven is zeer scherp en dit bedrijf komt gewoon netjes hun afspraken na en op de site is alles zoals beschreven duidelijk en goed

Hafid Ouali 19-09-2020

Echt een top webshop!
Heb ongeveer 20 euro betaald voor de extra service wat inhoud dat in dit grval de koelkast werd uitgepakt en op zijn plek werd gezet, hierna netjes de verpakking meegenomen en advies gekregen over de koelkast, TOPBEZORGERS! Aardig, meedenkend, tijdnemend en gwn fantastische mensen. Ordernr VK895856 uit Leeuwarden.

Alternate 19-09-2020

Goede, duidelijke website. Bestellen van artikelen gaat snel en eenvoudig. Maar vooral de spullen worden goed verpakt en snel geleverd.

Karin 18-09-2020

Had een neuwe wasmachine besteld maar dit bleek een oud model te zijn en niet meer leverbaar. Veiligkopen heeft toen, zonder bijbetaling, een nieuwer en duurder model geleverd.

Ilona ten Broeke 18-09-2020

Super snel geleverd ook netjes aankondiging hoe laat ze precies komen leveren echt Top!!!!!

ANoop 17-09-2020

Excellent ! There was a bit of a delay since the bosch dishwasher I ordered was out of stock but Veiligkopen more than made up for it by getting me an upgraded BOSCH unit and with their partner ajtec, went the extra mile to accommodate my request for an early appointment despite tight schedules when they learnt that I was going away for a few months.

Mieke 16-09-2020

Prijs was goed, service was goed. Bezorgen was helemaal oké en het plaatsen snel en netjes...al met al alleen maar een positieve ervaring...

Dirk Wachters 15-09-2020

Bestelling, betaling en levering alles zoals het hoort. Zeer vriendelijke leveranciers.

marijke 15-09-2020

site is prima , levering snel en goed, prijs , dankzij 'jubileumaanbieding' ook fijn, kortom zeer tevreden

HV 15-09-2020

Duidelijke, overzichtelijke website met gedetailleerde productbeschrijvingen. Ruime selectie-mogelijkheden en goede prijsstelling van producten. Bestelling en betaling ging snel en eenvoudig. Levering zeer snel en ik kon prima de voortgang hiervan volgen via de website van de besteldienst. Aanrader dus.