VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 393 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Frieda Brandenburg 09-12-2020

Op maandag 7-12-20 Siemens LF98BIP50 afzuigkap besteld en betaald. Op de site stond dat deze op voorraad is en dit was voor mij juist erg belangrijk omdat ik hem vrijdag nodig heb.
Direct een bevestiging gekregen maar deze was niet op voorraad en wordt bij de leverancier besteld. Dit zou een paar dagen gaan duren. Kan gebeuren! Wat wel erg vreemd is dat de afzuigkap nog steeds op voorraad zou zijn volgens de site.

Sifra Bakker 08-12-2020

Gister heb ik een hete luchtoven besteld en vandaag heb ik deze al gebruikt!
Goede service. Ik kreeg vanmorgen een email en en sms met het tijdvak wanneer de bezorger zou komen. De bezorger kwam ook binnen deze tijd en hij stuurde mij een half uur voordat hij kwam nog een sms. Dat vind ik pas goede service, ondanks de corona drukte. Fijne website waar ik waarschijnlijk vaker ga bestellen. De oven van Invetum was ook goedkoper dan bij andere webwinkels.

Marijke 07-12-2020

Een prachtige Amerikaanse koelkast besteld, spannend, kopen zonder kijken, maar geen spijt! Duidelijke website, een goede prijs en fijne uitpakservice voor een klein bedrag.
Makkelijke manier van bezorging plannen en geen moment onduidelijk geweest wanneer de koelkast zou komen. En voor mij als online koper pokeren pluspunt dat dit bedrijf je niet overlaad met ongewenste mails. Kortom, top!!

Aju 07-12-2020

Ik koos de site omdat tijdens black friday was de wasmachine tijdens de samsung sale al uitverkocht en ik bleef maar zoeken en uiteindelijk vond ik de wasmachine hier.

Z. 07-12-2020

Super prijs! Super snelle levering! En alles op genoemde data bezorgd en geinstalleerd!
Bedankt

Binky 07-12-2020

Nadat onze oude Siemens combimagnetron de geest had gegeven, zijn we op zoek gegaan naar een vervanger.We gingen voor hetzelfde merk Siemens type CM636GBS1 en kwamen op de site veilingkopen.nu terecht, deze gelijk besteld vanwege de prijs en service.Kreeg na bestelling een e-mail dat mijn bestelde product niet meer leverbaar en uitverkocht was, kreeg ander duurder type aangeboden voor dezelfde prijs.Deze is onlangs bezorgd, al heeft de levering even op zich laten wachten maar dat lag niet aan veilingkopen.nu maar aan de leverancier.

Jan 06-12-2020

Duidelijke website met goede selectie criteria.
Goede prijs.
Snelle levering en goede communicatie m.b.t. levert moment.

Viviane Labiau 06-12-2020

Goede en vlotte e-shop, gemakkelijke bestelling via internet, correcte levering op overeengekomen tijdstip.

Een zeer te vrede klant 06-12-2020

Ik vind dat de bestelling zeer snel is afgehandeld En ook volgens afspraak optijd is afgeleverd
De bezorgers waren zeer coulant en kwamen na wat afgesproken was.
Vol lof Een tevreden klant !!!!

chris 06-12-2020

order VK927041

Grote koelkast besteld op 4 december 2020 om 15.30 uur en deze werd zeer vakkundig geleverd op 5 december 2020 om 12.35 binnen 24 uur zoals beloofd door Dynagroup TOPPERS.

Knoops Jos 06-12-2020

zeer snelle en goed op afspraak geleverd, mooi zo en bedankt goed bezig team veiligkopen;nu

jwmenger 05-12-2020

Ondanks de afspraak én betaling voor installatie van de bestelde vriezer weigerden de bezorgers de plaatsing.
Er was intern geen opdracht voor gegeven!
Het betaalbewijs en bevestiging laten zien, maar desondanks werd de beloofde/betaalde service niet geleverd.
Ik heb daarom de vriezer geweigerd.
Een nieuwe poging van Veiligkopen.nu afwachten - of anders afbestellen en elders kopen.

Masha K. 05-12-2020

I am very happy that I have chosen this company!
First they were very patient on the phone to explain what I was asking before I made a decision to buy something from them. Many times I have called! Then the delivery was fast, the delivery guys delivered on the second high floor(Amsterdam stairs:)). The installation company that they are working with is also awesome. All in all, perfect service!

Tim 04-12-2020

Duidelijke winkel en concurerende prijzen. De bestelling was snel en simpel en het product werd de volgende dag al geleverd én aangesloten. Zeker een aanrader!

Dafne 04-12-2020

Positieve ervaring bij het aanschaffen van een vaatwasser van het merk Beko. Nu is het nooit leuk als de oude vaatwasser de geest geeft, maar als dit één week voor de overdracht van de woning gebeurd, dan wil je dit snel en zo pijnloos mogelijk afhandelen ;) Gelukkig konden wij bij Veiligkopen.nu gister een nieuwe bestellen en is die vandaag al geleverd (Order VK926725). Ook de klantservice was zeer behulpzaam bij technische vragen over de afmetingen. Bedankt Veiligkopen!

Marijke 04-12-2020

Peter Bushoff 03-12-2020

Een top bedrijf ben aan de telefoon zeer vriendelijk gelopen op mijn vragen en daar na per mail een vraag en die was erg snel beantwoord dus was voor mijn erg duidelijk dat ik hem bij veilingkosten.nl
En echt de laagste prijs voor mijn afzuigkap
Dus het is echt duidelijk dat je hier iets moet kopen

Kurt 03-12-2020

Was op zoek naar een koffiemachine als cadeau. Heb hier een heel mooie Siemens op de kop kunnen tikken voor een zeer gunstige prijs. Prijs/kwaliteit dik in orde bij Veilig kopen. Ik raad de mensen zeker aan om eens te kijken naar de site wanneer ze iets van elektro zoeken. Heel goede opvolging en communicatie. Een 10 waard. Bedankt

M.V 03-12-2020

Eindelijk een 4 pits fornuis met wokbrander.
Ruime keuze aan ovenstanden.
Uiterlijk is super mooi met de wat robuuste rooster

Allisson De Vries 03-12-2020

De shop en levering ging prima. Echter heb ik voor aansluiting gekozen en dit was niet mogelijk omdat er geen aparte kraan was. Ik had gehoopt dat dit eerder al duidelijk was.

Jantine 03-12-2020

Geweldige wasmachine aangekocht vanwege de leuke actie. Ik kende veilig kopen nog niet, maar erg prettige communicatie. De flexibiliteit heb ik als prettig ervaren, evenals het kunnen volgen van de levering. Zou veiligkopen zeker aanraden!

Vineeth Raveendran 02-12-2020

De prijs was concurrerend en de levering was snel. ook het koopproces was eenvoudig.

W. van Vreeswijk 02-12-2020

Dit was de 1e keer dat ik een artikel (wasdroger) bij VeiligKopen.nl heb gekocht en het zal zeker niet de laatste zijn. Uitstekende service, goed bereikbaar op het genoemde telefoonnummer en vriendelijke mensen aan de telefoon. Zondag besteld en dinsdag stond hij aangesloten bij ons. Alles keurig netjes volgens afspraak gedaan (oude droger retour, installeren op de plaats waar de droger komt te staan)! Nu nog hopen dat de droger het lang en goed blijft doen :-)

Patricia 02-12-2020

Gebruiksvriendelijke site, snelle communicatie, snelle levering. Keurig op de hoogte gehouden over exacte tijd van levering. Vriendelijke bezorgers, zeker voor herhaling vatbaar!

Guus 02-12-2020

zeer snel een bevestiging van de bestelling na dat is gebleken dat het artikel niet meer leverbaar was , direct een voorstel cvoor een ander artikel die beter en duur is maar wel voor de prijs van het bestelde artikel. heel netjes en soepel, gelijk besteld en de volgende dag geleverd, super geregeld allemaal.