VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 393 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bert 09-11-2020

Prima webwinkel , na aanvraag offerte een korting van € 80,- gekregen vergeleken met andere webwinkels, besteld op vrijdag en op maandag de wasdroger geleverd gekregen in prima conditie geen beschadigingen.

Marion 09-11-2020

Ruime keuze snelle bezorging en een optimale service met zeer vriendelijk en kundig personeel

Rob B. 09-11-2020

Alles volgens afspraak. Aflevering direct volgende dag en oude spullen mee retour.

Jansen 09-11-2020

Gisteren besteld en van ochtend 2 x mail gekregen dat ze er rond 11 uur zijn. En op tijd en netjes achtergelaten pluim.

Berta 09-11-2020

Website experience was perfect and delivery was here in less than 10 hours!! Order number: 382775

Monique Gerlings 09-11-2020

Super service! Gisteren besteld en nu al ontvangen. Nette aflevering en alles volgens afspraak. Ook direct antwoord op mail. Helemaal top!

Jean Marc 08-11-2020

Wij zijn heel tevreden. Men wordt "per stap" telkens ingelicht via e-mail wat er komen zal.
Ongeveer een kwartier voor tijd, krijgt men nog een smsje dat men eraan komt.
De leveringstermijn wordt gerespecteerd.
Perfecte service.

Jolanda 08-11-2020

op de site stond het artikel als leverbaar en dus morgen in huis. Na bestelling geplaatst te hebben kreeg ik bericht dat hij niet op voorraad was en dat hij besteld moest worden bij de leverancier. Uiteindelijk kwam hij een aantal dagen later. Dat was nog snel genoeg, maar zou fijn zijn als dat bij bestellen al bekend zou zijn.

M.Rijpma 08-11-2020

Zoals altijd scherpe concurrerende prijzen. Snelle en correcte levering met een transporteur die uitstekend communiceert over de verwachte bezorgtijd via mail en sms. Top geregeld.
Ook zeer goede service, bij een eerdere levering werd transport schade constateert op de wasdroger na het uitpakken.
Direct gebeld en de volgende dag (Zaterdag ochtend ) werd de wasdroger omgeruild.

Helma 07-11-2020

Snelle levering en zeer goede communicatie, bij vragen snelle reactie.
De site is overzichtelijk.

LT 07-11-2020

Bosch Wasmachine besteld snelle service lage prijs en alles netjes bezorgt geplaatst en aangesloten ! Zou er zo weer bestellen .. ook klantenservice goed bereikbaar en vriendelijk

N Moonen 07-11-2020

Alles mooi correct geleverd en goed op de hoogte gehouden van de bestelling
BVD hartelijk dank

Daan 07-11-2020

Prima shop en duidelijke omschrijving en info over product.
Komt alle afspraken na zoals beschreven. Snelle levering en afgesproken tijd.
Kortom geen klachten!

Posthuma 06-11-2020

De website is duidelijk en volledig. Daardoor was het heel makkelijk om te bepalen welk apparaat het beste past bij waar je naar op zoek bent. Bovendien zijn de prijzen in vergelijking met de verschillende andere aanbieders zeer aantrekkelijk. Het bijkomende voordeel dat het uitgekozen apparaat al de volgende dag kan worden afgeleverd en geïnstalleerd maakte het gemakkelijk om te kiezen voor Veiligkopen.nu. Nu, na de aflevering en de installatie van de wasautomaat, is ons vertrouwen volledig terecht gebleken.

h boomsma 06-11-2020

het besteld diepvrieskast was niet meer leverbaar. maar goed op gelost door een diepvrieskast te leveren met bijna de zelfde eigenschappen (duurder)maar kreeg hem voor de zelfde prijs als die ik besteld had.

Maurice lapré 06-11-2020

Uiteraard maken we allemaal steeds vaker gebruik van het online bestellen van goederen. De wijze waarop Veiligkopen dat doet is subliem. Snel, duidelijk en volledig. Daarbij hebben ze ook een uiterst klantgerichte vervoerder in haar dienstverlening opgenomen. Oh ja, ook nog de beste prijs!

Linda vos 05-11-2020

Ze verkopen duidelijk informatie over hun producten, klantvriendelijk , ik zou hier zeer zeker weer wat bestelen, ze leveren netjes op tijd, houden je op de hoogte vis sms of mail, ik vind het een top winkel , en het product werkt na behoren , van daar een dikke 10

Clair 05-11-2020

Zeer tevreden met de snelle en goede service van Veiligkopen.nu. Meteen reactie. Toen het gekochte type droger niet leverbaar was, meteen een betere versie aangeboden gekregen., Super!!
Zou deze site iedereen aanraden.

W.V 05-11-2020

Zeer betrouwbare en vlotte service: Onze bestelling was verloren gegaan tijdens het transport. Eén telefoontje en de volgende dag hadden we al een andere droogkast in huis. Zeer vriendelijk en oplossingsgericht!

Michael 05-11-2020

Zelfde product, maar dan tegen een lagere prijs dan alle andere webshops ook nog naar boven getild en geïnstalleerd.

Mac 04-11-2020

In eerste instantie voor een ouder model Bosch wasmachine aankoop gedaan. Bleek niet meer voorradig maar kreeg voor hetzelfde (!) bedrag een duurdere Bosch aangeboden. Voor info contact opgenomen met helpdesk/Marco, hij heeft mij vakkundig en duidelijk geholpen. Als service is de wasmachine bij mij op de 4e verdieping via de lift bij mij thuis bezorgd, zonder verdere kosten . In de toekomst ga ik zeker gebruik maken van de webwinkel veiligkopen. Met vriendelijke groet.

ccc477 04-11-2020

Ik vond de site via google. Na de betaling werd onze diepvriezer zeer snel geleverd.
We werden heel goed op de hoogte gebracht tussen welk uur de levering zou plaats hebben.
De prijs is ook goedkoper dan de andere sites die we online tegen kwamen.

Henrie 04-11-2020

Dit kunnen we kort houden veilig kopen staat voor hetgeen wat er beloofd word.
Prima prijs, veelzijdig, goede service, mooie site.
Niets op aan te merken.

Groet Henrie.

scherpe prijzen met correcte leveringen 04-11-2020

snel, met een goede prijs en opspraken nakomen. ook nog eens cashbach van philips

Ton Burg 04-11-2020

ik vind het een geweldige shop en omdat de site zo gebruiksvriendelijk is heb ik er voor gekozen om hier mijn bestelling te doen.
na de bestelling is de levering keurig netjes gedaan.
ik zal deze dan ook zeker bij mijn vrienden aanbevelen.
p.s. een prachtige ervaring.