VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 393 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

WdB 02-07-2021

Prima shop, scherpe aanbiedingen v.w.b. huishoudelijke apparatuur. Helaas was mijn koelkast met order VK986995 niet voorradig, maar in samenwerking met de klantenservice voor een prima oplossing gezorgd. Ze denken met je mee daarin.

Timo 01-07-2021

Goede prijzen in vergelijking met andere webshops. Juiste informatie status bij je bestelling.
Wordt snel gereageerd per mail.
Enige reden waarom het geen 10 is, is omdat ze geen creditcard als betaalmethode aanbieden. Zeker gezien de hogere prijzen van sommige producten (zoals witgoed) zou dit wel wenselijk zijn.

Sav 30-06-2021

VeiligKopen.nu had de goedkoopste prijs voor onze inbouw-koelkast (Bosch model oktober 2020) en montage was binnen 3 dagen geregeld. Ik had ook nog anderen gebeld, maar VeiligKopen.nu was de goedkoopste en snelste. En monteur was ook vriendelijk, belde van te voren en was ervaren. Als je zelf de juiste research doet qua maten, dan kan de monteur ook goed te werk dus montage was binnen een uur gedaan. Oude koelkast is gratis meegenomen. Wat wil je nog meer?

Max 29-06-2021

Duidelijke website en simpel te bestellen. Duidelijk bericht wanneer de oven geleverd wordt. Al met al een prima bedrijf.

Luc 29-06-2021

Ben heel erg blij. Droger was kapot en via de website een nieuwe besteld. Goede prijs, snelle levering en goede service !

Alex 28-06-2021

Van Veiligkopen.nu had ik nog niet gehoord totdat ik op internet ben gaan surfen voor een vaatwasser en vriezer en deze naam tegen kwam. Nadat ik telefonisch enkele vragen had gesteld heb ik, door de goede prijsstelling, op vrijdagmiddag mijn vaatwasser en vriezer besteld. De volgende maandag om 8.45 uur kreeg ik een telefoontje van de transporteur dat zij binnen 15 minuten de bestelling kwamen afleveren. 9.05 uur stond mijn bestelling binnen. Alles gecontroleerd op beschadigingen maar deze waren niet aanwezig. Al met al een prima internet verkoper die waar maakt wat zij ook beloven.

Peternella 28-06-2021

Goede service, vriendelijke en profesionele medewerkers bij levering.
Ook track en trace perfect op tijd.

Alie 27-06-2021

Super tevreden alle lof voor de bezorgers de tijd was ook precies wat ze doorgegeven hadden 👍

Claudia 27-06-2021

Snelle levering: Gisterenavond bestel en vandaag al binnen. De communicatie over de aflevering was ook prima. Tevens werd een goed product voor een scherper prijs geleverd.

Til geujen 26-06-2021

Prima afleverservice. Duidelijke updates over aflevering. Helaas klein deukje in voordeur. Ik zal daar nog ff over communiceren. Ik verwacht wel een coulance, geloof niet dat ze daar moeilijk over gaan doen. VK993473

Arno 25-06-2021

Snelle levering ook al was hij niet in voorraad, zeer scherpe prijs ten opzichte van andere grote webwinkels

hak 24-06-2021

Duidelijke site , goede prijs en een zeer vlotte levering.
Klein probleempje zeer vlot en naar volle tevredenheid opgelost

Wasmachine 24-06-2021

Super gegaan. In de mail met track&trace was het perfect te volgen wanneer mijn bestelling binnen zou komen. Daarna ook nog een sms bericht dat ze eraan kwamen. En de aardige man( weet helaas zijn naam niet)heeft alles keurig geïnstalleerd.

Yvette 23-06-2021

Vanaf de bestelling tot aan de levering een top service. En wat erg prettig Is dat je een duidelijke tijdsindicatie krijgt (die ook klopt) wanneer ze komen

Michel 22-06-2021

Goede omschrijving en snel geleverd.
Het transport bedrijf da's een gevalletje jammer, de chauffeur was een hork.
Rijd schade aan onze boom .
Zag ik niet zegt ie dan.. zeker plaat voor zijn kop. Erg jammer

Aaron 22-06-2021

Zeer goede service. Profesioneel, snel, netjes en goed in orde. Volgende dag gelijk bezorgd 10/10

Hermenet B 22-06-2021

Snelle levering,aardig personeel,goedkoop en overzichtelijke site,dus aanrader!

Jan uit Peize 21-06-2021

prijs kwaliteit perfect !!!
product niet op voorraad toch een duurder product geleverd.
heel snelle levering
dus zeer tevreden

WM 21-06-2021

Groot assortiment, super snelle bezorging, goed contact met de klantenservice.

Hans Hoekstra 20-06-2021

Correcte duidelijke behandeling van bestelling. Doen wat je belooft. Correcte aflevering produkt

Angelique 19-06-2021

Ik had mijn vorige Inductiekookplaat ook hier besteld. Toen zelfs een duurdere nieuwere versie gekregen voor hetzelfde geld omdat degene die ik had besteld niet op voorraad was. Ivm verhuizing nu weer bij hen besteld. En geleverd gekregen wat ik had besteld. Een superservice. Ik had de bestelling gedaan, maar met betalen ging het mis omdat ik geen reader bij de hand had om te kunnen betalen met ideal. Werd daarna gebeld omdat ze de planning van de bezorgroute wilden maken. Ik had nog steeds geen reader bij de hand dus hebben ze de bestelling voor mij geannuleerd en heb ik de dag erna de bestelling gedaan. En hebben ze het daarna snel geleverd. Was alleen iets minder tevreden over de bezorger. Deze zette de kookplaat voor de deur, belde aan en liep weer terug naar de auto om te vertrekken. Vind ik niet netjes. Heb erachteraan moeten lopen naar de bus waar hij al in zat om te gaan vertrekken, terwijl ik had aangegeven dat er een oud apparaat mee terug moest. Deze heeft hij toen alsnog meegenomen

T.Tunders 19-06-2021

het is een prima shop ! het was voor mij een onbekende shop...maar klasse !! Ook de levering was prima !
Ik kreeg de nodige informatie hierover. Heb in deze shop 4 artikelen besteld...en ben super tevreden hierover !!!!
raad het dan ook zeker iedereen aan !!! Top.

Johan Veraart 19-06-2021

De shop is heel overzichtelijk en duidelijk. Gemakkelijk te bedienen en te vinden op het net.
De prijs is prima en het geleverde artikel is perfect van kwaliteit. De levering is goed verzorgd en goed op tijd.
De track en Trace werkt prima. Ook het contact met de service afdeling gaat vriendelijk en begrip vol.
Zal iedereen deze winkel/shop aanbevelen. Het ordernummer van het ons geleverde artikel; NOVY afzuigkap is
VK990483

nimo 19-06-2021

Daags na bestelling aflevering in BE van koel/vriescombinatie, zoals beloofd. Veiligkopen.nu geeft goede service en is competitief in zowel prijs als prestatie. TOP.

Gerard GH 18-06-2021

Aanschaf koelkast zonder vriesvak. Webshop was voordeligste en met aantrekkelijke voorwaarden voor lage prijs. Goede communicatie. Levering en communicatie door transporteur was niet goed. Het niet geleverde alsmede de vele telefoonkosten zijn door webshop gecompenseerd. Netjes.