VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 393 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Elchie 22-09-2021

Duidelijk en simpel concept: een zo goedkoop mogelijk aanbod van producten en een direct gestuurde bezorging, Zonder poespas.

Ruud 22-09-2021

Echt wat een super winkel veilig kopen.nu. Eerst vaatwasser besteld bij andere shop. Stond bij vandaag besteld en morgen geleverd. Dag erna mail wordt geleverd in week 42 daarna mail week 44 levering. Dit allemaal geannuleerd en besteld bij veiligkopen.nu. Gisteren besteld vandaag super op de hoogte gehouden van levering via mail en sms en ben nu super blij. Dank jullie

Henk 22-09-2021

Netjes aan de telefoon, hele snelle levering. Vriendelijke chauffeur.
Bevestiging via mail over het volgen van de levering.

Laura 21-09-2021

Snelle levering! Perfect geregeld. Prijs vergeleken met andere aanbieders is ook top!

Cornelis 20-09-2021

Duidelijke website, goed informatief, goede prijzen. De koelkast was niet direct leverbaar. Oké, dat kan. Je ontvangt bericht dat hij waarschijnlijk enkele dagen later (dus niet de volgende dag) zal worden geleverd. Die ‘enkele dagen’ worden 4 weken! Al die tijd is er taal noch teken van Veilig Kopen (!?). Dat kan echt beter Veilig Kopen. Inmiddels de koelkast ontvangen en blij mee.

Bianca 19-09-2021

Net terug van vakantie en dan is je droger stuk . Via veiligkopen.nu toen meteen een nieuwe besteld en wat fijn dat die dan meteen de dag erna geleverd wordt op de zondag…..
Snelle service dus en wordt bezorgt door zeer vriendelijke jonge mannen
Zeer tevreden nu en hij is zijn werk al aan het doen( de was zit er al in)

Nicolle 19-09-2021

Ik ben zeer tevreden over de shop.
Duidelijk en overzichtelijk.
Kraan bij jullie besteld ziet er erg mooi uit.
Snelle levering en goede informatie vooraf wanneer en hoelaat de bezorgdienst kwam.

Henkbrax 19-09-2021

Ondanks enkele minder goede reviews mijn ijskast besteld.
Een onduidelijkheid op de situeerde met een enkel telefoontje recht gezet.
De levering ging snel en probleemloos

Tom 19-09-2021

Bij mediamaxxx (zal geen namen noemen) wasmachine bekeken. Maar vonden deze online een stuk goedkoper bij veiligkopen. Savonds om 20:00 uur besteld en staat de volgende dag al te wassen om 13:00 uur. Top service. Zeker een aanrader

An 18-09-2021

Prima service, op tijd geleverd aardige man bracht de afwasmachine tot waar afgesproken en nam oude mee . Kortom mooie prijs mooie afwasmachine en prima service,!!

Marie-anne 17-09-2021

Super vriendelijke medewerkers aan de telefoon. Bestelde product kon door fabrikant niet direct worden geleverd, duurde uiteindelijk bijna 4 weken. Paar keer achteraan gebeld, uiteindelijk bleek dat het automatische mailsysteem niet had gewerkt, waarin je kon aangeven wanneer je product kon laten leveren, terwijl product dus al op voorraad was. Als dat wel zo was geweest, dan een 10! Maar door de service en vriendelijke medewerkers toch nog een verdiende 8!

Michel 17-09-2021

Bestellingen worden, zoals beloofd, zeer snel bezorgd. Contact met klantenservice verloopt ook soepel en er wordt ook meegedacht als een product aan bepaalde voorwaarden moet voldoen!

A.J. Drijfhout 16-09-2021

Ik ben zeer tevreden. Snelle levering. Goede service. Oude machine keurig meegenomen. Zeker aan te raden om via veilig kopen.nu je witgoed aan te schaffen.

Norman 16-09-2021

Super service en de beste prijs gekregen
Het product wat ik wilde was niet meer leverbaar maar voor hetzelfde bedrag een duurdere koelkast gekregen top

Roland 15-09-2021

Superfijne winkel, meer dan redelijke prijzen, op mijn wasmachine scheelde het 75.00 euro. De kwaliteit van mijn wasmachine is goed voor wat ik er mee ga doen. Ik werd netjes na gebeld vanwege een verkeerde postcode door een vriendelijke medewerker. De machine werd de volgende dag geleverd door twee vriendelijke mannen die de oude meenamen en de nieuwe perfect strak geplaatst hebben. Ik vond het fijn dat ik via T&T kon volgen hoe laat ze zouden komen en het sms-bericht ongeveer een half uur van te voren vind ik echt helemaal ideaal. Kortom, alle lof voor dit bedrijf. (bestelling VK10161195).

van der Meer 15-09-2021

Goede service en snelle afhandeling, zeer tevreden over de AEG vaatwasser met prima werking.

Hans 14-09-2021

Fijne en overzichtelijke webshop met hele scherpe prijzen en een geweldige service wij hadden een Bosch afzuigkap besteld onder bestelnr. 1013327 deze was vanuit Bosch verzonden maar was al eens retour gestuurd naar Bosch klaarblijkelijk want de zakken van bevestiging en gebruiksaanwijzingen en installatiehandleiding waren al open gescheurd en de schroeven lagen los in de kartonnen doos. Even een mail gestuurd en binnen 5 minuten een reactie en binnen 10 min. opgelost er is een nieuwe besteld en de ander wordt op de zelfde dag retour gehaald. Echt een geweldige service! Ook de bezorgdienst die zij gebruiken t.w. Dynalogic.eu verdiend een dikke pluim hele fijne track&trace die bovendien iedere keer ge-update wordt tot een half uur nauwkeurig. Ik raad iedereen veiligkopen aan.

Eric 11-09-2021

Inmiddels 3 huishoudelijke apparaten van verschillende merken hier aangeschaft in de afgelopen 3 jaar. (Koelvriescombinatie, vaatwasser en drogerJ
Niets op aan te merken.

Hutten 11-09-2021

De shop is erg overzichtelijk en ik kon goed de informatie van mijn product vinden. Het werd bezorgd op een dag naar keuze, en ze hebben de wasmachine netjes geïnstalleerd en de oude mee genomen, super service!

Sietse Zijda 10-09-2021

Alles supersnel, volgens afspraak de koel-vries combi geleverd in Zwartsluis.

Henk 10-09-2021

Veilig kopen had het beste aanbod, de verzendkosten waren inclusief en de levering was supersnel.
Communicatie was duidelijk. Bestelde vaatwasser werd netjes geleverd door vriendelijke en vrolijke bezorgers. De vaatwasser was netjes verpakt met alles wat er bij hoort. De vaatwasser doet het prima.

Johan Dion 10-09-2021

Duidelijke website met prima prijsaanbod ! Super goede informatie over leverdatum en tijdstip, meer als voldoende, dus een 10! Verder zo!

Dick 10-09-2021

Overzichtelijke website en concurrerende prijzen. Je wordt goed op de hoogte gehouden van het bestelproces en bij levering van de bestelling houdt Dynalogic je exact op de hoogte van het aflevermoment. Op vragen (per e-mail of telefoon) wordt snel gereageerd. Kortom: helemaal tevreden!

Viviane Boeckmans 09-09-2021

Bravo! Er zijn geen andere woorden. Webside, opvolging van onze bestelling, prijs... Alles was perfect.

Ronnie 08-09-2021

Wij hebben gekozen voor deze shop omdat dit de enigste was die de door ons gekochte vaatwasser op vooraad had en ook nog eens voor een voordelige prijs.
De levering was super we hadden de vaatwasser de volgende dag in huis.
En ook nog eens onbeschadigd en op de afgesproken tijd.
Vandaar de 10 punten want beter kan het niet. Actie