VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 393 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Gerben 16-11-2022

Geweldige wasdroger gekocht voor een prima prijs. Er ging kassakorting nog eens af. Duidelijke site en goed bestelproces. Droger kwam een dag later al! Goede communicatie over bezorg moment. Al met al helemaal top dus!!

Veronica 14-11-2022

Uitgebreid assortiment. Had al eerder besteld. Nadat de bestelling was gedaan, bleek dat de vaatwasser toch iets te groot was voor de inbouwkast. Kon de bestelling zonder enig probleem wijzigen. Top. Goede inbouw service.

Fam van Oostveen 14-11-2022

Op zondagavond telefonisch terecht kunnen en zeer klantvriendelijk geholpen, vervolgens keurig geleverd en geplaatst, zeer tevreden !!
11 jaar geleden ook hier gekocht en ze maken het nu weer waar.

een verrassende ontdekking 14-11-2022

Een mooie en verrassende ontdekking: een betrouwbare webwinkel, die snel levert, tegen een lage prijs, via een gerenommeerde logistiek partner. Ik ga voortaan eerst bij veiligkopen.nu kijken als ik weer serieuze artikelen nodig heb.

Annet N 13-11-2022

2e keer dat ik een Bosch inbouwapparaat bij veiligkopen.nu besteld. 1e keer ging er tijdens het transport iets mis, dat is toen door Veiligkopen heel netjes opgelost. Dat gaf vertrouwen voor een 2e keer. Daarnaast heb ik 2 keer de goedkoopste prijs gehad. Beide keren was de bestelling binnen een dag bezorgd. Kortom top.

PGM 12-11-2022

Heel goede website, duidelijke informatie en gemakkelijke bestelprocedure. Voordeligste aanbieding die ik op internet kon vinden en na bestelling zeer vlotte afhandeling.

G. van Tongeren 12-11-2022

Goede prijs van de droger en prima tijdige levering door klantvriendelijke medewerkers.

Gj 12-11-2022

Snel kunnen bestellen en netjes geleverd. Zou de volgende keer weer bestellen.

Gerard 11-11-2022

Grote keuze, concurrerende prijzen en een klantenservice die tot laat in de avond bereikbaar is.

Vincent 11-11-2022

Duidelijk en overzichtelijk site met uiteraard zeer competatieve prijzen. Bezorging ook top, prima tijdsblokken en correcte GPS tracking van je bezorging.

Correcte samenwerking 10-11-2022

Inductiekookplaat gekocht, werd snel en correct geleverd, ze doen wat ze beloven!

Wouter 10-11-2022

Snel geleverd, goede prijs! Eergisteren besteld, vandaag bezorgd. Ik ben er blij mee!

Mariëlle 10-11-2022

De vriezer is gunstige en de site was makkelijk en een voeding te bestellen.
Bezorgen ging zoals beloofd ook op de volgende dag.

Jeroen 10-11-2022

Hier mijn nieuwe inductie kookplaat van Bosch gekocht. VK1140099
Hele snelle levering ,en een mooie duidelijke internet site

Roeland 09-11-2022

Mooie afzuigkap geleverd gekregen tegen een gunstige prijs. Keurig bedrijf, nette levering onder nummer VK1139972

Klaas 08-11-2022

Goedkoopste en zeer snel geleverd op een juist aangegeven tijd. Product conform verwachting.

Daisy kok 07-11-2022

Ik ben een oudere van 75jaar.
Ik vond het doodeng om via internet een kookplaat te bestellen, maar na telefonisch kontakt was het een fluitje van een cent en ben ik een tevreden klant

Gerard 07-11-2022

Overzichtelijke webshop, ruim assortiment, goede prijs en snelle bezorging.

Marcel Vesters 05-11-2022

Goede service en snelle levering. was ook duidelijk en makkelijk te vinden op de site.
Goede omschrijving van het artikel. Zeer blij mee!

Rlm 05-11-2022

Bestelling op afgesproken tijd
En steeds te volgen waar het pakket is
snel geleverd
Telefoontje hoe je als klant wil

Maikel 04-11-2022

Top service gister om 21.00 ceramische kookplaat besteld nu al binnen !!

Huub latten. 04-11-2022

Goedkoopste prijs ,en een zeer snelle levering .Kan deze webshop aan raden.

Stolk 03-11-2022

Geweldige service, snelle levering en behulpzame en attente chauffeurs! Onze complimenten!!
We zullen het zeker doorgeven aan anderen
ONs ordernr. VK1139076

Mark Aalbers 02-11-2022

Savonds rond 21 uur besteld en de volgende dag al geleverd echt top. Wordt door meerdere bedrijven gezegd, maar niet altijd na gekomen. Product netjes afgeleverd.
Top bedrijf. Vooral zo op deze manier verder blijven gaan.

Veilig kopen 02-11-2022

De levering was in orde en vlotte communicatie met de verkoper .
Door een misverstand van de aankoop van de combioven is er snel een goede oplossing gevonden ,waardoor de levering de dag nadien uitgevoerd werd .