VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 393 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

R. tettero 16-12-2021

Voor de vaatwasser bij veiligkopen geland,en met goede prijs stak ik toch 50 euro in ons zakkie. Geleverd volgens afspraak door 2 toffe gasten,namen ook mijn oude vaatwasser mee,
Was geen probleem.
Ze hebben wat mij betreft een klant erbij.
Thanks luitjes,
Ps: machine draait top en is fluistert..

Amy 15-12-2021

Gunstige prijs, snelle levering en vriendelijke klantenservice. Ik heb hier een koelkast besteld die meteen de volgende dag al geleverd werd, erg fijn om snel vervanging te hebben aangezien mijn vorige koelkast het plotseling heeft begeven. Alvorens de bestelling definitief te plaatsen nog telefonisch contact gehad met de klantenservice over de bezorgmogelijkheden en informatie over de bezorgdienst / tijdvak van bezorging. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en van alle gewenste informatie voorzien. Ook fijn dat mijn defecte koelkast gratis kon worden meegenomen.

Suus 15-12-2021

Goede prijs!! Zeer vriendelijk, snelle reactie bij vragen. En goede levering

B.damen 15-12-2021

Goede service, snelle levering, helemaal tevreden.. Is echt een aanrader, mijn dochter ook blij..

E 15-12-2021

Wasmachine besteld. Een van de goedkoopste van dit model die ik kon vinden online. 'S avonds om 21:00 besteld. Ik moet 2 keer bestellen icm met een betaling die niet goed ging en het artikel wat wel uit mijn winkelmand was. Gemaild hierover en kreeg dezelfde avond binnen een kwartier al antwoord dat 1 bestelling eruit gehaald zou worden. De wasmachine zelf had ik vandaag om 11:00 al in huis! Oude apparaat kon ook mee retour na aangeven bij de bestelling, heel fijn!
Het bezorgbedrijf is ook perfect, houden je super goed op de hoogte hoe laat ze er zijn. Stipt op tijd en nette bezorgers.
Zeer tevreden!

Bellaard 15-12-2021

Ordernummer ******* zojuist binnen gehad.
Aeg droger ziet er goed uit

Dikke pluim voor veiligkopen.
Snelle service en absoluut goed geprijst

Maarten 13-12-2021

Via een keukenleverancier op deze website gekomen. Wij hebben een vaatwasser gekocht en laten plaatsen.
Goede communicatie, op tijd, goed werk, snelle en aardige installateur, kortom: aan te bevelen!

Wim Vlot 13-12-2021

Wat een top bedrijf. Je wordt eerst op de hoogtte gehouden welk tijdsdeel van de dag ze komen. Uur van te voren bellen ze op.. brachten de nieuwe vriezer net boven en namen de oude mee. De 2 mannen waren zeer vriendelijk
ordernummer VK1045326

Princen j. 13-12-2021

Al onze keukenapparaten gekocht. Zeer voordelige prijs en super snelle service.

Sergio 12-12-2021

Combi magnetron gekocht, prima levering op zondag, zaterdag ervoor laat besteld, dus Top!

Renée 12-12-2021

Super service. Combimagnetron stopt er vrijdagavond. Veel zoeken op zaterdag voor een nieuwe Siemens, overal wachttijd onbekend. Wij veiligenkopen.nu bellen, die hadden er nog 1 staan. Gevraagd wanneer ze konden leveren, zeiden morgen., maar morgen is het zondag. Dat was geen enkel probleem. Zondag middag om 13.00 stonden voor de deur.
Echt super service

Wasdroger. 12-12-2021

Verschillende mails gestuurd en steeds werd er snel geantwoord en naar een oplossing gezocht.Echt goede service.
Héél erg bedankt.

M.van Eijk 10-12-2021

Bestellen was makkelijk maar moeilijk een keuze maken,zoveel keus heb je.
Maar uiteindelijk een koelkast besteld,makkelijk betalen je wordt steeds op de hoogte gehouden,ook qua levering en hoe lang het duurt voor je het bestelde apparaat in huus hebt.
Echt too en een aanrader,volgende apparatuur ga ik zeker eerst bij Veiligkopen kijken.

Jelle 10-12-2021

De geleverde wasdroger is keurig volgens afspraak afgeleverd. De bezorgers hebben netjes gebeld omdat er iets niet klopte. Fijn dat ze mijn vader van 92 netjes geholpen hebben en te woord stonden.

Mvdm 10-12-2021

Alles zeer correct verlopen van bestelling tot levering.
Ook zeer goed communicatie aangaande levering waarvoor dank

Petra Pronk-Roeleveld 08-12-2021

Snelle betrouwbare service.
Vriendelijk, voorkomend attent
Ben er vol lof over, top!!!!

D. W. 08-12-2021

Nu een Siemens wasmachine besteld na al eerder een vaatwasser besteld te hebben via Veilig Kopen Nu.
Ze staan voor een snelle levering tegen scherpe deals!

Arjan 07-12-2021

Mooie AEG warmtepomp wasdroger gekocht voor de laagste prijs met tevens extra kassakorting actie, waardoor het helemaal een Top-aanbieding was. Snelle gratis levering en prima service, dus zeker een goede ervaring met deze webwinkel.

Yvette Verhoeven 06-12-2021

Hele snelle en nette levering! Mooi product en goede prijs/kwaliteit verhoudingen. Zijn erg blij met onze mooie Amerikaanse koelkast! Dank jullie wel!

Pieter Declerck 04-12-2021

Propere site, duidelijk, goedkoopst, super snel geleverd en perfecte dienst na verkoop. Bij vragen of problemen bijna onmiddellijk reactie via mail en perfect opgelost. Mijn volgend witgoed komt sowieso terug van veiligkopen.nu doe zo voort!

Fan W 04-12-2021

Mooie spullen en fijne prijzen. Supergoed geholpen en de aflevering door 2 aardige mannen. Net alles erin gezet superblij met de koelkast en de vriezer.

Tool 04-12-2021

Beetje huiverig voor de naam veiligkopen.nu maar de klantenservice gebeld en snel contact. Daarna bestelling geplaatst en een paar dagen later binnen. Top geregeld!

Tjerk Jongstra 03-12-2021

Ik vind Veilig Kopen.Nu echt een top winkel! De medewerkers zijn super vriendelijk en hebben veel begrip voor de klant. Mijn bestelling (ordernummer VK1000196) ondervond leveringsproblemen (vanwege de wereldwijde problematiek m.b.t. chips en transport) maar de medewerkers werden er niet moe van om mij als klant telkens weer te informeren. Ik weet zeker dat hier zeer veel over wordt gebeld maar dat was aan het humeur en de klantvriendelijkheid niet te merken. Verder vind ik de zeer snelle reacties op mails en de bijzonder lange openingstijden een grote plus. Zo werd ik eens verrast door een onmiddellijke reactie op een mail die ik om 22.30 uur stuurde! Chapeau!

Anna 03-12-2021

veiligkopen.nu is een betrouwbaar bedrijf.
Heb inlichtingen gevraagd over de aanschaf die ik wilde doen. Daardoor kwam ik erachter dat ik bij de verkeerde vaatwassers zocht.
Wanneer je een sl vervangt moet je bij de sx zoeken. Goede keuze gemaakt dankzij goed advies.

Tevreden Klant 02-12-2021

Heb deze shop gekozen voor de Amerikaanse Koelkast van een model wat zij o.a. in huis hadden. De prijs was goed. Was wel bang dat ik een te goedkope site had gekozen. Maar alles was van aankoop tot en met Levering piek fijn georganiseerd. Alles zonder schade en goedwerkend gekregen.