VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 393 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ans 17-01-2024

2e keer dat ik hier wat koop. Nu wasmachine gekocht. Perfecte winkel. Snelle levering en netjes geïnstalleerd door de sterke mannen van Dynalogic. Oude machine meteen door hen afgevoerd. Helemaal top

Arie Pronk 15-01-2024

Ben helemaal tevreden , niets op aan te merken . Snel geleverd .Vrijdag middag besteld en zaterdag om 12 .00h.Stond hij al op de 1etage klaar voor gebruik .
De mensen die hem kwamen brengen en plaatsen helemaal top.

Axel 15-01-2024

Goedkoop, veilige webshop en ik had de mogelijkheid bij de miele oven/magnetron om extra garantie bij te bestellen. De bestelling en levering ging allemaal prima en snel.

Ineke hag 14-01-2024

We hebben een Siemens inbouwespressomachine gekocht. Heerlijke koffie en het gemak ervan. Top!!!

Adam Lazarewicz 14-01-2024

Ik ben erg blij met de aankoop en de goede service,zeer snelle en professionele service

Suzan 13-01-2024

Tot overmate van ramp ineens mijn oude wasmachine kapot. Nieuwe wasmachine op vrijdags gekocht en goed op de hoogte gehouden. Volgende middag al geleverd. Van te voren bericht gehad dat bezorgers onderweg waren en vriendelijke mensen bij aankomst. Machine werd netjes uitgepakt boven gebracht aansloten en oude machine mee namen. Mooie machine de nieuwe. Geen klachten. En zou het zo weer doen. Ordernummer: VK1263428

Duidelijk en heldere service. Blij met de nieuwe wasmachine

gert 13-01-2024

precies op tijd zonder beschadiging en beleefd dus zeker een aanrader .
ook wel eens fijn:)

Ineke hag 12-01-2024

Was simpel te vinden op de site wat ik wilde hebben. Prima site dus. De bezorging liet wat op zich wachten omdat het aparast niet op voorraad was

Pascalle 11-01-2024

Super snelle service, mooie koelkast en vriendelijke bezorgers! De koelkast werd op zijn plek gezet en al het afval weer meegenomen.

Marc Verdonck 07-01-2024

Door een ongeluk moeten uitkijken naar een nieuwe inductiekookplaat, die trouwens ook van veiligkopen.nu kwam 15 jaar geleden.
Ook nu weer nergens goedkoper gezien en na de bestelling was de nieuwe de dag erop al in huis en in werking..
Top, kan niet beter.

HEEL MOOIE WASMACHINE 07-01-2024

De bezorgers waren ook heel aardige mensen en de wasmachine was snel geplaatst.
Ik zal zeker voor andere apparatuur meer op jullie site kijken.
Dank voor de weldige service.
Ik heb 7 jaar gedaan zonder wasmachine, toen had ik ook al een Indesit

Joey 07-01-2024

Bewere the 'Leverbaar op bestelling' accompaneed by a green V sign! It is hiding a very misleading notice that acually means the exact opposite - the item need to be ordered from the supplier, and delivery date is unknown. We are waiting for over a month now, and the represetatives kept claiming "next week" or even "this week" the whole time.

'Cornelis Prop' 06-01-2024

Allereerst, wellicht veelal belangrijkste aspect, de artikelen zijn aantrekkelijk geprijsd. Daarbij komt de snelle en correcte levering. De oven en magnetron werd tot in de keuken geleverd.

Dini Stoffers 06-01-2024

Wij hebben overal gekeken en jullie waren het goedkoopste was snel geleverd door vriendelijke jongens

Koper van Veiligkopen.nu 06-01-2024

De shop is overzichtelijk. Ik heb met veel korting het apparaat aangeschaft. Apparaat netjes op de afgesproken dag geleverd middels track & trace. Ik beveel deze winkel van harte aan !

dampkap inventum 05-01-2024

Zeer goed product kwaliteit -prijs is top
Alles verlopen op correcte manier volgens de afspraken
Een aanrader , ook voor kennissen en vrienden
Aanlevering op juiste tijdstip

Petra 05-01-2024

Vrieskast gekocht. Leuk telefonisch contact gehad, zou week 1 geleverd worden en is ook week 1 geleverd. Super tevreden.

A.I.B. 04-01-2024

Gisteren de volgens de Consumentenbond "Beste Koop" Siemens wasmachine bij Veiligkopen online
aangeschaft. Na even googlen leveren ze deze machine ook nog eens voor de laagste prijs!
De levering een dag later geweldig : Punctueel op de afgesproken tijd werd er door 2 vriendelijke mo teurs aangebeld.
Het installeren van de machine was binnen een mum van tijd gereed.
En de machine: "Een kind kan nu de was doen!"
De oude machine en verpakkingsmateriaal werd meegenomen.

a***@k********* 04-01-2024

De levering een dag later geweldig :
Punctueel op de afgesproken tijd werd er door 2 vriendelijke monteurs aangebeld.
Het installeren van de machine was binnen een mum van tijd gereed.
De oude machine en verpakkingsmateriaal werd meegenomen.
En de Siemens wasautomaat?
"Een kind kan voortaan de was doen!"

Iris 04-01-2024

Super goeie service. Makkelijk besteld, snel bezorgd en ook de bezorgtijd is duidelijk en wordt goed bijgesteld.

Peter 31-12-2023

Ik zoek altijd de goedkoopste optie, en dat was in dit geval veiligkopen, en de Beko vaatwasser was goed uit de test gekomen

Hans 31-12-2023

Handige website.
Veel keuze.
Zeer snelle en correcte behandeling + levering.

Belal 31-12-2023

De prijzen waren heel goed. En de klantenservice zijn heel vriendelijk. Nauwkeurige levertijden.

ma 30-12-2023

keurig bezorgd goede snelle feedback over bezorgtijden goede prijs kwaliteit verhouding

Geertje 30-12-2023

Ik koos voor Veilig Kopen vanwege de hoge feedbackscore en de prima prijs van de inductieplaat. De levering was wat later dan gepland, maar daarvan werd ik keurig op de hoogte gesteld. De bezorger kwam lekker op tijd en was vriendelijk. Goede ervaring al met al, waarvoor dank.