VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 393 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

H Klein 19-02-2021

hele snelle levering en duidelijke web site groot assortiment aan apparaten

Brugge 19-02-2021

Enkel fantastische ervaringen met dit bedrijf. Snelle reactie op vragen die ik stelde per mail. Een heel vriendelijke en behulpzame werknemer nam zelf het initiatief om mijn vragen telefonisch te beantwoorden, zodat ik alles klaar en duidelijk begreep. Het mailverkeer was ook heel duidelijk en werd heel snel en accuraat beantwoord. De levering was zoals gepland en ik kon via track and trace mijn bestelling volgen. Zo kon ik ongeveer zien hoeveel tijd ik nog had voor de bestelling werd aan huis gebracht.
Top!

Erik 18-02-2021

Reageren goed op mail en telefoon. Na het plaatsen van de bestelling van de vrieskast gaat alles duidelijk en snel. Echt cool!! Top uitgevoerd!

Marja Kaptijn 18-02-2021

Service is prima. De combi magnetron oven die ik besteld had was niet meer leverbaar maar er is een duurder exemplaar geleverd tegen dezelfde prijs. Top!

Bert Manders 18-02-2021

Doen wat ze beloven: levertijd volgende dag, snel plaatsen en oude meenemen en heel vriendelijk en oog voor details

Ben en Hellen 18-02-2021

wij waren op zoek naar een wasmachine (een bovenlader van Indesit ) toen zagen we bij veiligkopen .nu
een bovenlader, wij hadden 7 jaar geleden een zelfde wasmachine van Indesit ',en deze was goed geprijsd !!
we hadden hem binnen 1 Dag ,geweldige service !!
ook een pluim voor de plaatsing door de medewerkers goed gedaan

martine 17-02-2021

Telefonisch heel goed geholpen,
mooi gasfornuis gekocht, prima service.
Duidelijke mail met aankoop, ook de betaling was makkelijk te voldoen.

Blije koper 17-02-2021

Een beter bedrijf dan Veiligkopen bestaat er niet. Gevraagd naar laagste prijsgarantie. Ja dus. Offerte binnen 10 minuten ontvangen. Levering vandaag dus een dag na bestelling. Keurige mails over aflevering qua tijd. 15 minuten voor afleveren telefoontje dat ze eraan komen. Coronamaatregelen in acht genomen en binnen een kwartier stond de wasmachine en droger op zijn plek op zolder en draaide de wasmachine het testprogramma al. Oude apparatuur meegenomen. En dat allemaal door 2 geweldig vriendelijke mannen. Echt, een beter bedrijf dan Veiligkopen vind je nergens! Bestelnummer VK954376. Wij zijn blije kopers!

Paul 17-02-2021

Kwam automatisch op de site
Geen spijt van. Uitstekende communicatie en service

Marie 17-02-2021

Tot nu toe de beste prijs en prijsgarantie.
Ook heb ik gebeld voor info en die was met prima uitleg.
De bezorging reeds 2x apparatuur aangeschaft was ook prima geregeld.
Waarom cijfer 7, ik mis een vergelijk lijst, daar heb ik bij een andere leverancier naar gekeken voordat ik tot aankoop overging.

Croijmans 16-02-2021

We hebben begin dit jaar een combimagnetron gekocht bij veiligkopen.nu toen mijn warmtepomp droger stuk ging wist ik meteen waar ik hem zou bestellen.Fijne overzichtelijk site , duidelijke prijs ,gisterenavond besteld en vanmiddag om klokslag 15.20 uur geleverd zeer goede communicatie van wanneer en hoe laat ze kwamen.Keurig netjes binnen gezet en de oude meegenomen .

Eef 16-02-2021

Duidelijke website
Hele snelle levering en levering door een goed kundig bedrijf
En een hele scherpe prijs

Emmelie 16-02-2021

Op de website stond dat onze afzuigkap direct leverbaar was, in tegenstelling tot andere websites, daarom besteld bij veiligkopen.nu. Na bestelling kreeg ik een mail dat hij toch niet leverbaar was. Uiteindelijk anderhalve week op moeten wachten. Ik begreep dat de levertijden wel vaker niet kloppen op deze website. Verder wel aardig personeel die direct je vraag kan beantwoorden. Ook scherpe prijzen!

Marita 16-02-2021

Super fijne shop, met duidelijke beschrijvingen bij de producten en snelle levertijden. Helemaal tevreden!

Jos Appelman 16-02-2021

Helaas niet het juiste artikel ontvangen, maar is wel weer allemaal netjes opgelost door verkoper.

Mevr Cor Geurts 16-02-2021

Via het internet zocht ik eerst een bedrijf in mijn directe omgeving. Dat lukte niet, men kon niet leveren wat ik specifiek zocht. Doordat ik allerlei bedrijven de revue liet passeren, kwam meer en meer bij mij naar boven: weet ik wel wie die mensen zijn, het blijft toch een virtuele tocht in het ongewisse. Toen kwam ik ineens terecht op de site van VeiligKopen. Het was heel anders, gerichte informatie werd aangeleverd, je voelde de vrijheid van wat geleverd kan worden en vooral het kostenaspect stond er helder en duidelijk bij. Vooral de informatie over de kwaliteit van het product was zeer bepalend. Ineens voelde ik me beschut en was ik zeker van dat ik veilig kon kopen...... naam en adres staat erbij, je kunt zo contact opnemen..... je voelt je niet in het ongewisse...... Dat was de reden om bij u de bestelling te plaatsen. Ook toen na de bestelling het bericht kwam...... het door u bestelde product is niet meer leverbaar, maar we hebben hetzelfde product (wat iets duurder is) en dat leveren we voor de afgesproken prijs. Ook de firma die het allemaal moest bezorgen: het was perfect! Was getekend,
Echt Inzake ordernummer: VK953557 PS: ik heb geen Facebook, dus moet ik het hierbij laten.

Han olthof 15-02-2021

Vaatwasser zondagavond besteld was niet meer te leveren, heeft veilgkopen.nl de opvolger geleverd die €150- duurder was, zonder dat ik moest bij betalen
Echt super
Maandagmiddag al geleverd super snel echt toppie

Ruud 15-02-2021

De laagste prijs en de volgende dag om 11:00 uur in huis. Oude apparatuur meegenomen. Helemaal Top

Carolien Sewalt 14-02-2021

Apparaat is netjes met 2 personen afgeleverd, zelf op een zondag. Als ik het wou, mocht ik mijn oude apparaat meegeven. Dus netjes geregeld.

Silvia 14-02-2021

Ik ben zeer tevreden over veiligkopen na mijn bestelling had ik een vraag, heb meteen gebeld. Ze waren meteen bereikbaar (laat op de avond) stonden me vriendelijk te woord en hebben me goed geholpen. Mijn bestelde gasoven werd netjes volgens afspraak geleverd. Er zat helaas een kleine schade op, ook daarover gemaild en ook weer snel een antwoord terug en het wordt netjes afgehandeld. Ik ga veiligkopen.nu zeker aanraden bij vrienden en familie.

Antoine 13-02-2021

Zeer concurrerende prijzen. Het door ons bestelde artikel was niet op voorraad maar toch redelijk snel geleverd. De bezorging is zoals vermeld en je wordt keurig op de hoogte gehouden.

Ineke 13-02-2021

Super snelle reactie en keurig op tijd bezorgd. Hele vriendelijke bezorgers die de oude vriezer keurig meenamen

Irma 13-02-2021

Super snelle en nette levering van onze wasmachine. De oude werd netjes mee retour genomen. Duidelijke site waar je gemakkelijk en overzichtelijk je bestelling kan doen.

Astrid Besseling 13-02-2021

Website is heel duidelijk en overzichtelijk, je leest veel informatie over het product wat je wilt kopen, dat is wel heel prettig en je leest reviews ook nuttig. De producten zijn betaalbaar voor elke portemonnee wat wils. De stappen die je doet om het product uiteindelijk te kopen is ook heel makkelijk. Maar vooral betrouwbaar. Je krijgt gelijk een bevestigingsmail met specificatie en wanneer het gebracht wordt. Deze is te volgen via Track en Trace. De bezorging wordt geregeld geüpdatet zodat je van te voren weet wanneer het bezorgd wordt. Eerst de dag, daarna binnen bepaald tijdstip van paar uur en uiteindelijk een sms met de juiste tijdstip van bezorgen. Helemaal top! De bezorgers kwamen met z'n tweeën en bracht het product op de plek van bestemming. Super vriendelijk attent en netjes. Was voor mij de eerste keer bij VeiligKopen.nu maar zal dat zeker vaker doen en mensen aanraden!

Nicole 13-02-2021

Gekozen droogkast was niet direct in voorraad, maar na een week zelfs een nieuw model aan dezelfde prijs ontvangen.....