VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 393 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rob Zwanink 26-05-2021

Bestelling was makkelijk te plaatsen. Betalen idem. Alles binnen 24 uren keurig geleverd. Tegen geringe meerkosten werd wasmachine op zolder gebracht (en de oude wasmachine mee terug genomen). Over de nieuwe wasmachine is nog niets te melden , behalve dat de 1e indruk goed is.

Blije koelkast 26-05-2021

Uitstekend!!! Ben zo blij met de nieuwe koelkast. Gisteren besteld vandaag meteen geleverd!! Goede snellere levering. Er ontbrak iets meteen gebeld gelijk geholpen. Beter kan niet hoor!! Bedankt dat jullie mijn dag goed hebben gemaakt :)

Verginia 25-05-2021

Mijn koelkast begaf het net voor het pinkster weekend. Ik op google surfen, kwam ik veiligkopen.nu tegen nooit van gehoord. Ik zag dat ze ook zanussikoelkasten verkopen voor inbouwen. Ik heb op 24 mei mijn bestelling geplaatst en 25 mei staat hij thuis bij mij op zijn plaats. Ik ben er heel blij mee en met de snelle levering door vriendelijke bezorgers.

Nico B 25-05-2021

Prima bedrijf, scherpe prijzen, uitstekende service en een vriendelijke klantenservice die direct bereikbaar is

Stefan 25-05-2021

Onlangs wasmachine (Bosch
WAV28MH0NL) bij VeiligKopen.nu gekocht. Scherpste prijs die te vinden was! Snelle levering (binnen 16 uur in huis). Service is ronduit goed. Werd prima op de hoogte gehouden van verwachte bezorgtijd en die tijd werd ook gehaald. Oude machine werd weer meegenomen.

Peter 25-05-2021

Super snelle levering! Nauwkeurige communcatie en goede handeling. Kortom erg tevreden over ordernummer VK984614

John 23-05-2021

Ik dacht eerst een goede shop redelijke snelle levering, maar toen ik half maart een combimagnetron en combo oven kocht en beide waren behoorlijk aan de prijs omdat ik graag deze type wilde was de levertijd verschrikkelijk.
Na veel mailen en bellen werd iedere keer gezegd over 2 weken krijgen we hem binnen. Uiteindelijk is de combioven begin mei geleverd maar de combimagnetron wordt nog steeds verder uitgesteld en deze heb ik tot op heden nog niet binnen maar we zitten nu wel 2 maanden verder. Uit noodzaak hebben zo’n low budget magnetron moeten kopen. We vinden dit erg jammer misschien dat ze er niks aan kunnen doen want ook hun zijn afhankelijk van de fabriek maar toch kom dan met een andere optie.

Annika ter Velde 22-05-2021

Prima levering en we werden netjes geïnformeerd over hoe laat de levering was. Gisteren om iets voor 10 ‘s ochtends de wasmachine besteld en vandaag al geleverd.

Melvin 22-05-2021

Een jaar geleden een wasmachine gekocht van lg de twin wach (kleine wachmachine onder en de grote er boven op)
Extra geld betaald voor het te late installeren.
Wat blijkt toe de bezorgers kwamen
Ze gingen dit niet aansluiten
Ze wisten niet hoe het werkte!!!
Sorry maar ik moet het ook zelf doen uit een boekje.
Deze week een droger besteld van lg
Weer extra betaald voor de installatie
De droger is boven gezet en er is snel door de bezorgers een foto gemaakt
Stekker erin ze konden hem niet aansluiten op de afvoer hier waren ze niet mee bekend!!?
Na een uur me vrouw de deur uit
Wat blijkt al het verpakkingsmateriaal door de tuin heen.
Voor ons nooit meer iemand van dynalogic bij ons in en om het huis!!!!

Anton & Betty Quist-Deylius 22-05-2021

van ons weinige vakantiegeld een Amerikaanse koelkast gekocht en vandaag geleverd gekregen, deze winkel was onze beste keus want goedkoper zagen wij hem nergens

Marcel 22-05-2021

Prima service! Vrijdag besteld en zaterdag geleverd en aangesloten. Gelijk gebruikt en het werkt prima. De droger die ik had besteld was uitverkocht , maar een duurder type voor hetzelfde geld gekregen. Top service!

Teleurgestelde klant 22-05-2021

Aantal maanden geleden heb ik een oven besteld en gelijkbetaald. Vrij snel kreeg ik een mail met daarin vermeld dat de oven niet meer op voorraad was en moest paar maanden wachten voor de levering. Het is dat ik heel graag deze oven wilde hebben anders had ik deze aankoop niet door laten gaan. Jammer genoeg kreeg ik geen feedback en dus heb ikzelf veiligkopen moeten benaderen om meer te weten te komen over de levering van de oven. Vandaag is de oven eindelijk geleverd, maar ik baal wel dat ik maandenlang op moest wachten.

Tim D.G. 22-05-2021

Zeer tevreden over prijs kwaliteit en service. Ik had een klein technische probleem, die ik gemeld heb via mail. Binnen het uur belde een technieker van veiligkopen.nu . Die het probleem heeft kunnen oplossen met duidelijke aanbevelingen. Dit was echt een super leuke ervaring. Ik heb nu al meerdere toestellen gekocht via deze site en de eerste keer dat ik beroep moest doen op deze services en ook daar waren ze top!

Albert 20-05-2021

Gebruiksvriendelijk duidelijk mooie prijs duidelijke website gewoon geweldig

Berry 20-05-2021

Perfecte snelle levering (ook na bestelling bij geen voorraad). Een zeer concurrerende prijsstelling. Je wordt uitstekend op de hoogte gehouden van de voortgang. Ook de aflevering wordt uitstekend gecommuniceerd. Bezorger is vriendelijk.

Romidi 20-05-2021

Prima site, snelle levering en goed verzorgd. En niet geheel onbelangrijk de goedkoopste!

Ton van Alphen 20-05-2021

Duidelijke site waar je een goede vergelijking kunt maken. Zeer scherpe prijs! Duidelijke communicatie via mail en sms. Bezorging door Dynagroup maakt het tot een dikke 10! Zeer vriendelijke en behulpzame jongens en keurig op tijd. Nu nog hopen dat de LG wasmachine ook zo goed is👍🏻

Rineke 18-05-2021

Zeer snelle levering binnen 24 uur. Ze houden je op de hoogte via track en tracé je kunt precies zien waar ze zijn. Een half uurtje voor de tijd krijg je sms met hoe laat ze voor je deur staan.
De droger nog niet gebruikt maar dat zal snel gebeuren.

B.Hofman 17-05-2021

Het is een duidelijke website, met een thuiswinkel waarborg. Snelle levering, keurig verpakt.

AG 17-05-2021

snel geleverd. betalen bij afleving is gewoon mogelijk. netjes verpakt en geleverd.

LISA 15-05-2021

Zojuist mijn wasmachine bosch Wav28mh0nl met ordernummer: VK981468 ontvangen
Dit binnen 1 dag.
Ik was best huiverig om te bestellen via de website veiligkopen.nu, omdat ik ze niet kende, maarrrrr de recensies online waren heel erg positief. Ik heb dus een gok gewaagd en ben meer dan tevreden. De communicatie via de callcenter was fijn, het plaatsen van de bestelling op de website ging makkelijk. De extra kassakorting dat werd verwerkt in mijn winkelmand was een aangename verassing. De levering was heel fijn. De mannen die het apparaat hebben geleverd en geplaatst leggen precies uit wat ze doen en waarom ze iets doen. Dit voelde heel fijn.
Net mijn eerste was gedraaid, ook een fijn apparaat, zeer geruisloos. Al met al ben ik happy en ik zal zeker vaker bestellen via deze site, want ze zijn goedkoper dan de overige sites. Aanrader dus!!!

Ikr 13-05-2021

Zo fijn om binnen 2 dagen je bestelde apparatuur binnen hebt, fijne website.

Hans 13-05-2021

Zeer prettig en goed geholpen. Website zeer overzichtelijk. Track en trace is goed geregeld.

Robin 12-05-2021

Alles wat we zochten hebben we op Veiligkopen.nu gevonden. Op de website staan al scherpe prijzen, maar na het opvragen van een offerte (we wilden meerdere apparaten in één keer aanschaffen) kregen we nóg eens een aantrekkelijke korting! Daarmee waren we veel goedkoper uit dan andere bekende websites. De afhandeling van de aankoop en de communicatie was snel, helder en netjes, zowel per mail als telefonisch. Bij problemen (een koelkast werd beschadigd tijdens order picken of een ander apparaat uit de offerte was niet meer leverbaar) werd er meteen contact opgenomen en overlegd over een alternatief. Alles dus in goed overleg. Wij zijn dik tevreden over de service en de levering!

VK978182

Ella 12-05-2021

Gisteren besteld en vandaag ook echt geleverd! Het model wat ik afrekende bleek uitverkocht maar ik kreeg gelijk bericht dat deze vervangen zou worden door een iets duurder model met minstens dezelfde specificaties, en ook nog eens voor de zelfde prijs! Zeer tevreden en zou t iedereen aanraden