VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 393 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Aj 03-11-2020

Één inductie kookplaat gekocht bij veiligkopen. nu. Maandag om 22.00 besteld, en de volgende dag in huis. Werd opde hoogte gehouden via email en sms kortom een perfecte zaak

Marianne allard 03-11-2020

Snel antwoord per mail vind ik heel belangrijk, want wilde pas bestellen als het artikel bij fabrikant voorradig was. Veiligkopen deed deze moeite

Ivo 02-11-2020

Zondag middag de droger besteld, maandag keurig geleverd en ook nog eens verder dan alleen achter de eerste deur. Dikke prima!

Hans 02-11-2020

Levering was supersnel en goed te volgen via track en tracé. Aardige en behulpzame bezorgers.

Richard 02-11-2020

Makkelijk gevonden wat we nodig hadden, voor een goede prijs. Werd de volgende dag snel en mooi op tijd geleverd.

Helen 02-11-2020

artikelen leuk geprijst, stuurden 1 jonger type omdat oifere niet meer aanwezig bleek.
Wat NIET goed was dat bij bezorging de wasmachine en droger midden in bijkeuken, net na de drempel neer werden gezet: een bejaade die dus geen recht heeft op service
laat staan dat ze machines aansloten oid. Wel mocht ik andere aanwezige klussers voor hun extra tijd betalen nu niemand meer door de deur kon en ze noodgedwongen waren de machines te verplaatsen. Goedkoop wordt duurkoop...

Gerard de Jong 02-11-2020

Bestellen via de website besteld makkelijk en snel, en de goedkoopste dit gaf voor mij de doorslag correcte informatie over de levering.
Op tijd geleverd netjes en snel met goede informatie over het te leveren tijdstip.
Zeker een aanrader TOP.

Boerboom 01-11-2020

Mooie prijs voor een mooi koelkast was verrast dat we een upgrade kregen omdat de koelkast die ik bestelde niet meer verkocht werd

Een aanrader om hier te kopen!

Lars 01-11-2020

Duur artikel gekocht, maar alles was naar wens. Levering was goed, communicatie en erg tevreden met het product.

Goede service 01-11-2020

Hele snelle respons.
Na aanvragen van het product binnen 10 minuten een reactie.

Goede communicatie via de email en uiteindelijk zeer tevreden over de aankoop.

Zeker van herhaling vatbaar om hier nogmaals een aankoop te doen.

Erik 01-11-2020

Alles was goed. Werd goed op de hoogte gehouden van alles. Hetgene wat ik had besteld, was uitverkocht.
Ik kreeg een andere {veel duurdere} machine, voor dezelfde prijs. Wist erg goed wanneer het werd geleverd.

Inge Bakker 01-11-2020

Ik heb voor deze site gekozen, omdat zij overzichtelijk en goedkoop zijn. Vriendelijk geholpen en goede service. Mee denkend om spullen te leveren.

Tommy 31-10-2020

Zeer goed ! Top geregeld dag ervoor om 21:30 besteld andere dag netjes bezorgd hij is zeer stil en prima schoon al met al top machine

Peter 31-10-2020

Super snelle levering, en het goedkoopste uitgebreide asortiment komt heel betrouwbaar over

Rinske Anbeek 31-10-2020

Bestelling gedaan, goed op de hoogte gehouden van wanneer er geleverd werd. Levering door topmensen. Helemaal blij!!!

Don 30-10-2020

Zeer overzichtelijke website en veruit de goedkoopste. Volgende dag leveren is ook de volgende dag ook al bestel je pas om 18:00 uur.

Hettie 30-10-2020

Duidelijke site, bevestiging per e-mail is direct en klopt ook. De levering is aangekondigd en goed te volgen. De 2 mannen die de bestelling kwamen bezorgen waren zeer vriendelijk, behulpzaam en snel. Complimenten!

a jorna etten-leur 29-10-2020

al meerdere machines gekocht wasdroger en wasmachine's, hele vlotte afhandeling, andere dag al binnen SUPER. No nonsens shop, keurig.

Luc 29-10-2020

Wasmachine (Bosch) besteld. Wasmachine werd de volgende dag al gebracht. Uitstekende service en communicatie over tijd van aankomst en levering.

Monteurs hielpen bij alles en hebben zelfs de bijkeuken nog even opgeruimd. Veel bedrijven kunnen hier een voorbeeld aan nemen.

Stefan 29-10-2020

Na het plaatsen van mijn order VK899537 bleek het product niet direct op voorraad te zijn. Telefonisch correct geïnformeerd over de verwachte levertijd.
Op het moment dat het product op voorraad was, werd er dmv een mail een melding gemaakt dat ik een afspraak kon maken voor levering. Dit kon zelfs de volgende dag al waar ik erg blij mee was.

Stefan 29-10-2020

Na bestelling bleek het product niet direct op voorraad te zijn. Telefonisch correct geïnformeerd over de verwachte levertijd.

George 29-10-2020

Bij een ander bedrijf al 3 weken gewacht was weer uitgesteld .bij veilig kopen zaterdag avond ordernummer 908358 besteld maandag geleverd .top

Emiel 28-10-2020

Gezocht naar een vriezer en deze op kieskeurig gevonden. Door de snelle levering en de prijs ben ik voor kieskeurig gegaan. We konden verder mooi in de gaten houden waar de bezorger reed en hoe laat ie kwam dus dat was ook wel fijn. En de vriezer werd tot in de woning gebracht. Geen schade dus top

Leonardo 28-10-2020

Ik ben het echt blij met veilig kopen, in avond heb ik besteld en de volgende dag wat thuis wat ik heb gekocht.
Het personeel was aardig en snel toen de aankoop thuis hebben bezorgd.

margreet 28-10-2020

Ik ben zeer tevreden met de Siemens wasmachine en wasdroger, maar zeer ontevreden met de koeriers die de apparaten hebben gebracht. Zij zetten die zo onhandig neer dat de afvoer van de wasmachine werd beschadigd en namen hier geen verantwoording voor. Ik kreeg dus geen erkenning voor mijn klacht. Alleen uit coulance een kleine tegemoetkoming in de reparatiekosten.